مسافرت و مهاجرت

معرفی سایت مگوش magoosh

معرفی سایت مگوش magoosh

یکی از الزامات مهاجرت تحصیلی، دریافت مدرک زبان است. زمانی که فردی قصد تحصیل در کشور دیگری داشته باشد، طبیعی است که باید به زبان کشور مقصد تسلط کافی داشته باشد. داوطلبان برای آزمون های ربان بین المللی هزینه های قابل توجهی متحمل می شوند. به همین دلیل افرادی هستند که به دنبال روش هایی هستند که پیش از شرکت در آزمون، آمادگی آن ها را افزایش دهد. یکی از این روش ها وب سایت مگوش است. این پلتفرم شبیه ساز انواع آزمون های زبان بین المللی است. در این مقاله برای معرفی سایت مگوش magoosh همراه ما باشید.

معرفی سایت مگوش magoosh

این پلتفرم در سال 2009 در کشور آمریکا شکل گرفت. در این سایت آرشیوی از 2 میلیون ساعت ویدئوی آموزش زبان و 100 میلیون نمونه سوال همراه با پاسخ تشریحی وجود دارد. جالب است بدانید که در صفحه اصلی این سایت توضیح داده شده است که مگوش واژه ای است که در زبان فارسی به معنی فردی خردمند است.

انواع آزمون های زبانی که در مگوش شبیه سازی می شوند

Magoosh پیکیج‌های آموزشی آزمون‌های مشهوری مثل GRE، GMAT، TOEFL IELTS را در کنار سایر آزمون ها شامل SAT، ACT، LSAT، MCAT و Praxis را ارائه می‌کند.

به طور کلی همه قادر به استفاده از بسته های آموزشی این وب سایت هستند. اما در صورتی که شما جزء یکی از دسته های زیر باشید، قطعا برای شما مفید خواهد بود :

  • خودتان به تنهایی و بدون استفاده از معلم و آموزشگاه در حال خواندن دروس مورد نیاز هر آزمون هستید.
  • به دنبال تمرینات بیشتری هستید.
  • با استفاده از آموزش های ویدئویی مشکلی ندارید.
  • قادر به حضور در کلاس های مختلف نیستید.

معرفی سایت مگوش magoosh

موارد استفاده از Magoosh

پرکاربرد ترین خدمات مگوش بین کاربران ایرانی، خدماتی است که در راستای آزمون های GRE ، TOEFL ، IELTS و GMAT ارائه می دهد. در ادامه با این بخش های این سایت آشنا شوید.

  • GRE

مگوش GRE، شامل 200 مبحث آموزشی، 1000 سوال، 3 نمونه تست‌ مشابه آزمون اصلی، برنامه مطالعاتی و نمودار پیشرفت شما می‌باشد. میانگین نمره دانش‌آموزان مگوش در هر بخش آزمون، 6 نمره بالاتر از سایر شرکت‌کنندگان آزمون GRE است و اگر از نمره آزمون قبلی خود 5 نمره پیشرفت نکنید، هزینه پرداخت شده به طور کامل به شما بازگردانده می‌شود. هم‌چنین می‌توانید تا 7 روز با استفاده از نسخه آزمایشی به بیش از 20 مبحث و نمونه سوال دسترسی پیدا کنید. مگوش برای آزمون GRE، دو بسته 6 ماهه و 1 ماهه را برای داوطلبین شرکت در آزمون GRE ارائه کرده است. خدمات هردو بسته یکسان می‌باشد و تنها تفاوت آن‌ها در اینست که بسته 1 ماهه مناسب افرادی است که دیرتر از زمان مقرر شروع به مطالعه برای آزمون کرده‌اند.

