نرم افزارها

چگونه هشتگ بسازیم ؟ و ابزارهای ساختن هشتگ مناسب

چگونه هشتگ بسازیم ؟ و ابزارهای ساختن هشتگ مناسب

هشتگ در ابتدا در توییتر ساخته شد ولی به مرور این روش برچسب زدن روی پست ها و پیدا کردن راحت آنها به همه شبکه های اجتماعی سرایت کرد. در این نوشته معرفی هشتگ در اینستاگرام ، روش های ساختن هشتگ مناسب و به طور کلی آموزش اینکه چگونه هشتگ بسازیم را توضیح می دهیم. برای به اشتراک گذاری محتوای مد نظرتان و پیدا کردن هشتگ مناسب ابزارهای فراوانی در اختیار دارید. وبسایت هایی وجود دارند که به ساختن هشتگ می پردازند و بر اساس موضوع محتوا پیشنهادهایی به شما می دهند. احتمالا با برخی از این سایت ها آشنایی دارید اگر برای خرید اشتراک و پرداخت در آنها به مشکل برخورد کرده اید می توانید از خدمات پرداخت ارزی  استفاده کنید. خرید از سایت های خارجی که معمولا با روش های  پرداخت پی پال ، مسترکارت و یا ویزا کارت انجام می شود به سادگی از طریق خدمات ایرانیکارت امکان پذیر است. با ایرانیکارت همراه باشید تا بهترین سایت های این حوزه را بشناسیم.

چگونه هشتگ بسازیم؟

در ابتدا هدف خود از هشتگ گذاشتن را مشخص کنید. پیدا کردن پست ها بر اساس تاریخ ساده ترین هدف هر هشتگ است. اما برای درگیر کردن مخاطب و حضور در فید اینستاگرام نیاز دارید که همراه با ترند روز پیش بروید. با امکانات فعلی دیگر اینکه چگونه هشتگ بسازیم کار سختی نیست. برای ساختن هشتگ های مناسب راه های بسیاری وجود دارد. ابتدا راه های ساده تر را معرفی کرده و سپس به معرفی سایت های تخصصی ساخت هشتگ اینستاگرام می پردازیم.

جستجو بر اساس سرچ های دیگران

بر اساس موضوعی که قصد دارید آن را به اشتراک بگذارید هشتگ شما تعیین می شود. ابتدا کلمات مرتبط با موضوع خود را در نوار جستجو اینستاگرام با هشتگ سرچ کنید. ببینید بالاترین آمار بازدید مربوط به کدام هشتگ است. دقت داشته باشید که گاهی کلمات بر اساس نیم فاصله یا خط فاصله تغییر می کنند.

ساختن کلمات اختصاصی برند خودتان

خلاقیت داشته باشید. ترکیب نام برند و مناسبت های خاص خود را امتحان کنید. گاهی ترکیب  های خلاقانه ای که با نام برند خود می سازید تا سال ها در ذهن مخاطب می ماند. هر سال می توانید با جستجوی همان کلمه و هشتگ به پست های یک زمان خاص دسترسی پیدا کنید.

هشتگ اینستاگرام

ساختن هشتگ با استفاده از سایت

بسیاری از سایت هایی که در زمینه خدمات شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند بخشی را به ساخت هشتگ مناسب اختصاص داده اند.  پاسخ به سوال چگونه هشتگ بسازیم برای کاربران فارسی زبان کمی متفاوت است. برای ساخت هشتگ های فارسی که بر اساس مناسبت های فارسی و بر اساس ترندهای روز ایران ساخته شده باشند می توانید از خدمات تبلیغات در اینستاگرام افراک استفاده کنید. علاوه بر این مدیریت شبکه های اجتماعی افراک گزینه های بی نظیری در اختیار شما قرار می دهد.

