اکانت های خارجی

معرفی و نحوه خرید اکانت پرمیوم grammarly

معرفی و نحوه خرید اکانت پرمیوم grammarly

آیا نویسنده حرفه‌ای هستید و نوشتن درست به زبان انگلیسی اهمیت زیادی برای شما دارد؟ در کشور خارجی تحصیل می‌کنید و می‌خواهید متون شما بدون عیب و ایراد باشد؟ با پرداخت ارزی بدون نیاز به کتاب‌های قواعد زبان و دیکشنری‌ها متن‌های بدون ایراد و حتی به سبک خاص خود را در کوتاه‌ترین زمان آماده خواهید کرد. برای خرید اکانت پرمیوم grammarly شما نیاز به کارت‌های اعتباری ویزا کارت، مستر کارت و یا پی پال خواهید داشت. همچنین می‌توانید با ثبت درخواست، در خدمات پرداخت ارزی ایرانیکارت برای پرداخت هزینه خرید اکانت پریمیوم گرامرلی استفاده کنید. در ادامه بیشتر با گرامرلی و اکانت پرمیوم گرامرلی آشنا می‌شویم.

معرفی اکانت پرمیوم grammarly

فرقی نمی‌کند که متنی را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید، مقاله‌ای برای وبلاگ خود بنویسید یا تحقیقی برای دانشگاه خود آماده کنید؛ در هر صورت درست نوشتن و رعایت نکات نگارشی می‌تواند به اعتبار و تأثیر سخن شما اضافه کند. اما در اکثر موارد ویراستاری متن و پاکسازی آن از هر گونه اشتباهی کاری وقت گیر و حوصله سر بر است. علاوه بر این همیشه مواردی هستند که از چشم شما پنهان می‌مانند و ممکن است باعث شرمندگی شما شوند. Grammarly، همچون دستیار و ویراستاری است که می‌تواند این مشکلات را برای شما پیدا و حل کند!

گرامرلی در واقع یک دستیار ویراستار کامل است که روی مرورگرهای مختلف همچون گوگل کروم و انواع نرم افزارهای نوشتاری مانند آفیس و گوگل ورد نصب می‌شود و اشکالات متنی شما را بر طرف می‌کند. اکانت پرمیوم grammarly علاوه بر امکانات رایگان مانند تصحیح کلمات غلط به شما این مکان را می‌دهد تا سبک نویسندگی خاص خود را داشته باشید و از همه امکانات خاص و کم نظیر آن نیز بهره مند شوید.

مزایای اکانت پرمیوم grammarly

همه افرادی که در گرامرلی اکانت رایگان یا پرمیوم داشته باشند می‌توانند از امکاناتی مانند بررسی نگارش صحیح کلمات و مختصر نویسی کلمات بهره ببرند. اما افرادی که صاحب اکانت پرمیوم Grammarly هستند از امکانات بسیار تخصصی‌تر و بیشتری بهره مند خواهند شد:

  • بررسی خوانایی متن
  • پیشنهاد تقویت واژگان
  • بررسی سبک نوشتن بر اساس جنسیت‌های مختلف
  • ردیابی سرقت ادبی با بررسی بیش از 16 میلیارد از صفحات موجود در وب
خرید اکانت پرمیوم grammarly
خرید اکانت پرمیوم grammarly

اکانت پرمیوم Grammarly مناسب چه افرادی است؟

  • نویسنده‌های حرفه‌ای: اگر از راه نوشتن پول در می‌آورید، درست نویسی برای شما اهمیت زیادی خواهد داشت. با وجود گرامرلی، توانایی شما در نوشتن تا حد زیادی افزایش پیدا خواهد کرد.
  • نویسنده‌های شخصی: اگر در روز زیاد دست به قلم (یا دست به کیبورد امروزی‌ها!) می‌شوید یا در شبکه‌های مجازی و وبلاگ خود دست نوشته‌ها و ایده‌های خود را به اشتراک می‌گذارید، اکانت پرمیوم گرامرلی به شما کمک می‌کند تا تأثیر گذاری بیشتری روی مخاطبان خود داشته باشید.
  • دانشجویان: مطالب و مقاله‌های علمی باید عاری از عیب و نقص نگارشی باشند و همچنین از یک قاعده و قانون خاص پیروی کنند. با اکانت پرمیوم Grammarly می‌توانید به راحتی و در زمان کمتری یک مقاله علمی معتبر بنویسید.

هزینه خرید اکانت پرمیوم گرامرلی

برای خرید اکانت پرمیموم گرامرلی سه طرح ماهانه سه ماهه و سالانه وجود دارد که در تصویر می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. به این ترتیب هزینه خرید اکانت پرمیوم Grammarly  ، 29.95 دلار یک ماهه، 59.95 دلار سه ماهه و 139.95 دلار سالانه خواهد بود.

نحوه خرید اکانت پرمیوم Grammarley

شما می‌توانید با وارد شدن به سایت Grammarly، یکی از طرح‌های گفته شده را انتخاب کنید. سپس در مرحله بعدی اگر دارای اکانت گرامرلی نباشید باید به صورت رایگان در این سایت اکانت ایجاد کنید. حالا دوباره باید پلن مد نظر خود را انتخاب کرده و در نهایت هزینه‌های گفته شده را با استفاده از حساب‌های ارزی و کارت‌ها اعتباری ارزی پرداخت کنید.

پرداخت هزینه اکانت پرمیوم Grammarly

برای پرداخت هزینه اکانت پرمیوم گرامرلی شما می‌توانید از خدمات سایت ایرانیکارت استفاده کنید. بهترین راه خرید مسترکارت یا ویزا کارت است. همچنین شارژ حساب پی پال امکان پذیر بوده و به این شکل هزینه خرید اکانت پرمیوم گرامرلی پرداخت کنید. در صورتی که دوست ندارید حساب ارزی داشته باشید یا از کارت‌ها اعتباری بین المللی استفاده کنید، می‌توانید با ثبت درخواست در خدمات پرداخت ارزی ایرانیکارت در کوتاه‌ترین زمان صاحب اکانت پرمیوم Grammarly شوید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
اکانت های خارجی
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
چت بات ChatGPT از جذاب‌ترین ربات‌های هوش مصنوعی است که می‌تواند پاسخگوی بسیاری از سوالات انسان باشد. جذابیت این ربات موجب شده است تا استفاده از ChatGPT در ایران نیز...