دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری

نقد کردن درآمد فریلنسری چگونه است؟

نقد کردن درآمد فریلنسری چگونه است؟

با توجه به بالا رفتن نرخ دلار، بسیاری از افراد در ایران در پی کسب درآمد دلاری هستند. در سری مقالات ایرانیکارت ما سایت هایی را معرفی کردیم که از افراد در زمینه های مختلف از تخصص خود بتوانند درآمد داشته باشند. سوالی که بسیاری از فریلنسر ها از ما می پرسند این است که در صورت فعالیت در این سایت ها چگونه می توان درآمد را حاصل شده را نقد کرد. نقد کردن درآمد ارزی در ایران راه حل هایی دارد که ما همیشه به آن ها اشاره کرده ایم اما در ایم مقاله به صورت اختصاصی به نقد کردن درآمد فریلنسری با پی پال خواهیم پرداخت.

چگونه فریلنسری را شروع کنم؟

اگر تا به حال فعالیت فریلنسری انجام نداده اید ما به صورت اجمالی در این بخش توضیحاتی را به شما ارائه می دهیم. برای فریلنسر شدن باید دو مورد را در نظر گرفت. اول اینکه اینکار روحیه ی خاص خود را می طلبد، یعنی شما باید از کسانی باشید که می توانید به خوبی کارهای خود را زمان بندی کنید و دوم اینکه اصلا چه سایت هایی برای عنوان شغلی شما امکان دورکاری را فراهم کرده اند. فرقی ندارد که شما در چه حوزه ای کار می کنید سایت هایی مانند فریلنسر freelancer.com و یا upwork در بیشتر حوزه ها کار برای ارائه دارند.

نقد کردن درآمد فریلنسری

نقد کردن درآمد فریلنسری چگونه است؟

برای نقد کردن درآمد های ارزی شما حتما باید یکی از حساب های کارت های اعتباری مانند ویزا کارت و یا مستر کارت را در اختیار داشته باشید. همچنین کیف پول های الکترونیکی نظیر اسکریل، پی پال ، وب مانی و پرفکت مانی برای نقد کردن حساب شما بسیار کمک کننده است. در ادامه توضیح مختصری در مورد هر کدام خواهیم داد:

نقد کردن درآمد با کارت اعتباری

کارت های اعتباری مانند کارت های بانکی ما هستند. با آن ها می توان از عابر بانک پول گرفت، کارت کشید و خرید اینترنتی کرد. این حساب ها در سراسر دنیا اعتبار دارند در اصل بهترین روش نقد کردن درآمد ارزی استفاده از کارت های اعتباری است. ماتسفانه به دلیل تحریم ها دسترسی به این حساب ها ممکن نیست. برای داشتن حساب های اعتباری می توانید در خواست خود را در ایرانیکارت ثبت کنید. ما کارت اعتباری به نام خودتان صادر خواهیم کرد.

نقد کردن درآمد با پی پال

پی پال یک کیف پول الکترونیکی است که از طریق آن می توان درآمد ارزی را از کارفرما تحویل گرفت. این حساب نوعی حساب مجازی است که واحد پول در آن می تواند دلار باشد که اصطلاحا به آن دلار پی پال می گویند. شما با استفاده از این حساب می توانید از اکثر کشور های دنیا پول دریافت کنید زیرا این شبکه محبوب ترین شبکه مالی جهان بعد از کارت های اعتباری است. برای افتتاح حساب پی پال می توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید. همچنین شارژ حساب پی پال نیز امکان پذیر است.

نقد کردن درآمد فریلنسری با اسکریل

اسکریل نیز مانند پی پال است اما خواستگاه آن اروپا است. این شبکه ی مالی بیشتر در کشور های اروپایی مرسوم است اما نهایتا تمامی مردم از آن استفاده می کنند. شما برای دریافت وجه خود از اروپا و دیگر کشور ها می توانید از امکانات این حساب استفاده کنید. برای افتتاح حساب اسکریل می توانید از خدمات ابرانیکارت استفاده کنید.

نقد کردن درآمد ارزی با وب مانی

هیچ گونه محدودیتی در استفاده از خدمات وب مانی به عنوان یک روش پرداختی اینترنتی آنلاین وجود ندارد فقط تعداد محدود سایت ها ، فروشگاه ها و پذیرنده های است که باعث شده سیستم پرداخت آنلاین وب مانی نسبت به دیگر روش های پرداخت مانند پی پال کمتر مورد پذیرش قرار بگیرد. وب مانی متعلق به روسیه است و ایران را تحریم نکرده است بنابراین برای دریافت وجه یک گزینه ی مناسب به حساب می آید. برای افتتاح حساب وب مانی می توانید از خدمات ابرانیکارت استفاده کنید.

نقد کردن درآمد ارزی با پرفکت مانی

حساب پرفکت مانی نیز مانند حساب های بالا است. تراکنش های پرداخت با پرفکت مانی بسیار ساده است و به افراد این امکان را می دهد تا با سیستم سایر پول های الکترونیکی دیگر تبادل داشته باشند. در پروفایل حساب کاربری شما می توانید تنظیماتی انجام دهید که به واسطه آن امکان پرداخت به درگاه انواع کسب و کارهای اینترنتی امکان پذیر باشد. حداقل موجودی برای تخصیص گرفتن سود ماهانه 1000 دلار است و سود آن تا 0.5 درصد در ماه است.

برای نقد کردن درآمد ارزی، می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید و در خواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. نقد کردن درآمد ارزی

نقد کردن درآمد فریلنسری چگونه است؟
با توجه به بالا رفتن نرخ دلار، بسیاری از افراد در ایران در پی کسب درآمد دلاری هستند. در سری مقالات ایرانیکارت ما سایت هایی را معرفی کردیم که از...
5 از 2 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، نحوه دریافت درآمد شما بستگی به سایت مورد نظرتان دارد. اگر واریزی از طریقی حساب‌های بین المللی داشته باشد، می‌توانید از طریق ولت آن‌ها را دریافت کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  1. سلام خسته نباشین. ببخشین یه سوال داشتم. کسی که بخواد به صورت فریلنسری فعالیت کنه و یا درامد پسیو داشته باشه.تنها داشتن مسترکارت کافی نیست؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، بستگی به سایت مورد نظر شما دارد که واریز وجه را از چه طریقی انجام دهد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام خسته نباشین. ببخشین یه سوال داشیتم. کسی که بخواد به صورت فریلنسری فعالیت کنه و یا درامد پسیو داشته باشه.تنها داشتن مسترکارت کافی نیست؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. سلام. چند درصد شما کارمزد میگیرین از مبلغی که انتقال میدین به حساب

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به استحضار می رساند کارمزد مجموعه با توجه به مبلغ و روش دریافتی شما متفاوت می باشد
      پیرو باشید ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1402)
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1402)
افزایش نرخ تورم و نوسانات ارزی عواملی هستند که باعث کاهش ارزش پول ملی کشورمان نسبت به گذشته شده‌اند. این امر موجب شده تا کسب درآمد دلاری در ایران مورد...
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
اگر شما هم از دیدن تبلیغاتی که در وسط بازی، فیلم، کلیپ و … پخش می‌شوند خسته شده‌اید و گاهی به خاطر این تبلیغ‌ها از ادامه دیدن فیلم یا انجام...
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
آیا به دنبال راهی می‌گردید که شما را به کسب درآمد رایگان برساند؟ در این دنیای دیجیتال پر از فرصت، امکان دارد شما هم بتوانید به شکلی هوشمندانه و بدون...