آینده ارزهای دیجیتال

پیش بینی آینده چین لینک؛ قیمت LINK تا 2030 چه روندی دارد؟

پیش بینی آینده چین لینک؛ قیمت LINK تا 2030 چه روندی دارد؟

طبق پیش‌بینی قیمت‌ها برای چین لینک انتظار می‌رود که ارزش LINK تا پایان سال 2029، به بیش از 105 دلار برسد؛ با توجه به محدوده قیمتی چین لینک در زمان نوشتن این متن که در سطح 12 دلار معامله می‌شود، رشد قیمت به بالای 105 دلاری معادل تقریبی 813 درصد صعود خواهد بود. در ادامه این مقاله از ایرانیکارت، به پیش بینی قیمت چین لینک از جنبه‌های مختلف می‌پردازیم. همچنین این پروژه را از نظر عوامل بنیادی بررسی می‌کنیم و به تجزیه و تحلیل تکنکیالی نمودار LINKUSDT پرداخته‌ایم. در نهایت نیز دیدگاه سایت‌های برتر را نسبت به پیش بینی آینده چین لینک بررسی می‌کنیم.

بررسی اجمالی چین لینک (LINK)

چین لینک (Chainlink) به‌عنوان یک شبکه اوراکل غیرمتمرکز یا لایه انتزاعی بلاکچین شناخته می‌شود. این پروژه از فناوری بلاکچین برای فعال‌کردن محاسبات درون و خارج از زنجیره استفاده می‌کند و از آنچه که قراردادهای هوشمند ترکیبی (hybrid smart contracts) نامیده می‌شود، پشتیبانی می‌کند. اکوسیستم این پروژه طوری طراحی شده که شرکت‌هایی که از آن استفاده می‌کنند، می‌توانند به هر شبکه اصلی بلاکچینی دیگر مانند: اتریوم و سولانا دسترسی داشته باشند.

برای خرید و فروش ارز دیجیتال چین لینک می توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید.

کاربرد‌های چین لینک کدام‌اند؟

باتوجه‌به نحوه توسعه قراردادهای هوشمند در این پروژه، چین لینک این چشم‌انداز را دارد که در تمام جنبه‌های زندگی ما جا کاربردی شود. بلاکچین‌ها طوری طراحی شده‌اند که ارتباط آن‌ها با دنیای خارجی قطع است. قراردادهای هوشمند در چین لینک و اوراکل‌ها برای حل این مشکل به وجود آمده‌اند.

قراردادهای هوشمند در شبکه اتریوم و سایر رمزارزهای شناخته شده تنها می‌توانند با داده‌هایی که قبلا در بلاکچین ذخیره شده‌اند، کار کنند و به واکشی آن‌ها بپردازند. در نتیجه، داده‌های خارج از پایگاه‌داده بلاکچین که به آن‌ها non-deterministic data می‌گویند، قابل واکشی نیستند. چین لینک یک راه‌حل میان نرم‌افزاری را معرفی کرده‌ که برای پردازش و بررسی داده‌های خارج از پایگاه‌داده یک بلاکچین توسط آن بلاکچین استفاده می‌شود؛ شبکه‌های غیرمتمرکز اوراکل‌هایی مانند چین لینک این کار را بدون به خطر انداختن امنیت بلاکچین اصلی و تحت‌تاثیر قراردادن آن انجام می‌دهند.

به طور خلاصه می‌توان گفت فناوری ارایه شده توسط چین لینک می‌تواند تمام داده‌های موجود در دنیای واقعی ما را به فضای ایمن بلاکچین ببرد و در مجهز کردن آن‌ها به فناوری بلاکچین کاربرد داشته باشد؛ بنابراین چین لینک در زمینه‌های زیر قابل‌استفاده است: حوزه تصاویر ماهواره‌ای برای جمع‌آوری اطلاعات، پرداخت‌های بین‌المللی، تجارت جهانی، معاملات بدون واسطه، در انتخابات برای رای دادن، برای تجارت روی پلتفرم‌های بازی و غیره.

