دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری

نکات برتر کسب درآمد ارزی از ادسنس گوگل

نکات برتر کسب درآمد ارزی از ادسنس گوگل

گوگل ادسنس Google AdSense یک برنامه تبلیغاتی است که به شما امکان می دهد تبلیغات را در وب سایت، وبلاگ یا فیلم های یوتیوب خود نمایش دهید و وقتی بازدیدکنندگان روی آنها کلیک می کنند، درآمد کسب می کنید. تبلیغ کنندگان برای نمایش تبلیغات خود باید از برنامه گوگل ادز استفاده کنند. برای وب سایت ها یا وبلاگ های جدید برنامه گوگل ادسنس می تواند یکی از سریع ترین راه های کسب درآمد باشد. به همین دلیل ادسنس گوگل از محبوبیت بالایی برخوردار است. در این مقاله با ایرانیکارت همراه باشید و با نکات برتر کسب درآمد از ادسنس گوگل آشنا شوید.

مزایا و معایب گوگل ادسنس

برنامه گوگل ادسنس چندین مزیت بزرگ دارد از جمله:

  • عضویت رایگان است
  • شرایط واجد شرایط بودن آسان است، این بدان معناست که شما می توانید از وب سایت یا وبلاگ خود حتی در صورت جدید کسب درآمد کنید.
  • گزینه های متنوعی برای تبلیغات وجود دارد و گزینه های متعددی وجود دارد که می توانید متناسب با ظاهر و احساس سایت خود تنظیم کنید.
  • اگر تا 100 دلار کسب کنید، گوگل ماهانه با واریز مستقیم پرداخت می کند.
  • از یک حساب ادسنس می توانید تبلیغات را در چندین وب سایت انجام دهید.
  • گزینه هایی برای اجرای تبلیغات در دستگاه های تلفن همراه و RSS وجود دارد.
  • به راحتی می توانید آن را به حساب های Blogger و YouTube خود اضافه کنید.

برنامه گوگل ادسنس

با این اوصاف چند اشکال نیز در ادسنس گوگل وجود دارد:

  • گوگل می تواند حساب شما را در یک لحظه مسدود کند، و اگر قوانین را زیر پا بگذارید بسیار بخشنده نیست.
  • مانند همه انواع درآمد آنلاین ، برای درآمدزایی به ترافیک نیاز دارید.
  • وقتی افراد روی تبلیغ کلیک می کنند، مقداری درآمد کسب می کنید. اما بازدید کننده سایت شما را نیز ترک می کند ، به این معنی که فرصت کسب درآمد با محصولات وابسته با درآمد بالاتر یا محصولات و خدمات خود را از دست می دهید.
  • لزوماً از سایر برنامه های تبلیغاتی مشابه هزینه بیشتری پرداخت نمی کند.

ادسنس گوگل گزینه خوبی برای کسب درآمد است، اما یک برنامه سریع برای ثروتمند شدن یا درآمدزایی نیست. همچنین گوگل قوانینی دارد که به نظر می رسد برخی از وبلاگ نویسان هنگام خواندن شرایط به آن توجهی نمی کنند. در نتیجه بسیاری از دارندگان وب سایت دیر متوجه می شوند که خط مشی گوگل را نقض کرده و حساب خود را برای همیشه از دست داده اند.

برای استفاده از سرویس گوگل ادسنس باید ابتدا اکانت ایجاد کنید. برای این کار می توانید از خدمات مجموعه افراک استفاده کنید و درخواست خود را ثبت کنید:

افتتاح حساب گوگل ادسنس

انواع تبلیغات گوگل ادسنس

گوگل انواع مختلفی از آگهی را برای اجرا در وب سایت شما ارائه می دهد از جمله:

