دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری

معرفی سایت Behance و نحوه ی کسب درآمد ارزی از آن

معرفی سایت Behance و نحوه ی کسب درآمد ارزی از آن

امروزه اکثر گرافیست ها و عکاسان خلاق در شبکه های اجتماعی پینترست، فیسبوک و توییتر فعال هستند. متاسفانه این شبکه های اجتماعی قابلیت های تخصصی برای فعالان در این زمینه قرار نداده اند بنابراین بهتر است برای ساخت پورتفولیو و فعالیت از سایت هایی استفاده بشود که به صورت اختصاصی برای تسهیل ارتباط طراحان و مشتریان بالقوه در نظر گرفته شده اند. اگر به دنبال کار هستید و یا به فرصت های بهتر برای کار فکر می کنید بهتر است سایت Behance را بشناسید. در این مقاله به معرفی سایت بیهنس می پردازیم و نحوه استفاده از سایت Behance و کار با Behance را توضیح خواهیم داد و همچنین خواهیم گفت چگونه از این سایت به کسب درآمد ارزی بپردازید.

سایت Behance چیست ؟

سایت Behance بخشی از خانواده ی بزرگ Adobe، یک پلتفرم آنلاین و پیشرو در زمینه ی نمایش و یافتن استعداد ها و خلاقیت ها است. بسیاری از افراد خلاق در سراسر جهان به این شبکه می پیوندند و وارد جامعه ای حرفه ای از گرافیست ها و طراحان می شوند. کار با Behance و نحوه استفاده از Behance ساده است. در این سایت کاربران کارهای خود را در قالب پروژه های مجزا در پروفایل خود به نمایش می گذارند. هر پروژه می تواند گروهی از عکس ها ، ویدئو ها و سایر محتواهای دیجیتالی باشد. در سایت بیهنس هر پروژه URL مخصوص به خود را دارد و امکان به اشتراک گذاری برای آن ها فراهم است. مانند سایر شبکه های اجتماعی شما می توانید از تعداد کسانی که از طرح های شما دیدن کرده اند با خبر باشید، افراد پروفایل شما را دنبال می کنند و شما نیز می توانید این کار را انجام دهید، پس از اضافه شدن پروژه های جدید شما می توانید آن ها را در قسمت FOR YOU مشاهده کنید.

وجه تمایز این شبکه از شبکه های دیگر تخصصی بودن آن است. که برخلاف سایر سایت های رسانه های اجتماعی ، سایت Behance راه های پیدا کردن شغل و درآمد زایی را ساده تر می کند. به عنوان مثال ، یک عکاس می تواند یک پروفایل در سایت Behance داشته باشد که مشتری بتواند مستقیماً در آن عضو شود و اظهار نظر کند ، این آسانتر از آن است که مشتری  یا کارفرما به دنبال وب سایت عکاس بگردد، ایمیل بفرستد و مراحل غیر ضروری را در پروسه استخدام بخواهد طی کند. استفاده ار Behance یک تجربه ی متفاوت است.

سایت بیهنس همچنین یک راه عالی برای گرفتن بازخورد و انتقاد از سمت همکاران است ، اما چیزی که این شبکه ی اجتماعی را واقعا بی نظیر می کند این است که فضای کاری دوستانه و صمیمی است. نه تنها عکاسان در سایت می توانند تصاویر صوتی بگذارند ، بلکه نوازندگان نیز می توانند فایلهای صوتی بارگذاری کنند ، فیلمسازان  تکه هایی از فیلم خود را به نمایش بگذارند  و طراحان می توانند طرح هایشان را قرار دهند ، در کنار این قابلیت ها Behance همچنین به کاربران امکان می دهد کنترل کاملی بر مخاطبان خود داشته باشند، این بدان معنی است که می توانند دقیقاً تصمیم بگیرید که چه کسی نمونه کارها را ببیند ، و با چه کسانی در تعامل باشند. کار با Behance شما را از هر شبکه ی اجتماعی دیگر بی نیاز می کند.

