اکانت های خارجی

نحوه ی خرید اکانت Moz Pro

نحوه ی خرید اکانت Moz Pro

سئو کاران حرفه ای و آژانس های دیجیتال مارکتینگ به منظور تسریع و تسهیل روند کاری خود از سئو ی سایت گرفته تا آنالیز های دقیق در مورد کلمات کلیدی و بک لینک ها از ابزار های مختلفی استفاده می کنند. از محبوب ترین این سایت می توان به الکسا، SEMrush و woorank اشاره کرد. این پلتفرم ها به طور کلی رایگان نیستند و برای داشتن دسترسی کامل بهتر است که نسخه ی پریمیوم آن ها خریداری شود در این مقاله خواهیم گفت که Moz Pro چیست و نحوه ی خرید اکانت Moz Pro  به چه صورت است. در نظر بگیرید که شما برای خرید اکانت Moz Pro و الکسا می توانید در ایرانیکارت درخواست خود را ثبت کنید.

Moz Pro چیست ؟

هماهنگونه که گفتیم ابزارهای سئو به صورت کلی رایگان نیستند، شاید آن های نسخه ی آزمایشی رایگان برای 14 یا 30 روز ارائه دهند اما امکاناتی که این نسخه ها دارند محدود است. قبل از اینکه در مورد نحوه ی خرید اکانت Moz Pro صحبت کنیم باید بدانیم اصلا Moz Pro چیست و چه امکاناتی به ما ارائه می دهد؟

فرقی نمی کند که می خواهید مهارت های SEO خود را تقویت کنید ، به جستجوی محلی تسلط پیدا کنید یا ترافیک را به وب سایت خود هدایت کنید ، Moz می تواند راهنمای مفید شما باشد. گرچه در درجه اول یک شرکت نرم افزاری به عنوان سرویس است ، اما راهنماهای متخصصی را نیز برای بهبود مهارت های بازاریابی ارائه می دهد.

افرادی که با Moz آشنا نیستند ممکن است از خود بپرسند که چگونه این امر می تواند به رشد تجارت آنها کمک کند. به همین دلیل ، باید اطلاعات بیشتری در مورد Moz و نحوه کار آن کسب کنید.

Moz Pro چگونه کار می کند؟

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) به راحتی یکی از جنبه های کمترین درک و پیچیده بازاریابی است. بنابراین هدف Moz این است که از طریق نرم افزار ، آموزش و پشتیبانی جامعه روند کار را ساده کند. اینجاست که می توانید تکنیک های کلاه سفید و ابزار SEO را بیاموزید و استفاده کنید ، که می تواند به رشد نام تجاری شما از یک ضعیف یا متوسط به قوی تغییر کند.

نحوه ی خرید اکانت Moz Pro  

آیا من به اکانت Moz Pro احتیاج دارم؟

اگر شما یک وب سایت دارید و به بالا بردن بازدید اهمیت می دهید ، مطمئناً باید از Moz استفاده کنید. فرقی نمی کند که شما یک کسب و کار را اداره می کنید یا یک برند شخصی در حال توسعه دارید، ابزارها و تاکتیک های Moz می توانند به شما کمک کنند تا به بهترین روش ها برای بهبود استراتژی بازاریابی و بهینه سازی سایت خود تسلط پیدا کنید.

امکانات اکانت Moz Pro چیست ؟

Moz Pro بهترین ابزار برای دیجیتال مارکتر های حرفه ای است که می خواهند رتیه ی سایت خود را افزایش دهند ، ترافیک با کیفیتی دریافت کنند و نتایج خود را به صورت آنلاین اندازه گیری کنند. با این حال ، قبل از ثبت نام ، باید 30 روز آزمایشی رایگان برای تصمیم گیری آگاهانه آغاز کنید. شما به مجموعه ای بهترین ابزارهای مارکتینگ دسترسی خواهید داشت که شامل موارد زیر است:

  • ابزار Keyword Explorer

تحقیق کنید که کاربران چگونه محصولات و خدمات شما را جستجو می کنند. قبل از قرار دادن کلمات کلیدی در محتوای خود ، بهترین کلمات کلیدی و حجم جست و جوی آن ها را دقیق شناسایی کنید تا بازدیدکنندگان را به صفحات اصلی هدایت کنید.

