آینده ارزهای دیجیتال

آینده دوج کوین؛ پیش بینی قیمت دوج کوین تا سال 2030

آینده دوج کوین؛ پیش بینی قیمت دوج کوین تا سال 2030

در حالی که مردم درباره خرید و فروش ارزهای دیجیتال مثل خرید بیت کوین، اتریوم و دیگر آلت کوین‌ها صحبت می‌کنند، بعضی از کریپتوکارنسی‌ها رشدی عجیب و غریب داشته‌اند. ارز دوج کوین نشان داده است که رمزارزها بر پایه جوامع حمایتی خود می‌توانند به رشد غیر قابل پیش بینی برسند. اینفلوئنسر کوین نام دیگری است که به دوج کوین اختصاص داده‌اند و حاکی از این است که آینده ارز دوج کوین و افزایش یا کاهش قیمت آن، وابستگی زیادی به رفتار هیجانی جامعه آن خواهد داشت؛ عواملی که اغلب در محدوده منطق و تحلیل‌های بنیادی نمی‌گنجند. در این نوشته با ایرانیکارت همراه باشید و پیش بینی قیمت دوج کوین را از نگاه تحلیل‌گران روز دنیا بخوانید.

معرفی دوج کوین

دوج کوین Dogecoin یک ارز peer-to-peer است که برای شما امکان ارسال آنلاین پول را به راحتی فراهم می کند. دوج کوین درست از زمان راه اندازی (6 دسامبر 2013) تا کنون مورد استقبال فراوانی قرار گرفته است. این ارز دیجیتال از بلاکچین خود استفاده می کند و توسط بسیاری از کیف پول ها و مبادلات پشتیبانی می شود. این ارز که از ابتدا به عنوان یک شوخی توسط بیلی مارکوس و اورگان و جکسون پالمر معرفی شده بود مسیر متفاوتی از آنچه برایش پیش بینی می‌شد پیش گرفت. مقایسه رشد قیمتی دوج کوین در هفت سال ابتدایی آن ما را برای پیش بینی قیمت دوج کوین در آینده راهنمایی خواهد کرد. در این قسمت معرفی احمالی از دوج کوین داشتیم که به صورت جامع این ارز دیجیتال را در مقاله ارز دیجیتال دوج کوین چیست را توضیح داد‌ایم

تحلیل فاندامنتال دوج کوین DOGE

نکته اصلی که می‌تواند برای قیمت دوج کوین در بلندمدت چالش برانگیز باشد، احتمالا عرضه بی‌نهایت آن خواهد بود. به این معنی که مقدار عرضه کوین‌های DOGE در حال افزایش است و رشد قیمت را در طول زمان بسیار دشوارتر می‌کند. همچنین محبوبت میم‌کوین‌ها نقش کلیدی در قیمت Dogecoin دارد. از آنجایی که کریپتو یک صنعت جامعه محور است که بر اساس رسانه‌های اجتماعی ساخته شده است، ایجاد و توزیع میم‌ها قبلاً اطلاع‌رسانی را در مورد دوج کوین تقویت کرده است و می‎‌تواند به راحتی دوباره این کار را در آینده انجام دهد.

بدون شک مهمترین تأثیر بر قیمت دوج‌کوین، ایلان ماسک است که به لطف تأثیر او بر قیمت DOGE، «پدر دوج» لقب گرفته است. برنامه‌های ماسک برای ادغام Dogecoin در پلتفرم اجتماعی ایکس (توییتر سابق) و پشتیبانی مداوم از این رمزارز می‌تواند تعیین کند که آیا Dogecoin یکی از ارزهای دیجیتال با بالاترین پتانسیل است یا خیر. اگرچه توانایی هر شرکتی برای پیاده‌سازی دوج کوین به عنوان وسیله پرداخت هنوز در حال توسعه است، اتکای ایکس و توییت‌های منتشر شده در آن گاهی عجیب روی دوج کوین متمرکز هستند و آن را تشویق می‌کند.