پیش بینی آینده چین لینک از نظر تحلیل تکنیکال

تجزیه‌وتحلیل قیمت چین لینک در نوامبر 2023، احساسات صعودی را در بازار این رمزارز نشان می‌دهد. با توجه به بررسی نمودار LINKUSDT در تریدینگ ویو، متوجه می‌شویم که ارزش این رمزارز در بالای سطح کلیدی 12 دلار معامله‌ می‎شود. از طرفی هم، قیمت LINK در یک ماه گذشته بیش از 60 درصد افزایش یافته است. این افزایش بعد از یک دوره نزولی تقریبا دو ساله در بازار رمزارزها اتفاق افتاده که می‌تواند بیان‌گر شروع یک حرکت صعودی در بلندمدت باشد.

پیش بینی آینده چین لینک

تحلیل تکنیکال نمودار روزانه چین لینک

نمودار روزانه قیمت چین لینک یک‌روند صعودی را نشان می‌دهد، زیرا روند قیمتی این رمزارز به طور مداوم سقف‌ و کف‌های بالاتر از قبل خود می‌سازد. این به‌شدت نشان‌دهنده فشار خرید و اعتماد معامله‌گران به ارز دیجیتال چین لینک است. همچنین تعدادی از کندل‌های صعودی که در آخرین روند صعودی این رمزارز دیده می‌شوند، بدنه قوی دارند که می‌تواند بیانگر شتاب قوی روند موجود باشد که این موضوع با روند افزایشی حجم معاملات روزانه چین لینک نیز حمایت می‌شود و احساسات صعودی را تقویت می‌کند.

شاخص قدرت نسبی (RSI) برای LINK در حال حاضر 77.42 است که نشان می‌دهد، وضعیت این رمزارز در منطقه بیش از حد خریداری شده قرار دارد؛ این بدان معنی است که احتمالا در چند روز آینده روند صعودی یک اصلاح قیمت داشته باشد و تا حدی رو به پایین حرکت کند. این اصلاح می‌تواند تا محدوده‌ای ادامه داشته باشد که مجداد قدرت خریداران تقویت شده و حرکت صعودی رو به بالا را دوباره شروع کند. علاوه بر این، شاخص واگرایی میانگین متحرک (MACD) به منطقه‌ای رسیده که از روند صعودی فعلی قیمت حمایت می‌کند. همچنین نمودار لینک در کنار باند بالایی باندهای بولینگر حرکت می‌کند که نشان‌دهنده تمایل بازار به ادامه رشد خود است.

پیش بینی آینده چین لینک طبق آخرین رویدادهای بنیادی و تاثیرگذار

طبق آخرین گزارش‌ها یک کارگزار دارایی‌های دیجیتال (DBA) به نام وودافون (Vodafone)، در حال یک همکاری چند تریلیون دلاری با چین لینک و چند کمپانی دیگر است؛ این اقدام که باهدف تغییر اکوسیستم تجارت جهانی صورت گرفته، به ارزش 32 تریلیون دلار برآورده شده است. در این پروژه سرمایه‌گذاری مشترک از پروتکل اوراکل چین لینک برای افزایش امنیت و ساده‌سازی یکپارچگی در دستگاه‌های مختلف اینترنت اشیاه (IoT) استفاده می‌کند.

فرایند مستندسازی تجارت جهانی که از لحاظ تاریخی با سیستم‌های کاغذی و دیجیتالی منسوخ با قابلیت همکاری ناکافی مواجه بوده، به لطف این ابتکار در حال تغییر است. این همکاری یک رابط یکپارچه را نوید می‌دهد که تبادل ایمن اطلاعات و توکن‌ها را در بین شبکه‌های مختلف بلاکچینی و اینترنت اشیا حاصل می‌کند. این ادغام می‌تواند منجر به پیشرفت‌های قابل‌توجهی در دنیای امروز شود که چشم‌انداز روشنی در پیش‌بینی آینده چین لینک به شمار می‌رود.

