مسافرت و مهاجرت

معرفی سایت یودمی

معرفی سایت یودمی

هر نوع پیشرفتی در زمینه شخصی و حرفه‌ای به یادگیری نیاز دارد. این یادگیری می‌تواند از راه تجربه‌های شخصی یا آموزش از طریق افراد با تجربه تر به دست آید. مهم‌ترین نکته در یادگیری این است که بتوانید به منابع قابل اعتماد و آموزش دهنده‌های متخصص دسترسی داشته باشید. سایت یودمی (Udemy) محلی است که در آن می‌توانید به بهترین مدرسان و منابع آموزشی جهان در هر زمینه‌ای که فکرش را بکنید دسترسی پیدا کنید.

جذاب‌تر این که شما می‌توانید در خانه خود و هر جای دیگری روی کره زمین از امکانات آموزشی این سایت بهره مند شوید. با این حال برای استفاده از این امکانات محدودیت‌هایی شامل ایرانی‌ها می‌شود و امکان استفاده از کارت‌های بانکی ایرانی برای خرید دوره‌های آموزشی Udemy وجود ندارد. شما می‌توانید در ایران با استفاده از پرداخت ارزی همچون کارت‌های اعتباری مستر کارت و ویزا کارت یا با شارژ حساب پی پال از تمام امکانات سایت Udemy لذت ببرید. در ادامه این مطلب به معرفی سایت یودمی خواهیم پرداخت و بیشتر با این پلتفرم آموزشی آنلاین آشنا خواهیم شد.

معرفی سایت یودمی

سایت یودمی چیست؟

Udemy یک پلتفرم آموزش آنلاین آمریکایی است که کار خود را از سال 2010 شروع کرده و در حال حاضر یکی از بزرگترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین جهان محسوب می‌شود. سایت یودمی شامل هزاران دوره آموزشی آنلاین در زمینه‌ها و رشته‌های مختلف است. در حال حاضر حدود 40 میلیون دانشجو از دوره‌های مختلف سایت Udemy استفاده می‌کنند. برخلاف سایر پلفترم های آموزش آنلاین، یودمی تنها شامل آموزش‌های آکادمیک و دانشگاهی نیست. بنابر این هر فردی می‌تواند دوره آموزشی تصویری تهیه کند و در سایت یودمی آن را به فروش برساند. به این ترتیب شما در سایت Udemy به دوره‌های آموزشی خاص و کمیاب افراد با تجربه‌ای دسترسی دارید که مشابه آن را در هیچ جای دیگری نمی‌توانید پیدا کنید.

آموزش‌های سایت یودمی شامل چه دسته‌هایی می‌شوند؟

در سایت یودمی، 13 دسته بندی اصلی وجود دارد. این 13 دسته اصلی شامل برنامه نویسی، مالی و حسابداری، بیزینس، آی تی و نرم افزار، دفتر داری، پیشرفت شخصی، طراحی، بازاریابی، سبک زندگی، عکاسی، سلامتی و ورزش، موسیقی و آموزشی و آکادمیک می‌شود. هر دسته شامل چندین زیر دسته نیز می‌شود. در این دسته‌ها بیش از 35 هزار دوره آموزشی در دسترس هستند.

مزایای استفاده از سایت یودمی

  • دسترسی به بهترین منابع و اساتید
  • شانسی برای یادگیری هر آنچه که می‌خواهید
  • مقایسه نظرات دانشجویان در مورد دوره‌های مشابه
  • استفاده راحت در هر زمان و مکانی
  • قابلیت برنامه ریزی شخصی برای یادگیری
  • تمرینات کاملاً کاربردی

خرید از udemy

آیا گواهی نامه‌های سایت یودمی معتبر هستند؟

زمانی که یک دوره را در سایت Udemy به اتمام می‌رسانید، گواهی اتمام دوره معتبری دریافت خواهید کرد. با این که این گواهینامه‌ها از نظر دانشگاهی اعتباری ندارند؛ اما می‌توانند به قوی‌تر شدن رزومه شما و نشان دادن سطح دانشتان کمک زیادی کنند. بسیاری از کمپانی‌های بزرگ و بیش از 4000 شرکت با این سایت همکاری دارند و گواهی‌های یودمی را به رسمیت می‌شناسند. کمپانی‌هایی نظیر آدیداس، فولکس واگن، پین‌تر است، بوکینگ و … از دوره‌های آموزشی یودمی برای آموزش کارمندان خود و بالابردن سطح آن‌ها استفاده می‌کنند. به این ترتیب گواهی نامه‌های یودمی می‌توانند باعث قوی‌تر و بین المللی شدن رزومه شما می‌شوند که درنتیجه شانس استخدام شما را بیشتر خواهند کرد.

