نرم افزارها

با بهترین سرویس های پخش آنلاین موسیقی آشنا شوید

با بهترین سرویس های پخش آنلاین موسیقی آشنا شوید

موسیقی جز جدانشدنی زندگی روزمره این روزها می باشد. معمولا افراد هنگام انجام هر کاری به موسیقی های مورد علاقه خود گوش میکنند. به همین دلیل بستر های مختلفی برای پخش آنلاین موسیقی ایجاد شدند تا افراد به راحتی به آهنگ های خود دسترسی پیدا کنند. برخی این سرویس ها رایگان برخی دیگر پولی هستند. برای پرداخت هزینه ی پلن های غیر رایگان این سرویس ها نیاز به پرداخت ارزی می باشد. در این مقاله قصد داریم بهترین و معروف ترین سرویس های پخش آنلاین موسیقی را به شما معرفی کنیم با ما همراه باشید.

معرفی سرویس های پخش آنلاین موسیقی

اپل موزیک Apple music

این سرویس یکی از بهترین پلتفرم های پخش موسیقی می باشد. با استفاده از این پلتفرم کاربران می توانند موسیقی های خود را در چندین دستگاه گوش کنند. از زمان راه اندازی اپل موزیک در سال 2015، این سرویس پخش موسیقی دارای لیست های پخش لیست شده و بیش از 50 میلیون آهنگ رایگان برای دستگاه های iOS و Android  است. برای خرید اکانت اپل موزیک می توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید.

مزایای اپل موزیک

  • کتابخانه ترکیبی  iTunes. اپل موزیک کتابخانه iTunes موجود خود را با موسیقی که در اختیار شما نیست یکپارچه می کند و یک تجربه لذت بخش از گوش دادن به موسیقی را ارائه می دهد.
  • یکپارچگی اپل. اپل موزیک با آیفون ها ، اپل واچ و HomePod  اپل سازگار است.

معایب اپل موزیک

  • هزینه ماهانه 9.99 دلار. در حالی که این سرویس یک پلن سه ماهه رایگان ارائه می دهد، پس از آن اگر می خواهید از این سرویس استفاده کنید باید ماهانه 9.99 دلار بپردازید.
  • محدودیت های برنامه اندروید. برنامه اپل موزیک در اندروید موجود است اما مانند همتای iOS خود اجرا نمی شود و با سایر برنامه های اندروید مانند Google Home همگام نمی شود.
  • کیفیت متوسط صدا. کیفیت صدای اپل موزیک 256 کیلوبیت بر ثانیه که کمتر از کیفیت اسپاتیفای 320 کیلوبیت بر ثانیه و تیدال 1411 کیلوبیت بر ثانیه می باشد.

اپل موزیک apple music

اسپاتیفای  Spotify

یکی از بهترین پلتفرم های موسیقی برای کسانی که می خواهند به یک کتابخانه جامع از موزیک های مختلف، یک سرویس ساده ، رایگان و کاربرپسند دسترسی داشته باشند. این سرویس پخش صوتی جهانی برای اولین بار در سال 2008 در سوئد راه اندازی شد. امروز اسپاتیفای با بیش از 232 میلیون کاربر فعال و 50 میلیون آهنگ صوتی رایگان در کتابخانه خود یکی از محبوب ترین سرویس های پخش موسیقی در بازار است.

مزایای اسپاتیفای

  • رایگان. اسپاتیفای دسترسی های مختلفی را ارائه می دهد ، اما با سرویس رایگان آن می توانید به کل مجموعه آن دسترسی پیدا کنید.
  • به صورت آفلاین به موسیقی گوش کنید. اگر یک حساب پرمیوم دریافت کرده اید ، می توانید لیست های پخش را برای گوش دادن آفلاین بسازید و همگام سازی کنید.
  • کتابخانه گسترده. اسپاتیفای دارای یک کتابخانه موسیقی جامع با بیش از 50 میلیون آهنگ است.

معایب اسپاتیفای

  • تبلیغات. در پلن رایگان این سرویس هرازگاهی تبلیغات موسیقی شما را قطع می کند.
  • کیفیت صدای فرعی. کیفیت صدای 320 کیلوبیت در ثانیه اسپاتیفای ممکن است انتظار موردنظر شما را برآورده نکند.

پیشنهاد ایرانیکارت به شما

برای خرید اکانت اسپاتیفای می توانید از خدمات مجموعه ایرانیکارت استفاده کنید و از طریق لینک زیر درخواست خود را ثبت کنید:

خرید اکانت اسپاتیفای

اسپاتیفای spotify

تیدال Tidal

اگر به دنبال یک سرویس پخش موسیقی با کیفیت صدای بالا فارغ از قیمت آن هستید تیدال می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. Tidal یک سرویس پخش آنلاین موسیقی، پادکست و ویدئو مبتنی بر اشتراکی است که ترکیبی از موسیقی بدون صدا و موسیقی با کیفیت بالا با محتوای اختصاصی و ویژگی های خاص را شامل می شود. Tidal در سال 2014 توسط شرکت عمومی نروژی Aspiro راه اندازی شد. این سرویس اکنون در 53 بازار جهان و بیش از 60 میلیون آهنگ و 250 هزار فیلم در دسترس می باشد.

