حساب های بین المللی

محدودیت‌های وب مانی و نحوه ارتقا حساب آن

محدودیت‌های وب مانی و نحوه ارتقا حساب آن

اگر شما هم بخواهید نسبت به یک تراکنش خارجی اقدام کنید، مثلا خرید در یک سایت خارجی را انجام دهید، بلیط هواپیما رزرو یا درآمد ارزی خود را دریافت کنید از چه طریقی اقدام می‌کنید؟ حتما به سراغ روش‌های پرداخت بین المللی مثل پی پال، ویزا کارت، مستر کارت و … رفته و از طریق آن‌ها پرداخت‌های خارجی خود را انجام می‌دهید. این روش‌های بین المللی با وجود امنیت بسیار بالایی که دارند، ولی به دلیل اعمال تحریم‌ها علیه ایران استفاده از خدمات آن‌ها، با شرایط خاص و استفاده از شرکت‌های واسطه مثل ایرانیکارت قابل انجام است. اگر ترجیح شما این باشد که کیف پولی را انتخاب کنید که این شرایط را نداشته باشد، وب مانی می‌تواند جایگزین مناسبی باشد. این مقاله را بخوانید تا بیاموزید کیف پول وب مانی چیست و چگونه حساب وب مانی را ارتقا دهیم. همچنین با خواندن این مقاله می‌توانید با محدودیت‌های وب مانی آشنا شوید.

کیف پول وب مانی چیست؟

وب مانی (WebMoney)، یک روش پرداخت جهانی است که مردم سراسر دنیا از آن برای ارسال، دریافت پول و درآمد ارزی خود استفاده می‌کنند. دفتر اصلی وب مانی در روسیه واقع شده و از سال 1998 فعالیت خود را رسما آغاز و در حال حاضر بیشتر از 40 میلیون کاربر فعال دارد.

وب مانی (WebMoney)، خدماتی مشابه با پی پال را انجام می‌دهد ولی به دلیل این که کاربران ایرانی را تحریم نکرده است، می‌تواند برای آن‌ها بدون هیچ گونه مشکل استفاده شود.

چگونه حساب وب مانی را ارتقا دهیم

محدودیت های وب مانی

منظور از پاسپورت وب مانی چیست؟ مگر وب مانی هم پاسپورت دارد و … این‌ها سوالاتی که حتما شما با دیدن عنوان این بخش از مقاله می‌پرسید. ولی در واقع باید بدانید که پاسپورت وب مانی، همان احراز هویت در این سیستم می‌باشد که با ارائه مدارک هویتی و وارد کردن مشخصات ساخته می‌شود. این پاسپورت‌ها افزایش سطوح اعتباری را به همراه دارند.

  • الیاس (alias)

ساخت کیف پول وب مانی در سطح الیاس تنها با یک ثبت نام اولیه، به صورت رایگان و بدون پرداخت هزینه انجام می‌شود. در این سطح از کیف پول وب مانی یک حساب برای شما ایجاد شده و صحت اطلاعات شما نیز تایید می‌شود. محدودیت سقف تراکنش سطح الیاس به صورت روزانه 100 دلار، هفتگی 300 و ماهیانه 500 دلار می‌باشد.

  • فرمال (formal)

در سطح فرمال حساب وب مانی نیز، اطلاعات خود را به صورت رایگان ثبت می‌کنید ولی احراز هویت شما انجام نمی‌شود و همچنان از طرف وب مانی به عنوان کاربر ثابت آن شناخته شده نیستید. در این سطح از حساب وب مانی، محدودیت سقف تراکنش روزانه 3000 دلار، هفتگی 10000 دلار و ماهانه 15000 دلار می‌باشد.

  • اینیشال (Initial)

بعد از سطح فرمال حساب وب مانی، نوبت به سطح اینیشیال آن می‌رسد. برای صدور این سطح از حساب وب مانی، نماینده رسمی آن اطلاعات ارائه شده شما را بررسی و پس از این ه صحت اطلاعات شما تایید شد، تاییدیه مدارک و احرا هویت پاسپورت شما را صادر می‌کند. در این صورت شما به عنوان کاربر رسمی وب مانی شناخته شده و می‌توانید از تمام امکانات آن استفاه نمایید. در این سطح از حساب وب مانی، محددیت سقف تراکنش روزانه 3000 دلار، هفتگی 10000 دلار و ماهانه 15000 دلار می‌باشد. پاسپورت اینیشال حساب وب مانی اصلی‌ترین و بهترین سطح حساب کاربری وب مانی است و برای تراکنش‌های بالا بسیار مفید می‌باشد.

