دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری

شاتر استوک (Shutterstock) چیست؟

شاتر استوک (Shutterstock) چیست؟

آیا شما هم به عکاسی علاقه مند هستید؟ شما نیز از آن دسته افرادی هستید که وقتی منظره قشنگی می‌بیند گوشی یا دوربین به دست می‌گیرد و سعی می‌کند آن صحنه زیبا را ثبت کند و در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارد؟ آیا می‌دانستید که می‌توانید در سایت شاتر استوک عکس‌های خود را به اشتراک گذاشته، آن‌‌ها را بفروشید و درآمد دلاری کسب کنید؟ این مقاله را بخوانید تا بیاموزید شاتر استوک چیست (Shutterstock) چیست و چگونه کار می‌کند؟

سایت شاتر استوک (Shutterstock) چیست؟

شاتراستوک (Shutterstock)، از جمله بزرگترین سایت‌های گرافیکی و عکاسی است که می‌توانید از آنجا تصاویر گرافیکی و عکس‌های باکیفیتی را با پرداخت هزینه اندک دریافت کنید. شاتراستوک بیش از 95 میلیون تصویر آرشیویی دارد که شما می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. البته می‌توان از بعد دیگری نیز به شاتراستوک نگاه کرد. از این نظر که شما می‌توانید عکس‌های خلاقانه، حرفه‌ای و زیبایی که می‌گیرید را در این سایت به فروش برسانید.

دسترسی به سایت شاتر استوک (Shutterstock) دارای ویژگی‌های دیگری نیز هست که در این قسمت به آن‌ها پرداخته می‌شود.

  1. توسط جان اورینگر، برنامه‌نویس و عکاس موفق نیویورک تاسیس شد.
  2. پیشرو در زمینه اشتراک ماهانه و سالانه تصاویر آرشیویی می‌باشد.
  3. بیشتر از 95 میلیون عکس با کیفیت عالی در این سایت وجود دارد.
  4. دارای بسته‌های عضویت متنوعی است که هزینه هر تصویر را کاهش می‌دهد.
  5. علاوه بر عکس، دارای آرشیوی عظیمی از موسیقی، فایل صوتی، ویدئو و محتوای گرافیکی می‌باشد.
  6. دارای رابط کاربری مناسب و کاربرپسند می‌باشد.

بیشتر بخوانید: فروش عکس در شاتر استوک

Shutterstock چیست

تاریخچه Shutterstock

شاتراستوک (Shutterstock) در سال 2003 میلادی توسط جان اورینگر؛ برنامه نویس و عکاس موفق ثبت شد و در آن زمان فقط یک کسب و کار جدید و مدرن در زمینه عکاسی محسوب می‌شد. در ابتدا شاتراستوک فقط حدود 100 هزار تصویر را در سایت خود ارائه کرده بود و به مرور راه را برای عکاسان در جهت به اشتراک گذاشتن تصاویر خود باز کرد.

شاتر استوک (Shutterstock) همیشه در تلاش است که محتوای متنوع و مناسب با به‌روزترین تکنولوژی‌ها را ارائه دهد و در حال حاضر محتوای این سایت بر اساس استاندارهای خاص خود بررسی می‌شود. بر این اساس شاتر استوک می‌تواند مجموعه گسترده‌ای از تصاویر با کیفیت و متناسب با موضوعات مختلف ارائه کند. از جمله جدیدترین خدمات شاتر استوک ارائه پلتفرم مخصوص موبایل، ویرایشگر و ادیت عکس رایگان، موتور جستجوی پیشرفته و نوار ابزار جستجوی سریع و قوی می‌باشد که بر اساس آن بتوانید به عکس مورد نظر خود دست یابید. با وجود این که امروزه بسیاری از کسب و کارهای تبلیغاتی برای رسیدن به تصویر مورد نظر خود، از شاتراستوک استفاده می‌کنند، ولی می‌توان از آن به عنوان یک سرویس به اشتراک گذاری تصاویر جهت کسب درآمد استفاده نمود.

Shutterstock چیست

قیمت‌ها در Shutterstock چگونه است؟

هزینه‌ای که شما برای استفاده از خدمات شاتر استوک پرداخت می‌کنید، بسته به نوع بسته اشتراکی متفاوت است. ولی در کل هزینه‌های استفاده از خدمات شاتر استوک و ساخت اشتراک آن بسیار کم می‌باشد. در صورتی که شما دائما به عکس با کیفیت نیاز ندارید و احتیاج شما برای انتخاب و استفاده از عکس محدود است، می‌توانید از تعداد محدودی از عکس‌های آن استفاده کنید.