مزایای تیدال

  • کیفیت برتر. از میان سرویس های پخش موسیقی ، کیفیت صدای Tidal بی نظیر است.
  • محتوای اختصاصی. از طریق Tidalبه آهنگ ها ، آلبوم ها و فیلم های منحصر به فرد از هنرمندان مختلف دسترسی پیدا می کنید.

معایب تیدال

  • هزینه ماهانه 9.99 دلار. بر خلاف سایر سرویس های پخش موسیقی، Tidal پلن رایگان ارائه نمی دهد.
  • مصرف داده. پخش فایل های صوتی با کیفیت بالا Tidal ممکن است مصرف داده شما را افزایش دهد.

تیدال tidal

گوگل پلی موزیک Google Play music

گوگل پلی موزیک یکی دیگر از نرم افزار های پخش آنلاین موزیک برای طرفداران Google است که می خواهند کتابخانه شخصی خود را ایجاد کنند و از فضای آنلاین استفاده کنند. Google Play Music یک سرویس یکپارچه سازگار با دستگاه های Android و iOS را ارائه می دهد.

مزایا گوگل پلی موزیک

  • خدمات رایگان. با استفاده از هر دو پلن رایگان و پولی ، Google Play Music ویژگی های مختلفی را برای رضایت همه شنوندگان ارائه می دهد.
  • مجموعه خود را بارگذاری کنید. با افزودن مجموعه شخصی خود به فهرست آنلاین موسیقی Google Play ، تمام موسیقی های خود را در یک مکان حفظ کنید.
  • قفل موسیقی آنلاین. با خیال راحت حدود 50،000 آهنگ را به صورت رایگان آپلود و ذخیره کنید.

معایب گوگل پلی موزیک

  • آینده نامعلوم. توسعه دهندگان Google از جایگزین کردن Google Play Music با YouTube Music به عنوان برنامه پیش فرض گوگل  نام بردند.
  • کتابخانه محدود. 35 میلیون آهنگ Google Play با فهرست 60 میلیون آهنگ Tidal قابل مقایسه نیست.
  • رابط منسوخ شده. برخی از کاربران شکایت دارند که استفاده از گوگل پلی موزیک دسکتاپ گیج کننده است.

گوگل پلی موزیک google play music

در این مقاله سعی کردیم معروف ترین نرم افزار های پخش آنلاین موزیک را معرفی کنیم. حال که با این برنامه های پخش آنلاین آهنگ آشنا شدید بد نیست یکی از آن ها را امتحان کنید و از موسیقی لذت ببرید. اما آیا علاوه بر این موارد شما سرویس دیگری می شناسید؟ آیا شما تا کنون از این سرویس های استفاده کرده اید؟ لطفا نظرات و تجربیات خود را با ما درمیان بگذارید.

با بهترین سرویس های پخش آنلاین موسیقی آشنا شوید
موسیقی جز جدانشدنی زندگی روزمره این روزها می باشد. معمولا افراد هنگام انجام هر کاری به موسیقی های مورد علاقه خود گوش میکنند. به همین دلیل بستر های مختلفی برای...
5 از 2 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
گوگل ویس چیست ؟ (Google Voice)
نرم افزارها
گوگل ویس چیست ؟ (Google Voice)
گوگل یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در حوزه فناوری اطلاعات می‌باشد. هدف این شرکت سازماندهی اطلاعات جهان و دسترس‌پذیر کردن آنها برای عموم می‌باشد. این شرکت در راستای رسیدن به...
نرم افزار دیزر (Deezer) چیست؟
اکانت های خارجی
نرم افزار دیزر (Deezer) چیست؟
اگر شما هم زیاد موزیک گوش می‌کنید، حتما نرم‌افزار دیزر deezer را می‌شناسید. دیزر یک نرم‌افزار پخش آنلاین موزیک بوده که در بین کاربران بسیار محبوب است. دسترسی به بی...
اسکایپ چیست و چگونه کار می کند؟
نرم افزارها
اسکایپ چیست و چگونه کار می کند؟
اسکایپ (به انگلیسی skype) یک نرم افزار کاربردی رایگان است که امکان برقراری تماس تلفنی و تصویری، ایجاد ویدئو کنفرانس، ارسال پیام، انتقال فایل و پست صوتی را با استفاده...