ویزا کارت

چگونه ویزا کارت بگیریم؟

چگونه ویزا کارت بگیریم؟

حتما شنیده‌اید که بعضی از افرادی که به صورت توریستی به کشور دیگری مهاجرت کرده‌اند، بخاطر این که دلار را به صورت نقدی حمل کرده‌اند و کیفشان سبقت شده است، بسیاری از اموال خود را از دست داده‌اند. شاید با خودتان بگویید که حتما این افراد دیوانه هستند که پول را به صورت نقد با خود جابه‌جا می‌کنند، در صورتی که چنین نیست. از آنجایی که بسیاری از حساب‌های بین‌المللی مثل ویزا کارت و مستر کارت ایران را تحریم کرده‌اند و پرداخت در بسیاری از کشورها با این دو کارت بین المللی امکان پذیر است، بسیاری از افراد تصمیم می‌گیرند که به صورت نقد پول با خود حمل کنند. یا نمونه دیگر را در نظر بگیرید. مثلا برای پرداخت ارزی، حتما با ویزاکارت مواجه شده‌اید. ولی نحوه دریافت ویزا کارت چگونه است؟ این مقاله را بخوانید تا بیاموزید ویزا کارت چیست و چگونه می‌توانیم ویزا کارت بگیریم؟

چگونه می‌توانیم ویزا کارت بگیریم؟

از آنجایی که سیستم بانکداری ایران تحریم می‌باشد و شهروندان ایرانی نمی‌توانند به صورت مستقیم و به راحتی نسبت به دریافت ویزاکارت اقدام کنند، شاید بخواهید با روش دریافت ویزا کارت آشنا شوید. روش‌های مختلفی برای رسیدن به این حساب بین‌المللی معتبر وجود دارد که در این قسمت به معرفی آن‌ها و بهترین و آسان‌ترین روش آن پرداخته می‌شود.

  • دریافت ویزاکارت از شرکت‌های معتبری مانند ایرانیکارت

یکی از بهترین و سریع‌ترین روش‌های دریافت حساب بین‌المللی ویزا کارت، استفاده از خدمات شرکت‌های واسط ایرانی، مثل ایرانیکارت است. این نوع حساب‌ها اغلب به صورت prepaid بوده و به صورت آنی و در کمترین زمان ممکن، برای فرد ارسال شده و به وی تحویل داده می‌شود. این روش بسیار راحت بوده و مسائل و مشکلات روش‌های دیگر را ندارد.

برای تهیه و خرید ویزا کارت، می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید و در خواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. خرید ویزا کارت

  • نحوه دریافت ویزا کارت از طریق بانک‌های ترکیه

دریافت ویزا کارت از طریق بانک‌های ترکیه یک روش مطمئن برای افتتاح حساب و دریافت کارت اعتباری ویزا به صورت حقیقی می‌باشد. شما می‌توانید با استفاده از خدمات ایرانیکارت بدون گرفتن اقامت و رفتن به کشور ترکیه در معتبرترین بانک آن یعنی بانک زراعت، حساب ایجاد کرده و از خدمات این حساب بین‌المللی بهره‌مند گردید. علاوه بر این مزایای دیگری را می‌توان در دریاقت ویزا کارت به این روش در نظر گرفت، از جمله:

  1. امکان افتتاح حساب بین المللی و دریافت سود
  2. دریافت ویزا کارت معتبر به نام شما با حک برجسته
  3. داشتن کد مالیاتی ترکیه
  4. 2 ساله بودن اعتبار کارت بانکی و مادام‌العمر بودن حساب
  5. برخورداری از خدمات موبایل بانک و امکان مدیریت حساب بدون نیاز به رفتن به کشور ترکیه
  6. دریافت وجه نقد از دستگاه‌های عابر بانک سراسر دنیا
  7. برخورداری از شرایط دریافت سود از بانک زراعت ترکیه
  8. اتصال به کیف پول‌های الکترونیک
  9. امکان خرید آفلاین
  10. دریافت صورت حساب کاغذی

چگونه ویزا کارت بگیریم

ویزا کارت چه کاربردهایی به همراه دارد؟

بعد از آموختن این که نحوه دریافت ویزا کارت چگونه است حتما می‌خواهید با نحوه دریافت آن آشنا شوید. مستر کارت و ویزا کارت معروف‌ترین سیستم مالی دنیا هستند و مانند سایر شرکت‌های بزرگ دنیا، تهسیلات ویژه‌ای برای مشتریان خود در نظر گرفته است. از جمله کاربردهای استفاده از ویزا کارت به شرح زیر می‌باشد.

