مسافرت و مهاجرت

صفر تا صد نحوه پرداخت هزینه چاپ مقاله در مجلات علمی + (ویدئو و تصویر)

صفر تا صد نحوه پرداخت هزینه چاپ مقاله در مجلات علمی + (ویدئو و تصویر)

نوشتن مقاله برای دانشگاه می تواند چالش برانگیز و وقت گیر باشد. شما باید قالب نوشتن یک مقاله موفق و نکاتی را که هر استاد به دنبال آن است، را یاد بگیرید. اگر دانشجو هستید باید بدانید که چگونه مقاله بنویسید. چه مجله ای معتبر است؟ هزینه انتشار مقاله در هر مجله چقدر است؟ این‌ها سوالاتی است که ممکن است برای هر دانشجو موقع انتشار و چاپ مقاله در مجلات خارجی پیش آید. البته یکی دیگر از مهمترین مسائلی که امروزه برای هر دانشجویی پیش آمده نحوه پرداخت هزینه چاپ مقاله در مجلات علمی می‌باشد. در این مقاله ضمن راهنمایی دانشجوهای عزیز در موارد زیر در آخر به اختصار نحوه نوشتن یک مقاله خوب را بیان می‌کنیم.

  • معرفی معیارهای انتخاب یک مجله علمی معتبر
  • نحوه پیدا کردن ژورنال مناسب برای انتشار و چاپ مقاله (ویدئو)
  • نحوه پرداخت هزینه چاپ مقاله در مجلات علمی معتبر توسط ایرانیکارت (اسلاید)
  • نحوه انتشار مقاله در یکی از مجلات علمی
  • لیست برخی از مجلات علمی براساس رشته های مختلف

خواندن مقالات دیگر برای جمع بندی و نوشتن مقاله خود

معیارهای انتخاب یک مجله علمی معتبر برای چاپ مقاله

به منظور یافتن اعتبار پژوهشی، هر پژوهشگر مقاله‌ای را در مجله‌ای معتبر منتشر می‌کند. اما این مسئله باعث سردرگمی در یافتن بهترین مجلات برای چاپ مقالات پژوهشی می‌شود. بنابراین محققانی که تازه کار خود را شروع کرده اند، باید نکات زیر را برای یک ژورنال یا مجله بررسی کنند و دریابند که یا ژورنال خوب است یا خیر.

  • مجله باید شماره ISSN داشته باشد (شناسه 8 رقمی است).
  • مجله باید از ضریب تأثیر بالا (high Impact factor) برخوردار باشد.
  • مجله باید حداقل سه ساله باشد. (برخی دیگر گفتند حداقل ۱۰ ساله)
  • مجله باید فرم ارسالبا Email داشته باشد.
  • مجله باید دارای فهرست داوری باشد.
  • مجله باید دارای درگاه پرداخت معتبر باشد.
  • مجله باید از طریق ایمیل یا چت پاسخگو باشد.
  • مجله باید دارای کپی رایت و قالب مقاله باشد.

چگونه ژورنال مناسبی برای انتشار و چاپ مقاله خود پیدا کنید؟

در ویدئو زیر سه سایت معرفی می شود که شما عزیزان می توانید پس از آنکه مقاله خود را نوشتید با وارد کردن عنوان، چکیده و حوزه مقاله خود در این سایت ها لیستی از ژورنال‌ها یا مجلات را که برای مقاله شما مناسب است ببینید. شما با بررسی فاکتورهای بالا درباره یک مجله می توانید بهترین مجله برای مقاله خود را انتخاب کنید.

نحوه پرداخت هزینه چاپ مقاله در ایرانیکارت

ژورنال های معتبری برای چاپ مقالات وجود دارد. برخی از این ژورنال ها برای انتشار و چاپ مقاله هزینه دریافت می کنند و برخی دیگر هزینه ای دریافت نمی کنند. هزینه هایی که معمولا مجلات برای هر مقاله دریافت می کنند شامل:

  • هزینه رسیدگی به مقالات
  • هزینه دسترسی رایگان
  • هزینه داوری سریع
  • هزینه انتشار مقاله

به دلیل تحریم‌ها دانشجویان ایرانی نمی‌توانند با استفاده از شبکه بانکی ایران هزینه‌های فوق را پرداخت کنند. شما عزیزان می‌توانید با استفاده از روش‌های پرداخت ارزی و کردیت کارت‌هایی مانند مسترکارت و ویزاکارت هزینه‌های ثبت مقالات خود را در مجلات علمی را پراخت کنید. اگر به این روش ها دسترسی ندارید می‌توانید با استفاده از خدمت ویژه ایرانیکارت برای پرداخت هزینه چاپ مقاله در مجلات علمی استفاده کنید. در بخش زیر با نحوه پرداخت هزینه چاپ مقاله در مجلات علمی آشنا شوید.

