ویزا کارت

چگونه با ویزا کارت خرید کنیم؟

چگونه با ویزا کارت خرید کنیم؟

خرید اینترنتی در این روزها به قدری رایج شده است که بسیاری از افراد حتی برای خریدن نان نیز، از خانه خارج نمی‌شوند و همانطور که در خانه نشسته‌اند و در حال آماده کردن تدارک مهمانی می‌باشند، خریدهای خود را انجام داده و در سریع‌ترین زمان ممکن آن را درب منزل خود دریافت می‌کنند. شاید شما بخواهید خرید خود را از یک فروشگاه خارجی انجام دهید و تمایل داشته باشید اجناس خارجی و اصل خریداری کنید. در گذشته کسی که قصد خرید یک محصول خارجی خاصی را داشت، به کشور مورد نظر سفر می‌کرد و کالای مورد نظر خود به صورت حضوری از فروشگاه‌‌های آنجا خریداری و به کشور خود باز می‌گشت.با گسترش دنیای وب و تکنولوژی افراد می‌توانند تنها با داشتن یک ویزا کارت کالای مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری کنند. این مقاله را بخوانید تا بیاموزید چگونه می‌توانیم با ویزا کارت خرید کنیم؟

چگونه با ویزا کارت از آمازون خرید کنیم؟

آمازون یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین در جهان است که امکان خرید هر کالا و برندی را که مورد نظرمان است، می‌توانیم از آنجا خریداری کنیم. از آنجایی که آمازون کاربران ایرانی را تحریم کرده است و تا خرید از آن برای کاربران ایرانی سخت می‌باشد، ولی در این قسمت از مقاله قصد داریم نحوه خرید از آمازون یا هر فروشگاه آنلاینی که مد نظرتان است را با استفاده از ویزا کارت آموزش دهیم. برای انجام آن کافیست مراحل زیر را انجام دهید:

  • بعد از ساخت حساب کاربری در آمازون و یا سایت مورد نظر، به صفحه اصلی آن رفته و کالا و خدمات مورد نظر خود را در نوار جستجو پیدا کنید. مثلا ما قصد خرید کفش بچگانه دخترانه داریم، در قسمت سرچ تایپ می‌کنیم “shoes for kids girls” و سپس کفش مورد نظر خود را انتخاب می‌کنیم.

چگونه با ویزا کارت خرید کنیم

  • به این صفحه وارد شده و بعد از بررسی قیمت و سایر مشخصات کالای انتخابی آن را به سبد خرید خود اضافه می‌کنیم، سپس روی گزینه buy now کلیک می‌کنیم.

چگونه با ویزا کارت خرید کنیم

  • وارد صفحه پرداخت شده و از بین روش‌هایی که برای پرداخت کردن هزینه وجود دارد، ویزا کارت را انتخاب نمایید. سپس مشخصات کارت خود را وارد نموده و روی apply کلیک کنید.

به هیمن صورت شما می‌توانید خرید خود در یک سایت خارجی مثل آمازون را نهایی کنید. البته در استفاده از ویزا کارت برای خریدهای خود باید به نکاتی توجه کنید که در ادامه به آن‌ها پرداخته می‌شود.

برای خرید ویزا کارت مجازی می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده نموده و درخواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. خرید ویزا کارت مجازی

در زمان خرید با ویزا کارت به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

تا این قسمت از مقاله آموختید که چگونه با ویزا کارت خرید کنیم، ولی باید توجه داشته باشید که استفاده از ویزا کارت دارای مواردی است که حتما در زمان پرداخت در سایت‌های خارجی باید به آن‌ها توجه کنید. مثلا برای پرداخت در سایت‌های خارجی که ایران را تحریم نموده‌اند حتما از آی پی غیر ایرانی استفاده کنیم. در صورت تغییر آی پی هم باید مراقب باشید که آی پی ثابت بماند با قطع و وصل شدن اینترنت، ثابت بماند.

بنابراین پیشنهاد می‌شود برای عدم تغییر آی پی در زمان پرداخت حتما از سرور مجازی یا vps استفاده کنید. مورد دیگری که در زمان استفاده از ویزا کارت باید به آن توجه کنید، همخوانی آدرس پرداخت با آدرس کارت صادر شده می‌باشد. به این صورت که اگر ویزا کارت شما مربوط به کشور ترکیه می‌باشد، در آدرس پرداخت سایتی که از آن کالای مورد نظر خود را خریداری می‌کنید نیز باید آدرس کشور ترکیه را وارد کنید. اطلاعاتی که در زمان پرداخت با ویزا کارت باید وارد نمایید شامل شماره کارت 16 رقمی، نام صاحب کارت، تاریخ انقضا و کد 3 رقمی پشت کارت می‌باشد. برای پرداخت در سایت‌های خارجی نیازی به وارد کردن رمز دوم اینترنتی نمی‌باشد و برای پرداخت‌های بین المللی اصلا رمز دومی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: ویزا کارت چیست و چه کاربردی دارد؟

چگونه با ویزا کارت خرید کنیم

سخن نهایی

در این مقاله آموختیم که چگونه می‌توانیم با ویزا کارت خرید کنیم و در زمان استفاده از آن به چه نکاتی باید توجه نماییم. در صورتی که سوالی در زمینه استفاده از ویزا کارت دارید با ما به اشتراک بگذارید. کارشناسان و پشتیبانان ایرانیکارت در اسرع وقت راهنمایی‌های کامل و جامعی در اختیار شما خواهند گذاشت. همچنین می‌توانید با شماره تلفن 02191091000 تماس گرفته و از راهنمایی‌های کارشناسان بهره‌مند شوید.

درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. درود
    خسته نباشی چند تا سوال داشتم در خصوص ویزا کارت

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، سوال خود را در قسمت دیدگاه‌ها ارسال کنید، یا از چت آنلاین ایرانیکارت استفاده کرده و یا به شماره‌های مجموعه تماس حاصل فرمایید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت مسترکارت با ویزا کارت چیست؟
مستر کارت
تفاوت مسترکارت با ویزا کارت چیست؟
صنعت پرداخت الکترونیکی جهان بر چهار شرکت ویزا کارت، مستر کارت، دیسکاور و امریکن اکسپرس حاکم است و مسئولیت رسیدگی به بیشتر پرداخت ها در جهان بر عهده آن ها...
استفاده از ویزا کارت مجازی برای پی پال
ویزا کارت
استفاده از ویزا کارت مجازی برای پی پال
پی پال، یکی از بزرگترین شبکه‌های مالی برای انجام معاملات تجاری و بانکی است که در سراسر دنیا به عنوان یکی از بهترین روش‌ها برای انجام تراکنش‌ها، پرداخت‌های بانکی و...
چگونه از ویزا کارت استفاده کنیم؟
ویزا کارت
چگونه از ویزا کارت استفاده کنیم؟
ویزا کارت (VisaCard)، یک سیستم پرداخت بانکی است که با آن می‌توان از فروشگاه‌های زیادی به صورت اینترنتی و فیزیکی خریداری کرد و از خدمات سایت‌ها و فروشگاه‌های مختلفی استفاده...