ویزا کارت

ویزا کارت کلاسیک چیست و برای چه کسانی مناسب است؟

ویزا کارت کلاسیک چیست و برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در مسافرت به سر می برید، در حال خرید هستید یا در یک رستوران شام می خورید؛ می توانید از کارت های اعتباری خود برای پرداخت هزینه ها استفاده کنید. این کارت ها در ده ها میلیون نقطه در سراسر جهان پذیرفته می شود و شما می توانید با خیال آسوده از آن استفاده کنید. اگر نیاز به پول نقد دارید میتوانید از میلیون ها دستگاه خودپرداز که در بیش از ۲۰۰ کشور در سراسر جهان قرار دارند به پول نقد دسترسی پیدا کنید. ویزا کارت کلاسیک به شما اجازه می دهد تا با راحت ترین و سریع ترین روش ممکن صورت حساب های خود را پرداخت کنید. در این مقاله به سوال هایی همچون ویزا کارت کلاسیک چیست و برای چه کسانی مناسب است، می پردازیم. برای آشنایی بیشتر با ایرانیکارت همراه باشید.

انواع ویزا کارت

ویزا کارت در دو نوع کردیت کارت (نقدی) و دبیت کارت (اعتباری) صادر می شوند. در مدل اعتباری شما می توانید تا سقف معینی که بانک به شما اختصاص می دهد، خرید کنید. اگر موجودی حساب شما کمتر از هزینه خریدتان باشد، مبلغ اضافه به عنوان بدهی شما به بانک محسوب می شود. شما تا یک بازه زمانی مشخص فرصت دارید تا بدهی خود را به بانک پرداخت کنید. دبیت کارت همانند کارت های بانکی ایران است و شما به میزانی که در حساب خود پول دارید، میتوانید خرید انجام دهید. در حال حاضر ویزاکارت در مدل های ویزا کارت کلاسیک، ویزا کارت گلد و ویزا کارت پلاتینیوم ارایه می شود.

ویزا کارت کلاسیک چیست

ویزا کارت کلاسیک چیست؟

ویزا کارت کلاسیک یکی از پرفروش ترین کارت ها از خانواده ویزا کارت است. این کارت ابزاری مناسب جهت مبادلات بانکی بین المللی می باشد. همچنین دارای قابلیت هایی نظیر برداشت از خودپردازهای متصل به شبکه ویزا، خرید از وب سایت های اینترنتی و کارت کشیدن در فروشگاه ها است. ویژگی هایی مانند هزینه پایین و اتصال به کیف پول های الکترونیکی این کارت را در میان کارت های اعتباری محبوب کرده است.

ویزا کارت کلاسیک برای چه کسانی مناسب است؟

ویزا کارت کلاسیک برای کسانی مناسب است که به سفرهای خارجی زیادی می روند یا از سایت های خارجی خرید می کنند اما نگران سقف محدودیت برداشت روزانه خود نیستند و خرید زیادی انجام نمی دهند. این کارت بیشتر به دانشجویان پیشنهاد می شود یا کسانی که از سایت های خارجی، درآمد ارزی دارند.

مزایای ویزا کارت کلاسیک

ویزا کارت کلاسیک مدل پایه از خانواده ویزاکارت است که بسیاری از مزایای ویزا کارت گلد را داراست. اما محدودیت‌هایی همچون سقف میزان تراکنش روزانه و نرخ کارمزد بیشتر را به همراه دارد. در زیر تعدادی از مزایای این کارت را مشاهده می کنید.

  • حساب بانکی مادام العمر
  • دبیت کارت صادر شده از بانک های معتبر
  • بدون سقف
  • شارژ نامحدود
  • حک برجسته نام دارنده کارت
  • قابل استفاده در تمام ATM های متصل به visa
  • قابل استفاده در تمام POS های متصل به visa
  • اتصال به کیف پول های الکترونیک از جمله PayPal, Skrill و …
  • امکان دریافت صورتحساب کاغذی

چگونه ویزا کارت بگیریم؟

با توجه به شرایط فعلی ایران و وجود تحریم های مالی، امکان صدور ویزا کارت به صورت مستقیم برای شهروندان ایرانی وجود ندارد. برای دریافت ویزا کارت نیاز به افتتاح حساب ارزی دارید و باید اقامت یک کشور خارجی را داشته باشید. در صورتی که شرایط افتتاح حساب را ندارید می توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید.

ویزا کارت کلاسیک چیست و برای چه کسانی مناسب است؟
اگر در مسافرت به سر می برید، در حال خرید هستید یا در یک رستوران شام می خورید؛ می توانید از کارت های اعتباری خود برای پرداخت هزینه ها استفاده...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت مسترکارت با ویزا کارت چیست؟
مستر کارت
تفاوت مسترکارت با ویزا کارت چیست؟
صنعت پرداخت الکترونیکی جهان بر چهار شرکت ویزا کارت، مستر کارت، دیسکاور و امریکن اکسپرس حاکم است و مسئولیت رسیدگی به بیشتر پرداخت ها در جهان بر عهده آن ها...
استفاده از ویزا کارت مجازی برای پی پال
ویزا کارت
استفاده از ویزا کارت مجازی برای پی پال
پی پال، یکی از بزرگترین شبکه‌های مالی برای انجام معاملات تجاری و بانکی است که در سراسر دنیا به عنوان یکی از بهترین روش‌ها برای انجام تراکنش‌ها، پرداخت‌های بانکی و...
چگونه از ویزا کارت استفاده کنیم؟
ویزا کارت
چگونه از ویزا کارت استفاده کنیم؟
ویزا کارت (VisaCard)، یک سیستم پرداخت بانکی است که با آن می‌توان از فروشگاه‌های زیادی به صورت اینترنتی و فیزیکی خریداری کرد و از خدمات سایت‌ها و فروشگاه‌های مختلفی استفاده...