دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری

نکته هایی که برای کسب درآمد از یودمی باید بدانید

نکته هایی که برای کسب درآمد از یودمی باید بدانید

آیا تاکنون به کسب درآمد دلاری از طریق آموزش آنلاین یا تهیه ویدئوی آموزشی فکر کرده اید؟ آیا می دانید تقاضا برای آموزش و خرید فیلم آموزشی چقدر است؟ امروزه افراد متخصص زیادی هستند که با تهیه یک مجموعه ویدئوی آموزشی و انتشار آن در سایت های خرید و فروش آموزش به کسب درآمد می پردازند. اما اگر این آموزش در پلتفرمی منتشر شود که بتوانید درآمد دلاری کسب کنید چندین برابر سود خواهید کرد. در این مقاله نکات مهم برای کسب درآمد دلاری از یودمی Udemy یکی از معروفترین سایت های فروش آموزش آنلاین توضیح داده می شود. با ایرانیکارت همراه باشید.

سایت یودمی Udemy چیست؟

سایت Udemy یک بازار آنلاین برای کاربران در سراسر جهان است. این سایت میزبان تقریبا 100000 کلاس می باشد. سایت Udemy به مدرسان اجازه می دهد دوره های ویدیویی را ضبط کرده و آنها را به دانش آموزان علاقه مند در هر سنی بفروشند. برای افرادی که به دنبال کسب درآمد اضافی برای دوران دانشجویی یا اهداف دیگر هستند، Udemy می تواند یک بستر عالی باشد.

اگر در زمینه ای متخصص هستید، می توانید دوره ای را ایجاد کرده و به صورت آنلاین بفروشید. شما به ازای هر فردی که دوره را ثبت نام می کند درآمد کسب خواهید کرد. هر کسی می تواند در کلاس Udemy آموزش قرار دهد، حتی بدون تجربه قبلی تدریس.

فروش آموزش با استفاده از سایت یودمی

هنگام ثبت نام به عنوان یک مدرس، Udemy از شما در مورد تجربه، سطح راحتی شما با فیلم و اینکه آیا مخاطب علاقه مند به مطالب خود دارید، سوال می کند. Udemy منابع مفید و مناسبی برای کمک به شما در شروع کار بر اساس پاسخ هایتان ارائه می دهد.

چقدر می توان از یودمی درآمد کسب کنید؟

با استفاده از Udemy، درآمد بالقوه شما نامحدود است. شما باید تصمیم بگیرید که برای دوره خود چقدر هزینه میخواهید دریافت کنید. برخی از دوره ها رایگان هستند و یا هزینه آنها در حدود 1 دلار نیست، در حالی که هزینه برخی دیگر صدها دلار است. میزان درآمد شما به قیمت تعیین شده و تقاضای دوره شما بستگی دارد.

یکی از بهترین ویژگی های فروش آموزش در Udemy این واقعیت است که می تواند به یک منبع عالی درآمد منفعل تبدیل شود. به محض ایجاد و ارسال یک دوره ، می تواند برای شما مدت طولانی بدون کار اضافی درآمد کسب کند.

لازم به ذکر است که موضوع دوره های تقریبا نامحدود است از نظافت سگ و ساخت سبد هدیه گرفته تا دوره های پرفروش در زمینه های طراحی و برنامه نویسی. شما می توانید با آموزش هر موضوعی درآمد کسب کنید. فقط ممکن است کار بیشتری طول بکشد تا دوره شما را برای دانشجویان بالقوه بازاریابی کنید.

مقدار درآمد از سایت udemy

نکات مهم برای کسب درآمد از یودمی

اگرچه Udemy می تواند منبع خوبی برای درآمد بیشتر باشد، اما این کار فقط با منتشر کردن یک دوره اتفاق نمی افتد. بهتر است برای اینکه بهتر به کسب درآمد از یودمی بپردازید به نکات زیر توجه کنید.

1. از منابع یودمی استفاده کنید

Udemy منابع رایگان بسیاری را برای مدرسان، معلمان مبتدی و فصلی منتشر می کند. این منابع در مورد نحوه ایجاد یک دوره، ایجاد مخاطب و استفاده از فیلم ارائه می دهد. حتی می توانید یک فیلم آزمایشی ارسال کنید و از کارشناسان Udemy در مورد عملکرد خود بازخورد بگیرید. همچنین انجمنی وجود دارد که مربیان می توانند بهترین شیوه ها را بیاموزند و به اشتراک بگذارند. اگر بتوانید دوره خود را بفروشید و ثابت کنید تقاضا وجود دارد ، آنها همچنین به شما کمک می کنند دوره خود را بازاریابی کنید.

2. بر روی مهارتی تمرکز کنید که بیشترین تقاضا را دارد.

