معرفی ارز دیجیتال

مزایای استفاده از ارز دیجیتال تتر چه هستند؟

مزایای استفاده از ارز دیجیتال تتر چه هستند؟

برای بسیاری از مردم ، یکی از چالش هایی که آنها با ارزهای دیجیتال کار می کنند این است که این ارزها (مانند USDT)  پایدار نیستند و یکی از مشکلاتی که با آن ها رو به رو می شوند نوسانات آن است زیرا مدام قیمت ها تغییر می کند. بنابراین ، استفاده از رمز ارزهایی که ارز مبادله ای پایدار نیستند ، خطرناک است. با وجود این ، نوسانات ارز های دیجیتال مزیت هایی دارد که بیشتر معامله گران از آن نفع می برند. در این مقاله مزایای استفاده از ارز دیجیتال تتر را بیان می کنیم.

خرید تتر از صرافی ایرانیکارت

ارز دیجیتال تتر چیست؟

پیش از این که با مزایای استفاده از ارز دیجیتال تتر آشنا شوید باید اطلاعاتی در مورد این ارز های داشته باشید. تتر یک ارز دیجیتال پایدار است که بجای استفاده از ارز فیات دلار آمریکا در نظر گرفته شده است. این مساله بدان معناست که ارزش این ارز معادل با ارزش دلار بالا و پایین می رود. ارز دلار خود به شبکه ی بلاکچین وارد نشد. ابتدا بیت کوین در بلاکچین بود و در ادامه اتریوم به این شبکه پیوست.

برای آشنایی کامل و پاسخ عمیق‌تر به سوال ارز دیجیتال تتر چیست، پیشنهاد میکنیم مقاله آن در وبلاگ ایرانیکارت را مطالعه کنید.

ارز دیجیتال تتر چگونه کار می کند؟ ارز دیجیتال تتر ایجاد شد تا یک ارتباطی میان ارز فیات دلار و دنیای رمز ارز ها باشد. هر بار که یک سرمایه گذار یک تتر خریداری کند انگار یک دلار آمریکا را خریداری کرده است. برای اینکه مساله ملموس تر باشد به عنوان مثال من می خواهم وارد دنیای ارز دیجیتال باشم و بتوانم معاملات خود را سریع و بدون دغدغه انجام دهم بنابراین از ارزی استفاده می کنم که نوسان زیادی داشته باشد. این روش برای خرید محصول از دیگر کشور ها و یا فرستادن پول برای نزدیکان در کشور های دیگر روش سریع، آسان وامنی است.

USDT برای اولین بار توسط شرکتی به نام تتر ایجاد شد این کمپانی در سدد آن است که ارز های پایدار دیگری معادل با یورو اروپا و ین ژاپن را راه اندازی کند.

مقالات مرتبط: دامیننس تتر

مزایای استفاده از ارز دیجیتال تتر

چرا بجای خرید دلار، ارز دیجیتال تتر خریداری کنیم؟

تنها دلیل این است که شما می خواهید وارد دنیای رمز ارز ها شوید و نمیخواهید از پولی استفاده کنید که تحت نظر یک سازمان مشخصی باشد. بنا براین سیستم غیر متمرکز بلاکچین بهترین انتخاب است. در ادامه به مزایای استفاده از ارز دیجیتال تتر می پردازیم.

  • کاهش زمان انتقالات مالی

یکی از مزایای استفاده از ارز دیجیتال تتر این است که باعث می شود از دلار ارزش بالاتری برای افراد پیدا کند این است که زمان پرداخت ها را بسیار کاهش می دهد. بسته به کشوری که در آن زندگی می کنید برای پرداخت حواله های دلاری ممکن است به مشکلات زیادی بر بخورید مثلا زمان رفتن به بانک و مدت زمانی که طول می کشد تا پول به حساب شما بنشیند. در ایران نیز دسترسی به حساب های بانکی خارجی وجود ندارد بنابراین شما برای انتقال پول محدودیت های فراوانی دارید. انتقال پول با تتر تنها پنج دقیقه زمان می برد شما می توانید به سادگی وارد سایت ایرانیکارت شوید مبلغ مود نظر را به ریال انتقال دهید و تتر در خواستی خود را دریافت کنید.