نحوه ارسال مقاله در مجلات علمی خارجی

انتشار مقاله پژوهشی در یک مجله فعالیت مهمی در جامعه دانشگاهی است. انتشار مقاله کار ساده ای نیست، اما می‌توانید با ارسال یک تحقیق فنی و خلاقانه و در عین حال ساده، شانس خود را بهبود بخشید. همچنین یافتن یک ژورنال دانشگاهی مناسب برای موضوع و سبک نوشتن خود بسیار حیاتی است، بنابراین می توانید مقاله را متناسب با آن تنظیم کنید و شانس انتشار مقاله و شناخته شدن خود را افزایش دهید.

۱. انتخاب ژورنال مناسب برای ارسال

۱. با انتشارات احتمالی آشنا شوید.

از تحقیقاتی که قبلاً منتشر شده، سؤالات و مطالعات فعلی در حوزه خود آگاه باشید. به نحوه نگارش سایر مقالات پژوهشی در زمینه شما توجه ویژه ای داشته باشید: قالب، نوع مقالات (مطالعات کمی در مقابل مطالب کیفی، تحقیقات اولیه، بررسی مقالات موجود)، سبک نوشتن، موضوع و واژگان. مجلات دانشگاهی مربوط به رشته تحصیلی خود را بخوانید. مقالات تحقیقاتی منتشر شده، مقاله های کنفرانس و مقالات ژورنال ها را جستجو کنید. از یک همکار یا استاد لیست پیشنهادی از مجلات برای خواندن بخواهید.

۲. نشریه‌ای را انتخاب کنید که متناسب با مقاله تحقیق شما باشد.

هر نشریه مخاطب و لحن نگارش خاص خود را دارد. به عنوان مثال ممکن است مقاله شما برای مجله ای که کاملا فنی است و مخاطبان خاص دارد متناسب باشد یا برای مجله ای که ماهیت آن برای مخاطبان گسترده تری است. “تناسب” در اینجا بسیار مهم است. مشهورترین ژورنال در حوزه شما ممکن است یکی از بهترین موارد مناسب برای کارهای خاص شما باشد.

۳. گردش و یا قرار گرفتن در معرض ژورنال را به خاطر داشته باشید.

هنگامی که لیست مجله‌های ارسال بالقوه خود را آماده کردید، کمی جستجو کنید تا بفهمید این مجلات علمی چقدر خوانده می شوند یا چقدر به آنها استناد می شود. بیشتر در معرض قرار گرفتن برای کار شما یک مزیت خواهد بود، به خصوص هنگامی که در اوایل کار سعی در شناخته شدن دارید. با این حال، همیشه مجلات بررسی شده را اولویت بندی کنید. با انتشار در یک ژورنال با دسترسی به آن محدود نیست می توانید میزان خواندن مقاله خود را به طرز چشمگیری افزایش دهید.

نحوه نگارش مقالات علمی

۲. ارسال مقاله شما

۱. از یک همکار یا استاد بخواهید که مقاله شما را بررسی کند.

آنها باید مقاله شما را برای گرامر، خطاهای املایی، اصطلاحات، وضوح و مختصر بودن ویرایش کنند. همچنین باید محتوای شما را تأیید کنند. مقالات تحقیقاتی باید موضوعی را ارائه دهند که قابل توجه و مرتبط باشد. آنها باید به وضوح نوشته شوند و برای مخاطب مورد نظر مناسب باشند. از دو یا سه نفر بخواهید که مقاله شما را مرور کنند. یکی از آنها حداقل باید در مبحث اصلی غیر متخصص باشد. “دیدگاه خارج” آنها می‌تواند بسیار با ارزش باشد، زیرا همه داوران نمی توانند در مورد موضوع خاص شما متخصص باشند.

