دانستنی های گیفت کارت

پلی استیشن پلاس چیست و به چه کار می آید؟

پلی استیشن پلاس چیست و به چه کار می آید؟

زمانی که کنسول های پلی استیشن وان برای اولین بار وارد بازار شدند، با استقبال بی نظیری از سمت مردم رو به رو شدند. در این تاریخ که نوشته را می نویسیم ps5 نیز روانه بازار شده است تا به بتواند بیش از پیش تجربه یک گیم لذت بخش را افزایش دهد. البته که مردم ایران به دلیل تحریم‌هایی که وجود دارد، باید نسبت به خرید گیفت کارت ps5 اقدام کنند تا بتوانند به تمامی امکانات و ویژگی‌های کنسول دسترسی داشته باشند.

در این سال ها همزمان با پیشرفت کنسول‌ها شرکت سازنده خدمات خود را نیز متنوع تر کرده؛ یکی از این خدمات، پلی استیشن پلاس است. اگر نمی دانید پلی استیشن پلاس چیست، گیفت کارت آن را چطور باید خریداری کرد و چطور باید از آن استفاده کرد در این مقاله همراه ایرانیکات باشید.

پلی استیشن پلاس چیست؟

برای اینکه خیلی ساده بگویم پلی استیشن پلاس چیست باید به یک اکانت اشاره کنیم که با ساخت آن شما به یک سری از امکانات جدید دست پیدا می کنید. برای ساخت اکانت پلی استیشن پلاس شما باید مقداری پول پرداخت کنید که این مربوط می شود به نوع اکانتی که می خواهید خریداری کنید.

ویژگی های Play Station Plus

شما با خرید اکانت پلی استیشن پلاس قادر خواهید بود سه ویژگی مهم را در اختیار بگیرید که در ادامه متن آنها را توضیح میدهیم:

  • بازی آنلاین

گاهی در کنار دیگران و گاهی رو در رو با آنها باید به گیم بپردازید. این مهمترین مشخصه اکانت پلی استیشن پلاس است. بدون خرید این اکانت قادر نخواهید بود یک بازی آنلاین را انجام دهید. لذت اینکه شما هم در کنار دیگران برای پیروز شدن بجنگید و بدانید این جدای از حالات داستانی یک بازی است لذت بسیاری دارد.

خیلی از بازی ها یک روایت داستانی دارند و در کنار آنها شما می توانید به صورت آنلاین در کنار سایر گیمر های جهان به بازی بپردازید. هر چقدر هم که بگوییم باز هم لذت بازی با افراد بسیار بیشتر از بازی تک نفره است. همچنین بعضی بازی ها اصلا سیر داستانی ندارند که شما برای انجام آنها باید اکانت پلی استیشن پلاس را خریداری کنید.

  • بازی های رایگان ماهانه

یکی دیگر از ویژگی های بسیار عالی پلی استیشن پلاس این است که هر ماه برای سه سخت افزار مختلف خود 2 بازی را به رایگان به شما می دهد. در این مورد باید گفت در میان این بازی ها گاهی بازی های بسیار مشهوری وجود دارند اما غالبا بازیهای مشهوری  نیستند. اما به هر حال 2 بازی رایگان ارزش خرید این اکانت را بالا می برد.

  • تخفیف های هیجان انگیز 

مطمئنا سونی افرادی که اکانت پلی استیشن پلاس دارند را جزو مشتری های مخصوص خود حساب می کند و هر هفته با پیشنهاد های مختلفی از تخفیف های 10 تا 80 درصدی آنها را غافلگیر می کند. شما با داشتن این کد تخفیف ها می توانید بازی دلخواهتان را خریداری کنید و از آن لذت ببرید. گاهی تخفیف ها مربوط به یک بازی خاص است که معمولا از آن بازی استقبال بی نظیری صورت گرفته است.

اکانت پلی استیشن پلاس چیست

اکانت پلی استیشن پلاس

حال که متوجه شدید پلی استیشن پلاس چیست باید به شما کمی در مورد اکانت پلی استیشن پلاس توضیح دهیم. شما می توانید اکانت پلی استیشن پلاس را برای یک ماه ، سه ماه یا دوازده ماه خریداری کنید. البته خریداری اکانت یک ماهه به هیچ وجه در کشورما پیشنهاد نمی شود زیرا صرفه اقتصادی ندارد. 

برای اینکه بدانید چطور می توانید این اکانت را خریداری کنید پلی استیشن به شما چند راه را پیشنهاد میکند که عبارتند از:

  • پرداخت از طریق ویزا کارت یا مستر کارت
  • پرداخت از طریق پی پال
  • پرداخت با گیفت کارت پلی استیشن پلاس

گیفت کارت پلی استیشن پلاس چیست ؟

گیفت کارت پلی استیشن پلاس چیست ؟ یک راه بسیار ساده برای گیمر های ،به خصوص ایرانیان، است تا بتوانند اکانت پلی استیشن پلاس خود را بخرند یا شارژ کنند. برای خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس و انواع دیگر گیفت کارت‌ها شما می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید تا شرکت ایرانیکارت به صورت آنی آن را برای شما صادر کند.

گیفت کارت پلی استیشن پلاس

هنگام خرید گیفت کارت پلی استیشن باید توجه کنید گیفت کارت صادر شده با کشوری که قبلا به عنوان کشور محل سکونت خود وارد کرده اید باید یکی باشند. در ضمن باید گفت خدمات و تخفیف های تعلق گرفته به کشورهای مختلف کمی با یکدیگر تفاوت دارند.

در این مقاله سعی کردیم خیلی خلاصه به شما بگوییم پلی استیشن پلاس چیست و دلایلی را بشماریم که شما را ترقیب میکنند اکانت های آن را بخرید تا تجربه بهتری از بازی های playstation داشته باشید. آنچه برای گیمر ها به روشنی مشخص است تفاوت بازی های تک نفره و چند نفره آنلاین است که بسیار جذاب تر است

پلی استیشن پلاس چیست و به چه کار می آید؟
زمانی که کنسول های پلی استیشن وان برای اولین بار وارد بازار شدند، با استقبال بی نظیری از سمت مردم رو به رو شدند. در این تاریخ که نوشته را...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
گیفت کارت پلی استیشن از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کارت‌های هدیه موجود در بازار است که با استفاده از آن می‌توانید انواع بازی جذاب و هیجان انگیز را خریداری کنید. همچنین...
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
اگر شما هم دارای یک محصول اپل مثل گوشی هوشمند یا یک سیستم مک هستید، حتما پیش آمده که برای استفاده از سرویس‌ها و خدمات آن لازم باشد از گیفت...
چگونه گیفت کارت بخریم؟
دانستنی های گیفت کارت
چگونه گیفت کارت بخریم؟
شاید بخواهید برای خرید از آمازون و یا هر سایت خارجی اقدام کرده یا تمایل داشته باشید از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین ممکن...