دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری

نقد کردن درآمد بروکر ها در ایران

نقد کردن درآمد بروکر ها در ایران

بازار های مالی جهانی فرصت بسیار مناسبی برای کسب درآمد دلاری هستند. بسیاری از افراد علاقمند به کار کردن با بوکر های خارجی هستند که نهایتا اگر فردی به خوبی نحوه ی کار با آن ها را بداند می تواند سود بسیار خوبی از آن ها کسب کند. مشکلی که بر سر راه افرادی که با بروکر هایی نظیر آلپاری کار می کنند وجود دارد مساله ی نقد کردن درآمد ارزی آنهاست. نقل و انتقالات مالی با وجود حساب های بین المللی مجازی دیگر نباید دغدغه باشد. در این مقاله در مورد نقد کردن درآمد بروکرها در ایران به وسیله ی وب مانی و پرفکت مانی صحبت می کنیم. اما اگر هنور اطلاعات کافی در این زمینه ندارید به مقاله ی بروکر چیست رجوع کنید.

نقد کردن درآمد بروکرها در ایران

در حال حاضر بروکر های زیادی مانند پاکت آپشن، آلپاری … وجود دارد. در اصل آن ها کارگزارانی آنلاین هستند که به تمامی مردم جهان فرصت استفاده از این بازار های مالی را می دهند. در ایران اما بسیاری از افراد به تازگی با این زمینه آشنا شده اند و حتی برخی دیگر که آشنایی دارند به دلیل مشکل های کمبود حساب مالی کمتر به سمت این بازار های می روند. اما هر مشکلی راه حلی دارد. بد نیست با حساب های وب مانی و پرفکت مانی آشنایی بیشتری داشته باشید.

نقد کردن درآمد فارکس

نقد کردن در آمد بروکر با وب مانی

نقد کردن بروکر با وب مانی به سادگی در ایران امکان پذیر است بسیاری از این بروکر ها با حساب وب مانی کار می کنند و با خرید و فروش دلار وب مانی شما می تواند دلار اولیه برای شروع سرمایه گذاری و نقد کردن درآمد خود را انجام دهید.

وب مانی چیست؟ وب مانی یک سیستم بین المللی آنلاین مانند پی پال است. این حساب برای انتقالات مالی و تجارت جهانی و پرداخت های ارزی استفاده می شود. درگاه وب مانی بسیار امن است و با آن می توان تراکنش های مالی مانند خرید از درگاه ها ی اینترنتی و دریافت پول از خارج از کشور را انجام داد.

برای کار با پرفکت مانی نیاز به اتصال حساب با کارت های اعتباری نیست در حالی که برای وریفای کردن پی پال به آن نیاز است. شما برای ساخت اکانت و ادامه فعالیت می توانید به سایت اصلی وب مانی بروید و با وارد کردن اطلاعات خود حساب جدید بسازید. این کمپانی ایران را تحریم نکرده است بنابراین خطری برای بسته شده حساب شما به عنوان فرد ایرانی شما را تهدید نمی کند. برا افتتاح حساب وب مانی همچنین می توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید. همچنین برای تبدیل ریال به وب مانی و نقد کردن وب مانی به ریال ایرانیکارت شما را همراهی خواهد کرد.

نقد کردن درآمد بروکر با پرفکت مانی

پرفکت مالی نیز مانند وب مانی محدودیتی برای ایرانیان در نظر ندارد و این یعنی تراکنش های امن در این شبکه. شما می توانید با افتتاح حساب پرفکت مانی درآمد های ارزی خود را نقد کنید. این کیف پول الکترونیکی مانند دیگر کیف پول قابلیت انتقالات مالی و خرید از سایت های خارجی را در اختیار کاربرانش قرار می دهد. شما می توانید دارایی های خود را به پرفکت مانی ذخیره کنید و حتی آن ها در به بیت کوین و دیگر ارزها تبدیل کنید. برخی از کاربرد های پرفکت مانی: انتقال ارز به دیگر کشور های جهان، دریافت ارز های متفاوت مانند ارزهای دیجیتال، دلار، یورو و نقد کردن درآمد بروکر هاست.

