حساب بین المللی وب مانی

با استفاده از وب مانی می‌توانید خدمات خود را به مردم سراسر دنیا بفروشید، کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنید، برای دوستان و آشنایان خود پول انتقال دهید و از سایر خدمات این کیف پول الکترونیک استفاده نمایید.

با استفاده از خدمات ایرانیکارت می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون نیاز به داشتن حساب ارزی و کارت اعتباری بین المللی، تنها با پرداخت معادل ریالی به افتتاح حساب وب مانی و یا خرید و فروش آن اقدام کنید.

برای افتتاح حساب وب مانی و شارژ اکانت آن درخواست خود را در ایرانیکارت ثبت کنید.

افتتاح حساب خرید و فروش 

وب مانی
افتتاح حساب وب مانی
شارژ اکانت وب مانی
پرداخت معادل ریالی
پرداخت در سریع‌ترین زمان ممکن
مناسب‌ترین کارمزد

انواع خدمات وب مانی

خرید و فروش دلار وب مانی، افتتاح حساب و ارتقا حساب وب مانی از طریق ایرانیکارت

مزایای افتتاح حساب و خرید و فروش وب مانی

از جمله مزایای استفاده از خدمات وب مانی و افتتاح حساب آن می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

امنیت بالا و کارمزد پایین

با استفاده از وب مانی می‌توانید با امینت زیاد و پرداخت کارمزد اندک به تراکنش‌های مالی بپردازید.

دریافت درآمد فریلنسری

بسیاری از سایت‌های فریلنسری امکان دریافت درآمد از طریق وب مانی را در اختیار کاربران خود می‌گذارند.

پرداخت و رزرو آسان

با استفاده از خدمات ارزی ایرانیکارت بدون نیاز به حساب بانکی و کارت اعتباری بین‌المللی به افتتاح حساب وب مانی بپردازید.

اگر به دنبال راحت‌ترین روش‌ها برای پرداخت‌های بین‌المللی خود هستید

ویدئوی معرفی ایرانیکارت

پرفکت مانی

سیستم پرداخت پویا و مطمئن برای حواله‌ها با مبالغ بالا بسیار

پرفکت مانی

پی پال

انجام تراکنش‌های شخصی، نقل و انتقالات مالی و یا خرید از سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین

پی پال

وب مانی چیست؟

وب مانی به عنوان یک راه حل پرداخت آنلاین در نوامبر 1998 در روسیه شروع به فعالیت کرد. در طی یک دهه گذشته این شرکت خدمات خود را به سایر بازارهای اتحادیه اروپا و ایالات متحده گسترش داده است. وب مانی در واقع بیش از 20 سال تجربه آنلاین دارد و به زمان بحران مالی روسیه در سال 1998  باز میگردد که روبل روسیه به میزان قابل توجهی کاهش یافت.

پس از مدتی به دلیل شهرت بی عیب و نقص این شرکت کاربران خارج از روسیه نیز خواستار دسترسی به این راه حل پرداخت شدند. به همین دلیل این شرکت روسی مجبور شد رویکردهای تجاری خود را متناسب با نیازهای بین المللی تغییر دهد و خدمات خود را گسترش دهد. وب مانی یک مجمع برای شرکت هایی است که در سراسر جهان دفتر مرکزی دارند. به عنوان مثال در ایالات متحده Amstar Holdings Limited نماینده وب مانی است و دارایی های دلار آمریکا را که معمولا با عنوان wmz شناخته می شود، تضمین می کند. در اروپا WebMoney Europe Ltd، دارایی های یورو معروف به wme را تضمین می کند. در روسیه SANTIKA BUSINESS GRUP INC واحدهای عنوان روبل معروف به wmr را تضمین می کند.

 

سایت وب مانی

وبمانی یک سرویس پرداخت آنلاین مانند پی پال است. به این نوع سایت ها که فعالیت آن ها صرفاً در زمینه ارائه خدمات پرداخت آنلاین و ارسال حواله آنلاین می باشد، اصطلاحاً کیف پول الکترونیک می گویند. برای استفاده از خدمات وبمانی نیاز به ساخت اکانت در سایت وب مانی دارید. این امر که افتتاح حساب وبمانی نامیده می شود، با استفاده از هویت و آدرس و شماره تماس ایرانی نیز امکان پذیر است.

