دامنه و هاست

معرفی سایت Name.com و نحوه ی پرداخت در آن

معرفی سایت Name.com و نحوه ی پرداخت در آن

دامنه یک نام اختصاصی است که برای شناخته شدن سایت شما در فضای اینترنت استفاده می شود. در حال حاضر شرکت های زیادی در ایران و دیگر کشور ها خدمات خرید دامنه را ارائه می دهند. اگر شما یک طراح سایت هستید احتمالا شرکت های مختلفی که این خدمات را ارائه می دهند می شناسید و با آن ها کار کرده اید. Name.com مانند سایت گوددی و جوکر یکی از مشهورترین سایت ها در خدمات خرید دامنه و هاستینگ است.  اگر ترجیح می دهید که  پخود به صورت مستقیم خدمات این سایت را خریداری کنید با ما همراه باشید، در ادامه به معرفی سایت Name.com و نحوه ی پرداخت در این سایت می پردازیم. در نظر داشته باشید که برای خرید دامنه از سایت های خارجی می توانید از خدمات پرداخت ارزی ایرانیکارت استفاده کنید.

معرفی سایت Name.com و خدمات آن

سایت Name.com یکی از سایت های قدیمی و مشهور در زمینه ی هاستینگ و خرید دامنه است.  رتبه ی الکسای آن ۵۰۰۰ جهانی است و این نشان می دهد که بازدیدکنندگان این سایت بالا هستند. اصلی ترین سرویس این سایت خرید دامنه است. در این سایت دامنه های مورد نظر خود را در تمامی پسوند های  موجود می توانید خریداری کنید. خدمات سایت اما به خرید دامنه و هاستینگ خلاصه نمی شود. شما  می توانید در Name.com از خدماتی همچون G Suite for Business ، وب هاستینگ ، گواهی های SSL و وب سایت ساز  استفاده کنید. در ادامه هر کدام از این خدمات را به صورت مختصر بیان می کنیم.

ایرانیکارتبرای پرداخت هزینه و خرید دامنه از سایت Name.com می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید و درخواست خود را از طریق لینک زیر ثبت نمایید.

خرید دامنه از سایت های خارجی

  • خدمات G Suite for Business

این سرویس یک سرویس حرفه ای برای داشتن جیمیل مخصوص به کسب و کار است. این جیمیل ها با ادرس دامنه دلخواه ما ساخته می شوند و دارای سیستم مدیریت اختصاصی هستند. برای ایجاد این آدرس های حرفه ای مانند sales@example.com بر روی دامنه خودتان می توانید از خدمات سایتName.com  استفاده کنید. با این کار شما تمامی امکانات جیمیل را دارید اما ادرس Gmail.com نمایش داده نمی شود.  دو پکیج   G SUITE BASICبا قیمت ۴ دلار و G SUITE BUSSINESS با قیمت ۱۲ دلار، با قابلیت های متفاوت ارائه می شود.

  • خدمات وب هاستینگ

در سال های اخیر زیر ساخت های هاستینگ در ایران پیشرفته تر شده اند اما باز به منظور دسترسی به سرعت بالا تر افراد تمایل به استفاده از هاست خارجی دارند. هر کدام از شرکت های خارجی و ایرانی خدماتی را برای ایجاد فضای میزبانی پیشنهاد می کنند شما با مقایسه ی این خدمات از لحاظ قیمت و پشتیبانی می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. سایت Name.com  سه پکیج با قیمت های ۴ دلار، ۷ دلار و ۱۲ دلار ارائه می کند.

  • گواهی SSL

اگر شما به آدرس URL سایتی مثل گوگل نگاه کنید می بینید که با HTTPS شروع شده است S انتهای این پروتکل به معنای این است که اتصال بین دستگاه شما و سایت امن است. SSL یک تکنولوژی امنیتی است که از آن برای رمزگذاری اطلاعات بین دستگاه شما و سرور استفاده می شود. در واقع این گواهی تضمین می کند که اطلاعات شما در طول مسیر انتقال امن خواهد بود. در Name.com شما می توانید از میان چهار پکیج پیشنهادی سایت با قیمت های ۱۲۹ دلار و ۹ دلار گواهی SSL خود را انتخاب کنید.