خرید آنلاین

یکی از کاربردهای ویزاکارت، خرید آسان و سریع از فروشگاه‌های اینترنتی مثل آمازون می‌باشد. خرید اینترنتی از سایر کشورها به خصوص در ایران مورد توجه قرار گرفته است و از چندین درگاه برای پرداخت در سایت‌های دیگر استفاده می‌شود که مهم‌ترین روش پرداخت استفاده از ویزاکارت و مسترکارت می‌باشد. این مورد باعث می‌شود که شما علاوه بر خرید از سایت‌های خارجی، بتوانید محصولات خود را بفروشید و کسب و کار خود را در کشورهای دیگر نیز توسعه دهید.

خرید با تخفیف از سایت‌های خارجی

بسیاری از فروشندگان خارجی با استفاده از ویزاکارت به فروش محصولات خود اقدام می‌کنند و به دارندگان این کارت تخفیف‌های زیادی اعمال می‌کنند. مثلا بسیاری از فروشنده‌‌های اروپایی از این روش زیاد استفاده می‌کنند.

انتقال آسان پول

مهم‌ترین و بهترین مزیت استفاده از مسترکارت و ویزاکارت انتقال وجه به آسانی و با امنیت بالا می‌باشد.  این مورد به خصوص در زمان مسافرت به سایر کشورها بیشتر استفاده می‌شود.

مسافرت ارزان

یکی از مهم‌ترین کاربردهای ویزاکارت سفرهای ارزان قیمت به دلیل دادن پیشنهادات شگفت انگیز و دادن تخفیف به مشتریان است. این امکان برای تمامی دارندگان این کارت وجود دارد و فرقی نمی‌کند کارت را از چه کشور و چه بانکی دریافت کرده باشید. شما می‌توانید از تخفیف‌های این کمپانی استفاده کنید.

متصل شدن به کیف پول های پی پال

بسیاری از تاجران ، برنامه نویسان و کسانی که در سطح دنیا از طریق اینترنت سرمایه گذاری و یا خدمات ارائه می کنند اغلب برای جابجایی راحت پول بین شرکت ها و اشخاص از کیف پول های الکترونیکی مانند پی پال و گوگل ولت استفاده می نمایند که برای اینکه بتوانند این مبالغ را نقد کنند لازم است آن را به مستر کارت یا ویزا کارت خود منتقل کنند این یکی از مهترین خدماتی است که در حال حاضر دارندگان این کارت ها در سطح دنیا در حال استفاده هستند.

نحوه دریافت ویزا کارت

ویزا کارت مجازی و فیزیکی چه تفاوتی دارند؟

بعد از آموختن نحوه دریافت ویزا کارت فیزیکی و مجازی و همچنین آشنایی با مزایای داشتن آن حتما می‌خواهید بدانید بین ویزا کارت فیزیکی و مجازی، چه تفاوت‌هایی وجود دارد. در این قسمت به صورت کامل به تفاوت‌های ویزا کارت فیزیکی با مجازی پرداخته می‌شود.

ویزا کارت مجازی همان طور که از اسمش مشخص است به صورت مجازی و غیرفیزیکی بوده و در نتیجه زودتر نیز آماده و صادر می‌شوند. افراد می‌توانند با داشتن این کارت مجازی به پرداخت و خریدهای اینترنتی مشغول شوند و کارهایی نظیر رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما برای سفرهای خارجی و همچنین پرداخت در سایت‌های خارجی مثل آمازون و … را انجام دهند. علاوه بر این کارت‌های مجازی ویزا کارت به صورت pre-paid بوده و بعد از اتمام موجودی نمی‌توان از آن استفاده کرد. علاوه بر این کارت‌های مجازی مشابه کارت‌های بین المللی هدیه یا گیفت کارت هستند و انتقال وجه با استفاده از آن‌ها انجام نمی‌شود. همچنین ویزاکارت‌های مجازی، از تاریخ انقضای محدودی برخوردار بوده و حداکثر سقف موجودی آن‌ها 500 دلار می‌باشد. ویزا کارت‌های فیزیکی دارای اعتبار 3 تا 5 ساله هستند، می‌توان از آن‌ها در دستگاه‌های پوز استفاده کرد، امنیت بالایی دارد و می‌توان آن را غیر فعال نمود، سقف موجودی آن‌ها محدودیت ندارد، کارمزد کمی دارد و می‌توان با آن سود بانکی دریافت نمود و … .