عامل بنیادی دیگری که بر قیمت دوج‌کوین موثر خواهد بود، احساسات و حدس و گمان سرمایه‌گذاران است. بسیاری از مردم آخرین روند صعودی دوج‌کوین را از دست دادند. این باعث ترس از دست دادن یا فومو (FOMO) می‌شود که ما به سمت بازار صعودی بعدی می‌رویم که به طور بالقوه منجر به افزایش قیمت DOGE می‌شود.

در مجموع می‌توان گفت که دوج‌کوین در حال حاضر با وجود اینکه کاربرد کمی دارد، دارای ارزش بازار بیش از 26 میلیارد دلار است. ارزش‌گذاری عظیم عمدتاً به گمانه زنی سرمایه گذاران مربوط می‌شود. در حالی که دوج کوین بدون شک پتانسیل رشد دارد، اتکای بیش از حد آن به ایلان ماسک نیز یک ریسک برای پروژه است. علاوه بر این، در مقایسه با بسیاری از بهترین آلت‌کوین‌ها، دوج کوین از نظر توکنومیک نیز ضعیف است، عمدتاً به دلیل عرضه نامحدود آن و این واقعیت که ده کیف پول تقریباً 46 درصد از تمام کوین‌های در گردش DOGE را کنترل می‌کنند.

پیش بینی قیمت DOGE و تحلیل تکنیکال دوج کوین

نمودار DOGEUSDT در تریدینگ ویو و در تایم فرم هفتگی نشان می‌دهد که قیمت این رمزارز در وضعیت بسیار مطلوبی برای رشد بلندمدت قرار دارد؛ با توجه به کندل هفتگی که در اواخر فوریه 2024، در نمودار دوج کوین شکل گرفته، می‌توان گفت که احتمال رشد دوج کوین تا ATH آن وجود دارد، بدون اینکه اصلاح قابل‌توجهی در آن شکل بگیرد.

پیش بینی قیمت دوج کوین: تحلیل تکنیکال

کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که روند صعودی بازار ارزهای دیجیتال در سال 2024 به دلیل رویداد هاوینگ بیت‌ کوین آغاز شده است. با صعود بیت‌کوین به بالای ۷۰ هزار دلار و عبور از ATH آن، پتانسیل رشد آلت‌کوین‌ها تا سقف تاریخی خود نیز فراهم می‌شود. به ویژه، این موضوع برای رمزارزهایی نظیر دوج کوین که جامعه طرفدار مختص به خود را دارد و به سرعت تحت پوشش رسانه‌ها و اخبار قرار می‌گیرد، محتمل‌تر است.

از طرف دیگر اگر دوج کوین در محدوده فعلی که قرار دارد، نتواند به رشد خود ادامه دهد و نیازمند یک اصلاح قیمتی باشد، این امکان وجود دارد که تا محدوده حمایتی 0.105 دلار در میان مدت ریزش کند. هرچند که احتمال رخ دادن این سناریو، بسیار کمتر است.

پیش بینی قیمت دوج کوین تا سال ۲۰۳۰

با توجه به روند فعلی، به نظر می‌رسد که قیمت دوج کوین چند سال طول می‌کشد تا از ۱ دلار عبور کند. البته ممکن است ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه شود که به عنوان روش پرداخت بتوان از آن استفاده کرد. این نوع اخبار منجر به افزایش ارزش ارز دیجیتال دوج کوین می‌شود. با توجه به شرایط فعلی بازار، باید انتظار نوسانات زیاد قیمت در دوج کوین را داشته باشید. در این بخش پیش بینی قیمت دوج کوین تا سال ۲۰۳۰ آورده شده است که می‌تواند به شما برای سرمایه گذاری کمک کند.

