خرید کالا از سایت های خارجی

با سایت های خرید اینترنتی خارجی بیشتر آشنا شوید

با سایت های خرید اینترنتی خارجی بیشتر آشنا شوید

امروزه خرید آنلاین به دلیل شیوع کرونا و همچنین راحتی در خرید افزایش یافته است. وب سایت های خرید آنلاین بسیاری وجود دارد که می توانید به راحتی در عرض چند دقیقه از آنها خرید کنید. با یک سرچ ساده درباره هر محصولی که مدنظر دارید می توانید به لیستی از فروشگاه های آنلاین دست پیدا کنید. اما کدام فروشگاه های آنلاین بهترین هستند؟ یکی از مزیت های سایت های خرید آنلاین راحتی می باشد. این همان چیزی است که شما می توانید از این فروشگاه ها توقع داشته باشید.

معرفی سایت های خرید اینترنتی خارجی

سایت آمازون Amazon

آمازون با میلیون ها آیتم مختلف برای فروش به عنوان بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی جهان شناخته شده است. این سایت خرید خارجی فعالیت خود را در سال ۱۹۹۵ به عنوان یک کتابفروشی کوچک شروع کرد. پس از آن به فروش محصولات دست دوم و نو از طریق اینترنت پرداخت. و هم اکنون طیف گسترده ای از محصولات و کالاهای مختلف را به جهانیان ارائه می کند. این فروشگاه آنلاین این امکان را برای شما فراهم می کند که در یک نگاه قیمت فروشنده های مختلف را باهم مقایسه کنید.

فروشگاه آنلاین آمازون amazon

با این اوصاف می توان گفت آمازون غول خرید آنلاین است. تعداد زیادی از مردم بیش از هر سایت خرید آنلاین دیگری از این سایت خرید می کنند. فرایند خرید از آمازون به سادگی قابل انجام است. به سایت آمازون بروید، کالای خود را انتخاب کنید، هزینه را پرداخت کنید و تمام. البته ناگفته نماند که برای پرداخت هزینه در این سایت باید به روش های پرداخت ارزی همچون مسترکارت، ویزا کارت، پی پال و غیره دسترسی داشته باشید.

برای خرید از آمازون می توانید از خدمات سایت ایرانیکارت استفاده کرده و درخواست خود را ثبت کنید:

خرید از آمازون

سایت اتسی Esty

مارکت پلیس Etsy نیز یکی دیگر از سایت های خرید اینترنتی خارجی می باشد. در این فروشگاه آنلاین هر چیزی را که شما فکرش را بکنید می توانید پیدا کنید. از صابون خانگی گرفته تا گردنبندهای کریستالی و سیب کارامل را می توان در اینجا یافت ، و اغلب معاملات خوبی نیز انجام می شود.

درواقع سایت Etsy با هدف ایجاد بستری برای فروش محصولات صنایع دستی فعالیت خود را آغاز کرد و شما حتما می توانید صنایع دستی خلاقانه ای را که توسط مردم در خانه هایشان ساخته شده است را در این سایت پیدا کنید. این سایت همچنین یک راه عالی برای افرادی است که به فروش کالاهای قابل فروش در بازار می پردازند تا بتوانند کمی از این طرف درآمد کسب کنند. راه اندازی فروشگاه خود در این بستر و خرید کالا از آن به راحتی قابل انجام است.

سایت اتسی etsy

سایت علی اکسپرس Aliexpress

سایت علی اکسپرس Aliexpress که از زیر مجموعه های سایت Alibaba می باشد به عنوان بزرگترین فروشگاه چینی در جهان شناخته شده است. این سایت فعالیت خود را از سال 2010 و به صورت خرده فروشی شروع کرده است. محصولات موجود در این فروشگاه توسط فروشندگان متعددی که اغلب چینی هستند ارائه می شود. شما می توانید از محصولاتی با کیفیت و با قیمت مناسب و بعضا با تخفیف های عالی پیدا کنید.

سایت علی اکسپرس aliexpress

سایت والمارت Walmart

فروشگاه والمارت با 113434 فروشگاه در 27 کشور جهان بزرگترین پلتفرم خرید آنلاین در جهان می باشد. می توان گفت اکثر محصولات اعم از الکترونیک، مواد غذایی، کفش و پوشاک، اسباب بازی، جواهرات، محصولات ورزشی و بدنسازی در Walmart وجود دارد. هدف والمارت ارائه خدمات و محصولات باکیفیت و با قیمت های نسبتا ارزان است. به همین دلیل روزانه میلیون ها نفر از این وب سایت بازدید می کنند. خدمات دیگر شامل Walmart Pay ، Walmart MoneyCard و Pick up Today است.

یکی دیگر از ویژگی هایی که Walmart را به یک انتخاب عالی برای برخی از خریداران آنلاین تبدیل می کند این است که هیچ هزینه ای برای قرار دادن محصول در این فروشگاه وجود ندارد. فروشندگان مجبور نیستند برای قرار دادن کالاهای خود در این فروشگاه، هزینه ای پرداخت کنند بلکه ترجیح می دهند محصولات محبوب تری را بفروشند. این ویژگی واقعا محبوبیت والمارت را افزایش داده است زیرا می داند مردم عاشق چیزهای رایگان یا ارزان هستند.

آیا شما تاکنون تجربه خرید از این سایت ها را دارید؟ لطفا تجربه خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

با سایت های خرید اینترنتی خارجی بیشتر آشنا شوید
امروزه خرید آنلاین به دلیل شیوع کرونا و همچنین راحتی در خرید افزایش یافته است. وب سایت های خرید آنلاین بسیاری وجود دارد که می توانید به راحتی در عرض...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
خرید از آمازون با پی پال
حساب های بین المللی
خرید از آمازون با پی پال
آمازون یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین جهان است که محبوبیت زیادی بین افراد مختلف دارد و روش‌های متنوعی برای پرداخت کاربران در سایت خود گذاشته است. اگر شما دارای حساب...
خرید لباس از سایت آمازون
خرید کالا از سایت های خارجی
خرید لباس از سایت آمازون
خرید لباس از سایت آمازون ممکن است برای خیلی از افراد دور از ذهن باشد. این سایت آمریکایی، فروشگاهی آنلاین و معتبر در جهان است. در سراسر جهان افراد از...
قوانین فروش کتاب در آمازون
خرید کالا از سایت های خارجی
قوانین فروش کتاب در آمازون
حتما می‌دانید که آمازون فعالیت خود را با فروش کتاب آغاز کرد و از این طریق توانست در همان اولین سال شروع کار خود، سود بسیار زیادی کسب کند. فروش...