حواله ها

نحوه ارسال حواله وسترن یونیون در ایران

نحوه ارسال حواله وسترن یونیون در ایران

اگرچه هزاران روش معتبر برای ارسال حواله ارزی به سراسر جهان وجود دارد، اما به دلیل تحریم های مالی دسترسی به شبکه های مالی بین المللی از داخل ایران محدود است. در این شرایط افرادی که به دنبال راهی برای خرید از سایت های خارجی یا ارسال حواله به کشور های مختلف هستند، باید با استفاده از واسطه ها به این شبکه ها دسترسی پیدا کنند. یکی از معتبر ترین شبکه های مالی وسترن یونیون است. برای آشنایی با نحوه ارسال حواله وسترن یونیون در ایران در این مقاله همراه ما باشید.

انواع حواله ارزی

روش های مختلفی برای ارسال حواله ارزی وجود دارد. برخی از این روش ها با استفاده از حساب بانکی طرفین مثل حواله سوئیفت یا برخی دیگر به صورت آنلاین و بدون نیاز به حساب بانکی مثل پرداخت با پی پال انجام می شوند. برخی افراد حواله ارزی خود را با استفاده از انواع ارز دیجیتال مثل بیت کوین ارسال می کنند.

این روش ها به صورت نسبی در بیشتر کشور های جهان پذیرفته شده هستند. در کشور های مختلف استفاده از برخی روش ها رایج تر است. در این بین ارسال حواله وسترن یونیون در سراسر کاربرد داشته و پذیرفته است. شاید نحوه ارسال حواله وسترن یونیون است که منجر به فراگیری استفاده از این شبکه نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان شده است.

نحوه ارسال حواله وسترن یونیون در ایران

حواله وسترن یونیون چیست

وسترن یونیون یک شبکه مالی است که به صورت بین المللی فعالیت می کند. این شبکه فعالیت خود را با خدمات ارسال حواله نقدی در دنیا آغاز کرد. اما امروزه ارسال حواله از این شبکه تنها به صورت نقدی انجام نمی شود و امکان ارسال حواله آنلاین با این شبکه نیز وجود دارد.

نحوه ارسال حواله وسترن یونیون

برای ارسال حواله آنلاین با استفاده از Western Union میتوانید با استفاده یکی از انواع کردیت کارت مثل ویزا کارت یا مستر کارت حواله خود را به این شبکه انتقال داده و وسترن یونیون حواله را برای گیرنده واریز می کند.

ارسال حواله نقدی

نحوه ارسال حواله نقدی وسترن یونیون متفاوت است و طریق باجه های این شبکه انجام می شود. این روش طی مراحل زیر انجام می شود.

  1. فرستنده وجه حواله، نام و نام خانوادگی گیرنده و شهر و کشور دریافت حواله را به باجه ی وسترن یونیون تحویل می دهد.
  2. وسترن یونیون یک کد رمز به فرستنده تحویل می دهد.
  3. گیرنده در شهر اعلام شده با ارائه کارت شناسایی و کد رمزی که وسترن به فرستنده داده بود، می تواند وجه حواله را در کمتر از یک ساعت دریافت نماید.

نحوه ارسال حواله وسترن یونیون در ایران

نمایندگی حواله وسترن یونیون در ایران

با توجه به این که هیچ باجه ای به نمایندگی وسترن یونیون در ایران وجود ندارد، برای ارسال حواله ارزی با استفاده از این شبکه افراد ملزم به دریافت کارت هایی بانکی بین المللی هستند. اما این تنها راه ارسال حواله وسترن یونیون در ایران نیست. برای آشنایی با نحوه ارسال حواله وسترن یونیون در ایران در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

ارسال حواله وسترن یونیون با استفاده از خدمات ایرانیکارت

برای ارسال حواله ارزی به صورت نقدی می توانید از خدمات مجموعه ایرانیکارت بهره ببرید. به این منظور تنها کافی است در سایت ایرانیکارت ثبت نام کنید. سپس بعد از گذراندن مراحل احراز هویت حساب کاربری می توانید نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایید. حواله طی یک تا سه ساعت پس از پرداخت معادل ریالی مبلغ حواله انجام می شود.

نظر شما در رابطه با نحوه ارسال حواله وسترن یونیون در ایران چیست؟ نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک گذارید.

درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. می خواستم پول برای دخترم در کانادا واریز کنم لطفا من را راهنمایی بفرمایید متشکرم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، ارسال حواله از طریق ایرانیکارت امکان پذیر نمی‌باشد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام من فنلاند زندگی میکنم اقامت موقت دارم و کار هم نمیکنم میخام ۱۰۰۰ یورو از طریق وسترن یونیون بفرستم ایران به نظرتون مشکلی برای اقامتم پیش نمیاد؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر
      لطفا در سایت ایرانیکارت ثبت نام کرده و به بخش پشتیبانی تیکت ارسال فرمایید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. با سلام جسارتا خواستم در خصوص این حواله وسترن یک راهنمائی بگریم واسه کویت هم انجام میشود ؟ وجه به گیرنده به دینار است یا دلار ؟ حدود کارمزد برای ارسال 1000 دلار ؟ ممنون

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر، لطفا به پشتیبانی تیکت ارسال کنید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اصلی ترین و بهترین شیوه های انتقال پول کدامند؟
حساب های بین المللی
اصلی ترین و بهترین شیوه های انتقال پول کدامند؟
در بسیاری از شرایط شما نیاز دارید در کمترین زمان ممکن پولی را به نقطه ی دیگری از دنیا انتقال دهید. برای مثال زمانی که عضوی از خانواده شما در...
TransferWise بانک مجازی انتقال بین المللی پول
حواله ها
TransferWise بانک مجازی انتقال بین المللی پول
فهرست محتوا نرخ ها و هزینه های TransferWiseهزینه انتقال پول با TransferWise چقدر است؟چه نوع انتقال را می توانم با ترانسفر وایز انجام دهم؟مزایای ترانسفر وایزمعایب ترانسفر وایزچگونه می توان...
انتقال پول از ایران به روسیه و برعکس
حواله ها
انتقال پول از ایران به روسیه و برعکس
فهرست محتوا روش های مختلف انتقال پول از ایران به روسیهارسال حواله پی پالارسال حواله وسترن یونیونارسال حواله سوئیفتارسال حواله مانی گرامارسال حواله از روسیه به ایران بر خلاف گذشته،...