برای افتتاح حساب پرفکت مانی تنها کافیست که به وب سایت اصلی این سایت به نشانه ی perfectmoney.is بروید و فرم های ثبت نامی را پر کنید. افتتاح حساب پرفکت مانی کاملا رایگان است و شما نیازی به پرداخت برای بازگشایی حساب ندارید. برای ثبت نام حساب هایی مانند حساب پی پال به دلیل تحریم ها افراد اطلاعات اصلی خود را وارد نمی کنند اما پیشنهاد می کنیم این کار را درمورد پرفکت مانی انجام ندهید. شما می توانید حتی در پرفکت مانی زبان سایت را به فارسی تغییر دهید و هیچ مشکلی با ایرانی بودن شما وجود ندارد. اگر اطلاعات خود را به صورت صحیح و کامل وارد نکنید در مراحل بعدی برای وریفای کردن حساب و گرفتن دسترسی بالا تر به مشکل برخواهید خورد. در نظر داشته باشید که برای خرید و فروش دلار پرفکت مانی و وریفای کردن حساب پرفکت مانی می توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید.

برای نقد کردن درآمد ارزی، می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید و در خواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. نقد کردن درآمد ارزی

کلام آخر

تا به حال از این حساب ها برای نقد کردن درآمد خود استفاده کرده اید؟ به نظر شما بهترین روش برای نقد کردن درآمد بروکرها در ایران چیست؟ نظرات و پیشنهادات خود را در قسمت نظرات با دیگر کاربران در میان بگذارید.

دقت کنید شما می‌توانید از طریق خدمات نقد کردن درامد ارزی ایرانیکارت در صورت وجود شرایط لازم، درامد ارزی خود را در ایران دریافت کنید و این مقاله صرفا جهت افزایش آگاهی شما است. برای اطلاع از این شرایط، با کارشناسان ایرانیکارت در ارتباط باشید.

نقد کردن درآمد بروکر ها در ایران
بازار های مالی جهانی فرصت بسیار مناسبی برای کسب درآمد دلاری هستند. بسیاری از افراد علاقمند به کار کردن با بوکر های خارجی هستند که نهایتا اگر فردی به خوبی...
4.67 از 3 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. سلام من میخواستم بدونم اگه یک فرد ایرانی در خارج از ایران زندگی کنه بازهم نمیتونه توی بروکرهای معتبر که ایران رو تحریم کردن حساب باز کنه؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به اسحضار می رساند با ارائه مدارک مبنی بر سکونت در خارج از ایران امکان استفاده از بروکرهای موردنظر خود را دارید
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. با سلام و عرض ادب
    کاربر گرامی
    در ابتدا بابت مشکل ایجاد شده از شما صمیمانه عذرخواهی می کنیم.
    لطفا بفرمایید در جهت ارائه کدام یک از خدمات مجموعه با مشکل مواجه شده اید ؟
    موفق باشید
    ایرانیکارت

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1402)
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1402)
افزایش نرخ تورم و نوسانات ارزی عواملی هستند که باعث کاهش ارزش پول ملی کشورمان نسبت به گذشته شده‌اند. این امر موجب شده تا کسب درآمد دلاری در ایران مورد...
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
اگر شما هم از دیدن تبلیغاتی که در وسط بازی، فیلم، کلیپ و … پخش می‌شوند خسته شده‌اید و گاهی به خاطر این تبلیغ‌ها از ادامه دیدن فیلم یا انجام...
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
آیا به دنبال راهی می‌گردید که شما را به کسب درآمد رایگان برساند؟ در این دنیای دیجیتال پر از فرصت، امکان دارد شما هم بتوانید به شکلی هوشمندانه و بدون...