مسافرت و مهاجرت

پرداخت هزینه ی چاپ مقاله در مجلات خارجی

پرداخت هزینه ی چاپ مقاله در مجلات خارجی

یکی از دغدغه های بزرگ دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی چاپ مقاله در مجلات معتبر خارجی است. این کار به اعتبار تحصیلات آن ها در ایران و کشور های دیگر بسیار کمک می کند. اگر کسی قصد مهاجرت تحصیلی و گرفتن ویزای تحصیلی داشته باشد، چاپ مقاله در مجلات خارجی یکی از الزامات کار آن ها خواهد بود. در اصل اگر شما برای کارتان و تحصیلتان بسیار تلاش کرده باشید اما مقاله ی خارجی چاپ شده و تایید شده نداشته باشید ممکن است فرآیند کاری شما به خطر بیافتد. در این مقاله در مورد فرآِیند ارسال مقالات و پرداخت هزینه ی چاپ مقالات در مجلات خارجی صحبت خواهیم کرد.

فرآیند ارسال مقالات به مجلات خارجی

پیش از اینکه به مبحث مهم پرداخت هزینه ی چاپ مقالات در مجلات خارجی بپردازیم بهتر است که شما با فرآیند کار آشنا باشید. نوشتن مقالات و گرفتن پذیرش برای چاپ آن ها کار آسانی نیست اما غیر ممکن نیست. معمولا در این موارد استادان و دانشجویان موفق می توانند به خوبی شما را راهنمایی کنند. برای گرفتن پذیرش باید تمرین و ممارست فراوانی داشته باشید. مقالات به زبان بین المللی انگلیسی به صورت روان ترجمه شده باشند، زیرا اینکار امتیاز بالایی در پیشبرد روند دارد.

پرداخت هزینه ی چاپ مقاله

انتخاب موضوع مقاله

انتخاب موضوع همیشه یکی از چالش برانگیز ترین قسمت کار است. برای شروع شما باید موضوع خوبی در حوزهی تخصصی خود پیدا کنید. یک موضوع جدید که بتوان آن را بسط داد. خود قاضی کار خود باشید، آیا به نظرتان چیزی که می خواهید در مورد آن بنویسید ارزش آن را دارد که دیگر دانشجویان در سراسر دنیا از آن استفاده کنند؟ البته که استاد راهنمای شما که سال ها تجربه دارد در این فرآیند می تواند به خوبی به شما راه را نشان دهد. پس از آن باید ایده ی خود را طبق آخرین استانداردها گسترش دهید.

انتخاب مجله برای ارسال مقاله ها

مرحله ی بعد از نوشتن مقاله پیدا کردن ژورنال مناسب برای چاپ آن است. دو روش مهم برای اینکار وجود دارد، اول اینکه شما ببینید مقالات مشابه با مقاله ی شما در چه مجلاتی پذیرفته و چاپ شده اند. این به شما نشان می دهد که احتمال قبولی شما تا چه میزان است. دوم اینکه از طریق سایت های مخصوص مجله یاب ، مجله ی مورد نظر خود را پیدا کنید. در گوگل کلمه ی journal finder را سرچ کنید تا به این سایت ها دسترسی داشته باشید.

پذیرش گرفتن در مجلات خارجی

پس از پیدا کردن مجله ی مناسب ، دانشجو باید در سایت مجله ی مورد نظر به دنبال گزینه ای راهنما باشد. هر کدام از مجلات قانون چاپی خود، فرمت نوشتاری و نگارشی مخصوص به خود را دارند. پس از بررسی این مورد شما باید مقاله ی خود را طبق قوانین حتما ویرایش کنید. پس از این مرحله مقاله ی خود را ارسال می کنید. در مرحله ی بعدی داوران مقاله ی شما را طبق استاندارد های مخصوص خودشان بررسی می کنند و پس از آن جواب نهایی را به شما می دهند. در صورتی که مقاله ی شما نتوانست نمره قبولی را دریافت کند، معمولا داوران برای شما تصحیحات را می فرستند و منتظر ویرایش دوم شما خواهند ماند.

پرداخت هزینه ی چاپ مقاله در مجلات خارجی

پس از گذراندن فرآیند های بالا حال نوبت به پرداخت هزینه ی چاپ مقاله در مجلات خارجی رسیده است. در ایران به دلیل تحریم ها دسترسی به حساب های بانکی امکان پذیر نیست. اما در این مساله ما راه کار هایی را به شما پیشنهاد می دهیم. به یکی از روش های زیر می توانید پرداخت خود را انجام دهید:

پرداخت با هزینه ی چاپ با پی پال

پر کاربردترین کیف پول الکترونیکی در سطح جهان است. امروزه اکثر سایت ها و فروشگاه های اینترنتی پرداخت با پی پال را معتبر می شمارند. برای ساخت پی پال شما به یک ایمیل و یک کارت اعتباری برای متصل کردن حساب خود به پی پال نیاز دارید. در ایران به دلیل تحریم ها نمی توان به صورت مستقیم از پی پال استفاده کرد، برای افتتاح حساب پی پال می توانید از سایت ایرانیکارت استفاده کنید.

پرداخت با کارت های اعتباری

کارت اعتباری و دبیت کارت حساب های بانکی رسمی و معتبر هستند. این کارت ها مانند کارت های بانکی ایرانی امکان پرداخت از طریق دستگاه پوز و پرداخت اینترنتی را دارند. به دلیل تحریم ها دسترسی به این کارت ها در ایران با مشکلاتی مواجه است اما چنانچه برای پرداخت های خود به کارت هایی نظیر ویزا کارت یا مستر کارت نیاز دارید می توانید آن ها را از ایرانیکارت دریافت کنید.

پرداخت ارزی با ایرانیکارت

برای پرداخت در سایت های چاپ مقاله  نیاز نیست حتما از کارت های ذکر شده استفاده کنید. شما می توانید به صورت مستقیم از خرید خود را به ایرانیکارت بسپارید. در سایت ایرانیکارت ثبت نام کنید به قسمت پرداخت در سایت های خارجی بروید و با وارد کردن اطلاعات خود قسمت پرداخت را کاملا به ایرانیکارت بسپارید.

پرداخت هزینه ی چاپ مقاله در مجلات خارجی
یکی از دغدغه های بزرگ دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی چاپ مقاله در مجلات معتبر خارجی است. این کار به اعتبار تحصیلات آن ها در ایران و کشور های دیگر...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
مسافرت و مهاجرت
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
اگر قصد دارید به کانادا مهاجرت کنید و اقامت دائم در این کشور را داشته باشید، حتما باید از طریق اکسپرس انتری (Express Entry) نسبت به انجام آن اقدام نمایید....
واچر (ووچر) هتل چیست؟
مسافرت و مهاجرت
واچر (ووچر) هتل چیست؟
شاید برای شما هم پیش‌آمده باشد که بخواهید به سفر بروید و از یک هتل خوب و راحت استفاده کنید. اما چگونه می‌توانید مطمئن شوید که هتلی که انتخاب کرده‌اید...
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
مسافرت و مهاجرت
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
روش‌های مختلفی برای مهاجرت و گرفتن اقامت در کشوری دیگر وجود دارد، که یکی از بهترین موارد آن دریافت ویزای تحصیلی می‌باشد. برای ادامه تحصیل در کشوری دیگر هم روش‌های...