حساب های بین المللی

ووچر وب مانی چیست؟

ووچر وب مانی چیست؟

یکی از بهترین خدماتی که از طرف مجموعه ایرانیکارت صورت می‌گیرد، نقد کردن کیف پول وب مانی و ووچر آن است. وب مانی نیز مانند سایر کیف پول‌های معتبر مثل پی پال، پرفکت مانی و … از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. افرادی که دارای درآمد ارزی هستند، می‌توانند از طریق وب مانی به درآمد خود رسیده و آن را نقد کنند. در ادامه شما را با نقد کردن موجودی وب مانی آشنا کرده و می‌آموزید ووچر وب مانی چیست و چه مزایایی به همراه دارد؟

ووچر وب مانی چیست؟

ووچر وب مانی (e-Voucher) مانند کارت‌های هدیه یا گیفت کارت است که می‌توانید با استفاده از آن بدون ساخت حساب برای پرداخت‌های آنلاین استفاده نمایید. ووچر وب مانی دارای یک شماره 16 رقمی، کد فعال‌سازی 10 رقمی، تاریخ اعتبار و تاریخ ساخت حساب تشکیل شده است. شما از طریق شرکت‌های واسط معتبر مثل ایرانیکارت، می‌توانید اقدام به نقد کردن موجودی وب مانی خود کنید.  ووچر وب مانی، مانند یک کارت شارژ ارائه می‌شود و با استفاده از رمزهایی که در اختیار کاربر قرار می‌گیرد، به وی در پرداخت هزینه‌ها و سایر تراکنش‌ها کمک می‌کند.

با گسترش تکنولوژی و راحت شدن برقراری ارتباط به خصوص در سایت‌های خارجی، امکان کسب درآمد به صورت دلاری و یورویی برای افراد فراهم گردید. به این صورت که بسیاری از افراد درآمد دلاری و یورویی خود را از طریق کیف پول وب مانی دریافت می‌کنند و دغدغه بسیاری از افراد خرید یورو یا دلار مخصوص وب مانی می‌باشد.

مزایای استفاده از ووچر وب مانی

استفاده از ووچر وب مانی دارای مزیت‌های خاص و متفاتی است که در این قسمت به آن‌ها اشاره می‌شود، از جمله:

  • با استفاده از ووچر وب مانی، نیازی به پرداخت کارمزد ندارید.
  • رابطه کاربری و نحوه استفاده از آن بسیار ساده و راحت می‌باشد، به این صورت که شما تنها با وارد کردن چند کد می‌توانید حساب خود را شارژ کنید.
  • سریع‌تر شدن تراکنش‌ها با استفاده از ووچر وب مانی که تنها در طی چند ثانیه انجام می‌شود.
  • از امنیت بسیار بالایی برخوردار است.

همچنین بخوانید: ووچر پرفکت مانی چیست؟

کاربرد ووچر وب مانی چیست؟

ووچر وب مانی را می توان برای پرداخت های آنلاین و خرید در هر جایی که وب مانی پشتیبانی می کند؛ استفاده کرد. می‌توان از آن برای شارژ پرداخت، برداشت، گرفتن وام و حتی برای جمع آوری سرمایه استفاده کرد.

با استفاده از ووچر وب مانی، می توان به راحتی معاملات را با ریسک کمتر انجام داد. این به این دلیل است که اگر از کارت اعتباری خود به صورت آنلاین استفاده کنید، همیشه این خطر وجود دارد که شخصی بتواند اطلاعات شما را استخراج کند و بتواند از آن برای انجام تراکنش های جعلی استفاده کند. برای نقد کردن موجودی وبمانی بهترین راه مراجعه به شرکت های واسط و معتبر است.

در ضمن شما با استفاده از آن می توانید به ارزهای مختلف پول در حساب خود نگه دارید. این بدان معناست که شما در سراسر جهان و در وب سایت های مختلف آزاد هستید. همچنین به راحتی می توانید اقدام به نقد کردن ووچر وبمانی و نقد کردن کیف پول وبمانی از طریق سایت های ایرانیکارت نمایید.

ارزهای پشتیبانی شده توسط وب مانی

وب مانی از ارزهای متعددی پشتیبانی می‌کند و به آسانی می‌توان از آن استفاده کرد. از جمله ارزهایی که توسط کیف پول وب مانی پشتیبانی می‌شود می‌توان، روبل روسیه، طلا، بیت کوین کش، لایت کوین، بیت کوین، دانگ ویتنام، روبل بلاروس، گریونا اوکراین، یورو و دلار آمریکا می‌باشد. با وجود محدودیت‌هایی که برای هر یک از این ارزها وجود دارد، ولی با استفاده از آن‌ها می‌توانید به معاملات خود بپردازید.

سخن نهایی

با خواندن این مقاله آموختید ووچر وب مانی چیست و چه مزایا و امکاناتی دارد؟ برای استفاده و بهره‌مندی از خدمات سایر کیف پول‌ها، مثل پرفکت مانی، پی پال، اسکریل و … نیز می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده نمایید. در صورتی که سوالی در زمینه استفاده از هر یک از این کیف پول‌ها دارید، با ما به اشتراک بگذارید. کارشناسان و پشتیبانان ایرانیکارت راهنمایی‌هایی کامل و جامعی در اختیار شما خواهند گذاشت.

ووچر وب مانی چیست؟
یکی از بهترین خدماتی که از طرف مجموعه ایرانیکارت صورت می‌گیرد، نقد کردن کیف پول وب مانی و ووچر آن است. وب مانی نیز مانند سایر کیف پول‌های معتبر مثل...
5 از 2 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
حساب های بین المللی
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
پی پال (PayPal) سامانه‌ای است که برای پرداخت و انتقال وجه الکترونیکی به کار گرفته می‌شود؛ افراد مختلف با استفاده از آن می‌توانند سرمایه خود را ارسال، دریافت و برداشت...
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
حساب های بین المللی
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
پرفکت مانی را که می‌شناسید؟ یک سیستم انتقال پول بین‌المللی است که برخلاف انتظار خیلی از افراد، کاربران ایرانی‌ نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. حالا پرفکت مانی را گوشه...
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
حساب های بین المللی
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
پرفکت مانی (Perfect Money) یک حساب ارزی بین‌المللی است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از تراکنش‌های مالی خارجی خود را انجام داده و یا درآمد فریلنسری خود را...