مستر کارت

چگونه دبیت کارت بگیریم؟

چگونه دبیت کارت بگیریم؟

امروزه استفاده از کارت‌‌های نقدی مثل دبیت کارت، کردیت کارت و … روش مناسب و مطمئنی برای پرداخت هزینه‌های خرید و انجام تراکنش‌ها می‌باشد. استفاده از کارت‌های اعتباری مثل دبیت برای بسیاری از خریدهای آنلاین نیاز می‌باشد. بنابراین اگر قصد دارید خرید یا تراکنشی را در یک سایت خارجی انجام دهید، حتما باید به داشتن یک حساب بین المللی معتبر مثل کردیت کارت یا دبیت کارت اقدام کنید. این مقاله را بخوانید تا بیاموزید چگونه می‌توانیم دبیت کارت بگیریم و چه مراحلی را برای دریافت آن باید بگذرانیم؟

چگونه دبیت کارت بگیریم؟

برای ساخت دبیت کارت و دریافت آن کافی است مراحل زیر را انجام دهید.

  • مرحله اول: ساخت حساب جاری

دبیت کارت‌ها بسیار به کارت‌های اعتباری شباهت دارند، با این تفاوت که مستقیما به حساب جاری شما متصل می‌باشند. پس در صورتی که حساب بین المللی معتبری ندارید نسبت به ساخت آن اقدام کنید. ساخت حساب جاری معتبر می‌تواند به صورت حضوری و آنلاین اتفاق افتد. برای ساخت دبیت کارت حتما به کارت شناسایی معتبر نیاز خواهید داشت که می‌تواند گواهینامه و گذرنامه باشد. در صورتی که سن شما کمتر از 18 سال می‌باشد، باید از مدارک افراد بزرگسال خود برای ساخت حساب استفاده نمایید. برای باز کردن نوع حساب مورد نظر خود می‌توانید با کارشناس بانک مورد نظر خود مشورت کنید تا از مواردی که برای ساخت یک حساب نیاز دارید، آگاه شوید و نسبت به پر کردن فرم درخواست خود اقدام نمایید.

  • مرحله دوم: درخواست دبیت کارت

بعد از ساخت حساب ارزی معتبر، می‌توانید دبیت کارت خود را درخواست دهید. اغلب شما بین 7 تا 10 روز کاری باید منتظر بمانید تا دبیت کارت شما به حساب ایمیلتان ارسال شود. البته بانک‌هایی نیز وجود دارد که امکان دسترسی 1 روزه به دبیت کارت را می‌دهند و شما می‌توانید بلافاصله از آن‌ها استفاده کنید.

  • مرحله سوم: فعال کردن کارت و استفاده از آن

هنگامی که دبیت کارت خود را در دست دارید، باید آن را فعال کنید. این یک فرایند سریع و آسان است که معمولاً می‌توانید بصورت تلفنی یا آنلاین انجام دهید. در صورت انتخاب فعالسازی آنلاین، حتماً از اتصال اینترنتی ایمن و محافظت شده با رمز عبور برای جلوگیری از هکرهای احتمالی استفاده کنید.

دبیت کارت شما ممکن است دارای پین ایجاد شده توسط بانک باشد یا می‌توانید خود پین آن را انتخاب کنید. در حقیقت اغلب می‌توانید آن را در طول فرآیند فعال سازی تغییر دهید.  پین شما نباید شماره امنیت اجتماعی، تاریخ تولد، شماره تلفن یا هر شماره دیگری باشد که به راحتی با شما مرتبط است. حتماً پین خود را خصوصی نگه دارید.

برای خرید دبیت کارت، می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده نموده و درخواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. خرید دبیت کارت

چگونه دبیت کارت بگیریم

نکات ضروری در استفاده از دبیت کارت

در هنگام ساخت دبیت کارت و دریافت آن، توجه به یک سری نکات مهم و ضروری است، از جمله:

  1. برای هر تراکنش کارمزد دریافت وجه تعلق می‌گیرد، به این صورت که هر بار برداشتی انجام دهید، کارمزدی از شما کسر خواهد شد.
  2. استفاده از دبیت کارت‌ها بسیار آسان‌تر از کردیت کارت می‌باشد و در زمان انجام معاملات فقط نیاز به پین کد و شماره کارت می‌باشد.
  3. با استفاده از دبیت کارت‌ها نیز می‌توان از دستگاه‌‌های کارت خوان برداشت وجه انجام داد.

بیشتر بخوانید: در این موقعیت ها هرگز از دبیت کارت های خود استفاده نکنید!

چگونه دبیت کارت بگیریم

دبیت کارت چه تفاوتی با کردیت کارت دارد؟

دبیت کارت و کردیت کارت هر دو برای خرید و سایر معاملات مالی استفاده می‌شوند. البته کردیت کارت‌ها به حساب جاری متصل نیستند و توسط بانک‌ها یا شرکت‌های خاصی با اعتبار مشخصی صادر می‌شوند. در واقع کردیت کارت‌ها ابزار مناسبی برای دریافت وام‌های کوتاه مدت هستند. در کردیت کارت‌ها امکان منفی شدن موجودی حساب وجود دارد و شما مبلغی را به بانک یا شرکت صادر کننده بدهکار می‌شوید. به طور معمول به مدت 1 ماه برای تسویه بدهی خود فرصت دارید در غیر اینصورت به آن بهره تعلق می‌گیرد. در صورتی که در دبیت کارت‌ها چنین نیست و شما دقیقا موجودی حساب خود را دریافت می‌نمایید.