  • ابزار Rank Tracking

به طور دقیق نحوه رتبه بندی سایت خود را برای کلمات کلیدی انتخابی خود بررسی کنید. همچنین می توانید رتبه بندی کلمات کلیدی رقبا را پیگیری کنید ، بنابراین می توانید موفقیت آنلاین آنها را تکرار کنید تا در موتورهای جستجو بهتر شناخته شوید.

 اکانت Moz Pro  

  • ابزار Site Crawl

با استفاده از Site Crawl مشکلات مخفی و تاثیر گذار بر روند سئو وب سایت خود را شناسایی کنید. پس از این مرحله Mozcom راه حل های مناسبی برای برطرف کردن این مشکلات به شما ارائه می کند. این قسمت باید بر عهده ی مدیر وب باشد تا بعد از دریافت گزارشات، سریعا اصلاحات مد نظر را انجام دهد.

  • ابزار On-page Optimization

ابزار بهینه سازی در صفحه قبل از توصیه برای بهبودهای مختلف ، محتوای وب شما را بررسی می کند. سپس می توانید توجه خود را بر روی توصیه های اولویت دار متمرکز کنید ، بنابراین می توانید به سرعت بهینه سازی صفحه خود را بهبود ببخشید.

  • ابزار Link Explorer

یک مشخصات جامع لینک برای سئو بسیار مهم است. ابزار Moz Pro’s Link Explorer می تواند به شما در کشف فرصت های جدید لینک دهی کمک کند و در عین حال به شما در به حداکثر رساندن قدرت پیوندهای موجود کمک کند. همچنین می توانید با استفاده از معیارهای اختصاصی ، مانند اعتبار دامنه DA، اعتبار صفحه PA  و spam score، در مورد پیوندهای موجود خود بینش کسب کنید. همچنین ، برای تحلیل روند کاری رقبا ، مشخصات بک لینک آن ها  را مرور کنید.

  • ابزار Custom Reports

با برنامه ریزی گزارش های مکرر ، می توانید گزارش های دقیق را مستقیماً برای مشتریان خود ارسال کنید ، بهره وری را افزایش دهید و صرفه جویی قابل توجهی در زمان انجام دهید. همچنین می توانید با استفاده از گزارش های PDF سفارشی همراه با حاشیه نویسی و ماژول های پیشرفته، یک گزارش جذاب ایجاد کنید.

نحوه ی خرید اکانت Moz Pro

پس از اینکه در مورد ابزار های موجود اکانت  Moz Pro صحبت کردیم نوبت آن می رسد که بگوییم در ایران با توجه به تحریم ها چگونه می توان خرید از سایت های خارجی را انجام دهیم؟

برای خرید اکانت Moz Pro  باید به یکی از کارت های اعتباری معتبر مانند ویزا کارت یا مستر کارت دسترسی داشته باشید. به دو روش شما می توانید خرید خود را انجام دهید روش اول این است که این کارت ها را از ایرانیکارت تهیه کنید و خود به صورت مستقیم این روند را پیش ببرید. شیوه ی دوم این است که درخواست خرید اکانت خود را در ایرانیکارت ثبت کنید و به صورت مستقیم صاحب اکانت پریمیوم شوید. سایت ایرانیکارت به صورت کلی تمامی خدمات پرداخت ارزی را به شما ارائه می کند.

کلام آخر

در این مقاله دانستید که که Moz Pro چیست و نحوه ی خرید اکانت Moz Pro  چگونه است. اگر در مورد این سایت و نحوه ی خرید آن ابهاماتی برای شما وجود دارد آن را در قسمت نظرتان با ما در میان بگذارید. همچنین در صورتی که قبلا از این پلتفرم استفاده کرده اید تجربیات خود را برای ما بنویسید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
اکانت های خارجی
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
چت بات ChatGPT از جذاب‌ترین ربات‌های هوش مصنوعی است که می‌تواند پاسخگوی بسیاری از سوالات انسان باشد. جذابیت این ربات موجب شده است تا استفاده از ChatGPT در ایران نیز...