۲. مقاله خود را بر اساس توصیه های دریافت شده اصلاح کنید.

احتمالاً قبل از ارائه نهایی مقاله خود چندین مرتبه آن را ویرایش خواهید کرد. تلاش ویژه ای کنید تا مقاله شما واضح، جذاب و گیرا شود. این مسئله شانس انتشار مقاله شما را به شدت افزایش می دهد.

۳. نسخه اصلی مقاله خود را مطابق با شرایط مجله منتخب آماده کنید.

مقاله خود را متناسب با دستورالعمل های آن نشریه تنظیم کنید. بیشتر ژورنال ها فایلی به نام “دستورالعمل برای نویسندگان” یا “راهنمای نویسنده” ارائه می دهند که دستورالعمل خاصی در مورد چیدمان، نوع قلم و طول مقاله ارائه می دهند. این راهنما به شما می گوید که چگونه مقاله خود را ارسال کنید و جزئیات روند بررسی چگونه است. مقالات ژورنالی در علوم مختلف  اغلب از یک شکل سازمانی خاص پیروی می کنند، مانند: چکیده، مقدمه، مواد و روش ها، نتایج، بحث، نتیجه، تقدیرنامه ها / منابع.

۴. وقتی احساس می کنید مقاله شما آماده است، ارسال کنید.

پس از تنظیم مقاله و مرور الزامات ارسال مقاله، هنگامی که راضی شدید که مقاله شما با تمام دستورالعمل‌ها مطابقت دارد، مقاله را از طریق کانال‌های مناسب ارسال کنید. مقاله خود را بطور همزمان برای چند ژورنال ارسال کنید. هنگام ارسال، از حساب ایمیل دانشگاه خود استفاده کنید. این راه شما را با یک موسسه علمی مرتبط می کند، که اعتبار کار شما را می افزاید.

۵. وقتی جواب اولیه مجله را گرفتید، وحشت نکنید.

تعداد بسیار کمی از مقالات یک پاسخ سریع “قبول” (Accept) از یک مجله دریافت می کنند. اگر این جواب را کسب کردید، جشن بگیرید! در غیر این صورت، با پاسخی که می گیرید با آرامش برخورد کنید. این پاسخ احتمالاً یکی از موارد زیر خواهد بود:

قبول با Revision- بر اساس بازخورد ارائه شده توسط داوران ، فقط اصلاحات جزئی لازم است.

تجدید نظر و ارسال مجدد- تغییرات اساسی تری مورد نیاز است، اما ژورنال هنوز هم به کار شما علاقه مند است.

رد و ارسال مجدد- مقاله در حال حاضر برای بررسی قابل استفاده نیست، اما تغییرات اساسی و تمرکز مجدد ممکن است بتوانند این نتیجه را تغییر دهند.

رد- مقاله مناسب نیست و برای این چاپ مناسب نخواهد اما این بدان معنی نیست که برای مجله دیگری مناسب نباشد.

۶. نظر داوران را به عنوان نقد سازنده بپذیرید.

بر اساس اظهارنظرهایی که توسط چندین (اغلب سه) داور ناشناس و ویرایشگر ارائه می شود، اغلب از شما خواسته می شود که مقاله خود را اصلاح کرده و دوباره ارسال کنید. انتقادهای آنها را با دقت مطالعه کرده و تغییرات لازم را انجام دهید. بیش از حد نسخه اصلی را ارسال نکنید. درعوض انعطاف پذیر باشید. با توجه به بازخوردهایی که دریافت می کنید، نسخه اصلی را اصلاح کنید. از مهارت های خود به عنوان یک محقق و نویسنده برای ایجاد مقاله برتر استفاده کنید.

۷. سعی کنید مقاله خود را منتشر کنید.

حتی اگر در نهایت توسط ژورنال مورد نظر خود رد شدید، مقاله خود را دوباره اصلاح کنید و به نشریات دیگر ارسال کنید. به یاد داشته باشید، یک مقاله رد شده لزوماً با مقاله بد برابر نیست. برای ارسال مجدد، به ژورنال انتخاب دوم خود بروید. حتی ممکن است شما بخواهید از ویراستار اولین ژورنال راهنمایی بگیرید.