پیش بینی آینده دوج کوین

پیش بینی قیمت دوج کوین در ادامه سال 2024

بر اساس پیش بینی سایت coinpedia و با توجه به احساسات بازار و عملکرد قیمت آتی، میانگین قیمت دوج کوین در سال 2024 ممکن است 0.1983 دلار باشد. همچنین احتمال دارد قیمت این میم‌کوین بین حداکثر 0.3392 دلار و حداقل 0.058 دلار نوسان کند.

پیش بینی قیمت دوج کوین برای سال 2025
قیمت Dogecoin برای سال 2025، حداکثر و حداقل در حدود 1.07 دلار و 0.62 دلار خواهد بود. متوسط ​​قیمت نیز تا پایان سال 2025 در محدوده 0.845 دلار در نظر گرفته شده است.

پیش بینی قیمت دوج کوین برای سال 2026

دوج کوین می‌تواند به حداکثر قیمت 1.3 دلار و حداقل قیمت معاملاتی حدود 0.8 دلار برای سال 2026 برسد. در عین حال، میانگین ارزش معاملات ممکن است حدود 1.05 دلار باشد.

پیش بینی قیمت دوج کوین برای سال 2027

با توجه به پیش‌بینی قیمت DOGE در سال2027، انتظار می‌رود که دوج کوین ارزش حداکثر 1.56 دلار داشته باشد، در حالی که حداقل ارزش برای همان دوره ممکن است حدود 1.053دلار باشد. میانگین قیمت Dogecoin نیز برای سال 2027، 1.3105 دلار پیس بینی شده است.

پیش بینی قیمت دوج کوین برای سال 2028

در بازار پرنوسان کریپتو، یک میم کوین مانند Dogecoin ممکن است حتی در بازار نزولی نیز ارزش خود را نگه دارد. طبق پیش‌بینی‌ها، قیمت دوج کوین ممکن است در سال 2028 به حداکثر ارزش 1.967 دلار و حداقل قیمت 1.658 دلار برسد. در عین حال، میانگین قیمت می تواند 1.349 دلار باشد.

پیش بینی قیمت دوج کوین برای سال 2029

دوج کوین در سال 2029، می‌تواند بین 1.591 الی 2.634 دلار معامله شود که اولی پایین‌ترین قیمت ممکن و دومی بالاترین قیمت ممکن برای آن سال است. در حالی که میانگین قیمت سال ممکن است 2.1155 دلار باشد.

پیش بینی قیمت دوج کوین برای سال 2030

پیش‌بینی قیمت دوج برای انتهای دهه جاری میلادی امیدوارکننده به نظر می‌رسد، زیرا با توجه به فعالیت‌های ایلان ماسک و توجه او نسبت به این میم‌کوین، احتمال مشارکت‌ها و همکاری‌های قابل‌توجهی برای دوج کوین وجود دارد. بر اساس پیش‌بینی قیمت منبع مورد نظر ما در این مقاله، در سال 2030، انتظار داریم این رمزارز به حداکثر و حداقل قیمت‌های 3.035 دلار و 2.52 دلار برسد. همچنین میانگین قیمت دوج کوین در 2030 احتمالا در سطح 2.77 دلار خواهد بود.

خرید و فروش دوج کوین در صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت

دوج کوین تا کجا رشد می کند؟

برآورد دقیق اهداف قیمتی یک ارز دیجیتال غیر ممکن است، هیچ‌کس نمی‌توانند آینده را اکنون ببیند؛ اما این موضوع نباید به معنای تحقیق نکردن و آماده نشدن برای سناریو‌های مختلف تفسیر شود. برای پیش‌بینی قیمتی آینده دوج‌کوین، معیارهای زیادی از جمله تاریخچه و روند قیمتی آن در گذشته، توکنومیک پروژه، موارد استفاده آن در آینده، مشارکت‌ها و همکاری‌ها، برای بررسی وجود دارند.

