مسافرت و مهاجرت

صدور ویزای آنلاین

صدور ویزای آنلاین

ویزای آنلاین یا ویزای الکترونیک شیوه ی جدید صدور ویزا است که برخی کشورها به کار می برند. مزیت ویزای آنلاین نسبت به شیوه قدیمی، صرفه جویی در وقت و ساده تر شدن فرایند می باشد. شرایط و مراحل صدور ویزا می تواند بسیار وقت گیر و دشوار باشد. از وقت سفارت گرفتن تا تهیه مدارک مورد نیاز اخذ ویزا. اما با صدور آنلاین ویزا همه این مراحل حذف می شوند. با خدمات ارزی شرکت ایرانیکارت می توانید برای صدور آنلاین ویزا برای کشور های مختلف اقدام کنید. در این مقاله کشورهایی که صدور ویزای آنلاین دارند را بررسی می کنیم.

ویزای آنلاین چیست

ویزای آنلاین اصطلاحی است که به اشتباه به جای ویزای الکترونیک به کار می رود. ویزای الکترونیک به نوعی از ویزا گفته می شود که مراحل آن به صورت آنلاین طی می شوند. یعنی برای صدور ویزای آنلاین نیازی به مراجعه حضوری به سفارت نمی باشد. برای سادگی در این مقاله به جای ویزای الکترونیک همان ویزای آنلاین بکار برده خواهد شد.

صدور ویزای آنلاین

پرداخت برای ویزای آنلاین به صورت ارزی است. همان طور که می دانید برای پرداخت ارزی به یکی از انواع کردیت کارت مثل ویزا کارت یا مسترکارت نیاز دارید. یکی خدمات ایرانیکارت صدور کارت اعتباری خارجی است. اما برای سهولت فرایند، می توانید کل فرایند صدور ویزای آنلاین را از ایرانیکارت بخواهید.

صدور آنلاین ویزا

چه کشورهایی که ویزای آنلاین صادر می کنند؟

قابل توجه است این لیست کشورهای همسایه ایران است که صدور آنلاین ویزای مسافرتی یا توریستی دارند.

  1. صدور آنلاین ویزای دبی

امارات متحده ی عربی از جمله کشورهایی است که امکان اخذ ویزای آنلاین را برای علاقه مندان فراهم کرده. مدارک لازم برای دریافت ویزای فوری دبی شامل پاسپورت، شناسنامه و کارت ملی می باشد.

  1. اخذ ویزای آذربایجان

برای دریافت ویزای باکو تنها ارائه پاسپورت لازم است. در صورتی که تمایل به سفر به کشور آذربایجان داشته باشید می توانید به صورت آنلاین ویزای آذربایجان خود را دریافت نمایید.

  1. اخذ ویزای عمان

برای اخذ ویزای آنلاین کشور عمان، علاوه بر پاسپورت نام مادر نیز الزامی است. پرداخت و صدور ویزای عمان نیز به صورت آنلاین انجام می شود.

  1. اخذ ویزای هند

هند از کشور هایی است که صدور ویزای آنلاین دارد. مدارک لازم برای اخد ویزای مسافرتی هند، ارائه پاسپورت است. برای اطلاع از شرایط دریافت ویزای هند مطلب ویزای توریستی هند را مطالعه کنید.

  1. اخذ ویزای سریلانکا:

برای صدور آنلاین ویزا برای سفر به کشور سریلانکا ارائه پاسپورت کافی است. برای آشنایی با شرایط اخذ ویزای سریلانکا می توانید مطلب اخذ ویزای توریستی سریلانکا را مطالعه نمایید.

  1. صدور ویزای آنلاین کامبوج

برای سفر به کامبوج نیز با مدرک پاسپورت می توانید ویزای خود را دریافت کنید. برای مطالعه ی بیشتر به مطلب اخذ ویزای توریستی کامبوج بروید.

  1. ویزای الکترونیکی تاجیکستان

مدارک لازم برای صدور ویزای مسافرتی کشور تاجیکستان پاسپورت می باشد. برای اطلاعات بیشتر مطلب ویزای توریستی تاجیکستان را مطالعه کنید.

  1. اخذ ویزای ازبکستان

مدارک لازم برای اخذ ویزای آنلاین ازبکستان پاسپورت می باشد.

  1. صدور ویزای قرقیزستان

دریافت ویزای کشور قرقیزستان با پاسپورت انجام میشود.

صدور ویزای آنلاین

مراحل صدور ویزای آنلاین از طریق ایرانیکارت

برای صدور آنلاین ویزا در سایت ایرانیکارت باید درخواست خود را در بخش پرداخت در سایت خارجی ثبت نمایید. مدارک مورد نیاز را در پنل خود بارگذاری کرده. هزینه صدور ویزا باید به صورت ریالی پرداخت گردد تا درخواست شما برای کارشناسان ارسال گردد. کارشناسان ایرانیکارت پس از بررسی درخواست اقدام به اخذ ویزا می کنند پس از صدور ویزای آنلاین برای شما ایمیل می شود.

به طور کلی صدور ویزای آنلاین بسیار ساده تر از اخذ ویزا به صورت حضوری است. این شیوه بسیار کم هزینه تر و کم زحمت تر انجام می گیرید. به همین دلیل است که کشورهای زیادی در حال روی آوردن به این روش هستند. ایجاد صف های طولانی برای وقت سفارت، خطاهای منابع انسانی و محدودیت های مراکز مراجعه، همه از دلایل محبوبیت بیشتر صدور آنلاین ویزا می باشد. آیا شما تا کنون اقدام به اخذ ویزای آنلاین کرده اید؟ چه کشور های دیگری را می شناسید که به صورت آنلاین ویزا صادر می کنند؟ تجربه خود را از اخذ ویزا با ما به اشتراک گذارید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
مسافرت و مهاجرت
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
اگر قصد دارید به کانادا مهاجرت کنید و اقامت دائم در این کشور را داشته باشید، حتما باید از طریق اکسپرس انتری (Express Entry) نسبت به انجام آن اقدام نمایید....
واچر (ووچر) هتل چیست؟
مسافرت و مهاجرت
واچر (ووچر) هتل چیست؟
شاید برای شما هم پیش‌آمده باشد که بخواهید به سفر بروید و از یک هتل خوب و راحت استفاده کنید. اما چگونه می‌توانید مطمئن شوید که هتلی که انتخاب کرده‌اید...
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
مسافرت و مهاجرت
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
روش‌های مختلفی برای مهاجرت و گرفتن اقامت در کشوری دیگر وجود دارد، که یکی از بهترین موارد آن دریافت ویزای تحصیلی می‌باشد. برای ادامه تحصیل در کشوری دیگر هم روش‌های...