نوشتن مقاله مطابق با دستورالعمل مجله

۳. تقدیم خود را تقویت کنید

۱. به مقاله خود چشم انداز روشنی بدهید.

مقالات ژورنال خوب معمولاً مستقیماً به نکته اصلی اشاره می کنند و بر روی آن تاکید دارند. آنچه را که مقاله شما دقیقاً از ابتدا مورد بررسی و تحقیق قرار می دهد، تعیین کنید و مطمئن شوید که هر پاراگراف بر اساس این دیدگاه بنا شده است. در مقدمه مقاله خود از این دیدگاه قوی و واضح حمایت کنید.

۲. تمرکز خود را باریک کنید.

چکیده و مقدمه واضح می تواند دید خوبی از مقاله شما ایجاد کند. اما مقالات ژورنالی به بررسی دقیق مباحث در مقیاس بزرگ نمی پردازند. محققانی که در حال انجام یک پایان نامه یا رساله هستند، اغلب با این موضوع مبارزه می کنند. شما باید بتوانید از مواردی مانند اطلاعات پیش زمینه، بررسی ادبیات و مباحث روش شناختی را برای یک مقاله ژورنالی دوری کنید. این مسئله به ویژه در مورد دانشمندان جوان که در حال ورود به این حوزه هستند صادق است. کاوش های بزرگ را برای دانشمندان مسلط تر بگذارید.

۳. یک چکیده درجه یک بنویسید.

چکیده اولین احساسی است که داوران از کارهای شما به دست می آورند، بنابراین باید روی آن حسابی کار کنید. مطمئن شوید که هیچ عنصر غیر ضروری در چکیده وجود ندارد. فقط حدود 300 کلمه برای نوشتن چکیده دارید. در ادعاهای خود جسور باشید اما از آنچه را که مقاله شما ارائه می دهد فراتر نروید. چکیده شما باید مردم را مشتاق به خواندن مقاله کند. قبل از ارسال مقاله به ژورنال، چکیده مقاله را برای چند نفر ارسال کنید و بازخورد بگیرید.

نحوه ارسال مقاله برای مجلات علمی

انواع مقالات ژورنالی

بهتر است قبل از انتشار و چاپ مقاله در مجلات علمی با انواع مقالات آشنا شوید. بیشتر مقالات چاپ شده تاکنون یکی از انواع زیر است. تحقیقات اصلی، مقالات مرور، گزارش های کوتاه یا نامه ها، مطالعات موردی، روش شناسی.

مقالات علمی پژوهشی (Original Research):

این نوع رایج ترین نوع مقاله ژورنالی است که برای انتشار گزارش کامل داده های تحقیق مورد استفاده قرار می گیرد. بسته به ژورنال ممکن است به عنوان مقاله اصلی، مقاله تحقیقاتی، تحقیق یا فقط مقاله نیز خوانده شود. قالب مقالات علمی پژوهشی برای بسیاری از زمینه های مختلف و انواع مختلف مطالعات مناسب است. این مقالات شامل بخش های مقدمه، روش ها ، نتایج و تحلیل و بررسی است.

گزارش های کوتاه یا نامه ها (Short reports or Letters):

این مقالات گزارش های مختصری از داده های تحقیق اصلی را منتشر می كنند كه ویراستاران معتقدند برای بسیاری از محققان جالب خواهد بود و احتمالاً باعث تحریک تحقیقات بیشتر در این زمینه خواهد شد. از آنجایی که نسبتاً کوتاه هستند، این فرمت برای دانشمندان با نتایج حساس به زمان مفید است. این قالب غالباً دارای محدودیت های سختی است، بنابراین برخی از جزئیات تجربی ممکن است منتشر نشود.

مقالات مرروی (Review Articles):

مقالات مروری، خلاصه ای جامع از تحقیق در مورد یک موضوع خاص و چشم اندازی از وضعیت این حوزه و جایگاه آن را ارائه می دهد. این مقالات مرروی اغلب به طور گسترده خوانده می شوند و بسیار مورد استناد قرار می گیرند. بررسی ها نشان داده معمولاً تقریباً ۱۰۰ مقاله به مقالات مرروی استناد می کنند.

