حساب های بین المللی

وب مانی کیپر (WM Keeper) چیست؟

وب مانی کیپر (WM Keeper) چیست؟

اگر شما هم دارای کیف پول وب مانی هستید و بسیاری از پرداخت‌ها و تراکنش‌های خارجی خود را با استفاده از آن انجام می‌دهید، این مقاله را بخوانید. با خواندن این مقاله با یکی از پرکاربردترین برنامه‌های مربوط به وب مانی‌ آشنا می‌شوید و می‌آموزید وب مانی کیپر (WM Keeper) چیست، چه مزایا و کاربردهایی دارد و نحوه نصب و راه‌اندازی آن چگونه است؟

وب مانی کیپر (WM Keeper) چیست و چه کاربردی دارد؟

وب مانی کیپر (WM Keeper)، نام کلی برای مجموعه نرم افزارهای شرکت وب مانی است که با استفاده از آن می‌توان به کیف پول وب مانی دسترسی داشته و از خدمات آن استفاده کرد. این اپلیکیشن از طریق مرورگر وب نیز قابل دسترسی می‌باشد و هر فردی پس از ثبت نام در آن می‌تواند به کیف پول وب مانی خود دسترسی داشته باشد.

البته این کیف پول فقط برای سیستم تحت وب نیست و پلتفرم‌های مختلف آن مثل نسخه اندروید، ویندوز و آیفون نیز در دسترس می‌باشد. همچنین شما می‌توانید با این وب مانی کیپر به برخی از شبکه‌های اجتماعی  دسترسی داشته باشید. برای تایید هویت خود، بعد از ورود به برنامه از اسکنر بیومتریک استفاده کنید که به راحتی و بدون نیاز به وارد کردن اطلاعات اضافی وارد اکانت خود شوید. اگر چند حساب فعال در وب مانی کیپر داشته باشید، لیستی از حساب‌های وب مانی در اختیار شما گذاشته شده و در زمان کار کردن می‌توانید حساب خود را تغییر دهید.

بیشتر بخوانید: وب مانی چیست و چگونه کار می‌کند؟

وب مانی کیپر چیست

معرفی بخش‌های اصلی وب مانی کیپر

برنامه وب مانی کیپر (WebMoney Keeper)، از بخش‌های مختلفی تشکیل شده که 5 بخش مهم و ضروری آن شامل صفحه home ،payment ،chats ،QR code و contacts می‌باشد. در این قسمت به معرفی هر یک از آن‌ها پرداخته می‌شود.

صفحه اصلی (Home)

از خدماتی که توسط بخش home ارائه می‌شود شامل تراکنش‌ها، سیستم پرداخت سریع، پرداخت وام، مخاطبین و E-num می‌باشد. در این بخش می‌توانید به کیف پول و کارت‌های بانکی خود دسترسی داشته باشید. همچنین فاکتورهای دریافت شده‌ای که هنوز پرداخت نشده اند، در این صفحه قابل مشاهده می‌باشد.

باکلیک بر روی دکمه send می‌توانید برای انتقال وجه توسط وب مانی اقدام کنید. این انتقال وجه می‌تواند به شماره حساب بانکی، کیف پول خاص، شماره کارت و … باشد و محدودیتی در این خصوص ندارد. برای صدور فاکتور، لینک‌سازی و درخواست وام نیز می‌توانید روی Receive کلیک کنید. علاوه بر این در این بخش با استفاده از آیکون پلاس (Plus) می‌توانید یک کیف پول جدید اضافه کرده و لیستی از کیف پول‌های مختلف را داشته باشید. هر کدام از این کیف پول‌ها برای هدف‌های خاصی قابل استفاده می‌باشند.

پرداخت (Payments)

از قسمت پرداخت‌های وب مانی کیپر، بیشتر برای پرداخت‌های سریع در سایت استفاده می‌شود. به خصوص فروشندگان کالا از این بخش بیشترین بهره را می‌برند. در بخش پرداخت می‌توانید از گزینه‌های Autopayments نیز استفاده و آن را پیکربندی نمایید.  انتقال وجه از این قسمت خیلی سریع، بلافاصله و با حداقل کمیسیون انجام خواهد شد. علاوه بر این کاربران می‌توانند به گزینه‌های Autopayments نیز دسترسی داشته و از خدمات آن بهره ببرند.

بخش گفتگوها (Chats)

برای هر برنامه، سایت و پلتفرمی باید پشتیبانی و دسترسی به راهنمایی‌های کارشناسان وجود داشته باشد. در این بخش از وب مانی کیپر نیز، راه‌های ارتباطی وجود دارد که اگر کاربر به مشکلی برخورد کرد، بتواند آن را مطرح کرده و راه حل مناسبی برای آن دریافت نماید. علاوه بر این در این بخش می‌توانید سوالات خود را در قالب عکس و ویدئو ارسال نمایید و اسناد لازم مربوطه برای ثبات حرف‌های خود را بفرستید.

