دامنه و هاست

معرفی سایت ثبت و خرید دامنه Dynadot

معرفی سایت ثبت و خرید دامنه Dynadot

اگر قصد راه اندازی سایت دارید و به فکر خرید دامنه از سایت های خارجی می باشد، Dynadot می تواند یکی از گزینه های شما باشد. Dynadot یک سایت ثبت دامنه خارجی می باشد که دارای اعتبار ICANN نیز می باشد. اگر تصمیم شما درباره خرید دامنه خارجی نهایی شد می توانید از خدمات مجموعه ایرانیکارت برای خرید هاست خارجی یا خرید VPS از سایت های خارج نیز استفاده کنید. در این مقاله درباره Dynadot و نقاط مثبت و منفی آن بیشتر بخوانید.

خرید و ثبت دامنه در dynadot

معرفی سایت Dynadot

Dynadot یک سایت ثبت دامنه دارای اعتبار ICANN و میزبانی وب است که مقر آن در کالیفرنیا است. این سایت در سال 2002 توسط یک مهندس نرم افزار تأسیس شد و اظهار داشت که تمرکز اصلی آن مهندسی و طراحی برتر است. نکته اصلی سایت Dynadot ثبت دامنه و ایجاد وب سایت به سادگی و مقرون به صرفه برای کمک به مشتریان می باشد. این سایت یکی از ثبت کننده دامنه ای است دارای یک لست اختصاصی اما کوچکتر از سایت های بزرگی مثل سایت GoDaddy می باشد.

نقاط مثبت سایت Dynadot

  • جستجوی مستقیم + فرآیند خرید

Dynadot به خوبی به قول خود برای ساده سازی ثبت دامنه عمل کرده است. رابط کاربری ساده و آسان برای حرکت در سایت و استفاده دارد. در این سایت خبری از المان ها اضافی که کاربران برای ثبت دامنه به آن احتیاج ندارند وجود ندارد. آنچه کاربران بدان نیاز دارند عملکرد و قابلیت استفاده است و رابط Dynadot هر دو را به آنها می دهد. این یک مورد اساسی است و شما را به جایی که باید بروید راهنمایی می کند.

در حالی که Dynadot محصولات مکملی مانند هاستینگ برای وب سایت ها را ارائه می دهد، این طرح هیچگونه افزایش قیمت ، فروش متقابل و یا درهم و برهمی بصری وجود ندارد. از عملکرد اصلی سایت، یعنی جستجوی و ثبت نام دامنه ، هیچ حواس پرتی وجود ندارد و روند پرداخت سریع و آسان انجام می شود.

پیشنهاد مطالعه: معرفی بهترین سایت های خرید VPS

خرید دامین خارجی

  • قیمت گذاری شفاف

هیچ چیز ناامید کننده تر از مراجعه به ثبت دامنه و شکار برای اطلاع از قیمت گذاری نیست. کلیه قیمت های سایت  Dynadot صد در صد شفاف است. از لحظه ورود به صفحه اصلی می توانید ببینید که دامنه های .com و سایر دامنه های محبوب سطح بالا (TLD) برای چه مواردی می فروشند. البته Dynadot سعی می کند خرید و تمدید ارزان را برای اولین بار برای کاربران ایجاد کند.

این سایت برای خرید دامنه .com نسبت به سایت های NameCheap یا GoDaddy ارزان تر نیست ولی نرخ تمدید آن ارزان تر است (8.99 دلار در مقابل 13.16 دلار برای NameCheap و 15.17 دلار برای GoDaddy) و نرخ انتقال آن با بقیه برابر است. اگر قصد خرید دامنه و نگهداری آن برای مدتی طولانی را دارید می توانید ابتدا آن را از سایت های دیگر که قیمت کمتری دارند بخرید سپس با انتقال و تمدید آن با Dynadot در طولانی مدت در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

  • انواع TLD ها

اکنون که ICANN اجازه می دهد TLD های بیشتری فراتر از حوزه های عمومی .com / .net / .org داشته باشد، صاحبان وب سایت باید اطمینان حاصل کنند که ثبت دامنه آنها تمام تغییرات مورد نیاز خود را دارد. Dynadot گزینه های زیادی از TLD را ارائه می دهد که فراتر از حوزه های عمومی است، از حوزه های خاص کشور برای استفاده بین المللی گرفته تا دسته بندی خاص مانند فناوری، املاک و مستغلات و غیره. آنها تا سال 2020 بیش از 495 TLD دارند.

