حواله ها

نحوه ارسال حواله کرون چک

نحوه ارسال حواله کرون چک

ممکن است که تاکنون درباره ارسال پول به یک کشور دیگر شنیده باشید. برای ارسال پول از ایران به یک کشور دیگر محدودیت های زیادی دارد. یکی از کشورهایی که معمولا درخواست زیادی برای ارسال پول دارند کشور چک می باشد. برای ارسال حواله کرون چک از ایران باید دارای حساب بین المللی یا پی پال باشید. اگر به هیچ یک از این روش ها دسترسی ندارید میتوانید از یک شرکت واسطه برای ارسال حواله ارزی استفاده کنید. در این مقاله با نحوه ارسال حواله کرون چک آشنا شوید.

ارسال حواله کرون به کشور چک و اسلواکی

نحوه ارسال حواله کرون چک

راه های مختلفی برای ارسال پول از ایران به چک وجود دارد. برخی از این راه ها کاربرد بیشتری دارند، برخی دیگر هزینه بیشتری دارند و برخی دیگر زمان ارسال کمتری دارند. بسته به نیاز می توان هر یک از این روش ها را انتخاب کرد. در زیر روش های ارسال حواله به چک معرفی شده است. در جدول زیر جزئیات مختصری از روش ها را مشاهده می کنید.

وسترن یونیون سوئیفت حواله آنلاین
کارمزد مبلغ کارمزد مبلغ کارمزد مبلغ
کارمزد ۳۰ دلار زیر ۵۰۰ دلار ۳۰ دلار زیر ۵۰۰ دلار ۵ درصد + ۱ دلار زیر ۱۰ دلار
۴۵ دلار از ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار ۵۰ دلار از ۵۰۰ تا ۵۰۰۰ دلار ۵ درصد ااز ۱۱ تا ۱۵۰۰ دلار
۵۵ دلار از ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ دلار ۴ درصد از ۱۵۰۰ تا ۵۰۰۰ دلار
زمان ۱ تا ۳ ساعت کاری ۱ تا ۳ روز کاری ۱ تا ۵ ساعت کاری

ارسال حواله وسترن یونیون

یکی از بهترین روش های ارسال حواله به سراسر جهان ارسال حواله وسترن یونیون است. ارسال حواله وسترن یونیون بدون نیاز به افتتاح حساب در این شبکه انجام می پذیرد. تنها کافیست فرستنده یکی از باجه های شبکه مالی وسترن یونیون مراجعه کرده و با ارائه اطلاعاتی در رابطه با دریافت کننده و مبلغ حواله، نسبت به ارسال آن اقدام نماید.

نحوه ارسال حواله کرون چک با استفاده از شبکه وسترن یونیون چگونه است؟ برای استفاده از این شبکه می توانید از خدمات ارزی مجموعه ایرانیکارت استفاده نمایید. با این فرایند تنها با پرداخت معادل ریالی حواله و به صورت آنلاین از طریق وب سایت مجموعه انجام می پذیرد. این نکته را در نظر داشته باشید که وسترن یونیون کارمزد بسیار بالایی دریافت می نماید. که برای ارسال حواله و مبالغ بالا هزینه زیادی به همراه خواهد داشت. پس بهتر است از این روش تنها برای موقع ضروری استفاده نمایید.

ارسال حواله سوئیفت

به حواله ای که بین حسابهای بانکی طرفین انتقال می آید، حواله سوئیفت یا حواله TT گفته می شود. زمان لازم برای ارسال این نوع حواله چند روز کاری است. برای ارسال حواله سوئیفت نیاز به افتتاح حساب ارزی است که با استفاده از خدمات ایرانیکارت این فرآیند امکان پذیر است. به علاوه با بازکردن حساب بین المللی امکان دریافت انواع کردیت کارت از جمله ویزاکارت و مسترکارت برای کاربران در ایران و خارج از ایران وجود دارد.

امکان ارسال حواله به کشور چک با استفاده از شبکه بانکی سوئیفت وجود دارد. استفاده از این روش برای ارسال حواله کرون چک در صورتی که حساب بانکی شما با ارز این کشور شارژ نشده باشد شامل دو کارمزد خواهد شد. یکی کارمزد شبکه و دیگری کارمزد تبدیل ارز است. به دلیل کارمزد اضافه ای که برای تبدیل ارز پرداخت می شود، هزینه ارسال این حواله افزایش یافته و ممکن است از به صرفه بودن آن بکاهد.

حواله آنلاین با ایرانیکارت

روش بعدی که توضیح داده خواهد شد روشی است که توسط مجموعه ایرانیکارت بیش از سایر روش ها به کاربران توصیه می گردد. این روش ارسال حواله به صورت آنلاین با کمترین نرخ کارمزد و بدون نیاز به پرداخت نرخ تبدیل ارز انجام می شود. حواله آنلاین ایرانیکارت مناسب ترین نحوه ارسال حواله کرون چک است. چرا که بدون نیاز به پرداخت نرخ تبدیل ارز می توانید انواع ارز ها را به کشورهای مختلف جهان ارسال نمایید.

نحوه ارسال حواله کرون چک
فهرست محتوا نحوه ارسال حواله کرون چکارسال حواله وسترن یونیونارسال حواله سوئیفتحواله آنلاین با ایرانیکارت ممکن است که تاکنون درباره ارسال پول به یک کشور دیگر شنیده باشید. برای ارسال...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اصلی ترین و بهترین شیوه های انتقال پول کدامند؟
حساب های بین المللی
اصلی ترین و بهترین شیوه های انتقال پول کدامند؟
در بسیاری از شرایط شما نیاز دارید در کمترین زمان ممکن پولی را به نقطه ی دیگری از دنیا انتقال دهید. برای مثال زمانی که عضوی از خانواده شما در...
TransferWise بانک مجازی انتقال بین المللی پول
حواله ها
TransferWise بانک مجازی انتقال بین المللی پول
فهرست محتوا نرخ ها و هزینه های TransferWiseهزینه انتقال پول با TransferWise چقدر است؟چه نوع انتقال را می توانم با ترانسفر وایز انجام دهم؟مزایای ترانسفر وایزمعایب ترانسفر وایزچگونه می توان...
انتقال پول از ایران به روسیه و برعکس
حواله ها
انتقال پول از ایران به روسیه و برعکس
فهرست محتوا روش های مختلف انتقال پول از ایران به روسیهارسال حواله پی پالارسال حواله وسترن یونیونارسال حواله سوئیفتارسال حواله مانی گرامارسال حواله از روسیه به ایران بر خلاف گذشته،...