مقالات مرتبط: تفاوت تتر ERC20 و TRC20 چیست ؟

  • از میان بردن محدودیت های مکانی

یکی از دیگر مزایای استفاده از ارز دیجیتال تتر این است که در کل دنیا می توانید این مبالغ را جابه جا کنید. تتر در بیشتر کشور های دنیا به عنوان یک ارز معتبر شناخته می شود و سازمان ها و افراد شخصی زیادی از آن استفاده می کنند. دلار محدود به برخی از کشور هاست بنابراین برای اینکه از مشکلات ناشی از دسترسی محدود آزاد شوید می توانید از این ارز استفاده کنید.

  • انجام معاملات بدون هزینه

از دیگر مزایای استفاده از ارز دیجیتال تتر این است که شما برای معامله هایتان نیاز به پرداخت کارمزد ندارید. اگر از ایران بخواهید دلار به دیگر کشور ها بفرستید باید از حواله های ارزی مستر کارت یا ویزا کارت استفاده کنید که ساخت و انتقال پول آن ها برای شما هزینه بر است. اما اگر از تتر استفاده کنید برای انتقال پول در دو کیف پول هزینه ای پرداخت نمی کنید. تبدیل ارز فیات به تتر مبلغ کمی به عنوان کارمزد باید پرداخت کنید.

  • عدم محدودیت خرید و فروش در صرافی ها

در صرافی های ایران اگر بخواهید مبلغی دلار تهیه کنید برای شما محدودیت سقفی وجود دارد و به هر میزانی که بخواهید نمی توانید دلار تهیه کنید بنابراین  برای پرداخت های نامحدود بهتر است از ارز تتر استفاده کنید. برای خرید و فروش تتر تا کنون سقفی مشخص نشده است و به این وسیله می توان معاملات کلان یا تجاری را در سراسر دنیا انجام داد.

کلام آخر

خرید تتر یک راهکار مناسب برای سرمایه‌گذاران اعم از حرفه‌ای و تازه کار است که به شما کمک می‌کند در اسرع وقت خرید و فروش تتر خود را انجام دهید و دارایی‌های خود را در امان نگاه دارید.  خرید و فروش تتر فرآیند پیچیده ای ندارد اگر می خواهید ریال خود را به تتر تبدیل کنید می توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید.

مزایای استفاده از ارز دیجیتال تتر چه هستند؟
برای بسیاری از مردم ، یکی از چالش هایی که آنها با ارزهای دیجیتال کار می کنند این است که این ارزها (مانند USDT)  پایدار نیستند و یکی از مشکلاتی...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در ۲۰۲۴
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در ۲۰۲۴
در عصر دیجیتالی که روش‌های سرمایه‌گذاری و کسب درآمد از بازارهای مالی سریع‌تر از آنچه که تصور کنیم در حال تکامل است، بازار رمزارزها و سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین توجه بسیاری...
معرفی پروتکل شیباریوم و تاثیر آن بر شیبا
معرفی ارز دیجیتال
معرفی پروتکل شیباریوم و تاثیر آن بر شیبا
شیباریوم یک راه حل بلاک چین لایه 2 شیبا اینو است که هدف آن رسیدگی به سرعت پایین تراکنش اتریوم است. هدف شیباریوم این است که پایه‌های ساخت اکوسیستم شیبا...
بهترین ارز دیجیتال برای بلند مدت {ویژه ایرانیان}
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
بهترین ارز دیجیتال برای بلند مدت {ویژه ایرانیان}
تا به حال به این فکر کرده‌اید که اگر روی بیت کوین در سال ۲۰۲۰ سرمایه‌گذاری می‌کردید، الان چقدر سود کسب کرده بودید؟ با اینکه این ارز در مدت اخیر...