مسافرت و مهاجرت

نحوه پرداخت هزینه wes

نحوه پرداخت هزینه wes

متقاضیان اخذ ویزای تحصیلی آمریکا یا کانادا، در برخی شرایط در کنار سایر مدارکی که ارائه می دهند، نیاز به ارائه تاییدیه ارزیابی مدارک تحصیلی نیز دارند. ارزیابی مدارک تحصیلی به فرایندی گفته می شود که مدارک دانشگاهی متقاضیان از کشور های مختلف رتبه بندی می شود. یکی از معتبر ترین مراکز ارزیابی مدارک، موسسه  World Education Services که به اختصار WES نامیده می شود، است. این موسسه بین دانشگاه ها و موسسات آموزشی آمریکای شمالی اعتبار بالایی دارد. اگر برای پرداخت هزینه WES نیاز به پرداخت ارزی دارید، پس در این مقاله همراه ما باشید.

ارزشیابی مدارک تحصیلی ایران در آمریکا

یکی از مدارک مورد نیاز برای تحصیل در کشور های دیگر، مدارک تحصیلی پیشین متقاضی است. این مدارک در سطح های مختلف، از دانشگاه ها با نظام های آموزشی مختلف دریافت می گردند. هیئت داوران دانشگاه برای پذیرش دانشگاه، بر اساس ارزیابی جامعی که روی این مدارک انجام می شود تصمیم گیری می کنند.

پرداخت هزینه WES

در واقع ارزیابی مدارک تحصیلی، باعث می شود دانشجویان متقاضی از کشور های مختلف، با معیار ثابتی ارزیابی و رتبه بندی گردند. به این ترتیب تصمیم گیری برای پذیرش دانشجویان ساده تر خواهد بود. برخی از دانشگاه های آمریکا و کانادا، برای پذیرش از  دانشجو تقاضای تاییدیه مدارک تحصیلی می کنند.

موسسه WES

موسسات و مراکز فراوانی هستند که خدمات ارزشیابی مدارک تحصیلی ارائه می دهند. یکی از معتبر ترین مراکز در این زمینه، موسسه WES است. این سازمان به دانشجویان یا مهاجرانی که قصد تحصیل یا کار در کشور های آمریکا و کانادا داشته باشند، خدمات ارزشیابی مدارک تحصیلی ارائه می دهد. به طور میانگین این مجوعه سالانه 200.000 مدرک تحصیلی ارزشیابی می نماید.

پرداخت هزینه WES

پرداخت هزینه WES تنها از راه پرداخت ارزی امکان پذیر است. به دلیل تحریم های مالی علیه ایران، امکان پرداخت ارزی با حساب های بانکی ایرانی وجود ندارد. پس برای این کار نیاز به افتتاح حساب ارزی دارید یا یکی از انواع کردیت کارت مثل ویزا کارت یا مسترکارت دارید. در صورتی که به این نوع حساب ها دسترسی ندارید، می توانید از خدمات پرداخت ارزی ایرانیکارت بهره ببرید. همچنین می توانید از کارت های مجازی ایرانیکارت نیز استفاده کنید.

ثبت درخواست

پرداخت هزینه WES

نکاتی که باید در رابطه با WES بدانید

  • در صورتی که قصد شما از مهاجرت تحصیل باشد، پکیجی که برای ارزشیابی انتخاب می نمایید Course by Course with GPA & course-levels خواهد بود. در این قسمت شما نمرات درسی خود را به صورت تک تک وارد می نمایید.
  • در صورتی که برای مهاجرت و کار اقدام می نمایید، گزینه مورد نیاز شما Document-by-Document Evaluation خواهد بود.
  • این موسسه مدارک شما را مورد ارزشیابی قرار می دهد و نتیجه را ثبت نموده و بر اساس درخواست شما آن را برای دانشگاه ها، موسسات یا سفارت ارسال می کند.
  • مدارکی که بریا این موسسه ارسال می شود به شما بازگردانده نخواهد شد. پس اصل مدارک را ارسال نکنید.

یکی از مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تحصیلی آمریکا، بسته به دانشگاهی که انتخاب می کنید تاییدیه ارزشیابی مدارک تحصیلی خواهد بود. بین مراکز و موسسات فراوانی که خدمات ارزشیابی مدارک تحصیلی ارائه می دهند، موسسه WES یکی از معتبر ترین هاست. برای پرداخت هزینه WES نیاز به پرداخت ارزی خواهید داشت.

نحوه پرداخت هزینه wes
متقاضیان اخذ ویزای تحصیلی آمریکا یا کانادا، در برخی شرایط در کنار سایر مدارکی که ارائه می دهند، نیاز به ارائه تاییدیه ارزیابی مدارک تحصیلی نیز دارند. ارزیابی مدارک تحصیلی...
5 از 2 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
مسافرت و مهاجرت
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
اگر قصد دارید به کانادا مهاجرت کنید و اقامت دائم در این کشور را داشته باشید، حتما باید از طریق اکسپرس انتری (Express Entry) نسبت به انجام آن اقدام نمایید....
واچر (ووچر) هتل چیست؟
مسافرت و مهاجرت
واچر (ووچر) هتل چیست؟
شاید برای شما هم پیش‌آمده باشد که بخواهید به سفر بروید و از یک هتل خوب و راحت استفاده کنید. اما چگونه می‌توانید مطمئن شوید که هتلی که انتخاب کرده‌اید...
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
مسافرت و مهاجرت
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
روش‌های مختلفی برای مهاجرت و گرفتن اقامت در کشوری دیگر وجود دارد، که یکی از بهترین موارد آن دریافت ویزای تحصیلی می‌باشد. برای ادامه تحصیل در کشوری دیگر هم روش‌های...