  • متن: در تبلیغات متنی از کلمات استفاده می کنند، یا به عنوان یک واحد تبلیغات (یک پیشنهاد) یا یک لینک (لیستی از پیشنهادها)، و در اندازه های مختلف ارائه می شوند. می توانید رنگ کادر، متن و لینک را سفارشی کنید.
  • تصویر: تبلیغات تصویری تبلیغات گرافیکی هستند. آنها در اندازه های مختلفی ارائه می شوند. می توانید گزینه RSS را انتخاب کنید که هم تبلیغات متنی و هم تبلیغات تصویری را با هم ادغام کند.
  • Rich Media: این نوع از تبلیغاتی تعاملی است که می تواند شامل کدهای HTML، ویدئو و فلش باشد.
  • ویدئو
  • تصویر متحرک
  • جستجو: با این کار می توانید جعبه جستجوی گوگل را در وب سایت یا وبلاگ خود داشته باشید. وقتی کاربر اصطلاحی را وارد می کند و جستجو می کند، صفحه نتایج جستجو با تبلیغات ادسنس باز می شود. برای هماهنگی بیشتر با وب سایت خود می توانید طرح و رنگ صفحه نتایج جستجو را سفارشی کنید.

بررسی نتایج تبلیغات در سایت

نحوه کسب درآمد از ادسنس گوگل

کسب درآمد قابل توجه با ادسنس گوگل به یک برنامه نیاز دارد. در اینجا نکاتی برای به حداکثر رساندن درآمد ادسنس آورده شده است:

  • قوانین گوگل را بخوانید و به آنها پایبند باشید: مدیران وب سایت ها باید از خط مشی های گوگل و همچنین خط مشی برنامه گوگل ادسنس پیروی کنند.
  • روی تبلیغات خود کلیک نکنید یا از دیگران نخواهید که روی آنها کلیک کنند: کلیک های تشویقی، پرداخت به ازای کلیک (PPC) یا استفاده از برنامه ای که برای هدایت بازدید به صفحات ادسنس طراحی شده است، خلاف این قوانین است. به یاد داشته باشید، گوگل در مورد شکستن قوانین بسیار بخشنده نیست، بنابراین حتما به آنها پایبند باشید.
  • محتوای بسیار خوبی داشته باشید که مخاطب شما می خواهد بخواند: در نهایت چه با استفاده از ادسنس یا سایر روش های کسب درآمد، با تهیه محتوای ارزشمند و ترافیک با کیفیت به وبلاگ یا وب سایت خود، درآمد کسب می شود.
  • از تکنیک های بازاریابی وب سایت و ترافیک ارگانیک استفاده کنید: بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی مقاله در جابجایی رایگان بازدید از سایت شما موثر است.

کسب درآمد دلاری از ادسنس

  • اطمینان حاصل کنید که وب سایت / وبلاگ شما برای موبایل بهینه شده است: تعداد افرادی که از دستگاه های تلفن همراه استفاده می کنند زیاد است. همچنین مطمئن شوید که از تبلیغات ریسپانسیو استفاده می کنید تا گوگل بتواند اندازه تبلیغات مناسب را به دستگاه های موبایلی که سایت شما را مشاهده می کنند ارسال کند.
  • انواع آگهی ها و محل قرارگیری آنها را امتحان کنید تا گزینه هایی را که به بیشترین درآمد منجر می شوند پیدا کنید: با اندازه های استاندارد (300 × 250 ، 728 × 90 و 160 × 600) شروع کنید و سپس آنها را خاموش کنید تا ببینید کدام سایز منجر به کلیک بیشتر می شود.
  • حداکثر جایگذاری آگهی: سه آگهی استاندارد در هر صفحه مجاز هستید. از همه آنها برای حداکثر سود استفاده کنید.
  • تبلیغات بالای صفحه داشته باشید: این بخشی از صفحه شما است که بدون پیمایش قابل مشاهده است.
  • یک آگهی تبلیغاتی رهبر در زیر هدر / لوگو خود داشته باشید: به جای قرار دادن تبلیغات در بالای صفحه، آن را در نزدیکی لوگوی خود قرار دهید که احتمالاً بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.
  • تبلیغات را در محتوا را برای نمایش قرار دهید: این به معنای داشتن تبلیغات در مقالات شما است که می تواند باعث افزایش کلیک شود زیرا در طول خواندن پست مشاهده می شود.
  • نتایج خود را کنترل کنید: گوگل ابزارها و داده های تبلیغات و تجزیه و تحلیل آنها را در اختیار شما قرار می دهد. حتما نتایج خود را کنترل کنید تا بتوانید بیشترین تلاش خود را انجام دهید.
  • ایمیل های دریافتی خود از گوگل را بخوانید: این امر می تواند از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد. گوگل در مورد چیزی که در سایت شما دوست ندارد هشدار ارسال کند. عدم رسیدگی به شکایات گوگل منجر به خاتمه یافتن برنامه می شود.

