اکانت های خارجی

نحوه ساخت اکانت آیتونز

نحوه ساخت اکانت آیتونز

با وجود این که افراد زیادی این روزها آیفون در دست دارند و از آن استفاده می‌کنند، ولی خیلی از آن‌ها هنوز نمی‌دانند که چگونه می‌توانند نسبت به ساخت اکانت آیتونز اقدام کنند. برای نصب و راه اندازی این اکانت تنها کافی است اپلیکیشن آیتونز (Itunes) را از طریق AppStore دانلود کنید و به بازی‌ها و نرم‌افزارهای رایگان زیادی دسترسی داشته باشید. در این مقاله قصد داریم به صورت تصویری نحوه ساخت اکانت آیتونز را آموزش دهیم.

نحوه ساخت اکانت آیتونز

ساخت اکانت آیتونز ساده است و تنها کافی است برای ساخت اکانت آن، مراحل زیر را انجام دهید:

بیشتر بخوانید : آموزش ساخت اپل آیدی

  • بعد از این که نرم افزار iTunes را از appstore دانلود کردید، از قسمت بالا سمت راست روی iTunes Store کلیک کنید.

  • در صفحه باز شده یکی از اپلیکیشن‌های رایگان (Free) را انتخاب و روی آن کلیک کنید. سپس روی گزینه free کلیک کرده تا وارد صفحه Sing In شوید.
  • در پنجره باز شده، Apple ID و Password را وارد کرده و سپس روی Create apple ID کلیک کنید.

  • گزینه I have read and agree to the iTunes Terms and Conditions را انتخاب کرده و روی Agree کلیک نمایید.

  • در صفحه باز شده، اطلاعات خود شامل ایمیل، پسورد، تکرار پسورد، تاریخ تولد و … را وارد نموده و روی continue کلیک کنید.

نحوه ساخت اکانت آیتونز

  • اطلاعات حساب خود را وارد کنید. شما از طریق پی پال، مسترکارت و ویزا کارت می‌توانید هزینه ساخت اکانت را پرداخت و روی create apple id کلیک کنید.

نحوه ساخت اکانت آیتونز

  • ایمیلی برای شما مبنی بر وریفای شدن اکانت آیتونز، ارسال شده، روی لینک ارسال کلیک کرده، اطلاعات اکانت خود را وارد نموده و سپس روی Sign in کلیک کنید.

نحوه ساخت اکانت آیتونز

به همین صورت و به این راحتی شما می‌توانید نسبت به ساخت اکانت خود در اپل آیتونز اقدام کنید.

برای شارژ اکانت آیتونز می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده نموده و درخواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. شارژ اکانت آیتونز

نحوه ساخت اکانت آیتونز با استفاده از سایت اپل

جدا از دانلود نرم افزار آیتونز و ساخت اکانت در آن، شما می‌توانید از طریق سایت اپل نیز اقدام به ساخت اکانت اپل ایدی نمایید. برای این کار کافی است که به سایت رسمی apple مراجعه کرده و اکانت خود را آنجا بسازید. البته برای این کار وارد کردن شماره تلفن خارج از ایران الزامیست. به هر حال به 3 شیوه شما می‌توانید در اپل آیدی اکانت بسازید که در  این قسمت به آن‌ها اشاره می‌شود:

  •  استفاده از شماره همراه دوست یا آشنای مقیم در خارج از کشور

شما می‌توانید با استفاده از شماره تلفن یک فرد آشنا و مورد اعتماد که در خارج از ایران می‌شناسید، استفاده کنید و بعد از وارد کردن شماره وی، کد تایید را از وی گرفته و برای ساخت اکانت اپل آیدی خود استفاده نمایید. در مراحل بعدی نیز لازم است از آدرس این شخص برای تکمیل ساخت اکانت خود استفاده کنید. این روش هم ساده و کم هزینه است و هم امنیت حساب شما را تضمین خواهد کرد.

نحوه ساخت اکانت آیتونز

  • خرید شماره تماس‌های مجازی

شما می‌توانید از طریق خدمات بعضی از سایت‌ها مثل ایرانیکارت یک شماره مجای خریداری کنید و از آن برای ساخت اکانت خود استفاده نمایید. برخی از این شماره‌های مجازی به صورت مدت‌دار هستند و در صورتی که منقضی شوند امکان استفاده از آن‌ها وجود ندارد.

برای خرید شماره مجازی می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده نموده و درخواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. خرید شماره مجازی

  • استفاده از شماره مجازی گوگل وویس

گوگل وویس (Google Voice) نرم افزاری مناسب برای برقرار کردن ارتباط بین کاربران آمریکایی و کانادایی است که امکان برقراری ارتباط و ارسال پیام رایگان برای کاربران را فراهم می‌کند. البته استفاده از این سرویس فقط منحصر به کاربران امریکایی و کانادایی نیست، بلکه افراد سایر نقاط نیز می‌توانند با استفاده از شماره‌های مجازی به این سرویس دسترسی داشته باشند. شماره مجازی گوگل وویس به صورت دائم در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و یک ایمیل به همراه رمز عبور به کاربر داده شده و محتوای دریافت شده از این شماره را می‌توانید در ایمیل خود مشاهده کنید.

سخن نهایی

خیلی از افراد با این که سال‌ها از گوشی اپل استفاده کرده‌اند، ولی نحوه ساخت اکانت آیتونز برای دسترسی به برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های رایگان را نمی‌دانند. امیدواریم با خواندن این مقاله به درستی بتوانید نسبت به ساخت اکانت آیتونز اقدام کرده و به بازی‌ها و برنامه‌های مورد علاقه خود دست یابید. در صورتی که سوالی در زمینه ساخت اکانت آیتونز، خرید و استفاده از گیفت کارت آن دارید با ما به اشتراک بگذارید. کارشناسان و پشتیبانان ایرانیکارت حتما راهنمایی‌های دقیق و کاملی در اختیار شما خواهند گذاشت.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
اکانت های خارجی
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
چت بات ChatGPT از جذاب‌ترین ربات‌های هوش مصنوعی است که می‌تواند پاسخگوی بسیاری از سوالات انسان باشد. جذابیت این ربات موجب شده است تا استفاده از ChatGPT در ایران نیز...