نرم افزارها

معرفی سایت Icons8 ، طراحان بخوانند !

معرفی سایت Icons8 ، طراحان بخوانند !

تمامی  طراحان گرافیکی برای گسترش کار خود نیاز به یک سری قالب های از پیش طراحی شده دارند. برخی از سایت های خارجی به صورت تخصصی مخصوص به اینکار به وجود آمده اند. نوع کار به این صورت است که طراحان طرح های خود را در این سایت ها به فروش می گذارند و دیگر افراد با خرید اشتراک سایت این فایل های را با کیفیت اصلی دانلود می کنند. یکی از محبوب ترین این سایت های فری پیک است. در این مقاله به معرفی سایت  Icons8 می پردازیم و خواهیم گفت که چه این سایت چه نیاز هایی را برطرف می کند. در نظر داشته باشید که برای پرداخت های ارزی خود در این سایت می توانید از ایرانیکارت کمک بگیرید.

معرفی سایت Icons8

Icons8 یک ارائه دهنده طرح های دیجیتالی است ، اما آنچه سایت در تعریف خود گفته است کمی جذاب تر است:

“Icons8 به طراحان حرفه ای و آماتور این امکان را می دهد تا ایده های خود را با ارائه عناصر مناسب طراحی به شکلی که خود دوست دارند، ارائه دهند.”

هدف این کمپانی در اصل تهیه وب سایت برای طراح های از پیش آماده است – در درجه اول آیکون ها ، اگرچه انتخاب های دیگری نیز وجود دارد – به طراحان تمامی خدماتی که نیاز دارند را ارائه می دهد. Icons8 دارای آیکون ها ، همچنین موسیقی ، عکس های استوک و وکتور های پیش آماده است. بد نیست بدانید که Icons8 تمام این المان های طراحی را به صورت رایگان ارائه می دهد.

پرداخت در سایت icons8

Icons8  چگونه کار می کند؟

همه ی طرح ها در Icons8  با آیکون ها و فایل های دیگر طراحی، بسته بندی شده است. سایت شامل بیش از 87000 آیکون با فرمت SVG و PNG برای ایده گرفتن ، دانلود و استفاده ی ما آماده شده است. ( سایت هر ساله 7000 تا 10،000 آیکون جدید اضافه می کند تا سبک ها همیشه تازه باشند.)

آنچه Icons8 را متفاوت می کند این است که شما نه تنها یک آیکون بلکه  یک مجموعه کامل از آیکون ها را برای استفاده در پروژه های مختلف می توانید داشته باشید. یا می توانید با یک آیکون اولیه شروع کنید و المان های اطراف آن مانند رنگ و شکل را سفارشی کنید. هنگام استفاده از این سایت وقت شما به هدر نمی رود زیرا رابط کاربری سایت چندان ساده است و به خوبی طراحی شده که جست و جو و گروه بندی ها به راحتی قابل دسترس خواهند بود.

سایت icons8

ویژگی های کلیدی

هر آیکونی که در Icons8 تنظیم شده باشد دارای ویژگی های زیر است:

  • دارای بسته های تک سبکی به گونه ای که هر نمادی دارای حس بصری یکسان است.
  • قالب های وکتور قابل ویرایش ، بنابراین می توانید آیکون ها را در صورت لزوم سفارشی سازی کنید.
  • سیستم ایجاد فونت، بنابراین می توانید بسته به نیازخود، فونت مورد نظر را ایجاد کنید.
  • کد تعبیه شده HTML ، شما می توانید آیکون ها را مستقیماً در طراحی وب خود جای گذاری کنید.

نمادها و سایر المان های طراحی

Icons8 فقط برای آیکون ها نیست ، اگرچه همان چیزی است که احتمالاً با آن شناخته می شوند. Icons8 دیگر خدماتی دارد که کار با این پلتفرم را جذاب می کند. آنچه  در سایت می توانید پیدا کنید:

  • عکس های استوک ، طیف گسترده ای از عکس ها در تمامی زمینه ها
  • تصاویر گرافیکی مناسب برای تمامی پروژه ها (همچنین اگر دارای اشتراک پولی هستید آن ها را در قالب وکتور خواهید داشت)
  • موسیقی برای در همه سبک های مختلف
  • Lunacy ، برنامه ای که از پرونده های Sketch که در ویندوز پشتیبانی می شود

مردم چگونه از آن استفاده می کنند؟

Icons8 چندین نمونه قابل توجه و سرگرم کننده از آنچه مردم تاکنون با این ابزار خلق کرده اند جمع آوری کرده است. در اینجا چند نمونه جالب آورده شده است.