حساب وبمانی

 

وب مانی چگونه کار می کند؟

برای درک نحوه عملکرد وب مانی، ابتدا باید با اصطلاح WebMoney Transfer آشنا شوید. ابتدا هر کاربری برای استفاده از خدمات باید در سایت وب مانی ثبت نام کند. پس از ثبت نام یک “کیف پول” به وی اختصاص داده می شود که می تواند وجوه خود را در آن نگهداری کند. از آنجا که شرکت های مختلف وجوه مستریان خود را نگه می دارند به توجه به کشور انواع مختلفی از کیف پول ها وجود دارد. به عنوان مثال کیف پول R برای روس ها (WMR)، کیف پول E برای اروپایی ها (WME) و کیف پول Z برای آمریکایی ها (WMZ) می باشد.

تمامی این کیف پول های در بخش های مخلتفی از پلتفرمی به نام “keeper” ذخیره و  مدیریت می شوند. به عنوان مثال متداول ترین و پرکاربردترین آنها برای وب مانی (Keeper Standard (Mini  می باشد که در کلیه دستگاه ها (دسک تاپ و موبایل) قابل دسترس است و بلافاصله پس از ثبت نام آماده استفاده است.

همچنین Keeper Mobile نیز وجود دارد که مورد علاقه کاربران موبایل قرار گرفته و در دستگاههای مختلف تلفن همراه اندروید و IOS قابل استفاده می باشد. (Keeper WebPro (Light و (Keeper WinPro (Classic نیز ویژگی هایی خوبی دارند که کاربران به راحتی می توانند از آنها استفاده کنند.

آموزش حساب وب مانی

کاربردهای وب مانی چیست؟

همانگونه که گفته شد با ایجاد دهکده ی جهانی و به وجود آمدن نیاز به سرعت بخشیدن به پرداخت و جابه جایی پول این حساب ها به وجود آمدند. پرداخت با وب مانی یکی از مهم ترین کاربرد های این حساب است. البته که این حساب کاربرد های فراوانی دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیک کرد.

  • پرداخت با وب مانی

با وب مانی می توانید بسیاری از پرداخت ها در سایت های خارجی و پرداخت برای خدمات این سایت ها را انجام دهید. همچنین می توانید خرید های اینترنتی خود را با این حساب انجام دهید. اما در نظر داشته باشید تنها از سایت هایی می توانید خرید کنید که حتما درگاه وب مانی داشته باشند و بتوان با آنها این پرداخت ها را انجام داد. از جمله این خرید ها می تواند خرید و رزرو پرداخت هتل خارجی ، خرید اکانت پریمیوم پلتفرم های معروف، هستند.

یکی از مهم ترین فاکتور های سیستم مالی پیشرفته این است که با آن بتوان در کنار پرداخت ، دریافت آسان داشت. از دیگر کاربرد های وب مانی این است که به راحتی می توان دریافت های مالی با آن داشت. به دلیل تحریم نبودن وب مانی و امکان داشتن حساب به عنوان یک ایرانی این سیستم در ایران طرفداران زیادی دارد. بسیاری از فریلنسر ها درآمد خود را با استفاده از این حساب ها نقد می کنند. البته نکته اینجاست که کارفرمای خارجی شما و یا سایتی که از طریق آن پول خود را دریافت می کنید از این حساب ها پشتیبانی کند.

نحوه ثبت نام وب مانی

با وجود تمامی توضیحات و پیچیدگی هایی که وجود دارد  ثبت نام وب مانی بسیار ساده و کاربرپسند می باشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که وارد سایت وب مانی شوید و در قسمت ثبت نام تمامی اطلاعاتی که از شما خواسته را وارد کنید. پس از اینکه اطلاعات خود را تکمیل کردید باید شماره تلفن و ایمیل خود را تایید کنید.

پس از تکمیل ثبت نام، با اولین ورود شما به WebMoney Keeper Standard منتقل می شوید و قادر به استفاده از خدمات پرداخت می باشید. البته لازم به ذکر است که در این مرحله محدودیت هایی برای شما وجود دارد و برای اینکه به کلیه خدمات وب مانی دسترسی پیدا کنید باید تصویر پاسپورت خود را ارسال کنید.