برای دریافت کردیت کارت وقتی به بانک مراجعه کنید، ابتدا سوابق مالی شما بررسی می‌شود و این که سوء استفاده مالی، عدم پرداخت قسط بانکی و دیرکرد پرداخت کرایه نداشته باشید. بعد از آن میزان اموال شما محاسبه شده و بررسی می‌شود که شما چه سرمایه‌هایی دارید. مثلا صاحب ماشین، خانه و … هستید یا خیر. در نهایت اعتبار مشخصی برای شما در نظر گرفته شده و کردیت کارت برای شما ساخته می‌شود.

برای خرید کردیت کارت، می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده نموده و درخواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. خرید کردیت کارت

چگونه دبیت کارت بگیریم

سخن نهایی

با خواندن این مقاله آموختید، چگونه دبیت کارت بگیریم و شرایط دریافت و داشتن یک دبیت کارت معتبر چیست؟ اگر سوالی در زمینه ساخت و دریافت یک حساب بین المللی معتبر دارید، با ما به اشتراک بگذارید. کارشناسان و پشتیبانان ایرانیکارت راهنمایی‌های کامل و جامعی در اختیار شما خواهند گذاشت.

درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. سلام، من به کشورهای مختلف سفر میکنم و یکی از معضلات من نداشتن کارت اعتباری است
    لطفا راهنمای کنید کن چه کارتی و چگونه باید دریافت کنم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با کارشناسان ایرانیکارت لطفا با شماره تلفن مجموعه تماس بگیرید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام ایا از دبیت کار میتونیم برای تراکنشهای بین المللی و اینترنتی استفاده کنیم . تحریم ها مشکل ساز نمیشه؟ با تشکر

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، شما می‌توانید با استفاده از خدمات ایرانیکارت دبیت کارت تهیه کرده و برای انجام تراکنش‌های بین‌المللی و اینترنتی استفاده کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، از دیدگاه شما متشکریم
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. سلام، علاقه ی زیادی به خرید بی واسطه آنلاین از سایتهای خارجی دارم ولی چون کارت ندارم ، نمی تونم. لطف می کنید راهنمایی بفرمایید چه جوری می تونم راحت خرید کنم ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      این مورد بستگی به پذیرندگی درگاه مورد نظر شما دارد. لطفا برای این مورد تیکت ارسال بفرمایید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
مستر کارت مجازی چیست و چه کاربردی دارد؟
مستر کارت
مستر کارت مجازی چیست و چه کاربردی دارد؟
اگر تا کنون برای خرید به سایت های خارجی سری زده باشید. به این مورد برخورد کرده اید که در بخش پرداخت این سایت ها معمولا از شما اطلاعات حساب...
مسترکارت چگونه کار میکند
مستر کارت
مسترکارت چگونه کار میکند
آیا می خواهید با مزایای استفاده از مسترکارت آشنا شوید؟ آیا می خواهید بدانید MasterCard چگونه کار می کند؟ آیا می خواهید از اهمیت استفاده از مستر کارت در امور...
روش‌ های دریافت مستر کارت یا ویزا کارت رایگان
ویزا کارت
روش‌ های دریافت مستر کارت یا ویزا کارت رایگان
برای خرید از سایت‌های خارجی مثل خرید از آمازون و به طور کلی پرداخت ارزی در سایت‌های مختلف، مانند ثبت نام آیلتس، ثبت نام تافل و … معمولاً از انواع...
تفاوت مسترکارت با ویزا کارت چیست؟
مستر کارت
تفاوت مسترکارت با ویزا کارت چیست؟
صنعت پرداخت الکترونیکی جهان بر چهار شرکت ویزا کارت، مستر کارت، دیسکاور و امریکن اکسپرس حاکم است و مسئولیت رسیدگی به بیشتر پرداخت ها در جهان بر عهده آن ها...
استفاده از ویزا کارت مجازی برای پی پال
ویزا کارت
استفاده از ویزا کارت مجازی برای پی پال
پی پال، یکی از بزرگترین شبکه‌های مالی برای انجام معاملات تجاری و بانکی است که در سراسر دنیا به عنوان یکی از بهترین روش‌ها برای انجام تراکنش‌ها، پرداخت‌های بانکی و...
چگونه از ویزا کارت استفاده کنیم؟
ویزا کارت
چگونه از ویزا کارت استفاده کنیم؟
ویزا کارت (VisaCard)، یک سیستم پرداخت بانکی است که با آن می‌توان از فروشگاه‌های زیادی به صورت اینترنتی و فیزیکی خریداری کرد و از خدمات سایت‌ها و فروشگاه‌های مختلفی استفاده...