صفحه رسمی (QR Code)

این بخش در زیر نوار منو قرار گرفته و با استفاده از یک دوربین می‌توان کد QR آن را دریافت کرد. علاوه بر این کیف پول شما ذخیره شده و برای انجام تراکنش‌های خاص مثل پرداخت هزینه محصول می‌توان از آن استفاده نمود. با استفاده از این کدها می‌توان خدمات دیگری نیز انجام داد، فقط کافی است کد QR آن را کپی کنید. مثلا زمانی که می‌خواهید کد QR خود را اضافه کنید، به جای وارد کردن اطلاعات و وقت صرف کردن بسیار، تنها کافی است از کد QR آن اسکن بگیرید.

صفحه مخاطبین (Contacts)

مخاطبین تلفن همراه شما و امکان جستجوی سریع آن‌ها از این بخش نیز وجود دارد. با وارد کردن بخش اول اسم مخاطب، به وی دسترسی داشته و تراکنش مورد نظر خود را انجام دهید. علاوه بر این از این بخش می‌توانید به اطلاعات دقیق مخاطبین خود دسترسی داشته و سابقه تراکنش‌های خود را بررسی کنید. همچنین می‌توانید به ارسال فاکتور، درخواست وام، ارسال پیام و مشاهده تاریخچه تراکنش‌ها اقدام نمایید.

WM Keeper چیست

نحوه نصب برنامه وب مانی کیپر (WB Keeper)

بعد از این که با برنامه وب مانی کیپر (WM Keeper Mobile) آشنا شدید و دانستید مورد نیاز شما هست یا خیر، شاید بخواهید با نحوه نصب و استفاده از آن آشنا شوید. برای نصب و راه‌اندازی این برنامه ابتدا اصطلاح WebMoney Keeper را در گوگل پلی سرچ کنید. سپس با کلیک بر روی Install (نصب) کلیک کرده و روی گوشی همراه خود آن را نصب نمایید. به این صورت برنامه روی گوشی همراه شما نصب می‌شود. سپس آیکون برنامه را روی گوشی همراه خود مشاهده کرده و با کلیک از آن استفاده کنید. برای ساخت اکانت در وب مانی کیپر ابتدا روی Sign up کلیک و سپس اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید.

برای خرید شارژ حساب وب مانی، می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده نموده و درخواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. شارژ حساب وب مانی

فعالسازی حساب در وب مانی کیپر

نحوه فعال‌سازی حساب وب مانی کیپر و استفاده از آن به شرح زیر می‌باشد:

  1. کشور خود را انتخاب کرده و شماره همراه خود را وارد نمایید. سپس روی Next کلیک کنید.
  2. کد فعالسازی ارسال شده به شماره همراه خود را وارد کرده و روی Next کلیک کنید.
  3. اگر شماره تلفن شما چندین WMID ثبت شده داشته باشد که توسط وب مانی کیپر اداره می‌شود، آن را انتخاب کرده و روش دسترسی به آن را تایید کنید. رمز خود را وارد نموده و سپس کد تاییدیه ارسالی به پیامک وب مانی را وارد کنید.

در صورت تایید شدن موفقیت آمیز، اطلاعات ذخیره و از شما خواسته می‌شود که برای ایجاد امنیت بیشتر نحوه محافظت در برابر دسترسی غیر مجاز را انتخاب کنید. توصیه این است که بلافاصله نکات امنیتی لازم را رعایت نمایید. نوع محافظت را انتخاب کرده و یک پین کد، الگو یا رمز مناسب انتخاب کنید.
WM Keeper چیست

سخن نهایی

با خواندن این مقاله آموختید وب مانی کیپر (WM Keeper) چیست، چه کاربردهایی دارد و نحوه نصب و راه‌اندازی آن چگونه است؟ در صورتی که سوال خاصی در زمینه استفاده از وب مانی کیپر دارید با ما در میان بگذارید. کارشناسان و پشتیبانان مجموعه ایرانیکارت راهنمایی‌های کامل و جامعی را در اختیار شما می‌گذارند.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
حساب های بین المللی
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
پی پال (PayPal) سامانه‌ای است که برای پرداخت و انتقال وجه الکترونیکی به کار گرفته می‌شود؛ افراد مختلف با استفاده از آن می‌توانند سرمایه خود را ارسال، دریافت و برداشت...
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
حساب های بین المللی
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
پرفکت مانی را که می‌شناسید؟ یک سیستم انتقال پول بین‌المللی است که برخلاف انتظار خیلی از افراد، کاربران ایرانی‌ نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. حالا پرفکت مانی را گوشه...
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
حساب های بین المللی
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
پرفکت مانی (Perfect Money) یک حساب ارزی بین‌المللی است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از تراکنش‌های مالی خارجی خود را انجام داده و یا درآمد فریلنسری خود را...