نحوه استفاده از وب مانی

با توجه به موقعیت مکانی خود می توانید با استفاده از یک کردیت کارت/دبیت کارت، از طریق انتقال مستقیم بانکی یا برخی از گزینه های دیگر در نزدیکی شما به حساب وبمانی خود اضافه کنید. اگر در روسیه زندگی می کنید یا شهروند کشورهای مشترک المنافع (CIS) هستید می توانید با استفاده از ترمینال های نقدی مانند Netto، TelCell یا ExpressPay بودجه اضافه کنید. با تأمین اعتبار وبمانی در کیف پول دیجیتال خود، می توانید از فروشگاه های آنلاین که وبمانی را می پذیرند، انواع کالا و خدمات را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

معرفی لیست فروشگاه های پذیرنده وب مانی

همان طور که در ابتدای مقاله بیان کردیم، به دلیل تحریم نبودن سرویس های این کمپانی برای کاربران ایرانی، این کیف پول در ایران از محبوبیت بیشتری برخوردار است. اما سوال اصلی که هنگام استفاده از خدمات این شبکه پرداخت آنلاین مطرح می شود این است که با وب مانی از کدام سایت ها میتوان خرید کرد؟ چرا که هدف اصلی از ایجاد حساب در انواع کیف پول های الکترونیکی، پرداخت ارزی در سایت های مختلف است. بنابراین اگر شما نتوانید از حساب بانکی بین المللی که ایجاد کرده اید استفاده کنید، عملا ضرر کرده اید!

در مقاله ای که در رابطه با تفاوت پرفکت مانی و وبمانی در اختیار شما قرار دادیم، در نهایت به این نتیجه رسیدیم که در سطح جهان، میزان محبوبیت وبمانی از پرفکت مانی بیشتر است! پس اگر نمیدانید که بین این دو سرویس ارائه دهنده خدمات ارزی کدام یک را انتخاب کنید، بهتر است که در ادامه همراه ما باشید تا با برخی از سایت های پذیرنده وبمانی آشنا شوید!

لیست فروشگاه های پذیرنده وبمانی | با وب مانی از کدام سایت ها میتوان خرید کرد؟

  • سایت علی اکسپرس : فروشگاه اینترنتی
  • سایت DX : فروشگاه اینترنتی
  • سایت Sellane : خرید و فروش کالا
  • سایت Dhgate : فروشگاه اینترنتی
  • سایت Mango : فروشگاه اینترنتی لباس
  • سایت Go Get SSL : ارائه خدمات هاستینگ (میزبانی وب)
  • سایت Reseller Club : ارائه خدمات هاستینگ
  • سایت Web Names : ارائه خدمات هاستینگ
  • سایت Emirates : فروش بلیط هواپیمایی امارات
  • سایت tinydeal : فروشگاه اینترنتی
  • سایت UralAirLines : شرکت هواپیمایی

 

وبمانی از کدام ارزها پشتیبانی می کند؟

یکی از مهمترین نکاتی که در رابطه با انتخاب کیف پول الکترونیکی باید مد نظر داشته باشید، این است که این کیف پول از کدام یک از ارزهای رایج در سطح جهان پشتیبانی می کند. مسلما هرچه که تعداد ارزهای پشتیبانی شده توسط این شبکه پرداخت بیشتر باشد، اعتبار بیشتری داشته و راحتتر می توان از آن برای پرداخت ارزی ، انتقال ارز و خرید از سایت های خارجی استفاده کرد. در میان انواع کیف پول هایی که وجود دارد، شاید تنوع انواع کیف پول وبمانی به اندازه پی پال نباشد، اما با توجه به این که در ایران تحریم نیست، کار با آن مشابه با پی پال در ایران نیز خطری ندارد. به همین علت است که برخی از کاربران ایرانی، خصوصا کسانی که قصد خرید از علی اکسپرس را دارند، ترجیح می دهند از این شبکه پرداخت آنلاین استفاده کنند.

در حال حاضر، پاسخ سوال وبمانی از کدام ارزها پشتیبانی می کند؟ ، به چند مورد زیر ختم می شود، که البته در بسیاری از مواقع کار شما را راه می اندازد!