مثلا بسته 25 عدی عکس را خریداری نموده و برای قیمت هر تصویر 9.16 دلار پرداخت کنید. همچنین شما می‌توانید با خرید اشتراک ماهیانه قیمت تمام شده تصویر را به شدت کاهش دهید و از تخفیف‌های ارزشمند آن نیز بهره‌مند شوید. توجه داشته باشید که با انتخاب اشتراک ماهانه، قیمت هر تصویر 0.26 دلار تمام می‌شود.

باتوجه به لزوم پرداخت ارزی برای خرید عکس در سایت شاتراستوک و وجود تحریم‌های اقتصادی و محدودیت دسترسی کاربران ایرانی به حساب و کارت‌های اعتباری بین‌المللی، برای خرید عکس از شاتر استوک می‌توانید از سایت عکسها استفاده نمایید. تنها کافی است در سایت axha ثبت نام کرده و پس از خرید اشتراک، کد تصاویر شاتر استوک مورد نظر خود را وارد کرده و با پرداخت ریالی، فایل کامل عکس و المان‌های گرافیکی خود را دریافت کنید. در نظر داشته باشید که با استفاده از سایت عکسها، علاوه بر تصاویر، می‌توانید سایر رسانه‌ها و فایل‌های گرافیکی مانند قالب سایت، فونت، ویدئو، موزیک و… را نیز دانلود کنید.

برای کسب درآمد از  شاتر استوک می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده نموده و درخواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. کسب درآمد از شاتر استوک

شاتر استوک چیست

شاتر استوک چگونه کار می کند؟

بعد از این که آموختید شاتراستوک (Shutterstock) چیست حتما می‌خواهید بدانید که این سرویس چگونه کار می‌کند؟ با استفاده از شاتر استوک شما می‌توانید عکس مورد نظر خود را با کیفیت خوب و بسیار مناسبی پیدا کرده و در قبالش هزینه آن را پرداخت کنید. این سرویس به صورت رویالتی- فری می‌باشد، یعنی شما برای استفاده دوباره از تصویر مجبور نیستید هزینه اضافی پرداخت کنید و فقط یک بار به پرداخت هزینه عکس مورد نظر خود اقدام می‌کنید. پس از دریافت تصویر هم استفاده از آن بلامانع می‌باشد.

به این صورت که شما می‌توانید با استفاده از تصاویر شاتر استوک برای اهداف تبلیغاتی، بازاریابی و شخصی استفاده نمایید. استفاده از تصاویر شاتر استوک در کارهای تبلیغاتی نه تنها بلامانع است بلکه انتخاب هوشمندانه‌‌ای نیز می‌باشد. چرا که این تصاویر توسط ناظران شاتر استوک بررسی گردیده و در صورتی که تصویری دارای برچسب Commercial باشد، استفاده از آن در تبلیغات مانعی ندارد.

شاتر استوک چیست

سخن نهایی

با خواندن این مقاله آموختید شاتر استوک (Shutterstock) چیست و با خدمات آن آشنا شدید. همچنین آموختید که از شاتر استوک می‌توان علاوه بر دسترسی به  محتوای جذاب و با کیفیت برای به اشتراک گذاشتن تصاویر و کسب درآمد دلاری استفاده کرد. آیا شما تاکنون از شاتر استوک (Shutterstock) استفاده کرده‌اید؟ بهتر است اگر به عکاسی علاقه‌مند هستید هر چه زودتر عکس‌های خود را برای کسب درآمد دلاری در این سایت به اشتراک بگذارید.

دقت کنید شما می‌توانید از طریق خدمات نقد کردن درامد ارزی ایرانیکارت در صورت وجود شرایط لازم، درامد ارزی خود را در ایران دریافت کنید و این مقاله صرفا جهت افزایش آگاهی شما است. برای اطلاع از این شرایط، با کارشناسان ایرانیکارت در ارتباط باشید.

درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. من می‌خواهم از سایت شاتر استاک کسب درآمد کنم ولی راهشو بلد نیستم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی شما می‌توانید برای یادگیری از نحوه کسب درآمد از شاتر استوک مقاله‌های متعدد را مطالعه کنید.
      پیشنهاد می‌شود مقاله فروش عکس در شاتر استوک را بخوانید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1402)
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1402)
افزایش نرخ تورم و نوسانات ارزی عواملی هستند که باعث کاهش ارزش پول ملی کشورمان نسبت به گذشته شده‌اند. این امر موجب شده تا کسب درآمد دلاری در ایران مورد...
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
اگر شما هم از دیدن تبلیغاتی که در وسط بازی، فیلم، کلیپ و … پخش می‌شوند خسته شده‌اید و گاهی به خاطر این تبلیغ‌ها از ادامه دیدن فیلم یا انجام...
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
آیا به دنبال راهی می‌گردید که شما را به کسب درآمد رایگان برساند؟ در این دنیای دیجیتال پر از فرصت، امکان دارد شما هم بتوانید به شکلی هوشمندانه و بدون...