مستر کارت

مستر کارت مجازی چیست و چه کاربردی دارد؟

مستر کارت مجازی چیست و چه کاربردی دارد؟

اگر تا کنون برای خرید به سایت های خارجی سری زده باشید. به این مورد برخورد کرده اید که در بخش پرداخت این سایت ها معمولا از شما اطلاعات حساب ویزا کارت و یا مستر کارت را درخواست می کند. البته برخی از سایت ها درگاه های پرداختی کیف پول های الکترونیکی نظیر پی پال را نیز پشتیبانی می کنند. در ایران سال هاست که به دلیل تحریم ها دسترسی به حساب های بین المللی امکان پذیر نیست اما برای پرداخت ارزی می توانید از راه کار هایی که ایرانیکارت به شما پیشنهاد می کند، استفاده کنید. از طریق ایرانیکارت خرید مسترکارت مجازی به سادگی امکان پذیر است. در این مقاله بررسی خواهیم کرد که مستر کارت مجازی چیست صدور مستر کارت مجازی چقدر زمان می برد و چه کاربردی برای شما در ایران خواهد داشت؟

تفاوت مستر کارت فیزیکی و مستر کارت مجازی چیست ؟

مستر کارت از جمله کارت های اعتباری بین المللی است که به واسطه ی آن می توان پرداخت های ارزی را انجام داد. این کارت ها در دو نوع فیزیکی و مجازی عرضه می شود. تفاوت این دو کارت این است که توسط مستر کارت های فیزیکی می توان از ATM پول دریافت کرد و از طریق دستگاه POS پرداخت را انجام داد. اما کارت مجازی صرفا یک کد و اطلاعات بانکی است که از طریق آن می توان پرداخت های آنلاین را انجام داد. برای صدور مستر کارت مجازی در ایران می توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید.

مستر کارت مجازی چیست

کاربرد مستر کارت چیست؟

به طور کلی مستر کارت مانند کارت های بانکی ایرانی است و جایگزین پول نقد است. ارائه ی این خدمات در سطح جهانی با همکاری ارگان های متعددی در سراسر دنیا فراهم شده است. برخی از کاربرد های مستر کارت :

  • خرید حضوری با استفاده از دستگاه های کارتخوان POS
  • دریافت پول از دستگاه های ATM
  • پرداخت های آنلاین در سایت های فروشگاهی و خدماتی

ویژگی های مستر کارت مجازی چیست؟

  • قابلیت دارا بودن شارژ 25 تا 500 دلار
  • قابلیت پرداخت در سایت های خارجی
  • امکان مشاهده ی آنلاین موجودی و تراکنش ها
  • قابلیت ریفاند یا برگشت پول
  • انقضای مسترهای امریکایی 7 ماه
  • مسترکارتهای یورویی و پوندی 1 سال

صدور مستر کارت مجازی

مزیت های مستر کارت مجازی چیست؟

مستر کارت مجازی در ایران کاربرد های بیشتری دارد، شما در ایران نیاز به قابلیت های مستر کارت فیزیکی نخواهید داشت بنابراین برای سهولت می توانید از کارت های مستر مجازی استفاده کنید. در ادامه به برخی از این مزایا اشاره خواهیم کرد:

  • کارت های مجازی مستر از 5 دلار قابل سفارش هستند.
  • هزینه صدور این کارت ها بستگی به مبلغ درخواستی شما دارد.
  • برای دریافت کارت مانند کارت های فیزیکی نیازی به خروج از ایران و دریافت حساب ندارید.
  • این کارت ها به صورت PrePiad هستند و به پشتیبانی بانکی نیاز ندارد.
  • در مبلغ های متفاوتی ارائه می شود.
  • به آسانی می توان آن ها را در داخل ایران استفاده کرد و امکان بلاک شدن حساب وجود ندارد.
  • در هنگام استفاده از پرداخت کننده کارمز کسر نمی شود.

پیشنهاد ایرانیکارت: اگر نیاز به پرداخت های دوره ای یا ماهانه دارید می توانید بجای گرفتن مستر کارت فیزیکی به راحتی یک مستر کارت مجازی در ایران تهیه کنید. خرید مستر کارت مجازی در ایران از طریق ایرانیکارت فراهم شده است. همچنین اگر نمی خواهید هیچکدام یک از این کارت ها را تهیه کنید و پرداخت های زیادی ندارید تمامی خدمات پرداخت های ارزی و آنلاین خود را به ایرانیکارت بسپارید. برای شروع کار کافیست که در سایت ثبت نام کرده و وارد پنل اصلی شوید و درخواست خود را ثبت کنید. برای اطلاعات بیشتر می توانید از مشاوره ی کارشناسان ایرانیکارت استفاده کنید.

مستر کارت مجازی چیست و چه کاربردی دارد؟
اگر تا کنون برای خرید به سایت های خارجی سری زده باشید. به این مورد برخورد کرده اید که در بخش پرداخت این سایت ها معمولا از شما اطلاعات حساب...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. سلام. سوال من اینه من ماهانه باید مبلغ دو تا سه هزار یورو برای پسرم در اسپانیا بفرستم پیشنهاد شما چیه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، ابتدا باید طریقه ارسال را از سمت فرزند خود مشخص کرده و سپس اقدام کنید. پیشنهاد میشود جهت دریافت راهنمایی بیشتر با شماره های مجموعه تماس بگیرید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. ممنونم از مقاله مفیدتون. سوال بنده اینه که آیا میشود از مسترکارت مجازی برای پرداخت در گوگل پلی یا مجله های خارجی مثل اکونومیست یا پرداخت در اپ هایی مثل اپلیکیشن شبکه HBO استفاده کرد؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      بله، می‌توانید از کارت‌های مجازی مانند مسترکارت مجازی برای پرداخت در گوگل پلی، مجلات خارجی مانند اکونومیست و همچنین برخی از اپلیکیشن‌ها مثل HBO استفاده کنید.
      برخی از این سرویس‌ها از کارت‌های مجازی به عنوان روش پرداخت پشتیبانی می‌کنند.
      در صورت استفاده از مسترکارت مجازی، مطمئن شوید که کارت شما فعال و قابل استفاده در سرویس‌های آنلاین بین‌المللی است.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
مستر کارت مجازی چیست و چه کاربردی دارد؟
مستر کارت
مستر کارت مجازی چیست و چه کاربردی دارد؟
اگر تا کنون برای خرید به سایت های خارجی سری زده باشید. به این مورد برخورد کرده اید که در بخش پرداخت این سایت ها معمولا از شما اطلاعات حساب...
مسترکارت چگونه کار میکند
مستر کارت
مسترکارت چگونه کار میکند
آیا می خواهید با مزایای استفاده از مسترکارت آشنا شوید؟ آیا می خواهید بدانید MasterCard چگونه کار می کند؟ آیا می خواهید از اهمیت استفاده از مستر کارت در امور...
روش‌ های دریافت مستر کارت یا ویزا کارت رایگان
ویزا کارت
روش‌ های دریافت مستر کارت یا ویزا کارت رایگان
برای خرید از سایت‌های خارجی مثل خرید از آمازون و به طور کلی پرداخت ارزی در سایت‌های مختلف، مانند ثبت نام آیلتس، ثبت نام تافل و … معمولاً از انواع...