سرور مجازی

سرور مجازی کاهش پینگ چیست؟

سرور مجازی کاهش پینگ چیست؟

این روزها دغدغه بسیاری از افراد که به کسب درآمد از بازی‌های کامپیوتری مشغول هستند و یا گیمرهایی که به بازی‌های آنلاین علاقه دارند، سرعت پایین اینترنت و کاهش عملکرد آن‌ها در بازی و نرسیدن به نتیجه مطلوب است. شاید در این مواقع برای افزایش سرعت نت به شما پیشنهاد شود که از vps یا vpn استفاده نمایید. ولی حقیقت ماجرا این است که استفاده از این 2 مورد نیز تاثیری در افزایش سرعت بازی نخواهد داشت و بهترین گزینه استفاده  از سرور مجازی کاهش پینگ است. این مقاله را بخوانید تا بیاموزید سرور مجازی کاهش پینگ چیست و چه امکاناتی دارد؟

سرور مجازی کاهش پینگ چیست؟

پینگ (ping) معیاری برای بدست آوردن فاصله زمانی اتصال بین دو دستگاه در شبکه است. از طریق میزان پینگ می‌توانید متوجه شوید که مدت زمان رسیدن اطلاعات از کامپیوتر به سرور چقدر است و در واقع تاخیر زمانی در زمان انجام کارهای آنلاین (از کلیک کردن بر روی یک لینک گرفته تا آپلود و دانلود یک ویدئو و …) را به ما می‌دهد. اصطلاح کاهش پینگ برای کم کردن پینگ‌های خارجی استفاده می‌شود که پینگ خارجی هم برای استفاده به سرورهای خارجی استفاده می‌شود و برای پینگ‌های داخلی قابل استفاده نیستند. البته با توجه به تحریم‌ها هیچ گاه نمی‌توان به پینگ کمتر از 20 دسترسی داشت و بدون محدودیت از اینترنت استفاده کرد. افرادی که از کنسول استفاده می‌کنند نیز با داشتن لپ تاپ و روش‌های اشتراک اینترنت می‌توانند به این سرویس‌ها دسترسی داشته باشند.

سرور مجازی کاهش پینگ، چه امکاناتی در اختیار شما می‌گذارد؟

سایر امکاناتی که یک سرور مجازی کاهش پینگ در اختیار شما می‌گذارد، به شرح زیر می‌باشد:

  1. ارائه سرورهای مجازی با منابع کاملا اختصاصی
  2. ارائه پنل اختصاصی برای مدیریت پهنای باند و ترافیک مصرفی
  3. استفاده از بهترین سخت افزارهای اینتل و سوپرمیکرو در تمامی سرورها
  4. امکان دسترسی به سرورهای مجازی بدون محدودیت و روت
  5. ارائه سیستم عامل‌های مختلف
  6. پشتیبانی 24 ساعته در تمامی پنل‌ها

برای خرید سرور مجازی می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده نموده و درخواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید.

خرید سرور مجازی

سرور مجازی کاهش پینگ چیست

مزایای سرور مجازی کاهش پینگ

استفاده از سرور مجازی علاوه بر این که می‌تواند باعث کاهش پینگ و افزایش سرعت اینترنت و عملکرد بازی شما شود، موارد زیر را نیز به همراه دارد:

  1. صفر شدن ترافیک مصرفی در  ابتدای هر دوره
  2. دانلود بسته‌های نرم افزاری از داخل شبکه با سرعت بالا
  3. یک به یک بودن نسبت ترافیک

پیشنهاد مطالعه: معرفی بهترین سرور مجازی رایگان

سرور مجازی کاهش پینگ چیست

عملکرد سرور مجازی کاهش پینگ چگونه است؟

برای استفاده از سرور مجازی کاهش پینگ، لازم است ابتدا نوع سرویس را انتخاب کرده، سرور کاهش پینگ مورد نظر را خریداری نموده، به vpn یا سرویس ارائه دهنده متصل شده و سپس سرویس سفارش داده شده را تست و بررسی کنید. برای استفاده از سرور مجازی کاهش پینگ، باید به این نکته توجه کنید که با وجود این که این سرور می‌تواند باعث افزایش سرعت شده و خدمات دیگری را ارائه دهد، ولی قبل از اقدام به تهیه آن باید در نظر بگیرید که آیا بازی مورد نظر شما پشتیبانی می‌شود یا خیر. چرا که بعضی از بازی‌ها و برنامه‌ها زیاد تحت تاثیر کاهش پینگ نخواهند بود. بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از اقدام به خرید سرور مجازی برای کاهش پینگ از نوع بازی یا برنامه‌ای که قصد استفاده از آن را دارید، اطمینان حاصل کنید.

ساده تر از استفاده از سرور مجازی کاهش پینگ، می‌توان به استفاده از فناوری فیبر نوری اشاره کرد. با وجود این که فیبر نوری شاید در بعضی از مناطق تحت پوشش نباشد، ولی نسبت به سرور مجازی کاهش پینگ کارایی بهتری دارد و می‌تواند به راحتی پینگ شما را به بالای 40 برساند. تنها عیب استفاده از این روش، پرداخت هزینه بالای آن است که البته با توجه به خدماتی که ارائه می‌دهد، به صرفه است.

سخن نهایی

استفاده از سرور مجازی کاهش پینگ و یا فیبر نوری یکی از مواردی است که می‌تواند در کاهش پینگ و افزایش سرعت بازی یا نرم افزار به شما کمک کند. با خواندن این مقاله آموختید سرور مجازی کاهش پینگ چیست، چه کاربردی دارد و استفاده از آن چه مزایایی به همراه دارد. آیا شما هم به این مورد برخورد کرده‌اید که برای سریع‌تر رسیدن به موفقیت در بازی مورد نظر خود، نیاز به کاهش پینگ داشته باشید؟ نظرات و تجربه‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
مهم‌ترین تفاوت سرور مجازی و اختصاصی چیست؟
سرور مجازی
مهم‌ترین تفاوت سرور مجازی و اختصاصی چیست؟
سرور اختصاصی منابع را به صورت کاملا اختصاصی در اختیار وبسایت قرار داده و می‌توانید تمامی دیتاها و اطلاعات خود را روی آن قرار دهید، بدون این که امکانات این...
آموزش ساخت سرور مجازی در vmware
سرور مجازی
آموزش ساخت سرور مجازی در vmware
آموزش ساخت سرور مجازی در vmware یک مقدمه برای ایجاد و مدیریت محیط‌های مجازی در VMware است. VMware یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های مجازی ساز است که برای شما امکان ساخت...
بهترین سرور مجازی برای پی پال چیست؟
سرور مجازی
بهترین سرور مجازی برای پی پال چیست؟
استفاده از پی پال برای کاربران ایرانی، به دلیل اعمال تحریم‌ها با سختی‌هایی رو به رو است. از آنجایی که برخی از افراد برای انجام تراکنش‌های بین المللی به حساب...