سرور مجازی

سرور مجازی فارکس چیست؟

سرور مجازی فارکس چیست؟

سرور مجازی فارکس (Forex VPS)، مناسب افرادی است که برای فعالیت در بازار فارکس و انجام معاملات مالی آن نیاز به اینترنت پرسرعت دارند. بنابراین سرور مجازی فارکس در هر دو حالت میزبانی سرور داخلی و خارجی با بالاترین سرعت و امن‌ترین حالت ارائه می‌شود. در ادامه این مقاله می‌آموزید سرور مجازی فارکس چیست و با مزایا، کاربردها و نحوه خرید آن آشنا خواهید شد.

سرور مجازی (VPS) فارکس چیست؟

اگر شما هم به بازارهای معاملاتی فارکس وارد شده‌اید و می‌خواهید در این بازار مالی موفق شوید، برای افزایش سرعت خود و حفظ امنیت به یک سرور مجازی فارکس نیاز پیدا می‌کنید. فارکس یک بازار ارزی بین‌المللی است که در سال 1971 تاسیس شده و به خصوص در دو دهه اخیر و با افزایش نرخ ارز و افت شاخص بورس، محبوبیت آن در بازار معامله‌گران ایرانی بیشتر شده است. بنابراین استفاده از سروری که بتواند آی پی آن‌ها را تغییر دهد و سپس ثابت نگه دارد و امنیت دارایی کاربران را حفظ کند الزامیست.

همچنین سرور مجازی دیگری به نام سرور مجازی بورس وجود دارد که به سرعت بخشیدن معاملات بورسی شما کمک کرده و با آن می‌توانید انجام خریدهای سخت و عرضه اولیه را در کمترین زمان ممکن انجام دهید.

سرور مجازی فارکس چیست

3 مورد از ویژگی‌های اصلی سرور مجازی فارکس

همانطور که گفته شد برای فعالیت در بازار فارکس و به دست آوردن درآمد دلاری، بهتر است از یک روش مطمئن برای دسترسی به آی پی ثابت استفاده کنید. یکی از بهترین سرورها برای کسب درآمد از فارکس و استفاده از خدمات آن، سرور مجازی فارکس است. ولی چه ویژگی‌هایی در این سرور وجود دارد که باعث می‌شود آن را برای معاملات فارکس و استفاده از خدمات آن انتخاب کنیم؟

  • اتصال بدون قطعی

برای هر فعالیت و کسب و کاری، ابزارهای خاصی لازم است. برای فارکس هم یکی از ابزارهایی که مورد نیاز است داشتن اینترنت با سرعت بالا و سرور مجازی مناسب است که در حین استفاده از بازار فارکس، کاربر بتواند اتصال باکیفیت و بدون اختلالی داشته باشد. این موضوع به قدری مهم است که اگر به آن توجه نکنید و به سرور مناسبی دسترسی نداشته باشید، تمام زحمات شما بر باد می‌رود و از فارکس نتیجه مطلوب و رضایت بخشی دریافت نخواهید کرد.

توجه کردن به سرور مجازی مناسب در حین کار با فارکس از اهمیت بالایی برخوردار است. مثلا اگر در حین کار با فارکس و انجام معامله ارتباط با سرور قطع شود، از سود معامله بی نصیب خواهید ماند. سرور مجای فارکس باعث می‌شود که از این اتفاق جلوگیری شود. 

  • تأمین امنیت اطلاعات 

یکی دیگر از نکاتی که در حین کار کردن با بازار فارکس باید به آن توجه کنید، حفظ امنیت اطلاعات می‌باشد. در ابتدای فعالیت فارکس، که معاملات چندانی انجام نداده‌ و سرمایه زیادی برای خود کسب نکرده‌اید، شاید حفظ امنیت اطلاعتتان از اهمیت چندانی برخوردار نباشد. 

به مرور زمان و با فازایش فعالیت شما در بازار فارکس، امنیت اطلاعات شما می‌تواند به خطر افتد و فقط در یک لحظه تمام دارایی‌های شما نابود گردد. حفظ امنیت در بازار فارکس کمی از صرافی‌های فیزیکی و مجازی پیچیده تر است. سرور مجازی فارکس علاوه بر این که می‌تواند امنیت اتصال را برای شما تامین کنید، می‌تواند به امینت دارایی‌های شما نیز بیفزاید.