  • واحد پول به دلار (WMZ)
  • واحد پول به یورو (WME)
  • واحد پول به روبل روسیه (WMR)
  • واحد پول به گریونا اکراین (WMU)
  • واحد پول به روبل بلاروس (WMB)
  • موجودی طلا (WMG)
  • واحد پول به بیت کوین (WMX)
  • واحد پول به بیت کوین کش (WMH)
  • واحد پول به لایت کوین (WML)
  • واحد پول به دانگ ویتنام (WMV)

 

پاسپورت وبمانی چیست؟

قبل از اینکه به معرفی انواع پاسپورت وبمانی بپردازیم، بهتر است که شما را با این مفهوم و تاثیر آن در امنیت اکانت شما، اطلاعاتی در اختیارتان قرار دهیم.

زمانی که شما افتتاح حساب وبمانی را انجام می دهید، یک کد 12 رقمی WMID در اختیار شما قرار داده می شود که نشانی از هویت شما جهت انجام تراکنش های مالی و انتقال ارز است. به عبارت دیگر، دیگران می توانند با استفاده از این شماره، وجه مورد نظر را به حساب شما انتقال دهند. اما آیا این انتقال وجه امن است؟ آیا فردی که دریافت کننده ارز است، قابل اطمینان هست؟

زمانی که با استفاده از ارزهای دیجیتال مانند پی پال ، پرفکت مانی و وب مانی ارزی را انتقال می دهید، امنیت تراکنش انجام شده به عهده شما خواهد بود. یعنی این که آیا فرد گیرنده فرد خلافکاری هست یا نه، مسئولتیش به عهده شما است نه فردی که ارز انتقال داده شده را دریافت می کند.

اما از کجا می توان متوجه شد که فرد گیرنده قابل اعتماد هست یا نه؟ خوشبختانه جواب این سوال در پاسپورت وبمانی که موقع افتتاح حساب به افراد تعلق میگیرد بستگی دارد. این پاسپورت به نوعی مدرک شناسایی شما است که اطلاعاتی نظیر نام و نام خانوادگی، اطلاعات تماس، شماره پاسپورت و … در آن قرار داده می شود. هر چه که نوع پاسپورت شما بالاتر باشد، یعنی اعتبار اکانت شما در این سیستم شبکه پرداخت بیشتر بوده و در نتیجه امنیت بیشتری دارد.

افتتاح حساب وبمانی | وب مانی

انواع حساب وب مانی

برای استفاده ی بهتر از سیستم پرداخت آنلاین بهتر است با انواع حساب وب مانی آشنایی داشته باشید. به طور کلی وب مانی سه نوع حساب به مشترکین ارائه می دهد که باید برای تراکنش های بالا و کارمزد کم نسبت به ارتقای حساب خود اقدام کنید.

  • پاسپورت الیاس (alias passport):  وقتی ثبت نام اولیه وب مانی را انجام می دهید. حساب شما به صورت پیش فرض آلیاس است این بدان معناست که شما هنوز اطلاعات تکمیلی برای وب مانی ارسال نکرده اید و سقف تبادلات شما محدود است. حداکثر تراکنش روزانه ۱۰۰ دلار هفتگی ۳۰۰ دلار و ماهیانه ۵۰۰ دلار است.
  • پاسپورت فرمال (formal passport)  : پس از ثبت نام در سایت برای ارتقا حساب خود بر روی گزینه ی  Formal or higher level passport بزنید . سپس مشخصات پاسپورت و کارت ملی خودتان را در فرم مربوطه وارد کنید. آدرس کشور، شهر و محل سکونت و کد پستی خود را وارد کنید. این پاسپورت باز سقف نسبتا محدودی دارد اگر سقف مالی بالاتری نیاز دارید باید پاسپورت پرسنال تهیه کنید. حداکثر تراکنش روزانه ۶۰۰ دلار هفتگی ۱۵۰۰ دلار و ماهیانه ۳۰۰۰ دلار است.
  • پاسپورت پرسونال (personal passport) : برای ارتقای حساب خود به نوع پرسنال باید به صورت حضوری مدارک خود را به سفارت روسیه ببرید. پس از تایید وب مانی سقف تراکنش های شما افزایش می یابد و می توانید به راحتی از حساب خود استفاده کنید. حداکثر تراکنش روزانه ۱۲۰۰۰ دلار هفتگی ۳۰۰۰۰ دلار و ماهیانه به طور نامحدود است.
  • پاسپورت اینیشیال (initial passport) : برای ارتقای حساب خود به نوع پرسنال باید به صورت حضوری مدارک خود را به سفارت روسیه ببرید. پس از تایید وب مانی سقف تراکنش های شما افزایش می یابد و می توانید به راحتی از حساب خود استفاده کنید. حداکثر تراکنش روزانه ۱۲۰۰۰ دلار هفتگی ۶۰۰۰۰ دلار و ماهیانه به طور نامحدود است.