مطالعات موردی (Case Studies):

این مقاله ها موارد خاص پدیده های جالب را گزارش می دهند. هدف از مطالعات موردی این است که محققان دیگر از احتمال وقوع پدیده خاصی آگاه شوند. این نوع مطالعه اغلب در پزشکی برای گزارش وقوع آسیب شناسی‌های ناشناخته یا نوظهور مورد استفاده قرار می گیرد.

روش شناسی (Methodologies):

این نوع مقاله‌ها یک روش، آزمایش یا رویه آزمایشی جدید را ارائه می دهند. روش توصیف شده ممکن است کاملاً جدید باشد، یا ممکن است نسخه بهتری از یک روش موجود را ارائه دهد. مقاله باید پیشرفتی را در مورد آنچه در حال حاضر موجود است توصیف کند.

نوشتن انواع مقالات مختلف

نحوه نوشتن مقاله

در این قسمت با مراحل نوشتن یک مقاله مناسب و عالی برای مجلات علمی معتبر آشنا شوید:

۱. مقاله خود را شکل دهید

۱. سوالات خود را مرور کنید.

مقاله شما باید تمام نیازهایی که استادتان می‌خواهد را برآورده کنید. بنابراین از موضوعی که می خواهید درباره آن مقاله بنویسید اطمینان حاصل کنید. سپس مشخص کنید که شما درحال نوشتن چه نوع مقاله ای هستید و به چه منابع تحقیقاتی نیاز دارید. اگر یک سرفصل از سوالات دارید دقیقا می‌دانید که برای بدست آوردن بالاترین امتیاز چه کاری باید انجام دهید. به سرفصل مقاله به عنوان یک چک لیست نگاه کنید.

۲. برای یافتن موضوع خود تحقیق کنید.

در مورد موضوع خود یادبگیرید و سعی کنید بر اساس تحقیقات ایده های خود را درباره آن شکل دهید. هنگام یافتن نکات جالب توجه نکته برداری کنید و آنچه توجه شما را جلب کرد دنبال کنید. تحقیقاتی که شما انجام می دهید به عنوان منابع شما مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین مطمدن شوید که قانونی هستند. از اینترنت، کتاب ها و انواع پایگاه داده های علمی برای یافتن منابع استفاده کنید. اگر موضوعی انتخاب کردید که کاملا متناسب با آنچه که فکر می کردید نیست هنوز دیر نشده است. موضوع دیگری که نوشتن درباره آن برایتان راحت است انتخاب کنید.

۳. ایده های مقاله خود را جمع بندی کنید.

در این مقاله ایده های شما ارائه می شود. همانطور که تحقیقات خود را انجام می دهید چه سوالاتی از خودتان می پرسید؟ چه الگویی را مشاهده می کنید؟ واکنش ها و مشاهدات شما چیست؟ برای ساختن مقاله ذهن خود را کاوش کنید. یک مقاله خوب به طور خلاصه ایده اصلی شما را در یک یا دو جمله بیان می کند. اهمیت استدلال خود را توضیح دهید و منطقی باشید.

۴. برای حمایت از ایده های مقاله خود تحقیقات بیشتری انجام دهید.

در بیشتر موارد، اولین دور تحقیقات شما برای نوشتن یک مقاله عالی کافی نخواهد بود. برای یافتن منابعی در جهت حمایت از ادعاهایی که می خواهید مطرح کنید، باید تحقیقات تخصصی انجام دهید. شما می توانید از جستجوی کلی در مورد موضوع خود به یک جستجوی هدفمند با هدف یافتن اطلاعاتی که از ادعاهای شما پشتیبانی می کند، تغییر روش دهید.

۵. یک طرح کلی ایجاد کنید.

این مرحله باید افکار شما سامان یابد و اسکلت مقاله شما ساخته شود. اکنون نگران استناد به مقاله‌ها نباشید، به سادگی برنامه ریزی کنید که چگونه می خواهید مقالهخود را شروع کنید. این باعث می شود در طولانی مدت زمان زیادی صرفه جویی کنید. بنویسید که نکات نوشته شده از کجا آمده اند. طرح کلی خود را ترتیب دهید و به مقدمه، بدن و نتیجه گیری بپردازید. در نوشتن مقاله خواننده را درنظر بگیرید.