پیشرفت توکن‌سازی دارایی‌ها، به چین لینک تمرکز نهادی می‌بخشد

در اقدامی قابل‌توجه در حوزه توکنیزاسیون، بانک جی پی مورگان اخیرا سهام خود در صندوق‌های بازار پول بلک راک را به توکن‌های دیجیتال تبدیل کرد. این بانک که از نظر دارایی به‌عنوان بزرگ‌ترین بانک ایالات متحده شناخته می‌شود، ماهانه تریلیون‌ها دلار را مدیریت می‌کند. جی پی مورگان این اقدام پیشگامانه در توکن‌سازی را نه‌تنها منجر به کاهش هزینه‌ها می‌داند، بلکه شتاب چشمگیری در سرعت تراکنش‌های خود پیش‌بینی می‌کند.

موفقیت در این زمینه به طور قابل‌توجهی می‌تواند، سایر غول‎های صنعت‌های مختلف را برای کشف قلمرو توکنیزاسیون تحت تاثیر قرار دهد. از این رو، با قرارگرفتن چین لینک در خط مقدم چشم‌انداز توکن‌سازی و با گرایش بیشتر نهادهای بزرگ به این حوزه، چین لینک سود خواهد برد. پلتفرم چین لینک که به دلیل ویژگی قوی پروتکل قابلیت همکاری متقابل زنجیره‎ای (CCIP) خود مشهور است، کسب‌وکارها را با ابزارهای لازم برای توکن‌سازی دارایی مجهز می‌کند.

پیش بینی آینده چین لینک از نظر قیمتی تا سال 2030

پیش بینی چین لینک تا سال 2030

در این بخش، به تفکیک سال به پیش بینی قیمت چین لینک تا انتهای سال 2030 می‌پردازیم.

پیش بینی قیمت چین لینک در ادامه 2023

باتوجه‌به پیش بینی قیمت‌ها برای ارزش چین لینک در ادامه سال 2023، انتظار می‌رود که قیمت این رمزارز به حداقل، میانگین و حداکثر قیمت‌ 8.14، 9.12 و 13.14 دلار برسد.

پیش بینی قیمت چین لینک در 2024

در سال 2024 نیز پیش بینی می‌شود که احتمالا قیمت چین لینک به مسیر صعودی خود ادامه دهد و با حداقل و حداکثر قیمت 12.13 و 14.23 دلار خرید و فروش شود. این در حالی است که میانگین قیمت این رمزارز می‌تواند در محدوده 12.6 دلار باشد.

پیش بینی قیمت چین لینک در 2025

در سال 2025، پیش‌بینی قیمت این رمزارز به ما نشان می‌دهد که لینک می‌تواند با حداقل قیمت 18.02 دلار، قیمت متوسط ​​18.65 دلار، با حداکثر پیش‌بینی قیمت 21.17 دلار معامله کند.

پیش بینی قیمت چین لینک در 2026

پیش‌بینی قیمت چین لینک برای سال 2026 برآورد می‌کند که LINK با حداقل قیمت 26.88 دلار، میانگین 27.62 دلار و حداکثر قیمت 31.67 دلار معامله شود. در این دوره، احتمالا چین لینک بتواند جذابیت قابل توجهی در حوزه دیفای پیدا کند و مشارکت خود را با بازیگران اصلی این صنعت گسترش ‌دهد.

پیش بینی قیمت چین لینک در 2027

طبق تحلیل قیمت چین لینک برای سال 2027 انتظار می‌رود که LINK به حداقل قیمت 40.35 دلار، میانگین 41.73 دلار و حداکثر قیمت معاملاتی 47.17 دلار برسد. با ادامه رشد پذیرش فناوری قراردادهای هوشمند تا آن زمان، احتمالا شبکه اوراکل چین لینک نقش مهمی در اتصال داده‌های دنیای واقعی به فضای بلاکچین ایفا خواهد کرد.