محدویت های انواع کیف پول وبمانی

هر یک از انواع کیف پول وبمانی متناسب با نوع پاسپورتی که شما انتخاب کرده اید، یک سری محدودیت در میزان سقف موجودی و تراکنش ها در زمان های مختلف دارند. این محدودیت ها به شکل زیر اعمال می شوند:

محدودیت سقف موجودی کیف پول وب مانی

نوع کیف پول پاسپورت الیاس پاسپورت فرمال پاسپورت اینیشیال پاسپورت پرسونال
WMR 45000 200000 900000 9000000
WMZ 300 10000 30000
WME 300 10000 30000 60000
WMU 20000 80000 360000 3600000
WMB 0 0 45000 450000
WMG 63 300 1000 15000
WMX 15000 30000 600000 6000000

معرفی انواع پاسپورت وبمانی

پاسپورت الیاس (Alias) وب مانی

به محض این که افتتاح حساب وبمانی شما در این شبکه پرداخت انجام شود، نوع پاسپورتی که به شما تعلق میگیرد، از همین نوع الیاس خواهد بود. این نوع اعتبار برای زمانی مناسب است که شما انتقال ارز با مبالغ بالا و یا خریدهای متعدد انجام نمی دهید.

محدودیت های این نوع پاسپورت عبارت است از:

  • محدودیت میزان تراکنش های انجام شده : 100 دلار در روز و 600 دلار در ماه
  • حداکثر میزان موجودی : 300 دلار

محدودیت میزان تراکنش های انجام شده در پاسپورت الیاس

نوع کیف پول ماهانه هفتگی روزانه
WMR 90000 45000 15000
WMZ 500 300 100
WME 500 300 100
WMU 40000 20000 6000
WMB 0 0 0
WMG 126 63 21
WMX 30000 15000 6000

 

پاسپورت فرمال (Formal) وب مانی

در صورتی که قرار است یکی از کاربران فعال این شبکه باشید، بهتر است که نوع پاسپورت خود را به صورت رایگان به این حالت ارتقا دهید. برای انجام این کار می توانید از اسکن پاسپورت و یا کارت ملی خود استفاده نمایید.

  • محدودیت میزان تراکنش های انجام شده : 3000 دلار در روز و 15000 دلار در ماه
  • حداکثر میزان موجودی : 10000 دلار

محدودیت میزان تراکنش های انجام شده در پاسپورت فرمال

نوع کیف پول ماهانه هفتگی روزانه
WMR 200000 200000 60000
WMZ 15000 10000 3000
WME 15000 10000 3000
WMU 80000 80000 25000
WMB 0 0 0
WMG 500 300 100
WMX 600000 300000 120000

 

پاسپورت اینیشیال (Initial) وب مانی

استفاده از این نوع پاسپورت به کسانی توصیه می شود که قرار است از این شبکه برای کسب و کارهای کوچک استفاده کنند. برای انجام این کار باید اطلاعاتی را در اختیار این شبکه پرداخت قرار داده و سپس هزینه ای را پرداخت نمایید.

  • محدودیت میزان تراکنش های انجام شده : 12000 دلار در روز و 60000 دلار در ماه
  • حداکثر میزان موجودی : 30000 دلار

محدودیت میزان تراکنش های انجام شده در پاسپورت اینیشیال

نوع کیف پول ماهانه هفتگی روزانه
WMR 1800000 900000 300000
WMZ 60000 30000 12000
WME 60000 30000 12000
WMU 720000 20000 6000
WMB 90000 45000 15000
WMG 2000 1000 500
WMX 1200000 600000 240000

پاسپورت پرسونال (Personal)‌ وب مانی

پاسپورت پرسونال یکی از انواع پاسپورت وبمانی است که بیشترین درجه آزادی را در اختیار شما قرار می دهد. برای ارتقا نوع پاسپورت خود در این حالت باید علاوه بر پرداخت هزینه 50 دلاری به یکی از نمایندگی های وب مانی به همراه مدارک مورد نیاز مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کنید. استفاده از این نوع پاسپورت به کسانی توصیه می شود که تراکنش های مالی متعدد با مبالغ زیادی را می خواهند با استفاده از این شبکه انجام دهند. خبر خوب در مورد این نوع پاسپورت این است که هیچگونه محدودیتی برای کاربرانش در نظر نگرفته است.