آینده دوج کوین

طبق تحلیل بنیادی که برخی پلتفرم‌ها از آینده ارز دیجیتال دوج‌کوین ارائه کرده‌اند، می‌توان گفت: حضور قوی این پروژه در رسانه‌های اجتماعی و کاربرد معقول آن نویدبخش است. با این حال، در زمینه‌هایی مانند شفافیت، امنیت و همکاری شرکا و سرمایه‌گذاران باید بهبود یابد. همچنین معامله‌گران باید از ماهیت تورمی دوج‌کوین و نگرانی‌های فعلی در مورد قانون‌گذاری‌های این صنعت مطلع باشند. در نظر بگیرند که رشد دوج‌کوین در آینده رابطه مستقیم با اخبار و محدودیت‌های نظارتی دارد.

در نتیجه، تجزیه و تحلیل بنیادی ارز دیجیتال دوج‌کوین پروژه‌ای را با نقاط قوت قابل‌توجه و در عین حال با مواردی که نیاز به بهبود دارند نشان می‌دهد. با طراحی برنامه‌های استراتژیک برای تقویت نقاط ضعف خود، دوج‌کوین می‌تواند از جذابیت منحصر به فرد خود استفاده کند و موفقیت‌های فعلی خود را توسعه دهد. در جدول زیر خلاصه‌ای از پیش‌بینی قیمت دوج‌کوین را به نقل از سایت techopedia.com آورده‌ایم.

سال بیشترین قیمت میانگین قیمت کمترین قیمت
2024 0.52 دلار 0.3 دلار 0.1 دلار
2025 0.98 دلار 0.62 دلار 0.45 دلار
2030 3.06 دلار 2.43 دلار 1.54 دلار

دیدگاه کاربران در خرید و فروش دوج‌کوین

تجربه شما در خرید و فروش ارزهای دیجیتال چگونه بوده است؟ از چه طریقی اقدام به سرمایه‌گذاری کرده‌اید؟ در سرمایه‌گذاری روی آلت‌کوین‌ها آیا بخت با شما یار بوده است؟ منتظر شنیدن تجربیات و نظرات شما هستیم.

برای اطلاع از تحلیل‌های تکنیکال دوج‌کوین، مقاله تحلیل تکنیکال دوج کوین را مطالعه کنید.

سلب مسئولیت: این بلاگ صرفا با هدف آموزش و اطلاع‌رسانی در حوزه ارزهای دیجیتال نگارش شده و ایرانیکارت به هیچ‌وجه توصیه‌ای به خرید یا فروش ارزهای دیجیتال ندارد. بازار ارزهای دیجیتال بسیار پرریسک و پرنوسان است و ورود به آن نیازمند دانش و تجربه کافی در حوزه کریپتوکارنسی و معاملات بازارهای مالی است.

آینده دوج کوین؛ پیش بینی قیمت دوج کوین تا سال 2030
در حالی که مردم درباره خرید و فروش ارزهای دیجیتال مثل خرید بیت کوین، اتریوم و دیگر آلت کوین‌ها صحبت می‌کنند، بعضی از کریپتوکارنسی‌ها رشدی عجیب و غریب داشته‌اند. ارز دوج...
4.26 از 42 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. دوج سه چهار ماه دیگه کف میزنه ارزهای من دوج سولانا و کاردانو خواهد بود بیت کف 29الی28رالی شروع میشه قیمت دوج انفجار خواهد کرد 70سنتسال230خنده داره هفت الی ده ماه نگاه کن دوج کجاست تحلیل کپی نکنید خودتون گرگ بازار باشید حرف هیچی گوش نگیرید فقط کف بیت که 30رسید ارز کاردانو دوج و سولانا جمع کنید دوستان جمع کنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      بازار ارز دیجیتال به طور دقیق قابل پیش بینی نیست. بله سرمایه گذاری بهتر است طبق تحقیقات شخصی صورت گیرد نه صرفا اعتماد به سیگنال های افراد یا کانال های موجود.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. این تحلیل اشتباه هست وکپی از تحلیل‌های خارجیست دوج به قیمتی میرسه تا آخر سال ژانویه 2025که همه سطوح ها را رو به بالا می‌شکنه کمترین قیمت سال 2025-1دلار ولی اگر اوحرکت انفجاری بزنه به 16ال32دلار میرسه این بماند یادگار فقط پاکش نکن

