تبلیغات آنلاین

نحوه تبلیغ در گوگل و گسترش کسب و کار

نحوه تبلیغ در گوگل و گسترش کسب و کار

تبلیغات در گوگل یکی از بهترین تصمیماتی است که می توانید برای گسترش، رشد کسب و کار خود و یافتن مشتری جدید بگیرید. گوگل ادز Google Ads (که قبلاً با نام گوگل ادوردز Google AdWords شناخته می شد) بزرگترین و پرکاربردترین پلتفرم تبلیغات آنلاین در جهان است. با تبلیغ در گوگل تجارت و کسب و کار شما می تواند به میلیون ها مخاطب بالقوه نمایش داده شود.

تبلیغات گوگل چگونه کار می کند؟

گوگل ادز Google Ads به صورت مزایده ای کار می کند. اما بر خلاف مزایده های معمولی فقط قیمت پیشنهادی شما مهم نیست بلکه کیفیت و اهمیت تبلیغات شما را نیز در نظر میگیرد. دلیل این کار گوگل ادز این است که همه کسب و کار ها بتوانند از این پلتفرم استفاده کنند نه فقط تبلیغ کنندگانی که ثروتمند هستند. محور سیستم مزایده ای گوگل ادز Google Ads کلمات کلیدی می باشد.

تبلیغ کنندگان کلمات کلیدی مربوط به کسب و کار و تبلیغ خود را شناسایی می کنند و قیمت پیشنهادی برای هر کلمه را علام می کنند. در واقع با پیشنهاد این قیمت می گویند که هربار که کاربر گوگل روی تبلیغ آن ها کلیک کرد چه مبلغی از حساب آن ها کسر شود. این نوع تبلیغاتی با مفهومی به نام پرداخت به ازای هر کلیک یا PPC شناخته می شود.

گوگل ادز پلتفرمی برای تبلیغات گوگلی

برخلاف سئو سایت که می تواند ماه ها یا حتی سالها به ثمر برسد، PPC پتانسیل دارد که سریع نتیجه را به دست آورد. تبلیغات بهینه سازی شده به سرعت می توانند در SERP ها بالاتر از نتایج جستجوی ارگانیک (بدون پرداخت)، در موقعیت نخست قرار بگیرند ، و این امکان را فراهم می کند تا مشاغل بتوانند بخش عمده ای از ترافیک را بدست آورند. تبلیغات گوگل با یک برچسب “Ad” کوچک در کنار URL مشخص شده است.

سیستم مزایده ای گوگل به این صورت است که هربار که یک کاربر یک کلمه کلیدی را در گوگل وارد می کند فرصتی برای نمایش تبلیغ شما می باشد. البته این در صورتی است که کوئری و کلمه ای که کاربر سرچ می کند جز کلمات کلیدی تبلیغات شما باشد. هدف این استراتژی این است که خدمات و محصولات شما در لحظه مناسب و به کاربر مناسب نمایش داده شود. این همان چیزی است که باعث می شود تبلیغات در گوگل بسیار قدرتمند و محبوب شود و یکی از بهترین راه های رشد کسب و کارها محسوب شود.

پیشنهاد ایرانیکارت

اگر قصد تبلیغات گوگل را دارید و برای پرداخت هزینه شارژ آن مشکل دارید می توانید از خدمات مجموعه ایرانیکارت استفاده کنید.

تبلیغ در گوگل

نحوه تبلیغ در گوگل

برای اجرای تبلیغات خود در گوگل شما به یک حساب گوگل ادز احتیاج دارید. شما به راحتی و با داشتن یک ایمیل می توانید حساب گوگل ادز Google Ads ایجاد کنید. همچنین می توانید با استفاده از کردیت کارت های مختلف حساب خود را شارژ کنید. پس از ایجاد حساب کاربری زمان آن رسیده که بدانید چگونه می توانید با استفاده از گوگل ادز کسب و کار خود را رشد دهید. مراحل زیر فرآیند تبلیغات در گوگل را به مختصر بیان می کند:

  • اهداف خود را تعیین کنید
  • مخاطب خود را تعیین کنید
  • انجام تحقیق در مورد کلمات کلیدی
  • بودجه و پیشنهادها را تعیین کنید
  • ساختار حساب بهینه خود را بسازید
  • تبلیغات با عملکرد بالا بنویسید
  • صفحات فرود موثر ایجاد کنید
  • پیگیری تبدیل را پیاده سازی کنید
  • لیست های بازاریابی خود را رشد دهید
  • بهینه سازی را یک عادت کنید

تبلیغات آنلاین

هزینه تبلیغات در گوگل چقدر است؟

هزینه تبلیغات در گوگل به عوامل مختلفی بستگی دارد که برای کسب و کارهای مختلف متفاوت است. اما مزیت خوبی که این پلتفرم تبلیغاتی دارد این است که میتوانید با تعیین محدودیت قیمت پیشنهادی کنترل کنید که چقدر میخواهید برای تبلیغات خود هزینه کنید. هنگامی که شما نحوه کار با این پلتفرم را یاد بگیرید و بررسی کنید که کدام کمپین ها برای کسب و کار شما مناسبتر بوده است می توانید تصمیمات بهتری اتخاذ کنید. هزینه تبلیغات در گوگل به موارد زیر بستگی دارد:

  • کلمات کلیدی انتخاب شده: در بازارهای رقابتی، محبوب ترین کلمات کلیدی دارای CPC بالایی هستند.
  • حداکثر قیمت پیشنهاد شما: این پیشنهاد درواقع بیشترین هزینه ای است که شما می خواهید برای هر کلیک پرداخت کنید و گوگل ادز هنگام تعیین CPC آن را در نظر می گیرد.
  • نمره کیفیت شما: گوگل متن موجود در تبلیغات شما و صفحه فرودی که کاربارن را به آن هدایت می کنید بررسی میکند و بسته به تجربه کاربری ارائه شده، نمره کیفیت 1-10 را می دهد. تبلیغات با کیفیت بهتر که مربوط به کاربر باشد، CPC کمتری دارد.
  • رتبه آگهی داوطلبان رقیب: این متریک برای تعیین موقعیت یک تبلیغ استفاده می شود. هر بار که یک تبلیغ واجد شرایط ظاهر شود، هزینه ها دوباره محاسبه می کند و بنابراین می تواند نوسان داشته باشد.

کلام آخر

حال که با نحوه تبلیغ در گوگل آشنا شدید بهتر است برای گسترش کسب و کار و افزایش فروش خود از این نوع تبلیغات استفاده کنید. شما می توانید برای پرداخت هزینه تبلیغ در گوگل خود از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
مزایای تبلیغات گوگل ادز ( Google Ads ) چیست؟
تبلیغات آنلاین
مزایای تبلیغات گوگل ادز ( Google Ads ) چیست؟
اگر فکر می کنید برای رسیدن به مشتریان مورد نظر خود باید مبلغی را برای تبلیغات صرف کنید، بهتر است آن را در جای مناسب خرج کنید. یعنی در جایی...
معرفی جدیدترین روش های تبلیغات آنلاین
تبلیغات آنلاین
معرفی جدیدترین روش های تبلیغات آنلاین
تبلیغات آنلاین از دهه‌های اخیر به سرعت دچار تغییر و تحول شده و دیگر لازم نیست به تبلیغات بنری اعتماد کنید. شما می توانید تبلیغات جذابی در قالب های مختلف...
نحوه پرداخت هزینه تبلیغ در گوگل ادز
تبلیغات آنلاین
نحوه پرداخت هزینه تبلیغ در گوگل ادز
این روزها یکی از روش‌هایی که برای بقا و ماندگاری سایت در میان رقبا به وفور استفاده می‌شود، تبلیغ در گوگل ادوردز است. با توجه به اینکه گوگل به عنوان...