محدودیت میزان تراکنش های انجام شده در پاسپورت پرسونال

نوع کیف پول ماهانه هفتگی روزانه
WMR 9000000 9000000 3000000
WMZ
WME
WMU 3600000 3600000 1200000
WMB 450000 450000 150000
WMG 30000 15000 5000
WMX 6000000 6000000 2400000

آشنایی با اپلیکیشن E-Num وبمانی

همان طور که می دانید، وب مانی نیز یکی از انواع کیف پول الکترونیکی است که انجام تراکنش های آن مبتنی بر اینترنت است. اما به دلیل محبوبیتی که این سیستم در میان افراد در سطح جهان به خصوص ایران پیدا کرده است، شرایطی را مهیا کرده تا با استفاده از اپلیکیشن E-Num وبمانی ، امنیت حسابت کاربران را تضمین نمایید.

یکی از روش های انتقال ارز با استفاده از حساب وبمانی ، استفاده از اپلیکیشن E-Num وبمانی است. به عبارت دیگر شما می توانید با استفاده از این نرم افزار که قابلیت نصب در انواع تلفن های همراه را دارد، تراکنش خود را به صورت رمزنگاری شده انجام داده و به نوعی با استفاده از احراز هویت دو مرحله ای، امنیت حسابتان را تضمین کنید.

اپلیکیشن E-Num وبمانی چگونه کار می کند؟

همان طور که گفته شد هدف اصلی از استفاده از این نرم افزار، کدگذاری کردن تراکنش هایی است که قصد انجامش را دارید. زمانی که شما وارد این اپلیکیشن می شوید، برای تراکنشی که قصد انجامش را دارید، یک کد به صورت آفلاین تولید می شود. شما باید این کد تولید شده توسط نرم افزار را در اختیار فرد گیرنده قرار دهید تا بتواند وجه انتقال داده شده را برداشت نماید. در واقع شما با دادن این رمز به فرد گیرنده، تضمین می کند که تنها همان فرد قادر به برداشت این وجه باشد و نه هیچ کس دیگر!

کارمزد WenMoney

از نرم افزار E-Num وبمانی در چه سیستم عامل هایی می توان استفاده کرد؟

این نرم افزار برای سیستم عامل های مختلف تلفن های همراه توسعه داده شده است. بنابراین از آن می توانید در سیستم عامل های اندروید، iOS ، ویندوز و … استفاده کنید. کافی است به استور تلفن همراهتان مراجعه کنید و این اپ را دانلود و نصب کنید.

آموزش نصب اپلیکیشن E-Num وبمانی

در صورتی که از کاربران جدید این شبکه پرداخت آنلاین هستید، به صورت خودکار در این نرم افزار اطلاعات شما ثبت می شود. اما در صورتی که از مشتریان قدیمی این شبکه هستید، باید خودتان ثبت نام کنید!

بعد از این که برنامه را دانلود و نصب کنید، باید از طریق آدرس ایمیل و شماره تلفنی که برای ساخت حساب وبمانی استفاده کردید، در این اپلیکیشن نیز ثبت نام کنید. بعد از آن از طریق کدی که برای ایمیل و شماره تلفنتان ارسال می شود، حساب ایجاد شده را وریفای کنید.

همراهان گرامی، شما می توانید برای دسترسی راحت به حساب وبمانی تان از این ابزار استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که برای شارژ حساب وبمانی (خرید و فروش دلار وبمانی) می توانید از خدمات ارزی ایرانیکارت استفاده کنید.

سوال خود را از ایرانیکارت بپرسید

سوالات متداول کاربران

خرید وبمانی در ۵ تا ۳۰ دقیقه انجام می‌گیرد و فروش و تسویه حساب آن ۱ تا ۳ روز کاری.

هزینه ساخت حساب وب مانی توسط ایرانیکارت 11 دلار می‌باشد.

بله، شما می‌توانید از طریق ایرانیکارت برای نقد کردن وب مانی اقدام کنید.

آیا اطلاعات این صفحه مفید بود ؟
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید