حساب های بین المللی

پی‌ سیف (Paysafe) چیست؟ (معرفی کامل+ویدیو)

پی‌ سیف (Paysafe) چیست؟ (معرفی کامل+ویدیو)

توسعه‌ی روزافزون فضای اینترنت باعث آنلاین شدن اکثر خدمات روزمره از جمله پرداخت شد. شبکه‌های مالی که مدت‌ها نیاز به سرعت و امنیت بیشتر را حس می‌کردند، خیلی زود سیستم‌های پرداخت آنلاین را بوجود آوردند. پی سیف  یکی از این سیستم‌هاست که در کنار رقبای نام آشنای خود مثل پی پال ، جایگاه خوبی پیدا کرده است. در این مقاله به این موضوع پرداختیم که پی سیف Paysafe چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟ ضمنا محصولات آن از جمله پی سیف کارت را معرفی می‌کنیم. با ایرانیکارت همراه باشید.

توجه: خدمات حساب پی سیف از سمت ایرانیکارت ارائه نمی‌گردد.

معرفی پی سیف، سیستم پرداخت آنلاین

تاریخچه

Paysafe Group یک شرکت پرداخت آنلاین چند ملیتی است. Paysafe در جزیره Isle of Man مستقر است و تحت نظارت سازمان رفتار مالی در انگلستان فعالیت می‌کند. این شرکت از ترکیب Neteller PLC ، Netbanx Ltd و Optimal Payments Limited تشکیل شده است. نت‌بنکس در سال 1996 تاسیس شد، Optimal Paymentاپتیمال پیمنتس در سال 1997، و نتلر در سال 1999. در نوامبر 2005، نتلردر اقدامی نتبنکس را خریداری کرد. در نوامبر 2008، Neteller نام خود را به Neovia Financial تغییر داد. در سال 2011 ، نئویا فایننشال توانست اپتیمال پیمنتس را هم بخرد. پس از آن Neovia Financial نام خود را به Optimal Payments تغییر داد.

درسال 2014، این شرکت با خرید Meritus Payment Solutions و Global Merchant Advisors. مستقر در ایالات متحده در معامله ای به ارزش بیش از 235 میلیون دلار، منافع خود را در ایالات متحده گسترش داد. در 2015، اپتیمال پیمنتس اعلام کرد که گروه رقیب Skrill یعنی پی سیف را با هزینه ای در حدود 1.1 میلیارد یورو خریداری خواهد کرد. در همان سال ، Optimal Payments با نام Paysafe Group تغییر نام داد.

تا دسامبر 2017 سهام این شرکت در بورس اوراق بهادار لندن معامله می‌شد. تا اینکه توسط کنسرسیومی از گروه بلک استون و CVC Capital Partners خریداری شد. در 2019 با تقویت احتمال وقوع برگزیت، این شرکت اعلام کرد ارتباطات اقتصادی خود با منطقه‌ی اروپا را به ایرلند منتقل خواهد کرد.

پی سیف

محصولات و خدمات

این شرکت محصولات و خدمات زیر را ارائه می دهد:

  • Neteller: یک سرویس کیف پول دیجیتال است که به کاربران امکان اضافه، برداشت و انتقال وجه به فروشندگان و افراد دیگر را می دهد. در مقاله‌ی “آموزش افتتاح حساب نتلر (Neteller)” با این سرویس آشنا شوید.
  • Skrill: محصولی است با تمرکز بر نقل و انتقال پول بین المللی با هزینه کم، که امکان پرداخت و انتقال پول از طریق اینترنت را فراهم می کند. در مقاله‌ی “اسکریل چیست؟” به طور کامل به این سرویس پرداختیم.
  • paysafecard: پی سیف کارت یک روش پرداخت پیش پرداخت است که به مشتریان امکان می دهد بدون استفاده از حساب بانکی یا اطلاعات کارت اعتباری پرداخت های آنلاین را انجام دهند.
  • Fans Entertainment: یک محصول تجاری موبایل محور که سفارشات موبایلی را ارائه می دهد.
  • IncomeAccess: یک شرکت بازاریابی وابسته و ارائه دهنده هوش تجاری است.

چه چیزی پی سیف را متفاوت می‌کند؟

به طور خلاصه ، این توانایی ماست که مقیاس و سطح جهانی را با انعطاف پذیری و چابکی ترکیب کنیم – و از این کار هم برای مشاغل و هم برای مصرف کنندگان استفاده کنیم. تیم پی سیف

شعار پی سیف در اولویت قرار دادن مشتری، ایجاد تغییر، و یافتن راه جدید است. Paysafe شرکتی جهانی با بیش از 3000 نفر  در 12 منطقه در اقصی نقاط جهان است. حجم معاملات سالانه آن بیش از 98 میلیارد دلار آمریکا در سال 2019 بوده است. شما می توانید کارآفرینی، مشتری مداری و چابکی را در هر سطح از شرکت مشاهده کنید.

پی سیف میداند که چگونه باید از نمودارها جلوتر باشد. چگونه می تواند نیازهای جدید مشتری را پیش بینی کند. چگونه می تواند در برابر تغییرات واکنش نشان دهد. چگونه می توانن از فناوری های جدید استفاده کند. به همین دلیل در Paysafe مجموعه ای از راه حل ها (مثل پی سیف کارت ) را مشاهده می کنید که همیشه در حال رشد است. هرگز ساکن نمانید ، هرگز راضی نباشید!

این امور پی سیف را قادر می سازد تا با انقلابی در فناوری، حمایت از موضوعاتی از قبیل حریم خصوصی داده ها و درک ماهیت در حال تغییر نسل جدیدی از مصرف کنندگان ، رقیبی جدی در این عرصه باشد.

در حالی که ما هرگز رقابت را دست کم نمی گیریم، اما تمرکز ما همیشه بر مشتری است. در مورد یافتن راه هایی برای افزودن ارزش فراتر از قابلیت معاملاتی اصلی ، در مورد ارائه ارزش پیشنهادی متفاوت برای هر مشتری که فراتر از پیشنهاد استاندارد باشد.

تماشای ویدیوی رسمی معرفی پی سیف را به شما همراهان عزیز ایرانیکارت توصیه می‌کنیم:

آیا تابحال از خدمات و محصولات Paysafe مثل پی سیف کارت استفاده کردید؟ به نظر شما پی سیف چه جایگاهی در بازار سیستم‌های پرداخت پیدا می‌کند؟

پی‌ سیف (Paysafe) چیست؟ (معرفی کامل+ویدیو)
توسعه‌ی روزافزون فضای اینترنت باعث آنلاین شدن اکثر خدمات روزمره از جمله پرداخت شد. شبکه‌های مالی که مدت‌ها نیاز به سرعت و امنیت بیشتر را حس می‌کردند، خیلی زود سیستم‌های...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
حساب های بین المللی
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
پی پال (PayPal) سامانه‌ای است که برای پرداخت و انتقال وجه الکترونیکی به کار گرفته می‌شود؛ افراد مختلف با استفاده از آن می‌توانند سرمایه خود را ارسال، دریافت و برداشت...
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
حساب های بین المللی
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
پرفکت مانی را که می‌شناسید؟ یک سیستم انتقال پول بین‌المللی است که برخلاف انتظار خیلی از افراد، کاربران ایرانی‌ نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. حالا پرفکت مانی را گوشه...
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
حساب های بین المللی
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
پرفکت مانی (Perfect Money) یک حساب ارزی بین‌المللی است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از تراکنش‌های مالی خارجی خود را انجام داده و یا درآمد فریلنسری خود را...