نرم افزارها

پرداخت اسکایپ پریمیوم و دسترسی به امکانات پیشرفته

پرداخت اسکایپ پریمیوم و دسترسی به امکانات پیشرفته

اسکایپ ابزاری ارتباطی مبتنی بر وب است که چت ویدئویی ، تماس های بین المللی و ارسال پیام کوتاه از طریق وب را ارائه می دهد. اسکایپ که توسط کاربران و کارشناسان به عنوان یکی از بهترین ارائه دهندگان راه حل های VoIP در جهان لقب گرفته است ، پیام رسانی فوری ، کنفرانس ویدیویی گروهی ، چت ویدیویی ، چت گروهی ، ویژگی های همکاری مانند اشتراک اسناد و تصویر را ارائه می دهد. تماس با تلفن ثابت و تلفن های همراه با نرخ فوق العاده کم و بدون اوج مصرف نیز ارائه می شود. در حال حاضر ، اسکایپ متعلق به مایکروسافت است و کلیه عملکرد و پاسخگویی مورد انتظار از این ارائه دهنده مشهور را به همراه دارد. در این مقاله به معرفی مزایای اسکایپ و نحوه ی پرداخت اسکایپ پریمیوم می پردازیم.

در حالی که فرم اصلی اسکایپ به عنوان یک سرویس رایگان ارائه می شود ، اسکایپ قابلیت ها و ویژگی های تجاری را با قیمت بسیار پایین 2 دلار در هر کاربر در ماه ارائه می دهد. این سرویس پولی کنفرانس تجاری برای حداکثر 250 نفر ، سازگاری با ابزارهای MS Office ،Outlook ، Word ، PowerPoint و غیره ، ادغام با بسیاری از برنامه های تجاری شخص ثالث و امنیت شدیدتر از طریق تأیید اعتبار و اقدامات رمزگذاری قوی را فراهم می کند.

مزایای اسکایپ چه هستند؟

اگر می خواهید پرداخت اسکایپ پریمیوم زا انجام دهید باید بگوییم دلیل اصلی اینکه اسکایپ محبوب ترین ارائه دهنده خدمات ارتباطات آنلاین در جهان است ، قیمت بسیار انعطاف پذیر آن است. اسکایپ به دلیل قابلیت چت تصویری رایگان و ارتباطات بسیار محبوب است که در بهترین حالت بسیار اساسی است.

در حالی که تماس از اسکایپ به تلفن ثابت و شماره تلفن های همراه واقعی رتبه بندی می شود ، هزینه ها به قدری کم است که هیچ بودجه ای را متحمل نمی شود. بعضی از تماس ها حتی در یک دقیقه در یک لحظه ثابت می شوند. می توانید هزینه دقیقه ای را که استفاده می کنید پرداخت کنید یا برنامه اشتراک آنها را برای تماس های بین المللی برای یک منطقه خاص امتحان کنید. یا اگر به گستردگی بیشتری نیاز دارید ، اسکایپ مکالمه نامحدودی را با 63 کشور با هزینه کمتر از 15 دلار در ماه ارائه می دهد.

درک اینکه چرا بسیاری از مشاغل استفاده از Skype را به عنوان سیستم اصلی ارتباطات تجاری خود انتخاب می کنند کاملاً آسان است. اول ، این کانال انبوهی از کانال های ارتباطی را ارائه می دهد که به افزایش بهره وری ، تشویق به همکاری کمک می کند و ایده ها و نوآوری ها را باز می کند تا چند مورد را نام ببرید. حداکثر 250 نفر می توانند بدون ترک میز کار و یا راحتی خانه خود در یک کنفرانس اسکایپ شرکت کنند. بعلاوه ، قیمت اسکایپ یکی از مقرون به صرفه ترین در بازار است. اسکایپ روی همه دستگاه ها ، از میز کار اعتماد گرفته تا تلفن های همراه کار می کند و باعث می شود کاربران بتوانند به راحتی با با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و به یکدیگر کمک کنند تا در راس تجارت ، ایده ها ، پروژه ها و موارد دیگر خود باشند.

اگرچه مجموعه ویژگی های آن محدود است ، نصب و استفاده از Skype برای بیزینس شما کاملاً آسان است و می توان آن را روی دسکتاپ ، لپ تاپ و تلفن هوشمند اجرا کرد.