کار با behance

نحوه ی ثبت نام و فعالیت در  Behance

ثبت نام در سایت بیهنس بسیار ساده است، شما ایمیل و نام کاربری برای خود انتخاب می کنید و ثبت نام شما انجام می شود. همچنین امکان ورود به سایت از طریق جی میل نیز وجود دارد. در ادامه در مورد نحوه استفاده از Behance صحبت می کنیم و به شما آموزش خواهیم داد که چگونه یک پروژه در این سایت ایجاد کنید.

  • مرحله اول: ایجاد یک پروژه، پس از ثبت نام در سایت شما در صفحه ی اصلی گزینه ی Create A Project را مشاهده می کنید . با کلیک بر روی این گزینه وارد ویرایشگر سایت می شوید. در این قسمت تنطیماتی مثل تعویض پس زمینه و ویرایش های ساده در نظر گرفته شده است.
  • مرحله دوم: اولین تصویر خود را بارگذاری کنید.
  • مرحله سوم: پروژه خود را تعریف کنید. توضیحاتی مانند عنوان و استفاده از تگ ها بسیار مهم هستند.
  • مرحله چهارم: بر روی گزینه ی publish کلیک کنید و پروژه ی خود را به اشتراک بگذارید.

کسب در آمد ارزی از طریق  Behance

همانگونه که پیش تر ذکر شد سایت بیهنس یک شبکه ی تخصصی برای طراحان، نقاشان و عکاس هاست. با نحوه ی استفاده از Behance و اضافه کردن پروژه آشنا شدید حال شاید بپرسید که چگونه می توان از طریق این سایت کسب در آمد کرد؟ هنگامی که وارد اکانت خود می شوید در نوار ابزار بالای صفحه گزینه ی jobs را مشاهده خواهید کرد. با کلیک بر روی این گزینه می توانید پیشنهاد های کاری از سراسر دنیا مشاهده کنید. برخی از کارها شرط انجام تمام وقت دارند و شما نمی توانید برای آن ها رزومه بفرستید اما در این سایت مورد های فریلنسر نیز وجود دارند. با کلیک بر روی سه نقطه کنار هر کدام از فرصت های شغلی می توانید به گزینه ی apply  برای استخدام دسترسی داشته باشید. کار با Behance یکی از راه های ساده برای کسب در آمد ارزی است اما برای بالا بردن شانس خود در انتخاب شدن به برخی از نکات کلیدی توجه کنید.

برای نقد کردن درآمد ارزی، می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید و در خواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. نقد کردن درآمد ارزی

کار با Behance

برای بهتر دیده شدن در سایت Behance  چه نکاتی را رعایت کنیم؟

طبیعی است که شما بخواهید در این سایت بهتر دیده شوید و افراد مختلفی را به نمونه کار های خود جذب کنید و از این طریق به فرصت های شغلی بهتری دست پیدا کنید. هنگامی که صفحه ی اصلی سایت را باز می کنید تعدادی از کار های برگزیده به شما نمایش داده می شود. این صفحه مانند اکسپلور اینستاگرام عمل می کند، معمولا پست های پر بازدید و مواردی که از نظر سایت برای شما جذاب هستند نمایش داده می شوند. حضور در صفحه ی اصلی از هیچ قاعده و قانونی پیروی نمی کند بنابراین نمی توان برای آن راه حلی تضمینی ارائه داد اما در ادامه این مطلب نکاتی کلیدی برای جذب و درگیری مخاطب را بریتان شرح می دهیم که نهایتا برای ورود شما به صفحه ی اصلی راه گشا خواهد بود:

۱. پروفایل خود را تکمیل کنید

شاید خیلی از افراد به این نکته توجه نداشته باشند اما باید تاکید کنیم که یکی از مهم ترین مواردی که باید به آن توجه کنید تکمیل پروفایل خود در سایت بیهنس است. شاید بپرسید تکمیل پروفایل چه اهمیتی دارد در ادامه در مورد مزایای آن صحبت خواهیم کرد. برای اینکار در نوار ابزار بالای صفحه بر روی گزینه ی پروفایل کلیک کنید در این صفحه با گزینه های متفاوتی رو به رو خواهید شد:

  • Work: جایی که نمونه کارهایتان قرار دارند
  • Moodboards: مواردی که علاقه داشته اید و آن ها را ذخیره کرده اید
  • Appreciations: نمونه هایی که دنبال کرده اید یا ذخیره کرده اید
  • Insights: آمار فعالیت‌هایی که دیگران در پیج شما انجام داده اند. مثلا پست ها را دیده اند یا لایک کرده اند. ” گزینه ی Insights آمار های جذابی به شما ارائه می دهد به شما پیشنهاد می کنیم که روند پیشرفت پروفایل خود را از این قسمت پیگیری کنید.”
  • Drafts: پروژه‌هایی که آپلود کرده‌اید ولی هنوز نیاز به ویرایش دارند و منتشر نکرده‌اید.

در بالای صفحه سمت چپ گزینه ی edit profile را مشاهده می کنید با کلیک بر روی این گزینه می توانید اطلاعات پروفایل خود را در سایت بیهنس تکمیل کنید.

  • BASIC INFORMATION: در این قسمت اطلاعات ابتدایی مانند نام و نام خانوادگی، محل زندگی و محل کار وجود دارد. تمامی این اطلاعات را تکمیل کنید و سپس یک عکس مناسب از خود بارگزاری کنید. با این کار بیننده با چهره ی شما به عنوان یک فرد حقیقی آشنا خواهد شد و ارتباط برقرار خواهد کرد. معمولا حساب های کاربری بدون عکس چندان جدی گرفته نمی شوند.
  • TEAMS: اگر کار ها را به صورت گروهی انجام می دهید در این قسمت تیم تعریف کنید و به دنبال کنندگان خود اطلاعات کاملی در مورد خودتان اراده دهید.
  • ON THE WEB : این گزینه یک فرصت فوق العاده است. شما می توانید اکانت خود را به شبکه های اجتماعی که در آن فعال هستید لینک کنید. این گزینه با یک تیر دو نشان زدن است، زیرا بیننده وارد اکانت شما می شود و اگر نظرش را جلب کردید در دیگر شبکه های اجتماعی نیز شما را دنبال خواهد کرد.
  • ABOUT ME: این قسمت برای جذب کارفرما بسیار اهمیت دارد زیرا می تواند خلاصه ای از فعالیت های شما و علاقمندی هایتان داشته باشد. به شما پیشنهاد می کنیم در این قسمت تعریفی کوتاه و صادقانه از خود بنویسید.
  • WORK EXPERIENCE : سابقه ی کاری خود را در این بخش اضافه کنید.
  • WEB REFERENCES: با قرار دادن لینک، بیننده را به وب سایت و یا نمونه کار های خود ارجاع دهید.

در پایین این گزینه ها عبارت add costom section  را مشاهده می کنید. در این قسمت شما می توانید توضیحاتی که از قلم افتاده است را اضافه کنید. به عنوان مثال اگر اطلاعات تماس خود را بگذارید بسیار خوب خواهد بود زیرا افراد می توانند به صورت مستقیم با شما تماس بگیرند و سفارش کار دهند.

نحوه استفاده از behance

۲. تنها نمونه کار های قوی را پست کنید

همه هنرمندان نمونه کار هایی در همه ی سطوح دارند اما بهتر است در پورتفولیوی خود در سایت بیهنس تنها نمونه کار های بسیار قوی خود را پست کنید. زیرا هر چه حرفه ای تر به نظر برسید در جذب کار موفق تر خواهید بود.

۳. روند پیشرفت کار را نشان دهید

شما در هر پروژه می توانید چند عکس اضافه کنید اگر از روند کاری خود عکس بگذارید برای بینندگان بسیار جالب خواهد بود. همچنین افرادی که تجربه های کمتری دارند می توانند از تجربه های شما استفاده کنند.

۴. حتما ۵ تا ۷ هشتگ استفاده کنید

استفاده از هشتگ ها در تمامی شبکه های اجتماعی بسیار موثر واقع می شود. هشتگ های مربوط به کار خود را انتخاب کنید بدین ترتیب راحت تر و بهتر در دسترس قرار خواهید گرفت.