  • ثابت ماندن آی پی

در حین کار با فارکس، باید تمامی دقت خود را به کار بگیرید، که اتصال آی پی برقرار بماند و در حین کار با فارکس اتصال اینترنت شما قطع نگردد. به خصوص به دلیل اعمال تحریم‌ها علیه کاربران ایرانی، این قطع شدن اتصال و مشخص شدن آی پی شما می‌تواند به بسته شدن حساب فارکس منجر گردد.

وی پی اس فارکس

کاربرد سرور مجازی فارکس چیست؟

محدودیت‌های زیادی برای کاربران ایرانی در حین کار و فعالیت در فارکس وجود دارد. محدودیت‌های اعمال شده علیه کاربران ایرانی، اهمیت استفاده از سرور مجازی فارکس را دو چندان می‌کند. علاوه بر این سرور مجازی فارکس از جنبه‌های دیگری نیز حائز اهمیت است که در این قسمت به کاربردهای نقش آفرین این سرور مجازی اشاره می‌شود.

  • تغییر آی پی در جهت استفاده از سرور مجازی

فارکس هم مانند بسیاری از شرکت‌های مالی و بانکی، کاربران ایرانی را تحریم کرده و از ارائه خدمات خود به آن‌ها امتناع می‌ورزد. بنابراین اگر شما به عنوان یک کاربر ایرانی و با استفاده از آی پی ایرانی بخواهید از خدمات فارکس استفاده نمایید، بلافاصله شرمنده شما خواهد شد و حساب شما را مسدود خواهد کرد. در این صورت دیگر گرفتن کاسه چه کنم، چه کنم در دست فایده‌ای ندارد چرا که باید قبل از استفاده از فارکس نکات لازم را رعایت می‌کردید. برای تغییر آی پی و البته ثابت ماندن آن پیشنهاد می‌شود از یک سرور مجازی (vps) مناسب استفاده کنید. سرور مجازی فارکس برای استفاده از خدمات فارکس بسیار مناسب است و در حین کار با آن تغییر درآی پی ایجاد نمی‌شود. 

  • سرعت زیاد اینترنت 

یکی از معیارهای دیگری که می‌تواند باعث موفقیت در بازار فارکس شود، استفاده از اینترنت پر سرعت است. بنابراین در زمان کار با فارکس به انتخاب نوع سرور مجازی باید توجه شود. سرعت پایین اینترنت باعث می‌شود که نتوانید به سود معامله خود دست یابید. 

چرا از سرور مجازی فارکس استفاده کنیم؟

همانطور که گفته شد، در زمان کار با فارکس و انجام معاملات آن، تغییر آی پی، حفظ سرعت و افزایش امنیت دارایی‌های شما الزامی است. بنابراین استفاده از یک سرور مجازی که بتواند این موارد را در حین کار با فارکس برای شما فراهم آورد توصیه می‌شود. سرور مجازی فارکس می‌تواند محیط ایمنی را برای انجام تراکنش‌ها فراهم کند. علاوه بر این شما می‌توانید سرور مجازی فارکس را در هر دو پلتفرم لپ تاپ یا تلفن همراه استفاده کنید.

سرور مجازی فارکس

خرید سرور مجازی فارکس به چه صورت است؟

خرید سرور مجازی فارکس نیز مثل سایر vpsهایی چون سرور مجازی ترید انجام خواهد شد. برای خرید سرور مجازی فارکس کافی است به سایت‌های مخصوص فروش آن رفته، پلن مورد نظر خود را انتخاب کرده و به صورت ماهانه یا سالیانه آن را تمدید کنید. قیمت سرور مجازی فارکس نیز بسته به حافظه رم، فضای دیسک، موقعیت مکانی و … متفاوت است. بروکر آلپاری نیز برای تشویق مشتریان خود، به آن‌ها سرور مجازی رایگان ارائه می‌دهد. شرایط استفاده و بهره‌مندی از سرور مجازی آلپاری به این صورت است که شما باید در حساب معاملاتی خود، حداقل 500 دلار سرمایه داشته باشید تا بتوانید درخواست سرور مجازی رایگان را ثبت کنید.

