خرید کالا از سایت های خارجی

نحوه خرید کتاب از سایت های خارجی

نحوه خرید کتاب از سایت های خارجی

آیا تابحال به دنبال کتاب خاصی بوده اید و موفق به یافتن آن نشده باشید و یا پس از یافتن آن با توجه به قیمت آن از تهیه آن منصرف شده باشید. خب راه های زیادی پیش پای شماست و خرید کتاب مانند امروز راحت نبوده است. مخصوصا اینکه شما برای تهیه کتاب به از طریق اینترنت نیازی ندارید تا از صحت کارکرد آن اطمینان حاصل فرمایید و یا مانند لباس نیاز باشد تا برای یک خرید با اطمینان آن را بپوشید و با لمس آن از جنس مواد اولیه آن مطلع شوید. نحوه خرید کتاب از اینترنت بسیار ساده شده است و با چند کلیک شما میتوانید کتاب مدنظر خود را از فروشگاه اینترنتی کتاب پیدا و تهیه کنید. شما میتوانید خرید خود را از سایت های متفاوتی و همچنین کتاب های خود را در اشکال متفاوتی دریافت کنید. با ایرانیکارت همراه باشید تا بیشتر به جزییات بپردازیم.

سفارش کتاب از سایت های خارجی، به راحت ترین حالت ممکن

اول شما باید نوع کتاب مورد نظر خود را انتخاب کنید. نسبت به مورد استفاده خود میتوانید از انواع کتاب ها استفاده کنید، انواع کتاب هایی که شما میتوانید از سایت های خارجی تهیه کنید به دسته های کلی زیر دسته بندی میشوند:

  • کتاب فیزیکی
  • کتاب صوتی
  • کتاب الکترونیکی
  • فایل pdf کتاب

هر کدام از این دسته ها انواع خاص خود را دارند که نسبت به ناشر، فروشنده کتاب و همچنین شما میتوانید متفاوت باشد.

5 مورد از سایت های برتر خرید کتاب:

آمازون Amazon : هیچ نیازی به معرفی این فروشگاه اینترنتی کتاب احساس نمیشود، کمپانی ای که با سیاست های کاری و اقتصادی مناسب، صاحب خود را تبدیل به پولدارترین انسان زمین کرد. اولین عنوان کسب و کاری این مجموعه، فروش کتاب بود و بدیهی است که هنوز هم به عنوان یکی از بهترین ها در این زمینه شناخته شود. شما میتوانید با خرید از آمازون تقریبا هر نوع از کتابی را که مدنظرتان است را تهیه کنید و آن را به راحتی دریافت کنید.

خرید کتاب از آمازون نیز مانند تمام کالای دیگر از این فروشگاه است، با این تفاوت که شما هنگام خرید میتوانید نوع مورد نظر آن را انتخاب کنید و نکته مهم این است که تغییراتی که شما اعمال میکنید، بر روی قیمت تمام شده کتاب، تاثیر مستقیم دارد و گاهی دیده شده که شما با انتخاب نوعی خاص از کتاب که اغلب نیز pdf است، میتوانید کتاب را به صورت رایگان دریافت و استفاده کنید.

خرید کتاب از آمازون

گودریدز Goodreads : جدای از یک فروشگاه بسیار کارآمد برای علاقه مندان به کتاب و کتاب خوانی، دارای یک بخش بسیار قوی منحصر به هر کتاب، برای رد و بدل کردن نظرات کاربران دارد که شما مثلا اگر قصد تهیه کتابی را دارید میتوانید با استفاده از نظرات و بحث های دیگر کاربران انتخابی دقیق تری را داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی کتاب

خرید کتاب از این سایت خارجی اصلا پیچیده نیست و شما بعد از انتخاب کتاب های مورد نظر خود، راه های پرداختی را نیز انتخاب میکنید و پرداخت خود را انجام میدهید. این پلتفرم بسیار کاآمد است و از کتاب های ایرانی نیز پشتیبانی میکنید و میتواند مشاور خوبی برای شما قبل از خرید هر گونه کتاب باشد.