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      سپاس از همراهی شما، با این حال توجه داشته باشید بازار ارز دیجیتال ثابت کرده است که قابل پیش بینی نیست و تحلیل ها و بررسی ها صرفا می توانند یک دیدگاه کلی به ما بدهند. توصیه می کنیم با اطمینان درمورد سرمایه گذاری تصمیم گیری نکنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. درود برشما.دوج کویین ارز بسیار خوبی هست وخیلی سرمایه سنگینی بهش تزریق شده حتی ممکنه بیشترازبیت کوین باشه سرمایه های تزریق شده به دوج .ولی چون تولیدش حدومرزی نداره بخاطر همین سودش یه راست توجیب ماسک میره .وشما متوجه نمیشی ..دوج کویین تاحالا باید بالای ۵۰دلار باشه ولی چون ته کیسه سوراخه واین سوراخ یه راست سکه هارو وارد جیب ماسک میکنه .به همین علت دوج نتونسته به اوج خودش برسه .

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. سلام به دوستان گرامی قیمت دوج کوین تاسال۲۰۳۰ بالای یک دلار خواهد رسید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  5. نه توصیه ای دارم برا عزیزان و نه ارزهای دیجیتال رومیشود صد در صد تحلیل کرد.بنده یک کاسب و فروشنده هستم و تقریبا ۱۵سال داخل خرید وفروش هستم .سال ۹۱یه دوست فرهنگی داشتم که یک پیشنهاد به بنده داد و گفت اینهمه پول خرج بیخودی میکنی بیا و ۵۰۰هزارتومان بیت کوین بخر برا اینده ات نه با این پول ورشکست میشی نه هم میتونی با این مقدار کار انچنانی کنی ….بلاخره من گفتم بابا بیت کوین چیه ولش کن طلا بخرم حداقل میدونم تو مشتمه گوش ندادم و تا به خودم اومدم و ارزهای دیجیتال توسعه پیدا کردن دیگه نتونستم بخرم که حتی اگه سالهای بعد هم میخریدم الان مولتی میلیاردر بودم…..و الان هم به نرخ ۲۰۰۰تومان ۴هزار دوج خریدم و این پول رو کلا نادیده گرفتم که بعدا افسوس نخورم و از قافله عقب نمونم سیگنال نمیدم ولی به نظرم ادم باید یک درصد فکر کنه که شاید این ارز هم مثل اتریوم یا بیت یا …..دیگه صعودکنه و سالهای اینده زندگی منو متحول کنه….انشالله همه ایرانیان عزیز به سود میلیاردی برسن ….یا حق…

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، از این که تجربه خود را با ما به اشتراک گذاشتید، متشکریم.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • منم سال ۸۹ گول خوردم به جای بیت کوین به گروه گولد کویست ملحق شدم و ۱۵ میلیون خرج کردم . یکی از دوستام همون روزی که رفتم گولد کویست منو نگذاشت برم طرف گولد ولی متاسفانه با اون پول سکه فائو خریدم که هیچی دستمو نگرفت و اون سکه هارم ندیدم . زیر مجموعه جمف کردم اونام همشون گرفتار شدن منم گرفتار شدم . اگر حرف دوستمو گوش میکردم این پولو بیت کوین میکردم و داخل بلاکچین میگذاشتم . بهترین و خوشبخت ترین زندگی داشتم . بازم دیر نشده . ارز های که آینده خوبی داره و تحقیق کردم خریدم و روز به روز زیادش میکنم . هم برای خودم و هم برای بچه هام آینده خوبی میشه . و آرزوی بهترین هارو برای همه ایرانی عزیز دارم …