ویژگی های اسکایپ چه هستند؟

Video messaging Skype to Skype calls
Instant messaging Calls to mobiles and landlines
Send texts Group calls
Voice messages Skype Number
Send files Forward calls
Screen sharing Caller ID
Group screen sharing One-to-one video calls
Send contacts Group video calls

یک برنامه ارتباطی رایگان است اما برای کسانی که می خواهند پتانسیل آن را به طور کامل به حداکثر برسانند و از آن برای بهبود بهره وری و افزایش درآمد استفاده می کنند ، یک بسته قیمت گذاری شرکتی برای ارتباطات تجاری در نظر گرفته شده است که هزینه هر کاربر در هر ماه فقط 2 دلار است. با یک پلتفرم ساده ، Skype for Business ویژگی های زیر را ارائه می دهد:

  • ملاقات آنلاین برای حداکثر 250 نفر
  • خطوط ارتباطی ایمن از طریق احراز هویت
  • برای داشتن دسترسی بیشتر باید از پلن های پریمیوم استفاده کنید.

پلن های پریمیوم اسکایپ

قبل از پرداخت اسکایپ پریمیوم بهتر است پلن های این برنامه را بدانید . در اینجا شرح چهار گزینه قیمت گذاری Skype وجود دارد:

  • اشتراک ها: برنامه های تماس ماهانه که تماس های نامحدود یا دقیقه ای ثابت با تلفن ثابت را ارائه می دهند. این گزینه برای کاربرانی است که تماس های زیادی برقرار می کنند. با این حال ، به عنوان مثال ، اشتراک “آمریکای شمالی” برای تلفن های همراه و تلفن ثابت با چند دقیقه نامحدود و هشت مقصد 8.39 دلار در ماه است.
  • اعتبار اسکایپ: این هدف برای کاربرانی است که تماس کمتری برقرار می کنند. شما می توانید 5 ، 10 یا 25 دلار اعتبار خریداری کنید و از هر کشوری که با آن تماس می گیرید در هر دقیقه نرخ متفاوتی دریافت می شود. هر دقیقه تماس با شماره ها در ایالات متحده 028/0 دلار است.
  • شماره اسکایپ: این شماره تلفنی است که ماهانه برای آن پرداخت می کنید. افراد دیگر می توانند از طریق تلفن همراه یا تلفن ثابت خود با شما تماس بگیرند و شما می توانید از طریق Skype به تماس پاسخ دهید. بسته به اینکه کد Skype Number را برای کدام کشور می خواهید و مدت زمان اشتراک (یک ، سه یا 12 ماه) قیمت گذاری شود متفاوت است.
  • Skype to Go: این گزینه دیگری است که به شما امکان می دهد در ازای پرداخت مکالمه محلی با مردم دیگر دنیا تماس بگیرید. این کار با دادن یک شماره محلی به شما کار می کند که شما با آنها تماس بگیرید. این گزینه برای کسانی است که تماسهای بین المللی برقرار می کنند

نحوه ی پرداخت هزینه ی اسکایپ

شما می توانید به وسیله ی کارت های اعتباری نظیر ویزا کارت و مستر کارت و یا کیف پول های الکترونیکی نظیر پی پال پرداخت خود را در اسکایپ انجام دهید. در صورتی که پرداخت های خارجی شما زیاد است پیشنهاد می شود که خود برای پرداخت ها اقدام کنید و افتتاح حساب پی پال خود را به ایرانیکارت بسپارید. اما چنانچه پرداخت های شما محدود است می توانید با عضویت در سایت و ورود به پنل خدمات مورد نیاز خود را سفارش دهید. مبلغ را به ریال بپردازید و پرداخت اسکایپ پریمیوم خود را به ایرانیکارت بسپارید. آیا تا به حال از اسکایپ پریمیوم استفاده کرده اید؟ تجربه ی خود را با دیگر کاربران در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
گوگل ویس چیست ؟ (Google Voice)
نرم افزارها
گوگل ویس چیست ؟ (Google Voice)
گوگل یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در حوزه فناوری اطلاعات می‌باشد. هدف این شرکت سازماندهی اطلاعات جهان و دسترس‌پذیر کردن آنها برای عموم می‌باشد. این شرکت در راستای رسیدن به...
نرم افزار دیزر (Deezer) چیست؟
اکانت های خارجی
نرم افزار دیزر (Deezer) چیست؟
اگر شما هم زیاد موزیک گوش می‌کنید، حتما نرم‌افزار دیزر deezer را می‌شناسید. دیزر یک نرم‌افزار پخش آنلاین موزیک بوده که در بین کاربران بسیار محبوب است. دسترسی به بی...
نرم افزارها
اسکایپ چیست و چگونه کار می کند؟
اسکایپ Skype یک سرویس VoIP است که به افراد امکان می دهد با استفاده از کامپیوتر، مرورگر وب یا تلفن همراه تماس صوتی و تصویری رایگان از طریق اینترنت برقرار...