پیش بینی قیمت چین لینک در 2028

در سال 2028، پیش‌بینی می‌شود که LINK به حداقل قیمت 60.58 دلار، میانگین قیمت 62.63 دلار و حداکثر قیمت معاملاتی 71.13 دلار برسد.

پیش بینی قیمت چین لینک در 2029

انتظار می رود که LINK در سال 2029 به روند صعودی خود ادامه دهد و با حداقل قیمت 84.00 دلار، قیمت متوسط ​​86.40 دلار و حداکثر قیمت معاملاتی 102.81 دلار در آن زمان خرید و فروش شود.

پیش بینی قیمت چین لینک در 2030

در سال 2030، پیش‌بینی قیمت چین لینک نشان می‌دهد که LINK می‌تواند به حداقل قیمت 124.53 دلار، متوسط ​​قیمت 127.99 دلار و حداکثر قیمت معاملاتی 144.51 دلار دست یابد.

آینده سرمایه‌گذاری در چین لینک

در حال حاضر، پیش‌بینی می‌شود که بازار ارزهای دیجیتال در سال‌های آتی رشد کند و قیمت‌های LINK نیز همراه با آن افزایش یابد. با این حال، عوامل متعددی وجود دارد که می تواند منجر به افزایش یا کاهش قیمت شود؛ از جمله می‌توان به پیشرفت فناوری، تغییرات در شرایط بازار و اقدامات دولت‌ها و نهادهای نظارتی در این راستا اشاره کرد. به این ترتیب، هر کسی که در LINK سرمایه گذاری می‌کند باید این کار را با احتیاط و تنها پس از انجام تحقیقات خود انجام دهد. اما به طور کلی، چین لینک ارائه‌دهنده فعال پلتفرم‌های جایگزین برای اشتراک‌گذاری رسانه‌های دیجیتال است که هر گونه نقش واسطه‌ها را حذف می‌کند. به عنوان مثال، برای دانلود یک برنامه، باید پول پرداخت کنید یا از طریق سرویس‌های پلی استور یا اپ استور بروید. LINK واسطه‌ها را حذف می‌کند و به صورت رایگان راه حل‌هایی را ارائه می‌دهد که مستقیما مشتری‌ها با فضای بلاکچین ارتباط برقرار کنند. این موضوع می‌تواند آینده را از آن چین لینک کند.

این مطلب صرفا برای افزایش آگاهی شما عزیزان تهیه شده است و جنبه آموزشی دارد. ایرانیکارت مسئولیتی در قبال استفاده از این محتوای آموزشی نخواهد داشت.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آینده ارز دیجیتال اتریوم چگونه خواهد بود؟ پیش بینی قیمت اتریوم
آینده ارزهای دیجیتال
آینده ارز دیجیتال اتریوم چگونه خواهد بود؟ پیش بینی قیمت اتریوم
گذشته نشان داده است که کسب سود چشم‌گیر در بازارهای مالی به ویژه بازار ارزهای دیجیتال نیازمند صبر و زمان است، چرا که سرمایه‌گذاری همیشه یک ماراتن بوده تا دوی...
آینده ارز کاردانو؛ پیش بینی قیمت کاردانو تا ۲۰۳۰
آینده ارزهای دیجیتال
آینده ارز کاردانو؛ پیش بینی قیمت کاردانو تا ۲۰۳۰
یقینا آینده کاردانو بستگی به پتانسیل‌های این پروژه نسبت به رقبای آن دارد؛ ارز دیجیتال کاردانو به عنوان یک پروژه با قابلیت‌های قابل توجه و فراتر از نقش آن در...
آینده شیبا اینو -پیش بینی قیمت – بروزرسانی ۲۰۲۴
آینده ارزهای دیجیتال
آینده شیبا اینو -پیش بینی قیمت – بروزرسانی ۲۰۲۴
شیبا اینو دومین ارز دیجیتال بازار میم‌کوین‌ها از نظر ارزش بازار است که جامعه طرف‌دار مختص به خود را دارد. این رمزارز نیز به تقلید از برترین میم‌کوین بازار رمزارزها...