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و احترام
        از این که تجربه خود را با ما به اشتراک گذاشتید، متشکریم.
        پایدار باشید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  6. سال 1396 خریدمش و در میانه افزایش قیمت در قیمت 0.4 فروختم که تونستم باهاش ماشین بخرم
    از سودش باز توی .3 خرید کردم که هنوز توی ضرره
    این ارز به پروژه ها وابستگی داره و فعلا ایلان ماسک میتونه مجددا نه با توییت هاش بلکه با پروژه های واقعی پرداخت از قبیل حق عضویت استارلینک یا پرداخت شارژ تسلا به اوج برسوندش

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  7. سلام
    دوج. کوین آخره برج 2سال 1401 و برج 3سال 1401 صعودی میشه وبرج 4 یه کم نزول و برج 5و 6 و 7 نزول برج 8 و9صعود و 10 و 11 نزول، آخره 12 و برج 1 و 2 و 3 سال بعد صعود
    البته اگه جنگ. یا کشوری با حرف یا تحریم یا…. روش اثر نذاره

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  8. سلام . من پارسال اين ارز را به قيمت 14800 خريد كردم و بي گمان در ضرر هستم . اما دلم بسيار روشن به اين ارز هست و يقين دارم رشد چشمگيري خواهد داشت و غافلگير خواهيد شد .

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  9. دوج واحد پول خواهد شد و یک دوج ثابت خواهد ماند یک دوج=یک دلار آمریکا

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  10. باسلام دوستان عزیز دوج کوین تا سال ۲۰۲۵به ۵۰دلار ودر سال ۲۰۳۰به ۲۵۰دلار خواهد رسید .ویکی از رم ارزهای محبوب جهان خواهد شد .

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام ببخشید شما چند وقت هست تجربه دارید و بر چه اساسی عنوان می کنید .با سپاس

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و احترام
        این پیش بینی ها بر اساس نظرات وبسایت های برتر تحلیل ارزهای دیجیتال و همچنین کارشناسان شناخته شده خارجی نوشته شده است.

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  11. بسیار مناسبه برای سرمایه گذاری.. دوج کویین جزو ارزهای اینده دار هستش.. دراز مدت سرمایه گذاری کنید.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی ممنون از این که دیدگاه خود را با ما به اشتراک گذاشتید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  12. با سلام. رکورد داج بالای 70 سنته. بعد از اون کم کم پایین اومد و حدود 24 تا 28 سنت تقریبا ثابته، پس رمزارز با ثباتیه حتی اگه رشد چندانی نداشته باشه و نباید نگران سقوطش بود. از این نظر برا افرادی که ریسک پذیری بالایی ندارن مناسبه. ضمن اینکه منم معتقدم که آینده خوبی داره.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، از این که نظر خود را با ما به اشتراک گذاشتید، متشکریم.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام‌بنده روس قیمت ۴۵۰۰ تومن خرید زدم‌الان ۳۰ میلیون تو ضررم بنظرتون برمیگرده بنظرتون‌جای امید هست بره بالا

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          شرایط اقتصادی حاکم بر دنیا بر بازارهای ارز دیجیتال نیز تاثیر گذاشته است. هیچ کس نمی تواند به طور دقیق پیش بینی کند با این حال بازارهای مالی فقط نمی توانند سقوط کنند، در این چرخه بالاخره افزایش قیمت هایی نیز رخ می دهد.