چگونه می‌توان از دوره‌های آموزشی سایت یودمی استفاده کرد؟

متاسفانه بعد از وضع قوانین جدید تحریمی علیه کشورمان، دسترسی به این پلتفرم آموزشی ارزشمند برای ایرانیان محدود شده است. در حال حاضر شما برای دسترسی به سایت اصلی یودمی نیز به نرم افزارهای تغییر آی پی نیاز خواهید داشت. با این حال در صورتی که با این مشکلات بتوانید کنار بیایید استفاده از امکانات این سایت بسیار راحت و آسان خواهد بود.

شما می‌توانید از بین صدها موضوع مختلف و هزاران دوره آموزشی بر اساس نیاز خود و میزان اعتباری که دوره از نظرات دانشجویان دریافت کرده است، با پرداخت مبلغ تعیین شده، دوره مد نظر را خریداری کنید. بعد از خرید از سایت یودمی، به راحتی با استفاده از موبایل، لپ تاپ یا تبلت خود می‌توانید دوره آموزشی خود را طی کنید و بعد از انجام تمرینات کاربردی گواهینامه یودمی را دریافت کنید. هیچ محدودیتی در مورد مدت زمان دوره و نحوه طی کردن دوره برای شما وجود ندارد و این خود شما هستید که برای خود برنامه ریزی می‌کنید.

خرید دوره‌های آموزشی از سایت یودمی

همانطور که اشاره کردیم برای خرید از سایت یودمی به کارت‌های اعتباری و حساب ارزی نیاز خواهید داشت. شما می‌توانید با استفاده از خدمات ایرانیکارت مشکل خرید از سایت Udemy در ایران را حل کنید. تنها کافی است که از طریق خدمات ایرانیکارت، اقدام به خرید مسترکارت یا خرید ویزا کارت کنید و با کارت اعتباری فیزیکی خود دوره‌های آموزشی مد نظر خود را خریداری کنید.

همچنین این امکان برای شما وجود دارد تا با افتتاح اکانت پی پال و شارژ حساب پی پال خود نیز به راحتی مبلغ مورد نظر برای خرید دوره‌های مختلف را پرداخت کنید. اگر هم وقت هیچکدام از این کارها را ندارید، می‌توانید تنها با ثبت یک سفارش در صفحه خدمات پرداخت های ارزی وبسایت  ایرانیکارت خرید خود را انجام دهید و از امکانات اقیانوس دانش و یادگیری پلتفرم آموزش آنلاین یودمی بهره مند شوید.

درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام ایا امکان دارد از سایت یودمی دورهای مد نظر را خریداری کنیم جهت بارگذاری در سایت خودمان و ارئه ان جهت فروش

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، دوره‌های یودمی تحت مجوزهای خاصی ارائه می‌شوند و استفاده از آن‌ها در سایت شخصی ممکن است با مقررات یودمی تضاد داشته باشد. همچنین، برخی از دوره‌ها قابلیت نمایش در سایت‌های دیگر را ندارند.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام خسته نباشيد، ببخشيد من حساب پى پال ندارم كسى هم در خارج از كشور ندارم شما چطورى حساب پى پال ميسازيد براى من و اينكه چقدر كارمزد شما ميشود؟ و اينكه سايت cambly مشكل داره اصلاً سايتش بالا نمياد برام ميخوام در اين سايت اموزش بدم ولى خود سايت گفته بايد با گوگل كروم اخرين ورژنش وارد سايت شيد من چه با گوشى چه با كامپيوتر چه با وى پى ان چه بدون وى پى ان نميتونم وارد شم گوگل كروم اخرين ورژن هم دارم ولى سايتش بالا نمياد ميشه راهنمايى كنيد منو ممنونم??

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به استحضار می رساند خدمات افتتاح اکانت پیپال با لول پرسنال توسط مجموعه انجام می شود و هزینه ساخت اکانت نیز ۳۹ دلار می باشد .
      با عرض پوزش در رابطه با مشکل ایجاد شده روی سایت موردنظر شما اطلاعی نداریم و برای رفع مشکل می توانید به پشتیبانی سایت موردنظر مراجعه فرمایید
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. سلام
    آیا با افتتاح حساب پی پال با ایرانیکارت، امکان فروش محتوای خودم در یودمی را دارم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام بله، حتما می تونید اینکار رو انجام بدید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
مسافرت و مهاجرت
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
اگر قصد دارید به کانادا مهاجرت کنید و اقامت دائم در این کشور را داشته باشید، حتما باید از طریق اکسپرس انتری (Express Entry) نسبت به انجام آن اقدام نمایید....
واچر (ووچر) هتل چیست؟
مسافرت و مهاجرت
واچر (ووچر) هتل چیست؟
شاید برای شما هم پیش‌آمده باشد که بخواهید به سفر بروید و از یک هتل خوب و راحت استفاده کنید. اما چگونه می‌توانید مطمئن شوید که هتلی که انتخاب کرده‌اید...
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
مسافرت و مهاجرت
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
روش‌های مختلفی برای مهاجرت و گرفتن اقامت در کشوری دیگر وجود دارد، که یکی از بهترین موارد آن دریافت ویزای تحصیلی می‌باشد. برای ادامه تحصیل در کشوری دیگر هم روش‌های...