برای خرید سرور مجازی ترید (VPS)، می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید و در خواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. خرید سرور مجازی ترید

نکات مهم خرید بهترین سرور مجازی فارکس

در زمان خرید سرور مجازی فارکس، مانند هر ابزار یا وسیله دیگری، لازم است که به نکات خاصی توجه کنید و مواردی را رعایت نمایید. از جمله نکات مهم خرید سرور مجازی فارکس می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دیتاسنتر

از آنجایی که سرورها در دیتاسنترها واقع شده‌اند و دیتاسنتر می‌تواند در هر کشوری قرار گرفته باشد، شما بسته به کشور مورد نظر خود، دیتاسنتر مناسب را انتخاب خواهید کرد. مثلا اگر قصد دارید با آی پی آلمان از خدمات وبسایت خاصی استفاده کنید، باید توجه کنید که دیتاسنتر سرور مورد نظر شما در آلمان واقع شده باشد.

  • عملکرد

از آنجایی که حجم بالای فعالیت برخی از معامله گران بر عملکرد سیستم سایرین نیز اثرگذار است، بنابراین باید سیستمی را انتخاب کنید، که 99 درصد از فعالیت سرور را تضمین کند.

  • پشتبانی قوی

گاهی ممکن است در زمان استفاده از سرور به راهنمایی شخص خاص یا  کارشناس خاصی نیاز داشته باشید. بنابراین پیشنهاد می‌شود از سایتی خرید کنید یا سروری را انتخاب کنید که ازپشتیبانی قوی برخوردار است.

  • محل سرور بروکر

نکته بسیار مهمی که در زمان خرید سرور مجازی فارکس باید مورد توجه قرار گیرد، این است که vps انتخابی شما به سرور بروکر بسیار نزدیک باشد. به این صورت تاخیر در ارتباطات به حداقل مقدار خودش خواهد رسید.

برای خرید سرور مجازی (VPS)، می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید و در خواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. خرید سرور مجازی

سرور مجازی فارکس

سخن نهایی

با خواندن این مقاله آموختید سرور مجازی فارکس چیست، چه مزایا و ویژگی‌هایی دارد و چگونه می‌توانید به خرید سرور مجازی فارکس اقدام کنید. در صورتی که سوالی در زمینه خرید و استفاده از سرورهای مجازی داشتید با ما به اشتراک بگذارید. کارشناسان و پشتیبانان ایرانیکارت راهنمایی‌های کامل و جامعی در اختیار شما خواهند گذاشت.

سوالات متداول
Request for Quote

سرور مجازی فارکس به شما کمک می‌کند تا بتوانید از آی پی کشور دیگری استفاده کنید و امکان استفاده از بازار فارکس برای شما که کاربر ایرانی هستید، فراهم گردد.

خیر، تمامی فعالیت‌های بازار فارکس به صورت مجازی و آنلاین انجام می‌شود؟

شما هم با استفاده از تلفن همراه و هم لپ تاپ می‌توانید به سرور مجازی فارکس متصل شوید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
مهم‌ترین تفاوت سرور مجازی و اختصاصی چیست؟
سرور مجازی
مهم‌ترین تفاوت سرور مجازی و اختصاصی چیست؟
سرور اختصاصی منابع را به صورت کاملا اختصاصی در اختیار وبسایت قرار داده و می‌توانید تمامی دیتاها و اطلاعات خود را روی آن قرار دهید، بدون این که امکانات این...
آموزش ساخت سرور مجازی در vmware
سرور مجازی
آموزش ساخت سرور مجازی در vmware
آموزش ساخت سرور مجازی در vmware یک مقدمه برای ایجاد و مدیریت محیط‌های مجازی در VMware است. VMware یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های مجازی ساز است که برای شما امکان ساخت...
بهترین سرور مجازی برای پی پال چیست؟
سرور مجازی
بهترین سرور مجازی برای پی پال چیست؟
استفاده از پی پال برای کاربران ایرانی، به دلیل اعمال تحریم‌ها با سختی‌هایی رو به رو است. از آنجایی که برخی از افراد برای انجام تراکنش‌های بین المللی به حساب...