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  13. سلام اگر بصورت ساده در باره خرید پیت کوین توضیح بدهید .ممنون میشم .میخام خرید کنم.ولی وارد نیستم.اکر از آقایان و خانمها بصورت ساده در باره پیت کوین مطالب مورد نیز برای خیدار را بنویسد بسیار ممنون میشم.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بیت کوین و نحوه خرید آن به مقاله آموزش کامل بیت کوین مراجعه کنید.
      به یاد داشته باشید که بازار رمز ارزها بسیار پر ریسک است و نیاز به سرچ و کسب اطلاعات زیاد دارد.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  14. حمایت های اقای ایلان ماسک تاثیر بسیار زیادی در رشد دوج داشته و خواهد داشت و همچنین بنا بر گمانه زنی ها قرار واحد پرداخت اینترنت ماهواره ای در سراسر دنیا بشه در اینده ببسیار نزدیک انفجار در رشد دوج کوین دور از تصور نیست. با درود

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      ممنون از این که نظرات خود را با ما در میان گذاشتید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  15. سلام.بیت کوین با دوج قابل مقایسه نیستن.دوج هرگز ب قیمت بیت کوین نمیره‌.قطعا دوج رشد خوبی پیش رو داره ولی ب قیمت کوین نمیرسه.چون بیت کوین استخراجش محدوده.حدودا ۱۲درصد هم استخراج بشه ۱۰۰درصدش پر میشه تکمیل میشه.ولی دوج کویین بی نهایت هستش.یعنی هر چقدر استخراج بشه تمومی نداره این باعث میشه ک رشد چشم گیری نداشته باشه مثل بیت کویین.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  16. با سلام بنظر بنده دوج کوین در آینده بسیار نزدیک به 20دلار خواهد رسید مقایسه دوج کوین با بیت کوین رو ببینید.بیت کوین را کسی نمیشناخت تا اینکه رمزارزها مشهورتر شدند واین خود باعث پیشرفت بیت کوین شد حال که همه با رمز ارزها آشنا هستند واولین رمز ارزی که به طور ناگهانی پیشرفت کرد که تمام انسانهای مشهور رو به سمت خودش کشاند.بیت کوین رشد 90درصدی خود را کرده مردم دنبال هیجان و پیشرفت هستند دوج کوین و اتریوم و اتریوم کلاسیک جز اصلی ترین رمزارزها خواهند بود که طی 3سال پیش رو با رشد وحشتناکی رو برو میشوند و این را در چندین ماه گذشته ثابت کرده اند

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  17. سلام این که خیلی طبیعی است تا پنج سال آینده دوج کوین رکورد خواهد زد و شاهد رشد چشمگیری خواهد شد

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  18. با سلام.
    دوستان عزیز پیش بینی قسمت صرفا با حدس و گمان انجام نمیشه.مقدار دوج کوین چقدره؟ … مطمعنم همه میدونین که بی انتها هستش. مقدار سکه در گردشش رو هم میدونین…. اینو دقت کنین که با همین مقدار دوجی که الان فروخته شده و با قسمت ۳۰ سنت الان حجم دارایی دوج بالای ۴۰ میلیارد دلار رفته. برای رسیدن به ۱ دلار باید نزدیک به ۱۳۰ میلیارد جذب کنه اونم با همین مقداری که فروخته شده و هر روز هم داره تعداد دوج های در گردش بیشتر میشه که این میتونه قیمت رو کاهش بده . چون دوج با توجه به اینکه نهنگ های زیادی داره و ریسک سرمایه گذاری رو بابا میبرند مارکت کپ اون الان در بالاترین مقداره خودش قرار داره….. از یک طرف دیگه ارزهای خیلی خوبی هر روزه وارده بازار میشن و ارزهای قبلی هم که پروژه دارند هر روز پیشزفت میکنند. و سرمایه ارزهای دیگه رو که برنامه خاصی ندارند جذب میکنند. مطمئن باشین با این شرایط دوج تا اخر ۲۰۲۱ اگه پروژه ای ارائه نکنه قیمتش خیلی پایینتر از این میاد .اقای ایلان ماسک هم پوله خوبی از دوج به جیب زده و احتمال زیاد به سراغ یه کوین ارزون دیگه میره که باز همین کارو انجام بده. این صحبت های که کردم اصلا بحث جانب داری از یک کوین یا بد گفتن در مورد یک کوین خاص نیست. میتونین خودتون برین توی کریپتو کالندر . یا کوین مارکت کل ببینین.
    میبخشین که وقت گرانبهاتون رو گرفتم. انشالله که همه بتونن از بازار کریپتو با سود گذر کنند. موفق و موید باشید.
    سادات

