حساب های بین المللی

نتلر چیست و نحوه افتتاح حساب آن چگونه است؟

نتلر چیست و نحوه افتتاح حساب آن چگونه است؟

با پیشرفت و توسعه فضای مجازی، نیاز به معاملات بانکی سریع نیز گسترده‌تر شد. با این وجود، سیستم‌های مالی کوچک و بزرگی برای راحت کردن پرداخت ارزی ایجاد شدند. نتلر یکی از این روش‌های پرداخت ارزی است که تحت قوانین کشور انگلیس اداره می‌شود. در این مقاله به طور کامل می‌آموزید که نتلر چیست و نحوه افتتاح حساب آن چگونه است؟

نتلر چیست ؟

نتلر(Neteller) یکی از انواع شبکه‌های پرداختی آنلاین می‌باشد که به صورت امن و مطمئن، به کاربر اجازه می‌دهد تمام حساب‌های ارزی خود را به حساب نتلر وارد کرده و از آن برای پرداخت در سایت‌های خارجی استفاده کند. کیف پول نتلر بسیار شبیه به کیف پول اسکریل می‌باشد و با آن می‌توانید از خدمات وبسایت‌هایی که امکان سرویس برای درگاه‌های بانکی را ندارند، بهره‌مند شوید. همچنین می‌توانید هزینه سایت‌های مختلف را پرداخت کنید، به انتقال و دریافت ارز اقدام کنید و مستر کارت پیش پرداخت NET+ را خریداری کنید.

10 مزیت مهم حساب نتلر

استفاده از هر روش‌ پرداختی، مزایای مختلفی برای کاربران دارد. مثلا بعضی از کیف پول‌ها، P100% امنیت حساب کاربر را تضمین (مثل پی پال) یا امکان شارژ ایمن را فراهم می‌کنند. در این قسمت از مقاله، مزایای حساب نتلر، به عنوان یکی از روش‌های پرداخت ارزی، بررسی می‌شود.

  1. سطح رمزنگاری بالایی دارد.
  2. افتتاح حساب و ایجاد اکانت کاربری آن، رایگان است.
  3. کارت‌های prepaids آن کاملا مقرون به صرفه است.
  4. به سادگی می‌توان با آن نسبت به نقد کردن درآمد ارزی اقدام کرد.
  5. از 28 ارز مختلف پشتیبانی می‌کند.
  6. سیستم انتقال وجه آن رایگان می‌باشد.
  7. دارای سیستم پاداش VIP اختصاصی می‌باشد. به این صورت که هر چه امتیاز بالاتری داشته باشید، از مزایای بیشتری برخوردار می‌شوید.
  8. از بیش از 200 کشور جهان پشتیبانی می‌کند.
  9. دارای سیستم نقل و انتقالات مالی آنلاین، بدون وارد کردن اطلاعات بانکی می‌باشد.
  10. جوایز و طرح های تشویقی بسیاری برای کاربران دائمی‌اش در نظر می‌گیرد.

برای خرید و فروش نتلر، می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید و در خواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. خرید و فروش نتلر

Netellerچیست

نحوه افتتاح حساب نتلر

برای افتتاح حساب نتلر، باید از طریق آی پی غیر ایرانی اقدام کنید. البته بهتر است که از آی پی انگلیس، آمریکا و کانادا هم استفاده نکنید. در ضمن برای هر بار ورود به نتلر هم، از آی پی همان کشوری که در ابتدا انتخاب کردید، استفاده کنید. مراحل افتتاح حساب نتلر به شرح زیر می‌باشد.

  • وارد وبسایت رسمی Neteller شوید و روی Join for free کلیک کنید.

نحوه افتتاح حساب نتلر

  • اطلاعات کاربری خود، یعنی نام، نام خانوادگی و ایمیل را وارد کرده و روی Register کلیک کنید.

  • اطلاعات تکمیلی خود را وارد کرده و روی Continue کلیک کنید.
  • افتتاح حساب نتلر در این صفحه برای افزایش امنیت شما، سوالات امنیتی در اختیارتان گذاشته می‌شود که باید به آن‌ها پاسخ دهید.

بعد از پاسخ دادن به سوالات امنیتی روی Continue کلیک کنید.

میزان کارمزد نتلر برای شارژ حساب

کارمزد شارژ حساب نتلر، بسته به روش پرداخت انتخابی متفاوت است. مثلا کارمزد پرداخت از طریق ویزا کارت و مسترکارت حدود 1.90 تا 4.95 درصد، رمزارز بیت کوین 1 درصد، از طریق paysafecard حدود 7 درصد و با درگاه بانکی، رایگان می‌باشد.

در صورتی که از کردیت کارت برای شارژ حساب نتلر استفاده کنید، خیلی سریع و فوری حساب شما شارژ می‌شود.

این مطلب صرفا برای افزایش آگاهی شما عزیزان تهیه شده است و جنبه آموزشی دارد. ایرانیکارت مسئولیتی در قبال استفاده از این محتوای آموزشی نخواهد داشت.

سخن نهایی

با خواندن این مقاله آموختید که کیف پول نتلر چیست و نحوه افتتاح حساب آن چگونه است. در صورتی که سوالی در مورد این روش پرداخت ارزی دارید لطفا با ما در میان بگذارید.

نتلر چیست و نحوه افتتاح حساب آن چگونه است؟
با پیشرفت و توسعه فضای مجازی، نیاز به معاملات بانکی سریع نیز گسترده‌تر شد. با این وجود، سیستم‌های مالی کوچک و بزرگی برای راحت کردن پرداخت ارزی ایجاد شدند. نتلر...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام. شرکتی از خارج ایران قرار هست که برای بنده پولی را هر چند روز یکبار واریز کنند. آیا من می توانم خودم با وی پی ان، حساب بانکی باز کنم؟ بعد ایشان پول را واریز کنند که هر بار ۴۵ یورو هست و من بعد بتوانم از طریق شما، آن مقدار را نقد کنم؟ اگر این کار انجام می شود، بعد شما ریالی واریز می کنید یا حضوری می توان مبلغ یورو را دریافت کرد؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی بستگی به روش دریافتی شما دارد. برای نقد کردن درآمد ارزی خود می‌توانید از طریق ایرانیکارت اقدام کرده و درخواست خود را از طریق تیکت ارسال فرمایید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
حساب های بین المللی
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
پی پال (PayPal) سامانه‌ای است که برای پرداخت و انتقال وجه الکترونیکی به کار گرفته می‌شود؛ افراد مختلف با استفاده از آن می‌توانند سرمایه خود را ارسال، دریافت و برداشت...
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
حساب های بین المللی
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
پرفکت مانی را که می‌شناسید؟ یک سیستم انتقال پول بین‌المللی است که برخلاف انتظار خیلی از افراد، کاربران ایرانی‌ نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. حالا پرفکت مانی را گوشه...
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
حساب های بین المللی
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
پرفکت مانی (Perfect Money) یک حساب ارزی بین‌المللی است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از تراکنش‌های مالی خارجی خود را انجام داده و یا درآمد فریلنسری خود را...