دامنه و هاست

پرستاشاپ چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

پرستاشاپ چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

این روزها ایجاد یک فروشگاه آنلاین ممکن است نگران کننده باشد، به خصوص هنگامی که با پلتفرم های موجود و سطح عملکرد آنها چندان آشنا نیستید. انتخاب یکی از بهترین پلتفرم ها برای فروشگاه بسیار دشوار است. تمام پلتفرم های تجارت الکترونیک مجموعه ای از ویژگی های خاص، استفاده آسان و سطح انعطاف پذیری خاص خود را دارد. بنابراین شما باید در هنگام تعیین بستر برای شغل خود بسیار مراقب باشید. زیرا بعدا در موفقیت یا عدم موفقیت فروشگاه شما نقش بسزایی خواهد داشت. در این مقاله خواهید آموخت که پرستاشاپ چیست و چرا چنین تقاضا در بین توسعه دهندگان وب تجارت الکترونیک در سراسر جهان وجود دارد.

پرستاشاپ چیست ؟

PrestaShop یک پلتفرم تجارت الکترونیکی اپن سورس است که به صورت رایگان در دسترس است. درواقع پرستاشاپ یکی از بهترین پلتفرم های تجارت الکترونیک اپن سورس است که دارای ویژگی های قوی و منعطفی می باشد. زیرساخت این پلتفرم PHP می باشد که دارندگان کسب و کار کمک میکند تا وب سایت خود را به راحتی اجاد کنند.

در حال حاضر حدود 270،000 فروشگاه آنلاین وجود دارد که توسط PrestaShop در سراسر جهان کار می کنند. PrestaShop دارای هزاران برنامه نویس و بیش از 250 آژانس می باشد که در رشد و نوآوری آن شرکت می کنند. PrestaShop کاملا شبیه وردپرس است. با این حال کمی متفاوت ازوردپرس می باشد. PrestaShop صرفا به سمت تجارت الکترونیک تراز شده است. در حالی که WordPress یک بستر عالی برای وبلاگ نویسی و همچنین تجارت الکترونیک است.

PrestaShop یکی از قوی ترین پلتفرم سازنده وب سایت تجارت الکترونیک است و دارای یک رابط فوق العاده بصری برای مدیریت فروشگاه اینترنتی شما می باشد. صدها ماژول برای تقویت کارایی این نرم افزار ارائه می دهد. برخی از ویژگی های قابل توجه PrestaShop مانند طرح های پشتیبانی پیشرفته، قابلیت اطمینان بالا و دسترسی آسان به کاربران این امکان را می دهد تا تجارت خود را ارزیابی کنند و اعتبار سایت خود را افزایش دهند.

اگر شماهم اهل دنیای برنامه‌نویسی و نرم افزارها هستید، مطالعه کسب درآمد دلاری با برنامه نویسی را از دست ندهید!

راه اندازی سایت و فروشگاه آنلاین

ویژگی های پرستاشاپ چیست ؟

PrestaShop دارای بیش از سیصد ویژگی داخلی است که به شما امکان می دهد روش های پرداخت، حمل و نقل، لیست محصولات، تأمین کنندگان و خریداران را مدیریت کنید. PrestaShop از یک سیستم قالب وب استفاده می کند که به شما امکان می دهد فروشگاه را شخصی سازی کنید و از ماژول های افزودنی استفاده کنید. در حالی که برای ایجاد موضوع PrestaShop، به یک سازنده قوی PrestaShop نیاز دارید که می تواند به شما کمک کند نوع تم را مطابق مشخصات خود بسازید.

  • سهولت در استفاده

از آنجا که باطن PrestaShop کمی فنی تر است، بنابراین تنظیم آن زمان زیادی می برد. شما نسخه آزمایشی آنلاین را از نسخه ی نمایشی PrestaShop می گیرید که شامل front-end و back-end است. به راحتی می توانید آن را در یک دسکتاپ، تبلت، تلفن همراه با تمام ویژگی های مورد نظر بصری کنید. از آنجا که PrestaShop برای راه اندازی کمی زمان نیاز دارد اما ارزش صبر کردن را دارد. نصب PrestaShop و استفاده از آن بسیار آسان است. این یک فروشگاه آنلاین کاملا ریسپانسیو را در هیچ زمان و در اختیار شما قرار می دهد.

  • رایگان و اپن سورس

PrestaShop یک پلتفرم کاملا رایگان و اپن سورس است که به شما امکان می دهد تا در عرض چند دقیقه یک سایت کاملا قابل تنظیم بسازید. PrestaShop راه توسعه وب سایت تجارت الکترونیک را آسان تر و در دسترس تر می کند. این CMS باورنکردنی تجارت الکترونیک در 65 کشور دارای بیش از یک میلیون عضو فعال انجمن اپن سورس می باشد.