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام
      ممنون که نظرات خود را با ما به اشتراک میگذارید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  19. من دیگاهم اینست دوج به ۲ دلار نخواهد رسید واز ۱ دلار بیشتر خواهد شد نهایتا ۱/۹یک دلار ۹۰سنت بیشتر نخواهد شد

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام
      ممنون که نظرات خود را با ما به اشتراک میگذارید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  20. سلام مطمئن هستم دوج کوین روزی به بیت کوین خواهد رسید و اونروز خیلی دیر نیست

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام
      ممنون که نظرات خود را با ما به اشتراک میگذارید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • دوج کویین می تواند در ۵ سال آینده جایگاه خوبی در بین ارزها دانست اما ۲۰ دلار کمی جاطلبانه است اما دور از ذهن نیست

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • با سلام
        ممنون که نظرات خود را با ما به اشتراک میگذارید.

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • فکرت قدیمی نباشه الان همه چیزشده اینترنتی دنیای دیجیتال هست روزی میرسه که هیچ پول کاغذی دستت نگیری یه روزیم میرسه که دوج قیمتش ازبیتکوین بیشتره

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  21. من فکر میکنم آینده دوج کوین جا پای بیت کوین خواهد گذاشت و در هشت سال آینده دیدن رقمها و ارزش امروزش فقط یک خاطره خواهد بود از گذر عمر

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام
      ممنون که نظرات خود را با ما به اشتراک میگذارید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • ببینین اگر منطقی بخوایم فکر کنیم دوج کوین برای سرمایه گذاری طولانی مدت در نظر بگیریم،ضمنن گزینه خوبی به نظر نمیرسه ،
        و بیشتر برای کوتاه مدته
        درضمن به دلیل استخراج نامحدود این آلت کوین دوست داشتنی و محبوب احتمال افت ان زیاد هست مونده به تبلیغ سلبریتی های عزیز ولی پیش بینیش تا سال اینده شاید به ۲۰ دلار هم برسه

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • با سلام و عرض ادب
          کاربر گرامی از این که دیدگاه خود را با ما به اشتراک گذاشتید، متشکریم.
          پایدار باشید
          ایرانیکارت

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آینده ارز دیجیتال اتریوم چگونه خواهد بود؟ پیش بینی قیمت اتریوم
آینده ارزهای دیجیتال
آینده ارز دیجیتال اتریوم چگونه خواهد بود؟ پیش بینی قیمت اتریوم
گذشته نشان داده است که کسب سود چشم‌گیر در بازارهای مالی به ویژه بازار ارزهای دیجیتال نیازمند صبر و زمان است، چرا که سرمایه‌گذاری همیشه یک ماراتن بوده تا دوی...
آینده ارز کاردانو؛ پیش بینی قیمت کاردانو تا ۲۰۳۰
آینده ارزهای دیجیتال
آینده ارز کاردانو؛ پیش بینی قیمت کاردانو تا ۲۰۳۰
یقینا آینده کاردانو بستگی به پتانسیل‌های این پروژه نسبت به رقبای آن دارد؛ ارز دیجیتال کاردانو به عنوان یک پروژه با قابلیت‌های قابل توجه و فراتر از نقش آن در...
آینده شیبا اینو -پیش بینی قیمت – بروزرسانی ۲۰۲۴
آینده ارزهای دیجیتال
آینده شیبا اینو -پیش بینی قیمت – بروزرسانی ۲۰۲۴
شیبا اینو دومین ارز دیجیتال بازار میم‌کوین‌ها از نظر ارزش بازار است که جامعه طرف‌دار مختص به خود را دارد. این رمزارز نیز به تقلید از برترین میم‌کوین بازار رمزارزها...