گوگل بووکس Google Books : این سرویس گوگل نیز مانند تمام سرویس های گوگل، یک سرویس بسیار کاربردی است که میتوان از آن کتاب مورد نیاز را دریافت کرد. فقط باید به این نکته دقت کنید که بیشتر تمرکز این سرویس بر روی کتاب های الکترونیکی و ebook ها است.

شما با نجام پرداخت در این سایت میتوانید فایل کتاب خود را دریافت کنید. سفارش کتاب از این سایت خارجی نیز نکته متمایز کننده ای ندارد. فقط باید بدانید که این سرویس دارای کتاب خانه وسیعی از کتاب های فارسی نیست ولی میتوانید منابع بسیار معتبری را در زبان انگلیسی برای منبع قرار دادن آنها، یافت کنید.

ووردری Wordery : از سال 2012 که این مجموعه شروع به فروش آنلاین کتاب کرد، یک رکورد رشد فوق العاده را از خود به جا گذاشت و چون به واسطه دو مورد از عمده فروشان و ناشرین کتاب در انگلستان توسعه داده شده بود، به سرعت توانست رشد کند. اکنون شما میتوانید 9 میلیون عنوان کتاب را در این وبسایت یافت فرمایید که ارسال آن ها به اغلب نقاط دنیا نیز رایگان است.

هایو Hive : اگر آخر این لیست است  دلیل نمیشود که کاستی ای نسبت به دیگر فروشگاه اینترنتی کتاب حاضر در این لیست داشته باشد. هایو یک ابر وبسایت فروش کتاب اینترنتی است که از 360 کتاب فروشی بزرگ تشکیل شده است. در این وبسایت شما میتوانید گلچینی بسیار کامل را از کتاب هایی که برنده جایزه شده اند و پرفروش ترین کتاب ها را مشاهده کنید.

خرید کتاب از سایت های خارجی

پرداخت در سایت های فروش کتاب

شما مانند انجام هرگونه خرید اینترنتی دیگر میتوانید، از روش های متفاوتی برای انجام پرداخت های خود برای خرید کتاب از سایت های خارجی اقدام کنید

پرداخت ارزی

راه هایی مانند کیف پول مجازی، کارت های اعتباری، گیفت کارت ها و دیگر راه های پرداخت ارزی پیش روی شما است و همچنین میتوانید از خدمات پرداخت ارزی ایرانیکارت استفاده فرمایید.

نظر شما درمورد خرید کتاب از سایت های خارجی چیست ؟ آیا تابحال تجربه خرید از این دسته سایت ها را داشته اید؟

نحوه خرید کتاب از سایت های خارجی
آیا تابحال به دنبال کتاب خاصی بوده اید و موفق به یافتن آن نشده باشید و یا پس از یافتن آن با توجه به قیمت آن از تهیه آن منصرف...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
خرید از آمازون با پی پال
حساب های بین المللی
خرید از آمازون با پی پال
آمازون یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین جهان است که محبوبیت زیادی بین افراد مختلف دارد و روش‌های متنوعی برای پرداخت کاربران در سایت خود گذاشته است. اگر شما دارای حساب...
خرید لباس از سایت آمازون
خرید کالا از سایت های خارجی
خرید لباس از سایت آمازون
خرید لباس از سایت آمازون ممکن است برای خیلی از افراد دور از ذهن باشد. این سایت آمریکایی، فروشگاهی آنلاین و معتبر در جهان است. در سراسر جهان افراد از...
قوانین فروش کتاب در آمازون
خرید کالا از سایت های خارجی
قوانین فروش کتاب در آمازون
حتما می‌دانید که آمازون فعالیت خود را با فروش کتاب آغاز کرد و از این طریق توانست در همان اولین سال شروع کار خود، سود بسیار زیادی کسب کند. فروش...