  • وب سایت ساز

اگر به کد نویسی آشنایی ندارید برای طراحی و ساخت وبسایت خود می توانید از سایت ساز ها استفاده کنید. دسترسی شما به سایت ساز این وب سایت در سه پکیج ابتدایی با قیمت ۳ دلار، پیشرفته با قیمت ۹ دلار و تجاری با قیمت ۱۲ تقسیم می شود.

در کنار این خدمات، سایت Name.com   خدماتی مانند فرستادن ایمیل های گروهی و ساخت صفحه برای سایت ، استفاده از SiteLock برای جلوگیری از هک شدن سایت را ارائه می کند با ورود به صفحه ی اصلی سایت می توانید تمامی خدمات را مشاهده کنید.

پیشنهاد مطالعه: بهترین سایت های خارجی خرید دامنه

سایت name.com چیست

مزایای استفاده از سایت Name.com

پس از معرفی سایت  Name.com به سراغ مزایای استفاده از آن می رویم. همانگونه که پیشتر گفتیم، سایت های زیادی در زمینه ی خرید و فروش دامنه در حال حاضر وجود دارند اما محبوبیت Name.com  بی دلیل نیست. در ادامه به برخی از مزایای استفاده از این سایت اشاره می کنیم:

  • قیمت گذاری مناسب

یکی از نکاتی که مشتریان هنگام خرید دامنه در نظر دارند قیمت است. به همین سبب Name.com   همواره تلاش می کند که بهترین قیمت گذاری را داشته باشد. اگر در سایت ثبت نام کنید امکان استفاده از پروموشن ها و تخفیفات نیز برای شما فعال خواهد شد.

  • قابلیت نمایش دامنه های تاریخ گذشته

با ورود به قسمت expiring domain شما می توانید در میان سایت هایی که اشتراک خود را تمدید نکرده اند، دامنه ی خود را انتخاب کنید. این خصوصیت زمانی اهمیت می یابد که شما یک نام خاصی را مد نظر دارید، بنابراین می توانید تاریخ انقضای آن را ببینید و در قسمت دامنه های تاریخ گذشته نیز جست و جو کنید.

  • امکان انتقال سریع در میان دیگر اکانت ها

سایت Name.com یک قابلیت easy account-to-account transfer یا انتقال سریع اکانت دارد. اگر نیاز به انتقال اطلاعات حساب و خرید های خود دارید می توانید در کمترین زمان به اکانت دیگری در این ساعت انتقال دهید.

  • امتناع از دوره 60 روزه انتقال دامنه

با توجه به قوانین انتقال هر دامنه باید تا ۶۰ روز بعد از انقضا نگهداری شود. سایت Name.com این امکان را فراهم کرده است که با تغییرات کوچکی در تنظیمات این انتقال را انجام دهید. خوبی این سایت این است که از هر گونه انتظار برای جا به جایی دامنه ها به دور است.

نحوه ی ثبت نام و پرداخت در سایت Name.com

برای خرید خدمات مورد نیاز از سایت Name.com باید مراحل زیر را طی کنید:

بر روی گزینه ی LOGIN بزنید و سپس بر روی Create new account کلیک کنید

اطلاعات مورد نظر سایت را وارد کنید. ( در این مرحله به ادرس و شماره تلفن خارجی نیاز دارید)

پس از تکمیل اطلاعات شما نام دامنه خود را جست و جو می کنید و در صورت قطعی شدن آن را به سبد خرید خود وارد می کنید. در این مرحله نحوه های مختلف پرداخت به شما نمایش داده می شود. شما می توانید روش های پی پال یا پرداخت با کارت اعتباری را انتخاب کنید.