محدودیت های وب مانی برای سقف تراکنش‌های آن در جدول زیر به صورت مختصر ثبت شده است.

محدودیت‌های سقف تراکنش در حساب وب مانی
حساب الیاس (alias) حساب فرمال (Formal) اینیشیال (Initial)
روزانه 100 دلار روزانه 3000 دلار روزانه 3000 دلار
هفتگی 300 دلار هفتگی 10000 دلار هفتگی 10000 دلار
ماهیانه 500 دلار ماهانه 15000 دلار ماهانه 15000 دلار

چگونه حساب وب مانی را ارتقا دهیم؟

قبل از انجام این کار و ارتقا حساب وب مانی خود، لازم است که ابتدا نسبت به ساخت حساب در این کیف پول اقدام کنید. همانطور که پیش از این نیزگفته شد، ساخت حساب در وب مانی راحت است و به صورت رایگان انجام می‌شود. شما با استفاده از خدمات ایرانیکارت نیز می‌توانید نسبت به ساخت حساب و شارژ کیف پول خود اقدام کنید. اولین سطح از حساب وب مانی هم سطح الیاس می‌باشد. در این قسمت به روش‌های ارتقای سطح حساب وب مانی پرداخته می‌شود.

  • بعد از ساخت حساب وب مانی، وارد اکانت خود شده و و از طریق منوی بالای صفحه روی Passport کلیک کنید. سپس continue را انتخاب کرده و برای ارسال اطلاعات خود وارد شوید.
  • اطلاعات خواسته شده را وارد نموده و برای ذخیره آن‌ها روی save کلیک کنید.
  • تصویر پاسپورت خود را داخل سایت آپلود کنید.
  • 24 تا 48 ساعت زمان لازم است تا حساب شما از سطح الیاس به فرمال ارتقا یابد.

محدودیت‌های وب مانی

ارتقا حساب وب مانی از سطح الیاس به فرمال چه مزایایی به همراه دارد؟

ارتقا حساب وب مانی از سطح الیاس به سطح فرمال مزایای زیر را به همراه دارد.

  1. قابلیت برداشت از حساب به صورت حواله بانکی
  2. افزایش میزان موجودی
  3. امکان شارژ حساب وب مانی با کارت‌های اعتباری بین المللی و گیفت کارت‌ها
  4. قابلیت اتصال کارت‌های ارزی چون ویزا کارت، مستر کارت و … به حساب وب مانی
  5. امکان برداشت غیر مستقیم و واریز به حساب‌های Unistream، CONTACT و …
  6. استفاده از سایر خدمات تبدیل ارز و صرافی‌ها
  7. ایجاد و ساخت درگاه بین المللی برای سایت‌های فروشگاهی

برای افتتاح حساب وب مانی، می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کرده و در خواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. افتتاح حساب وب مانی

سخن نهایی

با خواندن این مقاله آموختیم چگونه حساب وب مانی را ارتقا دهیم، همچنین توانستیم با محدودیت های وب مانی آشنا شویم. آیا شما نسبت به ساخت حساب وب مانی اقدام کرده‌اید؟ پیشنهاد می‌شود برای افزایش ارتقای خود و استفاده از سایر خدمات وب مانی اقدام کرده و حساب وب مانی خود را در این جهت ارتقا دهید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
حساب های بین المللی
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
پی پال (PayPal) سامانه‌ای است که برای پرداخت و انتقال وجه الکترونیکی به کار گرفته می‌شود؛ افراد مختلف با استفاده از آن می‌توانند سرمایه خود را ارسال، دریافت و برداشت...
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
حساب های بین المللی
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
پرفکت مانی را که می‌شناسید؟ یک سیستم انتقال پول بین‌المللی است که برخلاف انتظار خیلی از افراد، کاربران ایرانی‌ نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. حالا پرفکت مانی را گوشه...
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
حساب های بین المللی
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
پرفکت مانی (Perfect Money) یک حساب ارزی بین‌المللی است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از تراکنش‌های مالی خارجی خود را انجام داده و یا درآمد فریلنسری خود را...