نحوه پرداخت Google AdSense

گوگل از طریق واریز مستقیم پرداخت می کند و هرماه که درآمد شما به 100 دلار برسد یا بیشتر شود آن را بررسی می کند. اگر در یک ماه 100 دلار کسب نکنید، درآمد شما جمع می شود و به ماه بعد اضافه می شود. هر دفعه که درآمد شما به آستانه 100 دلار رسید گوگل در دوره بعدی پرداخت می کند. از طریق حساب ادسنس خود، می توانید درآمد فعلی خود، تبلیغاتی که بیشترین کلیک را ایجاد می کند و سایر اطلاعات مفید را مشاهده کنید.

برای نقد کردن درآمد ارزی، می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید و در خواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. نقد کردن درآمد ارزی

کلام آخر

کسب درآمد از ادسنس گوگل یکی از روش های کسب درآمد دلاری و ارزی می باشد. روش های دیگری نیز وجود دارد که می توانید در سایر مقالات مطالعه کنید. پس دست به کار شوید، سایت خود را طراحی کنید و تبلیغات ادسنس و کسب درآمد را آغاز کنید. نظر شما درباره کسب درآمد از گوگل ادسنس چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

نکات برتر کسب درآمد ارزی از ادسنس گوگل
گوگل ادسنس Google AdSense یک برنامه تبلیغاتی است که به شما امکان می دهد تبلیغات را در وب سایت، وبلاگ یا فیلم های یوتیوب خود نمایش دهید و وقتی بازدیدکنندگان...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
افزایش نرخ تورم و نوسانات ارزی عواملی هستند که باعث کاهش ارزش پول ملی کشورمان نسبت به گذشته شده‌اند. این امر موجب شده تا کسب درآمد دلاری در ایران مورد...
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
اگر شما هم از دیدن تبلیغاتی که در وسط بازی، فیلم، کلیپ و … پخش می‌شوند خسته شده‌اید و گاهی به خاطر این تبلیغ‌ها از ادامه دیدن فیلم یا انجام...
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
آیا به دنبال راهی می‌گردید که شما را به کسب درآمد رایگان برساند؟ در این دنیای دیجیتال پر از فرصت، امکان دارد شما هم بتوانید به شکلی هوشمندانه و بدون...
مزایای تبلیغات گوگل ادز ( Google Ads ) چیست؟
تبلیغات آنلاین
مزایای تبلیغات گوگل ادز ( Google Ads ) چیست؟
اگر فکر می کنید برای رسیدن به مشتریان مورد نظر خود باید مبلغی را برای تبلیغات صرف کنید، بهتر است آن را در جای مناسب خرج کنید. یعنی در جایی...
معرفی جدیدترین روش های تبلیغات آنلاین
تبلیغات آنلاین
معرفی جدیدترین روش های تبلیغات آنلاین
تبلیغات آنلاین از دهه‌های اخیر به سرعت دچار تغییر و تحول شده و دیگر لازم نیست به تبلیغات بنری اعتماد کنید. شما می توانید تبلیغات جذابی در قالب های مختلف...
نحوه پرداخت هزینه تبلیغ در گوگل ادز
تبلیغات آنلاین
نحوه پرداخت هزینه تبلیغ در گوگل ادز
این روزها یکی از روش‌هایی که برای بقا و ماندگاری سایت در میان رقبا به وفور استفاده می‌شود، تبلیغ در گوگل ادوردز است. با توجه به اینکه گوگل به عنوان...