  • TOEFL

مگوش تافل شامل 100 ویدئوی آموزشی، 330 ویدئوی توضیحی و سوال تمرینی کاملا آنلاین و بدون هیچ کتاب یا DVD است که ضمانت می‌کند شما پس از استفاده از خدمات مگوش تافل، تا 4 نمره نسبت به نمره آزمون قبلی خود پیشرفت داشته باشید. مگوش برای آزمون تافل، سه بسته پریمیوم با مدت زمان 1 هفته، 1 ماه و 6 ماه ارائه کرده است.

  • IELTS

  • مگوش آیلتس با بیش از 90 ویدئوی آموزشی و 200 سوال، ویدئو‌های توضیحی و پشتیبانی از طریق ایمیل ،سه بسته بسته پریمیوم 6 ماهه، 1 ماهه و 1 هفته‌ای را به شما ارائه می‌کند.
    تنها تفاوت بسته‌های پریمیوم Magoosh IELTS در مدت زمان دسترسی به آن‌ها می‌باشد؛ ولی بسته 1 هفته‌ای ضمانت پیشرفت نمره و امکان ریفاند ندارد. برای مشاهده خدمات و خرید بسته‌های آیلتس مگوش می‌توانید به صفحه Magoosh IELTS Plans مراجعه نمایید.

معرفی سایت مگوش magoosh

  • GMAT

مگوش GMAT شامل 250 مبحث آموزشی، 800 سوال و و تست مشابه است که به شما ضمانت می‌دهد تا 50 نمره نسبت به نمره آمون قبلی خود پیشرفت کنید. میانگین نمرات دانش‌آموزان جی مت مگوش، 90 نمره از میانگین کلی شرکت‌کنندگان آزمون GMAT بالاتر است و مگوش برای آزمون جی مت سه بسته MATH+IR، پریمیوم و جلسات خصوصی ویدئویی را ارائه کرده است که برای مشاهده خدمات و خرید بسته‌ها می‌توانید به صفحه GMAT Magoosh Tutoring مراجعه نمایید.

هزینه خرید بسته های آموزشی سایت magoosh

نوع بسته ایلتس تافل GRE
یک هفته 19 دلار 39 دلار
یک ماه 29 دلار 49 دلار
شش ماه 49 دلار 89 دلار
یک ماه پریمیوم 129 دلار
شش ماه پریمیوم 149 دلار

تجربه استفاده شما از خدمات سایت MAGOOSH چیست؟ آیا نکته ای در رابطه با معرفی سایت مگوش هست که نیاز به اشاره شدن داشته باشد؟ در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.

معرفی سایت مگوش magoosh
یکی از الزامات مهاجرت تحصیلی، دریافت مدرک زبان است. زمانی که فردی قصد تحصیل در کشور دیگری داشته باشد، طبیعی است که باید به زبان کشور مقصد تسلط کافی داشته...
5 از 2 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آزمون USMLE چیست ؟
آزمون ها
آزمون USMLE چیست ؟
اگر قصد دارید به کشور آمریکا مهاجرت کنید و در آنجا مشغول به تحصیل در رشته پزشکی شوید یا کار طبابت را انجام دهید، حتما باید در آزمون سه مرحله‌ای...
آزمون آیلتس ایندیکیتور چیست؟
آزمون ها
آزمون آیلتس ایندیکیتور چیست؟
با گسترش و شیوع ویروس کرونا، برگزاری بسیاری از آزمون‌های حضوری کنسل شد. آزمون آیلتس هم که یکی از آزمون‌های مهم و بین المللی برای سنجش تسلط افراد به زبان...
آزمون تومر؛ آزمون‌‌ های بین‌‌ المللی زبان ترکی استانبولی
آزمون ها
آزمون تومر؛ آزمون‌‌ های بین‌‌ المللی زبان ترکی استانبولی
آیا می‌دانستید که برای ورود به دانشگاه‌های ترکیه و تحصیل در آنجا نیز، باید در آزمون‌ های بین‌ المللی زبان ترکی استانبولی شرکت و رتبه ایده‌آل آن را کسب کنید؟ آیا...