۵. از روش کامنت گذاری استفاده کنید

سایت بیهنس مانند دیگر شبکه های اجتماعی نیست که همه افراد در قسمت کامنت فعالیت کنند و نظر هایشان را ارائه بدهند. این برای شما یک فرصت است که نظرات مثبت و هوشمندانه بدهید و در قسمت کامنت ها از افراد درخواست کنید که شما را دنبال کنند.

کسب درآمد دلاری از behance

نقد کردن درآمد سایت Behance

تا کنون دانستیم که یکی از راه های کسب در آمد ارزی از طریق کار با Behance انجام می گیرد. اما مشکل اینجاست که ما در ایران زندگی می کنیم و نقد کردن در آمد هایمان چندان آسان نیست. برای رفع این مشکل ایرانیکارت به شما پیشنهاد می کند که برای نقد کردن درآمد خود یک حساب پی پال افتتاح کنید.

پی پال یکی از مرسوم ترین سیستم های نقل و انتقال پول در دنیاست. ساخت اکانت پی پال ساده است ، تنها اطلاعات شخصی و یک آدرس ایمیل نیاز دارید. تمامی اطلاعات باید واقعی باشد زیرا ممکن است در مراحل بعدی به مشکل بر بخورید. برای استفاده از خدمات پی پال باید اکانتتان را وریفای کنید. برای این کار به یک حساب بانکی یا کارت اعتباری مثل ویزا کارت یا مستر کارت نیاز دارید. پس از وریفای شدن حساب شما می توانید به آسانی نقل و انتقالات خود را انجام دهید.

خوبی پی پال این است که مبلغ ها در آن به سرعت جابه جا می شوند به همین علت مورد استقبال عموم مردم قرار می گیرد. در ایران افراد زیادی با این شبکه ی پرداختی آشنایی دارند اما به دلیل تحریم ها نمی توانند از این سیستم استفاده کنند. ما در ایرانیکارت دو راه حل برای این مشکل داریم. اول اینکه شما در آمد ارزی دارید اما هیچ حسابی ندارید ما می توانیم اطلاعات حساب های خود را در اختیار شما بگذاریم و پس از ارسال شما برای نقد کردن آن درخواست دهید. روش دوم این است که شما خود حساب ارزی دارید اما می خواهید آن را به ریال نقد کنید، وجه مورد نیاز خود را به ما انتقال می دهید سپس ما آن وجه را نقد کرده و برای شما ارسال می کنیم.

در این مقاله با نحوه ی کار با Behance  و نحوه ی استفاده از Behance آشنا شدید. در مورد روش کسب در آمد از این سایت صحبت کردیم و راه حل هایی برای نقد کردن در آمد ارائه کردیم. اگر پیش تر از این سایت استفاده کرده اید تجربیات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

معرفی سایت Behance و نحوه ی کسب درآمد ارزی از آن
امروزه اکثر گرافیست ها و عکاسان خلاق در شبکه های اجتماعی پینترست، فیسبوک و توییتر فعال هستند. متاسفانه این شبکه های اجتماعی قابلیت های تخصصی برای فعالان در این زمینه...
5 از 5 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. مطالب واسه معرفی سایت Behance واقعا کامل بود … تشکر از وقت شما

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، از حسن توجه شما سپاسگذاریم
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام خداقوت
    خیلی ممنونم برای شروع فعالیت راهنمایی کوتاه و مفیدی بود هم ویدئو و هم متن

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1402)
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1402)
افزایش نرخ تورم و نوسانات ارزی عواملی هستند که باعث کاهش ارزش پول ملی کشورمان نسبت به گذشته شده‌اند. این امر موجب شده تا کسب درآمد دلاری در ایران مورد...
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
اگر شما هم از دیدن تبلیغاتی که در وسط بازی، فیلم، کلیپ و … پخش می‌شوند خسته شده‌اید و گاهی به خاطر این تبلیغ‌ها از ادامه دیدن فیلم یا انجام...
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
آیا به دنبال راهی می‌گردید که شما را به کسب درآمد رایگان برساند؟ در این دنیای دیجیتال پر از فرصت، امکان دارد شما هم بتوانید به شکلی هوشمندانه و بدون...