شروع به نوشتن مقاله خود کنید

۲. مقاله خود را بنویسید

۱. مقدمه مقاله را شروع کنید.

مقدمه مقاله اولین بخش از هر مقاله می باشد. در پاراگراف اول باید توجه خواننده جلب شود و مقاله شما ساخته شود. موضوعی را که درباره آن  توضیح خواهید کرد معرفی کنید. با یک نقل قول مربوطه یا سؤال جذاب شروع کنید. مطمئن شوید که مقدمه شما به وضوح بیان شده است و به مقاله شما منتهی می شود. خواننده باید تا پایان پاراگراف اول نسبت به آنچه قرار است بخواند، دید نسبتاً خوبی داشته باشد.

۲. بدنه مقاله را بسازید.

بدنه مقاله بخشی است که استدلال واقعی شما در آن نهفته است. این قسمت باید چند پاراگراف طولانی باشد که همه به یک نکته متفاوت و درعین حال مرتبط با هم بپردازند. مطمئن شوید که هر نکته منطقاً صحیح است و به ایده شما اهمیت می دهد. در یک جمله موضوعی (به طور کلی جمله اول ، اما نه همیشه) باید به وضوح بیان شود که این نکته چیست. سپس اولین اثبات خود را بیان کنید. توضیح دهید که چگونه شواهد شما از نکات شما حمایت می کنند. بعد شواهد بعدی خود را برای آن نکته معرفی کنید.

۳. با نتیجه گیری قوی پایان دهید.

نتیجه گیری آخرین پاراگراف در مقاله شما است. تمام آنچه شما باید در این پاراگراف انجام دهید این است که مقاله خود را به پایان برسانید. همه آنچه در مقاله گفته شده را جمع بندی کنید و نسبت به آن یک نتیجه گیری به مخاطب ارائه دهید.

۳. پیروی از دستورالعمل های عمومی

۱. خطاهای گرامر و محتوا را بررسی کنید.

شما مدت‌هاست که این مقاله را می خوانید. کمی استراحت کنید، برگردید و دوباره آن را بخوانید. ایده خوبی است که از شخص دیگری بخواهید که مقاله شما را بخواند. نوشته شما ممکن است برای شما روشن باشد اما درک آن برای شخص دیگری دشوار باشد. علاوه براین از آنها بخواهید که به نکات گرامری و نگارشی نیز توجه کنند. ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد که به دلیل اینکه بارها آن را خوانده اید متوجه آن نشده باشید.

۲. از انتقال استفاده کنید.

یک راه ساده برای حفظ جریان مقاله شما این است که از انتقال استفاده کنید. با این روش ارتباطات منطقی بین ایده های خود را نشان دهید. انتقال ها روشن می کند که یک پاراگراف به قسمت دیگر جریان می یابد. علاوه بر این، جملات موضوع شما باید بدون هیچ زحمتی به شواهد و مدارک آسان شود.

۳. به صورت سوم شخص بنویسید.

هر چند یک بار استاد خاص به شما می گوید مناسب نیست اما امروزه اکثر مقالات به صورت سوم شخص نوشته می شوند. این بدان معنی است که هرگز از کلمه “من” استفاده نکنید. صرف نظر از مدت زمانی که به آن اشاره می کنید از سوم شخص استفاده کنید. مقاله شما در حال ایجاد نکته ای است که به حال مرتبط است. به جای “رالف و پیگگی برای نظم و دموکراسی تلاش کردند” ، باید باشد “رالف و پیگگی برای نظم و دموکراسی تلاش می کنند”. اگر احساس می کنید با استفاده از عبارات “من” می توانید به استدلال خود اضافه کنید، از استاد خود بپرسید که آیا او با این کار مطابقت دارد.

۴. خلاصه یا سرقت ادبی نکنید.

