اکانت های خارجی

فعال سازی انواع اکانت ترایال

فعال سازی انواع اکانت ترایال

برای کاربران ایرانی، سایت هایی که برای ارائه خدمات خود هزینه اشتراک دریافت می کنند، غیر قابل استفاده هستند. چرا؟ چون چگونه می توان از ایران پرداخت ارزی در سایت های خارجی انجام داد؟ نه کارت های بانکی و نه هیچ شبکه ی مالی فعالی در ایران امکان پرداخت بین المللی ندارد. مسئله اینجاست که این مشکل با کمک ایرانیکارت قابل حل شدن است. در این مقاله همراه ما باشید تا در رابطه با فعال سازی انواع اکانت ترایال از طریق خرید ویزا کارت مجازی ارزان توضیح دهیم.

پرداخت در سایت های خارجی

به دلیل محدودیت های روابط مالی جوامع بین الملل با ایران، برای انجام انواع پرداخت ارزی نیاز به راه هایی دارید که دسترسی شما را به شبکه های مالی بین المللی فراهم کنند. یکی از این راه ها استفاده از انواع کردیت کارت مثل انواع ویزا کارت فیزیکی یا مسترکارت های فیزیکی است. روش دیگر خرید اکانت پی پال است. همه این موارد را می توانید با استفاده از خدمات ایرانیکارت داشته باشید. اما این مطلب در مورد این روش ها نیست. ما روش ساده تری برای شما سراغ داریم.

برای دریافت کارت اعتباری فیزیکی نیاز به افتتاح حساب ارزی خواهید داشت. برای افتتاح حساب پی پال نیاز به وریفای اکانت خواهید داشت. تمام این الزامات دردسر ساز هستند. در مقایسه با گیفت کارت های مجازی که به سادگی و به صورت فوری قابل دریافت هستند. برای خرید مستر کارت مجازی یا هر نوع کارت مجازی دیگری، تنها کافی است در سایت ایرانیکارت درخواست ثبت کنید و کارت شما طی چند ساعت صادر خواهد شد.

با توجه به اینکه گیفت کارت مجازی قابلیت شارژ شدن در مبالغ مختلف دارد، می توانید برای فعال سازی اکانت ترایال در سایت های مختلف از ویزا کارت مجازی 1 دلاری استفاده کنید. خرید این کارت ها از سایت ایرانیکارت به سادگی انجام میشود. روی دکمه ی زیر کلیک کنید و در سایت ثبت نام کنید.

خرید ویزا کارت مجازی ارزان

خرید ویزا کارت مجازی ارزان

منظور از ویزا کارت مجازی ارزان کارت هایی است که به صورت آنلاین قابل استفاده هستند و به دلیل اینکه موجودی کم دارند ارزان به حساب می آیند. مثل گیفت کارت هایی که یک دلار یا 5 دلار موجودی دارند. اما خرید این کارت ها که موجودی چندانی ندارند چه فایده ای دارد؟ این کارت ها معجزه می کنند.

سایت هایی که نیاز به خرید اشتراک دارند، معمولاً به کاربران به مدت محدود امکان استفاده از خدمات خود را می دهند که بتوانند امکانات سایت را امتحان کنند. این دوره ی زمانی ترایال Trial نامیده می شود. سایت های زیادی هستند که این فرصت را به کاربران می دهند. و کاربران زیادی هم هستند که از این فرصت استفاده می کنند. حتی چند بار :).

کاربرد ویزا کارت مجازی ارزان

برای فعال سازی ترایال ها نیازی به پرداخت نخواهد بود. اما سایت از کاربر می خواهد تا اطلاعات یک کارت اعتباری را وارد نمایند. از موجودی کارت برای فعال سازی اکانت ترایال چیزی کسر نمی شود. اما در صورت تمایل به ادامه استفاده از خدمات سایت باید هزینه اشتراک ماه بعد را پرداخت نمایید.

با داشتن ویزا کارت مجازی یک دلاری می توانید نسبت به فعال سازی اکانت ترایال این سایت ها اقدام نمایید. در صورتی که تجربه استفاده از این کارت ها را دارید در بخش نظرات با ما به اشتراک گذارید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
اکانت های خارجی
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
چت بات ChatGPT از جذاب‌ترین ربات‌های هوش مصنوعی است که می‌تواند پاسخگوی بسیاری از سوالات انسان باشد. جذابیت این ربات موجب شده است تا استفاده از ChatGPT در ایران نیز...