پرداخت با پی پال: پر کاربردترین کیف پول الکترونیکی در سطح جهان است. امروزه اکثر سایت ها و فروشگاه های اینترنتی پرداخت با پی پال را معتبر می شمارند. برای ساخت پی پال شما به یک ایمیل و یک کارت اعتباری برای متصل کردن حساب خود به پی پال نیاز دارید. در ایران به دلیل تحریم ها نمی توان به صورت مستقیم از پی پال استفاده کرد، برای افتتاح حساب پی پال می توانید از سایت ایرانیکارت استفاده کنید.

پرداخت با کارت های اعتباری: کارت اعتباری و دبیت کارت حساب های بانکی رسمی و معتبر هستند. این کارت ها مانند کارت های بانکی ایرانی امکان پرداخت از طریق دستگاه پوز و پرداخت اینترنتی را دارند. به دلیل تحریم ها دسترسی به این کارت ها در ایران با مشکلاتی مواجه است اما چنانچه برای پرداخت های خود به کارت هایی نظیر ویزا کارت یا مستر کارت نیاز دارید می توانید آن ها را از ایرانیکارت دریافت کنید.

پرداخت با ایرانیکارت: برای پرداخت در سایت Name.com   نیاز نیست حتما از کارت های ذکر شده استفاده کنید. شما می توانید به صورت مستقیم از خرید خود را به ایرانیکارت بسپارید. در سایت ایرانیکارت ثبت نام کنید به قسمت پرداخت در سایت های خارجی ، خرید هاست و دامنه بروید و با وارد کردن اطلاعات خود قسمت پرداخت را کاملا به ایرانیکارت بسپارید.

مقایسه قیمت خدمات سرویس های خرید دامنه و هاست

خدمات GoDaddy namecheap name.com
تعداد ریجیستر شده ها 59,605,374 7,927,926 544,790
قیمت دامنه .com $12.99 $8.99 $7.99
سهم بازار 18% 2% 0.10%
Whois Privacy $9.99 رایگان $4.99
پشتیبانی 7/24 ساعته دارد دارد ندارد
محدودیت فروش متقابل ندارد دارد دارد
قیمت خدمات هاست 5-71 $ 2-199 $ 2-19 $
قیمت گواهی ssl رایگان رایگان 9-129 $
قیمت ایمیل اختصاصی 2-9 $ 0.78-3.7 $ 2-12 $

کلام آخر

در این مقاله با سایت Name.com یکی از پیشتازان در حوزه ی خرید دامنه و هاستینگ آشنا شدید. مزایای این سایت را با یکدیگر بررسی کردیم و به نحوه ی پرداخت آن اشاره نمودیم. در صورتی که شما خود پیش از این دارای حساب های مورد قبول این سایت هستید، می توانید برای شارژ حساب پی پال و  حساب های اعتباری به سایت مراجعه کنید. اما در صورتی که به پرداخت های ارزی دسترسی ندارید، ایرانیکارت تمامی مراحل را در کمترین زمان برای شما انجام خواهد داد.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
معرفی سایت ثبت و خرید دامنه Dynadot
دامنه و هاست
معرفی سایت ثبت و خرید دامنه Dynadot
اگر قصد راه اندازی سایت دارید و به فکر خرید دامنه از سایت های خارجی می باشد، Dynadot می تواند یکی از گزینه های شما باشد. Dynadot یک سایت ثبت...
معرفی سایت جوکر (joker.com)  و نحوه خرید دامنه از آن
دامنه و هاست
معرفی سایت جوکر (joker.com) و نحوه خرید دامنه از آن
اولین اقدامی که پیش از راه اندازی یک سایت لازم است انجام دهید ثبت و خرید یک دامنه مناسب است. انتخاب دامنه مناسب می تواند به خوبی آینده ی کسب...
رزرو هاستل خارجی در سایت Hostelworld
مسافرت و مهاجرت
رزرو هاستل خارجی در سایت Hostelworld
امروزه هاستل ها نه تنها برای کسانی که به دنبال اقامت کم هزینه هستند بلکه برای کسانی که به دنبال ملاقات  با افراد جدید یا تجربه مکان های جدید هستند...