معرفی سایت Icons8

مفهوم ساده است. طیف وسیعی از مدل ها ، پس زمینه ها و اشیا مختلف را انتخاب کنید ، سپس آنها را با هم ترکیب کرده و در یک صحنه عالی که نمایانگر مفهومی است که سعی در انتقال آن دارید ، ترکیب کنید.

با استفاده از Photo Creator ، می توانید تصاویر را همانطوری که خودتان ترجیح می دهید بسازید و در جاهایی که نیاز دارید استفاده کنید. اما چه هزینه ای دارد؟ فایل های JPEG رایگان هستند. PSD ماهانه 20 دلار است ، که به شما همه مدل ها و اشیا mask پوشیده و لایه باز را می دهد در نهایت فایل PSD به شما این امکان را می دهد که کارهای شخصی سازی پیشرفته تری را خودتان انجام دهید.

قیمت گذاری و صدور مجوز

Icons8 تقریباً برای هر نوع پروژه ای توافق نامه و مجوز دارد، البته در ایران این مساله جدی نیست زیرا ار قوانین بین المللی کپی رایت پیروی نمی کنیم. موارد رایگان زیادی وجود دارد که شما به راحتی می توانید دانلود کنید. اگر به فایل های اصلی با دسترسی بالاتری نیزا داشتید Icons8 چند پلن پرداختی برای شما تنظیم کرده است:

یک برنامه ماهانه و سالانه وجود دارد (به ترتیب 19.90 دلار در ماه و 199 دلار در سال). هر دو این برنامه ها به شما امکان دسترسی به فایل ها را در همه اندازه ها و قالب ها و همچنین دسترسی به برنامه های دسکتاپ را می دهند. برنامه دسکتاپ حتی به شما امکان می دهد آیکون هایی را ایجاد و ذخیره کنید و سپس آنها را در ابزارهای دیگری مانند Photoshop ، Xcode یا Visual Studio باز کنید.

کلام آخر

در این مقاله به معرفی سایت Icons8 پرداختیم و در مورد نحوه ی قیمت گذاری های فایل ها صحبت کردیم. طبیعی است که در سایت های مخصوص به طراحی برای فایل های اصلی باید هزینه پرداخت کنید اما این هزینه ها در مقابل خدماتی که دریافت می کنید،بسیار ناچیز است. پرداخت در این سایت توسط کارت های اعتباری ویزاکارت و مسترکارت و یا پی پال استفاده کنید. به دلیل تحریم ها در ایران دسترسی به این حساب ها ممکن نیست بنابراین برای پرداخت های درون برنامه ای بهتر است از خدمات شرکت های واسط مانند ایرانیکارت استفاده کنید.

معرفی سایت Icons8 ، طراحان بخوانند !
تمامی  طراحان گرافیکی برای گسترش کار خود نیاز به یک سری قالب های از پیش طراحی شده دارند. برخی از سایت های خارجی به صورت تخصصی مخصوص به اینکار به...
3 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
گوگل ویس چیست ؟ (Google Voice)
نرم افزارها
گوگل ویس چیست ؟ (Google Voice)
گوگل یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در حوزه فناوری اطلاعات می‌باشد. هدف این شرکت سازماندهی اطلاعات جهان و دسترس‌پذیر کردن آنها برای عموم می‌باشد. این شرکت در راستای رسیدن به...
نرم افزار دیزر (Deezer) چیست؟
اکانت های خارجی
نرم افزار دیزر (Deezer) چیست؟
اگر شما هم زیاد موزیک گوش می‌کنید، حتما نرم‌افزار دیزر deezer را می‌شناسید. دیزر یک نرم‌افزار پخش آنلاین موزیک بوده که در بین کاربران بسیار محبوب است. دسترسی به بی...
اسکایپ چیست و چگونه کار می کند؟
نرم افزارها
اسکایپ چیست و چگونه کار می کند؟
اسکایپ (به انگلیسی skype) یک نرم افزار کاربردی رایگان است که امکان برقراری تماس تلفنی و تصویری، ایجاد ویدئو کنفرانس، ارسال پیام، انتقال فایل و پست صوتی را با استفاده...