خرید هاست از سایت های خارجی

نقاط منفی سایت Dynadot

  • مراحل بعدی و مدیریت نامشخص است

Dynadot ثبت دامنه را بسیار ساده می کند. اما پس از ثبت دامنه ، دستورالعمل های مشخصی درمورد اینکه چه کار دیگری باید انجام دهید وجود ندارد. در واقع هیچ دستورالعملی درباره اینکه چه زمانی باید دامنه خود را داشته باشید وجود ندارد. این برای کسانی مناسب است که با ثبت دامنه ها و ساختن وب سایت ها آشنا هستند، اما اگر تازه وارد و مبتدی هستید و به دنبال راهنمایی هستید، راهنمایی برای ادامه کار وجود ندارد.

  • محصولات مکمل

مهم است که بدانید که دامنه یک وب سایت کامل نیست. این مانند ایمیل یا سرویس دیگری نیست. این فقط آدرس شما به صورت آنلاین است. در واقع نام دامنه کمک می کند که مردم با یک جستجوی ساده در مرورگرها شما را پیدا کنند. اگر می خواهید یک وب سایت راه اندازی کنید، باید یک میزبان یا یک سازنده وب سایت را فراهم کنید که میزبانی را ارائه می دهد. Dynadot با یک رویکرد همه در یک محصولات مکمل ارائه می دهد. می توانید دامنه، سازنده وب سایت، هاستینگ و ایمیل خود را تنظیم کنید و این کار را از طریق پلتفرم آنها انجام دهید.

دامنه های خارجی

اما محصولات مکمل Dynadot به دلیل محدودیت های جدی در واقع یک نتیجه هستند. به عنوان مثال Dynadot فقط میزبان VPS (سرور خصوصی مجازی) را به جای میزبانی وب اشتراکی بهمراه یک سازنده وب سایت یا نرم افزار open-surce ارائه می دهد. در حالی که VPS سطح کنترلی را که نمی توانید با میزبانی مشترک به دست آورید فراهم می کند، شما باید از نظر فنی به اندازه کافی توانایی مدیریت منابع سرور خود را داشته باشید.

اگر به دنبال ایجاد وب سایت، هاستینگ، ایمیل و مدیریت دامنه خود هستید پس به دنبال راحتی هستید. Dynadot ، به دلیل سادگی در تجربه خرید دامنه، راحتی در محصولات خود را در اولویت قرار نمی دهد. آنها شرکتی هستند که توسط یک توسعه دهنده نرم افزار تأسیس شده اند وا رویکردهای مهندسی و عملی دارند. این خوب است اما شما هم به عنوان یک مشتری باید از آن آگاه باشید.

در نهایت اگر شما

  • یک فرایند خرید دامنه بسیار ساده را می خواهید
  • در مورد راه اندازی و مدیریت دامنه خود نیازی به راهنمایی ندارید
  • می خواهید در تجدید دامنه صرفه جویی کنید
  • در جستجوی کالاهای تکمیلی هستید که می توانید با نیازهای شخصی خود آنها را شخصی سازی کنید

سایت Dynadot می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

هاست های خارجی

اما اگر شما

  • تجربه کمتری دارید
  • در مورد نحوه راه اندازی و مدیریت دامنه خود به مراحل دقیق نیاز دارید
  • می خواهید هستینگ / وب سایت خود را از دامنه خود جدا کنید
  • محصولات مکمل را بخواهید که نیاز به تخصص فنی کمتری دارند

گزینه های بهتری مانند NameCheap برای شما وجود دارد.

آیا شما تجربه خرید دامنه و هاست از سایت های خارجی را دارید؟ آیا تاکنون برای ثبت دامنه از سایت Dynadot استفاده کرده اید؟ لطفا تجربیات خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
معرفی سایت ثبت و خرید دامنه Dynadot
دامنه و هاست
معرفی سایت ثبت و خرید دامنه Dynadot
اگر قصد راه اندازی سایت دارید و به فکر خرید دامنه از سایت های خارجی می باشد، Dynadot می تواند یکی از گزینه های شما باشد. Dynadot یک سایت ثبت...
معرفی سایت جوکر (joker.com)  و نحوه خرید دامنه از آن
دامنه و هاست
معرفی سایت جوکر (joker.com) و نحوه خرید دامنه از آن
اولین اقدامی که پیش از راه اندازی یک سایت لازم است انجام دهید ثبت و خرید یک دامنه مناسب است. انتخاب دامنه مناسب می تواند به خوبی آینده ی کسب...
رزرو هاستل خارجی در سایت Hostelworld
مسافرت و مهاجرت
رزرو هاستل خارجی در سایت Hostelworld
امروزه هاستل ها نه تنها برای کسانی که به دنبال اقامت کم هزینه هستند بلکه برای کسانی که به دنبال ملاقات  با افراد جدید یا تجربه مکان های جدید هستند...