هنگامی که به این فکر می کنید که چه چیزی آموزش دهید، توصیه می شود که بر روی مهارتی که بیشترین تقاضا را دارد تمرکز کنید. انجام این کار به شما کمک می کند مخاطبان دوره های خود را پیدا کنید. بر روی سوالاتی که کاربران سایت یودمی و سایت های دیگر می پرسند فکر کنید. نیاز آن ها را شناسایی کنید و برای تهیه دوره آموزشی تصمیم بگیرید.

3. در تجهیزات خوب سرمایه گذاری کنید

اگرچه شما در ابتدای کار به تجهیزات حرفه ای نیاز ندارید، اما توصیه می شود به مرور اندکی از درآمد خود را به تهیه تجهیزات پیشرفته اختصاص دهید. شما حتی می توانید با یک سری اسلاید پاورپوینت و صدای مناسب دوره خود را آماده کنید. برخی از دوره ها هستند که از این قالب پیروی می کنند و کاملا موفق هستند. البته این بستگی به نوع آموزش شما نیز دارد.

با توجه به موضوعی که انتخاب می کنید. بعضا ممکن است موضوع به گونه ای باشد که بتوانید با استفاده از پاورپوینت و یک برنامه ضبط صفحه مانند Camtasia و میکروفون دوره خود را تهیه کنید. اما برخی اوقات شما به تجهیزات بیشتر و یا حتی حرفه ای تری نیاز پیدا خواهید کرد.

4. سناریو دوره خود را بنویسید

برخی از مدرسان Udemy به جای دنبال کردن یک اسکریپت خاص برای دوره خود، از فرمت های معمولی استفاده می کنند. این یک ذهنیت اشتباه است. به یاد داشته باشید که سایت یودمی با یوتیوب متفاوت است. مردم پول می دهند و انتظار دوره های حرفه ای دارند. قبل از اینکه به سراغ تهیه دوره خود بروید برای آن یک فیلم نامه بنویسید.

مراحل و محتوای دوره خود را برنامه ریزی کنید و تمامی آن را با جزئیات بنویسید. زمانی که مطئن شدید که طرح شما آمده است دست به کار تولید بزنید. در نظر گرفتن این موارد باعث جذابیت و تمرکز بیشتر روی دوره شما می شود.

سناریوی دوره خود را بنویسید

5. دانش خود را کامل ارائه دهید

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که وجود دارد این است که مدرسان می ترسند اطلاعات بیش از حد بدهند. برخی از مدرسان برای حفظ رقابت یا جذب کاربر بیشتر برای دوره های آینده برخی از مطالب را به صورت اسرار حفط می کنند. اما باید بدانید که به اشتراک گذاشتن همین اسرار برای موفقیت مهم است. در واقع همین اسرار است که دوره های شما را متمایز و با ارزش می کند.

برای نقد کردن درآمد ارزی، می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید و در خواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. نقد کردن درآمد ارزی

کلام آخر

راه های زیادی برای کسب درآمد دلاری وجود دارد که یکی از آنها کسب درآمد دلاری از یودمی است که در این مقاله درباره آن مختصر توضیح داده شد. پس هر تخصصی که دارید را به اشتراک بگذارید و درآمد کسب کنید.

نکته هایی که برای کسب درآمد از یودمی باید بدانید
آیا تاکنون به کسب درآمد دلاری از طریق آموزش آنلاین یا تهیه ویدئوی آموزشی فکر کرده اید؟ آیا می دانید تقاضا برای آموزش و خرید فیلم آموزشی چقدر است؟ امروزه افراد...
5 از 2 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، از دیدگاه شما متشکریم
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، خوشحالیم از اینکه مطلب ما برای شما سودمند بوده است.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  1. سلام. شما درآمد حاصل از فروش محصولات در udemy رو هم چنج میکنید یا خیر؟
    آخه توی مقاله ای که درباره سایت فریلنسر گفته بودید، این سایت در بین سایت هایی که شما پشتیبانی میکنید نبود

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به استحضار می رساند خدمات نقد کردن درامد ارزی شما از این سایت توسط مجموعه انجام می شود
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به استحضار می رساند خدمات نقد کردن درامد ارزی شما از این سایت توسط مجموعه انجام می شود
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
افزایش نرخ تورم و نوسانات ارزی عواملی هستند که باعث کاهش ارزش پول ملی کشورمان نسبت به گذشته شده‌اند. این امر موجب شده تا کسب درآمد دلاری در ایران مورد...
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
اگر شما هم از دیدن تبلیغاتی که در وسط بازی، فیلم، کلیپ و … پخش می‌شوند خسته شده‌اید و گاهی به خاطر این تبلیغ‌ها از ادامه دیدن فیلم یا انجام...
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
آیا به دنبال راهی می‌گردید که شما را به کسب درآمد رایگان برساند؟ در این دنیای دیجیتال پر از فرصت، امکان دارد شما هم بتوانید به شکلی هوشمندانه و بدون...