مسافرت و مهاجرت

نحوه ی خرید بلیط هواپیما از سایت Skyscanner

نحوه ی خرید بلیط هواپیما از سایت Skyscanner

ما ایرانیان برای سفر به کشور های خارجی از سرویس های آژانس های هواپیمایی استفاده می کنیم. بیشتر این آژانس صفر تا صد سفر شما را انجام می دهند و در قبال آن کارمزدی دریافت می کنند. اما باید گفت با حل مشکل پرداخت ارزی در ایران ، شما هیچ محدودیتی برای خرید بلیط هواپیما از سایت های خارجی و رزور هتل و هاستل خارجی نخواهید داشت. دو راه حل در حال حاضر برای رفع مشکل پرداخت ها وجود دارد. اول اینکه خود یک کارت اعتباری ویزا کارت یا مستر کارت داشته باشید و دیگری آن که از خدمات پرداخت ارزی ایرانیکارت استفاده کنید. در این مقاله  خواهیم گفت که سایت Skyscanner چیست و به نحوه ی خرید بلیط هواپیما از سایت Skyscanner و پرداخت آن اشاره خواهیم کرد.

سایت Skyscanner چیست؟

در میان موتور های جست و جوی پرواز، Skyscanner از بهترین سایت ها برای خرید بلیط هواپیما در میان سایت های خارجی است. در این سایت بهترین پیشنهاد ها با محدود قیمتی پایین و مقرون به صرفه را می توان پیدا کرد. این سایت به شما این امکان را بلیط هواپیما، هتل و ماشین اجاره کنید.

استفاده از این وب سایت کاملاً رایگان است. هیچ هزینه هزینه اضافی وجود ندارد، قیمت هایی که می بینید قیمت هایی است که شما پرداخت خواهید کرد.  این سایت را نوعی گوگل بدانید ، اما گوگلی که اختصاص یافته به یافتن ارزانترین بلیط هواپیما است، در میان بسیاری از خطوط هوایی و آژانس های مسافرتی آنلاین این سایت بسیار محبوب است. گوگل برای هر جست و جو بسیاری از سایت ها را نادیده می گیرد تا بهترین نتیجه را به ما اعلام کند. این سایت هم نیز همین روند را دارد، بهترین پیشنهاد هایی که برای شما وجود دارد را در کمتر از 30 ثانیه به شما نشان می دهد. شما در واقع پروازهای ارزان Skyscanner را در وب سایت یا برنامه رزرو نمی کنید: پس از انتخاب سفر ، به سیستم عامل هواپیمایی یا OTA هدایت می شوید ، آنجا رزرو خود را انجام می دهید و هزینه را پرداخت می کنید.

سایت Skyscanner چیست

نحوه ی خرید بلیط هواپیما از Skyscanner

بیایید ویژگی اصلی موتور جستجو را ببینیم و نحوه ی خرید بلیط هواپیما از Skyscanner را بررسی کنیم.

  • مرحله 1: واحد پول و زبان را انتخاب کنید

در گوشه بالا سمت راست ، ارز مورد نظر برای نمایش قیمت ها را از بین متداول ترین ها (دلار ، یورو ، …) یا بقیه انتخاب کنید. درست مانند زبان ها ، یک لیست گسترده وجود دارد.

  • مرحله 2: نوع بلیط مورد نظر خود را انتخاب کنید

اینکه بلیط یک طرفه ، رفت و برگشت یا چند شهری (بیشتر در مورد آن بعداً) جستجو می کنید را انتخاب کنید. بلیط های یک طرفه پیشنهاد های ارزان تری دارد.

خرید بلیط هواپیما

  • مرحله 3: مشخصات سفر خود را پر کنید

در بخش “from” از کدام شهر می خواهید پرواز کنید و در “to” مقصد خود را وارد کنید. تاریخ پرواز خود را از تقویم ، تعداد مسافران و کلاس کابین (Economy ، Premium Economy ، Business) انتخاب کنید.

  • مرحله 4: جستجو را انجام دهید و از میان نتایج پرواز یکی را انتخاب کنید

به طور پیش فرض ، Skyscanner نتایج ارزانترین سفر به گرانترین بلیط هواپیما (قیمت برای بزرگسالان) را نمایش می دهد. بسته به انتخاب خود ، راحت می توانید بر اساس کل زمان سفر ، زمان عزیمت ، جست و جو ها را مرتب کنید.

Skyscanner همچنین به شما امکان می دهد با انواع فیلترها بازی کنید تا پرواز عالی خود را پیدا کنید: تعداد توقف ها ، مدت زمان سفر ، خطوط هوایی و غیره.

  • مرحله 5: برای بررسی برنامه سفر و رزرو نهایی

کلیک کنید تا جزئیات پرواز خود را بدست آورید، همه ی جزئیات را بررسی کنید. اگر اطلاعات صحیح هستند، تایید کنید تا رزرو خود را نهایی کنید.

پرداخت هزینه خرید بلیط هواپیما

دانستید که سایت Skyscanner چیست و چگونه باید از آن هواپیما در خواست کرد. درگاه سایت از پرداخت های کیف های الکترونیکی مانند پی پال و ویزا کارت و مستر کارت پشتیبانی می کند. برای افتتاح حساب پی پال و همچنین شارژ حساب پی پال می توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید. اگر که تعداد پرداخت های شما زیاد نیست و احتیاج به هزینه کردن برای خرید کارت را ندارید، می توانید با ورود به پنل سایت درخواست خود را در بخش پرداخت ارزی را ثبت کنید، ایرانیکارت خرید را از 1 تا 3 ساعتی کارتی برای شما انجام خواهد داد.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
مسافرت و مهاجرت
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
اگر قصد دارید به کانادا مهاجرت کنید و اقامت دائم در این کشور را داشته باشید، حتما باید از طریق اکسپرس انتری (Express Entry) نسبت به انجام آن اقدام نمایید....
واچر (ووچر) هتل چیست؟
مسافرت و مهاجرت
واچر (ووچر) هتل چیست؟
شاید برای شما هم پیش‌آمده باشد که بخواهید به سفر بروید و از یک هتل خوب و راحت استفاده کنید. اما چگونه می‌توانید مطمئن شوید که هتلی که انتخاب کرده‌اید...
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
مسافرت و مهاجرت
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
روش‌های مختلفی برای مهاجرت و گرفتن اقامت در کشوری دیگر وجود دارد، که یکی از بهترین موارد آن دریافت ویزای تحصیلی می‌باشد. برای ادامه تحصیل در کشوری دیگر هم روش‌های...