PrestaShop یکی از بزرگترین انجمن های اپن سورس جهان است. این انجمن به طور مداوم در بهبود این پلتفرم نقش دارند. آنها تاکنون به نقاط عطفی مانند ارائه بیش از 75 مترجم رایگان و بیش از 60 ماژول پرداخت سازگار با PrestaShop دست یافته اند. و هر پیشرفتی، PrestaShop را به یک پلتفرم بزرگتر پیشرفته تر تبدیل می کند.

پرستاشاپ

  • Google Rich Snippets

بدون شک گوگل ستون اصلی ترافیک وب سایت شماست. و باید بداند وب سایت شما در مورد چیست و چه خدماتی را ارائه می دهد تا بتواند وب سایت شما را از دیگران متمایز کند. در نتیجه می تواند بدون هیچ مشکلی ترافیک را به سایت شما منتقل کند. این جایی است که شما باید از Rich Snippets استفاده کنید. شما می توانید از Rich Snippets استفاده کنید تا وب سایت خود را نسبت به رقبا متفاوت نگه دارد. می توانید یک افزونه در بازار PrestaShop پیدا کنید که به طور خاص این روند را ساده می کند.

  • بازاریابی

PrestaShop به شما امکان می دهد ویژگی های سفارشی شده را به وب سایت خود اضافه کنید تا آن را گسترده تر کنید. و لیست شامل حالت تخفیف، حمل و نقل رایگان، پیشنهادات ویژه، بازاریابی ایمیل، برنامه نویسی وابسته، بسته بندی هدیه، کدهای کوپن و موارد دیگر می باشد.

  • درگاه پرداخت

برای یک سایت تجارت الکترونیکی، راه اندازی درگاه های پرداخت بسیار مهم است.  PrestaShop از مجموعه ای از درگاه های پرداخت مانند پی پال، Amazon Pay ،Worldpay، شبکه جهانی، First Data و Authorize.NET پشتیبانی می کند. همچنین بیش از 250 ارائه دهنده پرداخت به عنوان افزودنی دارد.

طراحی سایت PrestaShop

  • سفارشی سازی آسان

با ظهور پرستاشاپ دوران وب سایت های کسل کننده و معمولی تمام شده است. PrestaShop دارای ماژول های متنوعی از جمله فروش متقابل، اشتراک در خبرنامه ها می باشد که می تواند تنها با یک کلیک فعال شود. این ماژول ها می توانند به شما در تنظیم سفارشی سایت با توجه به نیازهای شما کمک کنند. تاکنون بیش از 5000 ماژول برای کاربردهای مختلف برای پرستاشاپ تعبیه شده است.

هدف اصلی PrestaShop چیست؟

اولین و مهمترین نکته درباره PrestaShop این است که به صورت رایگان و یک راه حل اپن سورس برای فروشگاه آنلاین شما می باشد. جالب اینجاست که بدانید PrestaShop خدمات هاستینگ و میزبانی را نیز ارائه می دهد. شروع کار با آن برای مبتدیان بسیار مفید است. PrestaShop یک راه حل اپن سورس است به این معنی که شما پشتیبانی بزرگی خواهید داشت. بنابراین اگر در جایی به مشکل برخورد کردید، می توانید برای یک راه حل به انجمن ها و مستندات سر بزنید. به همین ترتیب مخزن گسترده تم ها و افزونه های PrestaShop را کاوش کنید و مضامین PrestaShop را انتخاب کنید تا بتوانید فروشگاه خود را بسازید. و به همان اندازه که می خواهید از ماژول ها استفاده کنید و به هرحال می خواهید.

پرستاشاپ چیست و چه ویژگی هایی دارد؟
این روزها ایجاد یک فروشگاه آنلاین ممکن است نگران کننده باشد، به خصوص هنگامی که با پلتفرم های موجود و سطح عملکرد آنها چندان آشنا نیستید. انتخاب یکی از بهترین...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
معرفی سایت ثبت و خرید دامنه Dynadot
دامنه و هاست
معرفی سایت ثبت و خرید دامنه Dynadot
اگر قصد راه اندازی سایت دارید و به فکر خرید دامنه از سایت های خارجی می باشد، Dynadot می تواند یکی از گزینه های شما باشد. Dynadot یک سایت ثبت...
معرفی سایت جوکر (joker.com)  و نحوه خرید دامنه از آن
دامنه و هاست
معرفی سایت جوکر (joker.com) و نحوه خرید دامنه از آن
اولین اقدامی که پیش از راه اندازی یک سایت لازم است انجام دهید ثبت و خرید یک دامنه مناسب است. انتخاب دامنه مناسب می تواند به خوبی آینده ی کسب...
رزرو هاستل خارجی در سایت Hostelworld
مسافرت و مهاجرت
رزرو هاستل خارجی در سایت Hostelworld
امروزه هاستل ها نه تنها برای کسانی که به دنبال اقامت کم هزینه هستند بلکه برای کسانی که به دنبال ملاقات  با افراد جدید یا تجربه مکان های جدید هستند...