تبلیغات آنلاین

نحوه خرید سرویس میلرلایت و قابلیت های آن

نحوه خرید سرویس میلرلایت و قابلیت های آن

ارسال ایمیل انبوه برای کسب و کارها یکی از بهترین روش های اطلاع رسانی و تبلیغات است. ولی متاسفانه در ایران ابزار رایگان و با کیفیتی برای این کار وجود ندارد و اکثر بیزینس ها مجبور به خرید سرویس ارسال ایمیل هستند. قبلا سرویس های مختلفی که برای ارسال ایمیل انبوه وجود دارد را در این بلاگ معرفی و مقایسه کرده ایم. در این مقاله سعی داریم با معرفی و نحوه خرید سرویس میلرلایت از طریق ایرانیکارت ، قابلیت های بی شمار این سرویس را خدمت شما معرفی کنیم.

نحوه خرید سرویس میلرلایت

ابتدا در نظر داشته باشید که برای هر پرداخت ارزی در سایت های خارجی نیاز دارید که از کارت های اعتباری مثل ویزا کارت و یا مسترکارت استفاده کنید. اما برای خرید سرویس میلرلایت می توانید در ایرانیکارت سفارش خود را به طور مستقیم ثبت کرده و پس از چند ساعت اکانت خود را تحویل بگیرید.

نحوه ارسال ایمیل انبوه

قابلیت های سرویس میلرلایت

امکان ارسال ایمیل براساس لیست دریافت کننده؛ یکی از بهترین ویژگی های این سرویس قابلیت تفکیک در مخاطبان است. بر اساس تنوع مشتریان و خدماتی که به آنها ارائه  می دهید لیست های جداگانه بسازید و با زمان بندی ایمیل مخصوص آنها را ارسال کنید. نحوه ارسال ایمیل انبوه با سرویس میلرلایت نیازی به آموزش ندارد و به سادگی با چند ساعت وقت می توان به تمام جنبه های آن مسلط شد.

طراحی ایمیل جذاب با چند کلیک؛ پلتفرم میلرلایت صفحه طراحی ایمیل را بسیار ساده و کاربردی اجرا کرده است. با درگ اند دراپ عکس ها و اضافه کردن متن به آسانی می توانید ایمیل مدنظرتان را بسازید. قابلیت تغییر رنگ و فونت و زمینه هر متن هم فراهم است.

ساخت کمپین های مختلف؛ بر اساس مناسبت ها یا تخفیف  های ویژه ای که دارید یک کمپین بسازید و اتفاقات و خبرهای مربوط به آن را در سریع ترین حالت ممکن به گوش و چشم مشتریان خود برسانید.

سیستم پشتیبانی فوق العاده؛ هر سوالی که دارید و یا مشکلی که در استفاده از وبسایت به آن بر میخورید در کمتر از چند ساعت و یا حتی چند دقیقه حل خواهد شد. پشتیبانی آنلاین این سرویس بسیار قوی و سریع بوده و یکی از قابلیت های مهم آن به شمار می رود.

رصد بازخورد مشتریان؛ این سرویس به شما اجازه می دهد رفتار مخاطب خود را رصد کنید. چند درصد از دریافت کنندگان ایمیل را باز کرده اند؟ چند درصد روی محتوای آن کلیک کرده اند؟ و تحلیل هایی که همگی به شما کمک می کند ایمیل مارکتینگ بهتری داشته باشید.

امکان انتخاب دوعنوان متفاوت؛ سرویس میلرلایت این آپشن را به شما می دهد که دو عنوان برای ایمیل ارسالی خود انتخاب کنید. در یک بازه زمانی به تعدادی که ایمیل ها باز شده باشد و درواقع عنوان پیشنهادی موفق عمل کرده باشد یکی از اسامی را برای ارسال انتخاب می کند.

میلرلایت

هزینه ارسال ایمیل

هزینه ارسال ایمیل انبوه از طریق سرویس میلرلایت به تعداد دریافت کنندگان شما بستگی دارد. یعنی هر آنچه بازار بزرگتری در نظر داشته باشید هزینه برنامه متناسب با آن بیشتر می شود. در معرفی سرویس میلرلایت به تفکیک تعداد مشترکین هزینه ها آورده شده است اما پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از قیمت کنونی این برنامه ها به وبسایت Mailerlite  مراجعه کنید.

در این نوشته نحوه ارسال ایمیل انبوه و نحوه خرید سرویس میلرلایت و قابلیت های آن را باهم بررسی کردیم. تجربه استفاده از پلتفرم های ارسال ایمیل انبوه دارید؟ خرید این سرویس ها را از چه طریقی انجام می دهید؟ مشاوران ایرانیکارت برای راهنمایی درباره خرید سرویس میلرلایت یا خرید از هر سایت خارجی دیگر آماده پاسخگویی به شما هستند.

نحوه خرید سرویس میلرلایت و قابلیت های آن
ارسال ایمیل انبوه برای کسب و کارها یکی از بهترین روش های اطلاع رسانی و تبلیغات است. ولی متاسفانه در ایران ابزار رایگان و با کیفیتی برای این کار وجود...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
مزایای تبلیغات گوگل ادز ( Google Ads ) چیست؟
تبلیغات آنلاین
مزایای تبلیغات گوگل ادز ( Google Ads ) چیست؟
اگر فکر می کنید برای رسیدن به مشتریان مورد نظر خود باید مبلغی را برای تبلیغات صرف کنید، بهتر است آن را در جای مناسب خرج کنید. یعنی در جایی...
معرفی جدیدترین روش های تبلیغات آنلاین
تبلیغات آنلاین
معرفی جدیدترین روش های تبلیغات آنلاین
تبلیغات آنلاین از دهه‌های اخیر به سرعت دچار تغییر و تحول شده و دیگر لازم نیست به تبلیغات بنری اعتماد کنید. شما می توانید تبلیغات جذابی در قالب های مختلف...
نحوه پرداخت هزینه تبلیغ در گوگل ادز
تبلیغات آنلاین
نحوه پرداخت هزینه تبلیغ در گوگل ادز
این روزها یکی از روش‌هایی که برای بقا و ماندگاری سایت در میان رقبا به وفور استفاده می‌شود، تبلیغ در گوگل ادوردز است. با توجه به اینکه گوگل به عنوان...