اولی منجر به ناکامی و دوم نتیجه ناکامی خواهد شد. هر کاری انجام دهید اما از این دو کار خودداری کنید. مقاله ای که خلاصه می شود کار شما نیست. استاد شما به دنبال چیزی است که از شما باشد ایده ای که در دیگری یافت نشود. روی نظریه خود ایستادگی کنید و از آن استفاده کنید تا یک مقاله منحصر به فرد را ایجاد کنید. اگر سرقت ادبی کنید، استاد شما می فهمد. هر شخص متفاوت می نویسد و با تغییر سبک مقاله شما قطع می شود. اگر به فکر سرقت ادبی در همه موارد هستید، بدانید که همه اساتید به منابعی دسترسی دارند که تشخیص می دهد این سبک نوشتن شما نیست و سرقت ادبی انجام داده اید.

پس از آشنایی با نحوه نوشتن مقاله حال شما می توانید مقاله خود را بنویسید. بعد از اتمام مقاله باید آن برای یکی از ژورنال‌های معتبر حوزه خود ارسال کنید. در زیر لیستی از مجلات علمی معتبر در رشته های مختلف نمایش داده شده است. پس از انتخاب مجله خود باید مقاله را برای آن ارسال کنید. ممکن است این مجله برای چاپ مقاله شما هزینه ای دریافت کند. در این مقاله با نحوه پرداخت هزینه چاپ مقاله در مجلات علمی آشنا شدید. پس حال میتوانید تمام پروسه انتشار مقاله را خود انجام دهید.

لیست برخی از مجلات علمی براساس رشته

علوم پایه و فیزیک نجوم و فیزیک نجومی Astronomical Journal
Astronomy and Astrophysics
Astrophysical Journal
علم شیمی   Accounts of Chemical ResearchAngewandte Chemie

Bulletin of the Chemical Society of Japan

علم مواد   ACS NanoAdvanced Functional Materials

Advanced Materials

علم مکانیک   Annual Review of Fluid MechanicsArchive for Rational Mechanics and Analysis
فیزیک   Acta CrystallographicaAdvances in Physics

American Journal of Physics

علوم زیستی زیست شناسی   BioEssaysBiological Reviews

Biophysical Journal

کشاورزی   Agronomy for Sustainable DevelopmentAnimal Production Science

Journal of Animal Science

بیوانفورماتیک   List of bioinformatics journals
بیوفیزیک و بیوشیمی   Biochemical JournalBiochemistry

Biophysical Journal

گیاه شناسی   American Journal of BotanyAnnals of Botany

Aquatic Botany

ژنتیک   GeneticaGenetics

Genetics in Medicine

مهندسی مهندسی محیط زیست   Biodegradation (journal)Bioresource Technology

Environmental Earth Sciences

مهندسی مکانیک   Advances in Production Engineering & ManagementAnnual Review of Biomedical Engineering

Archive of Applied Mechanics

علوم کامپیوتر   Artificial IntelligenceCommunications of the ACM

IEEE Transactions on Pattern Analysis and Machine Intelligence

رباتیک و اتوماسیون   The International Journal of Robotics Research
ریاضیات ریاضیات عمومی   Acta MathematicaAnnals of Mathematics

Bulletin of the American Mathematical Society

آمار   The American StatisticianBiometrics

Biometrika

صفر تا صد نحوه پرداخت هزینه چاپ مقاله در مجلات علمی + (ویدئو و تصویر)
نوشتن مقاله برای دانشگاه می تواند چالش برانگیز و وقت گیر باشد. شما باید قالب نوشتن یک مقاله موفق و نکاتی را که هر استاد به دنبال آن است، را...
4.17 از 6 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
مسافرت و مهاجرت
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
اگر قصد دارید به کانادا مهاجرت کنید و اقامت دائم در این کشور را داشته باشید، حتما باید از طریق اکسپرس انتری (Express Entry) نسبت به انجام آن اقدام نمایید....
واچر (ووچر) هتل چیست؟
مسافرت و مهاجرت
واچر (ووچر) هتل چیست؟
شاید برای شما هم پیش‌آمده باشد که بخواهید به سفر بروید و از یک هتل خوب و راحت استفاده کنید. اما چگونه می‌توانید مطمئن شوید که هتلی که انتخاب کرده‌اید...
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
مسافرت و مهاجرت
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
روش‌های مختلفی برای مهاجرت و گرفتن اقامت در کشوری دیگر وجود دارد، که یکی از بهترین موارد آن دریافت ویزای تحصیلی می‌باشد. برای ادامه تحصیل در کشوری دیگر هم روش‌های...