حساب های بین المللی

نحوه تبدیل وب مانی به ریال چگونه است؟

نحوه تبدیل وب مانی به ریال چگونه است؟

حتما شما هم وقتی برای خرید یک محصول یا سرویس وارد سایت‌های خارجی مختلفی شوید، برای پرداخت هزینه کالا یا خدمات مورد نظر خود با روش‌های پرداختی مختلفی از جمله پرفکت مانی، پی پال، وب مانی و… رو به رو خواهید شد. یکی از بهترین روش‌های پرداختی که در اکثر سایت‌های بین المللی شناخته شده است، وب مانی می‌باشد که از بهترین روش‌ها برای نقل و انتقالات مالی است. این مقاله را بخوانید تا با کیف پول وب مانی آشنا شده و آموزش تبدیل وب مانی به ریال را فراگیرید.

نحوه تبدیل وب مانی به ریال با وب مانی کیپر

برای تبدیل دلار وب مانی به ریال کافی است بعد از نصب نرم افزار وب مانی کیپر استاندارد و ساخت اکانت در آن مراحل زیر را انجام دهید (وب مانی کیپر استاندارد یک برنامه مناسب برای تبادل ارز در وب مانی است).

  • وارد برنامه وب مانی کیپر استاندارد و سپس وارد اکانت خود شوید. به صفحه HOME بروید و روی WM و سپس روی “Exchange Funds” کلیک کنید.

آموزش تبدیل وب مانی به ریال

  • ارز مورد نظر و میزان مبلغ را وارد کنید.

آموزش تبدیل وب مانی به ریال

  • در صورتی که تراکنش شما با موفقیت انجام شود، اعلان زیر را دریافت خواهید کرد.

آموزش تبدیل وب مانی به ریال

به این صورت تبادل ارز انجام می‌شود.

تبدیل وب مانی به ریال با وب مانی پرو

برای تبدیل ارز در وب مانی پرو، می‌توانید ابتدا در وب مانی پرو روی Exchange WM to WM کلیک کنید و یا دکمه‌های alt و X را فشار دهید. ارزی که می‌خواهید تبدیل کنید و مقدار آن را مشخص کرده و روی Next کلیک کنید.

آموزش تبدیل وب مانی به ریال

تبدیل وب مانی به ریال با استفاده از کیپر وب پرو

بعد از ورود به کیپر وب پپرو، وارد اکانت کاربری خود شوید و در منوی بالای صفحه روی Transactions و سپس رو Exchange WM to WM کلیک کنید.

مبلغ را وارد کرده و سپس روی Exchange کلیک کنید.

اطلاعات خود را بررسی نموده، کد کپچر را وارد کرده و سپس روی NEXT کلیک کنید.

در صورتی که عملیات به صورت موفقیت آمیز انجام شود، پیغام زیر به شما نشان داده می‌شود.

تبدیل وب مانی به ریال با اپلیکیشن WebMoney Keeper برای دستگاه هوشمند

برای استفاده از اپلیکیشن WebMoney Keeper بر روی یک تلفن هوشمند، برای تبادلات ارزی ابتدا برنامه را نصب کنید. سپس در صفحه Home بعد از انتخاب نوع کیف پول، روی Exchange کلیک کنید. مبلغ و نوع ارز را وارد کرده و روی ok کلیک کنید. پس از اتمام تراکنش یک اعلان به شما نمایش داده می‌شود. تبدیل دلار به رمز ارز با استفاده از وب مانی هم امکان پذیر است که کارمزد بالایی دارد.

شما با استفاده از خدمات ایرانیکارت نیز می‌توانید مقدار مبلغ مورد نیاز درکیف پول وب مانی را به ریال تبدیل کنید. برای این کار کافی است به ساخت حساب کاربری در سایت ایرانیکارت اقدام کنید و سپس درخواست خود را از طریق تیکت ارسال فرمایید.

برای خرید و فروش وب مانی می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده نموده و درخواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. خرید و فروش وب مانی

سخن نهایی

سایت‌های فروشگاه‌های زیادی هستند که خرید محصولات آن‌ها از طریق وب مانی انجام می‌شود. همچنین دریافت درآمدهای فریلنسری از جانب شرکت‌های خارجی زیادی از طریق وب مانی صورت می‌گیرد. برای تبدیل دلار به ریال در وب مانی می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید. با خواندن این مقاله آموزش تبدیل وب مانی به ریال را فرا گرفته و با روش‌های مختلف آن آشنا شدید. در صورتی که سوالی در این زمینه دارید با ما به اشتراک بگذارید. کارشناسان و پشتیبانان ایرانیکارت در اسرع وقت راهنمایی‌های کامل و جامعی در اختیار شما خواهند گذاشت.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
حساب های بین المللی
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
پی پال (PayPal) سامانه‌ای است که برای پرداخت و انتقال وجه الکترونیکی به کار گرفته می‌شود؛ افراد مختلف با استفاده از آن می‌توانند سرمایه خود را ارسال، دریافت و برداشت...
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
حساب های بین المللی
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
پرفکت مانی را که می‌شناسید؟ یک سیستم انتقال پول بین‌المللی است که برخلاف انتظار خیلی از افراد، کاربران ایرانی‌ نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. حالا پرفکت مانی را گوشه...
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
حساب های بین المللی
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
پرفکت مانی (Perfect Money) یک حساب ارزی بین‌المللی است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از تراکنش‌های مالی خارجی خود را انجام داده و یا درآمد فریلنسری خود را...