سخن نهایی

با خواندن این مقاله آموختید ویزاکارت چیست، چه کاربردهایی دارد و چگونه ویزا کارت بگیریم. آیا شما تجربه استفاده از این کارت بین‌المللی را دارید؟ در صورتی که تجربه استفاده از این حساب بین‌المللی را دارید نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

چگونه ویزا کارت بگیریم؟
حتما شنیده‌اید که بعضی از افرادی که به صورت توریستی به کشور دیگری مهاجرت کرده‌اند، بخاطر این که دلار را به صورت نقدی حمل کرده‌اند و کیفشان سبقت شده است،...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام
    من یک تریدر هستم. وقتی ترید میکنم پولم بصورت ارز مجاری است. فعلا میتونم بصورت تتر از طریق صرافی های ایرانی اون رو به ریال تبدیل کنم و به حساب بانکی خودم واریز کنم و برداشت انجام بدم. برعکس این هم ممکنه یعنی برای افزایش حسابم میتونم توسط صرافی های مجازی ایرانی پول ریال بریزم و اونها به تتر تبدیلش میکنن و بعد به حساب خودم مثلا به بروکر آلپاری که تتر رو به دلار تبدیل میکنه بریزم.
    حالا سوالم اینه:
    اگر فردای روزگار بخوان مالیات مثلا ۵۰ درصدی در این نقل و انتقال از من بگیرن من چه کنم؟
    یا اصلا این درگاه رو ببندند؟
    آیا این ویزا یا مستر کارت یا هرچی این امکان رو به من میده که پول تتر یا دلار خودم رو بهش انتقال بدم بعد به حساب بانکی ایران واریز کنم و برداشت انجام بدم؟
    ممنون میشم راهنمایی بکنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، لطفا در رابطه با مسایل مربوط به مالیات و چالش‌های مرتبط با ان در حوزه رمزارزها با مشاورین حقوقی و امور مالیاتی ارتباط حاصل فرمایید. در رابطه با خرید و فروش رمزارزها از طریق کارت‌های بانکی بین‌المللی نیز باید پیمنت متدهای صرافی خارجی موردنظر را بررسی فرمایید و بابت این امر می‌بایست از طریق پشتیبانی این سایت‌ها اقدام به پرسش این موارد نمایید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. باسلام
    با ویزا کارت می توان از ایران به حسابی در کانادا یا خرید اینترنتی در کانادا انجام داد.
    و این کارت در کانادا قابلیت کارکردن هم دارد؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      شما می‌توانید از طریق ایرانیکارت افتتاح حساب بانک از زراعت بانک و واکیف بانک داشته باشید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. سلام وقت بخیر.من یه کارتی میخام که بتونم خودم شخصا از استور ترکیه واس پلی استیشنم بازی بخرم..خسته شدم از بازی ها ظرفیتی..
    خواهشا راهنمایی کنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. سلام برای تهیه یک ویزا کارت فیزیکی چقدر هزینه دارد این را بفرمایید تا ثبت نام کنم.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کابر گرامی، پیشنهاد می‌شود برای اطلاع از قیمت صدور کارت‌ها وارد پنل کاربری شوید و از قیمت به روز آن‌ها مطلع گردید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  5. سلام ،من یک کارت ویزا ،یا مستر
    Charge able می خواهم ،ایا شما امکان در اختیار گذاشتن آن را دارید یا نه

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت مسترکارت با ویزا کارت چیست؟
مستر کارت
تفاوت مسترکارت با ویزا کارت چیست؟
صنعت پرداخت الکترونیکی جهان بر چهار شرکت ویزا کارت، مستر کارت، دیسکاور و امریکن اکسپرس حاکم است و مسئولیت رسیدگی به بیشتر پرداخت ها در جهان بر عهده آن ها...
استفاده از ویزا کارت مجازی برای پی پال
ویزا کارت
استفاده از ویزا کارت مجازی برای پی پال
پی پال، یکی از بزرگترین شبکه‌های مالی برای انجام معاملات تجاری و بانکی است که در سراسر دنیا به عنوان یکی از بهترین روش‌ها برای انجام تراکنش‌ها، پرداخت‌های بانکی و...
چگونه از ویزا کارت استفاده کنیم؟
ویزا کارت
چگونه از ویزا کارت استفاده کنیم؟
ویزا کارت (VisaCard)، یک سیستم پرداخت بانکی است که با آن می‌توان از فروشگاه‌های زیادی به صورت اینترنتی و فیزیکی خریداری کرد و از خدمات سایت‌ها و فروشگاه‌های مختلفی استفاده...