سایت فلیک Flick

سایت Flick در هر جستجو بیش از چهل پیشنهاد برای شما در نظر می گیرد. با این وبسایت دیگر لازم نیست نگران چگونه ساختن هشتگ و کارآمدی آن باشید. بعد از استفاده از هشتگ های پیشنهادی هم می توانید تحلیل آن ، میزان استفاده و اطلاعات تکمیلی درباره آن را ببینید. به تفکیک هر هشتگ و تعداد لایک هایی که هر هشتگ گرفته می توانید از مفید بودن آن مطمئن شوید. ابتدا می توانید دوره 7 روزه رایگان این سایت را امتحان کنید و بعد برای خرید دوره پرمیوم آن اقدام کنید. در نظر داشته باشید که می توانید خرید از سایت های خارجی با پرداخت ارزی ایرانیکارت به سادگی انجام دهید.

چگونه هشتگ بسازیم

سایت Hashtagforlikes

این سایت هم برای تیک تاک و هم برای اینستاگرام هشتگ سازی می کند و بر اساس ترند روز و دیگر هشتگ های رقبا به شما پیشنهاد می دهد. برای خرید اکانت پرمیوم و استفاده از تمام امکانات این سایت می توانید برنامه ماهانه 19 دلار برای افراد مبتدی و کسب و کارهای کوچک را تهیه کنید. با پرداخت ماهانه 25 دلار دسترسی به برنامه پیشرفته سایت هشتگ فور لایکز خواهید داشت که علاوه بر اینکه چگونه هشتگ بسازیم را برای شما آسان تر میکند تحولی سریع در رشد تعداد فالوورها و افزایش تعامل با پیج شما ایجاد می کند.

سایت اینگرامر Ingramer

خدمات اینستاگرام در این وبسایت بسیار گسترده است. از ارسال دایرکت های صوتی و شخصی برای پیج های فروش محصول و تحلیل تعداد فالوورها تا ساخت هشتگ مناسب هر پست را می توانید با این سایت در اختیار داشته باشید. محبوب ترین پکیج این سایت نسخه پرمیوم یک ماهه آن به ارزش 57 دلار است که از طریق صفحه پرداخت ارزی در سایت ایرانیکارت می توانید سفارش خود را ثبت کنید.

چگونه هشتگ بسازیم

سایت kicksta 

سایت کیکستا علاوه بر ساخت هشتگ مرتبط با موضوع، به افزایش تعداد فالوور شما کمک می کند. روش کار این سایت به این صورت است که با پیدا کردن پروفایل مشابه صفحه شما و علاقمندی های مشترکی که با شما دارند هشتگ های پیشنهادی ارائه می دهد. علاوه بر این برنامه افزایش فالوور نیز دارد. برای استفاده از برنامه پریموم این سایت نیاز به خرید اشتراک به ارزش 99 دلار ( قیمت کنونی با تخفیف) دارید. خدمات ارزی ایرانیکارت برای خرید از هر نوع وبسایت خارجی و یا پرداخت های ارزی ساده ترین و سریع ترین روش برای کاربران ایرانی است.

پیشنهاد ایرانیکارت: پاسخ به سوال اینکه چگونه هشتگ بسازیم با شناخت این سایت ها دیگر سخت و دشوار نیست. هرچند که برای بررسی دقیق تر بهتر است از ابزارهای فارسی استفاده کنید. زیرا این سایت ها در کلمات انگلیسی و ساخت هشتگ انگلیسی قدرت بیشتری دارند. پیشنهاد ایرانیکارت مجموعه افراک و خدمات تبلیغ در اینستاگرام این مجموعه است.

چگونه هشتگ بسازیم ؟ و ابزارهای ساختن هشتگ مناسب
هشتگ در ابتدا در توییتر ساخته شد ولی به مرور این روش برچسب زدن روی پست ها و پیدا کردن راحت آنها به همه شبکه های اجتماعی سرایت کرد. در...
5 از 5 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، از این که دیدگاه خود را با ما به اشتراک گذاشتید، متشکریم.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
گوگل ویس چیست ؟ (Google Voice)
نرم افزارها
گوگل ویس چیست ؟ (Google Voice)
گوگل یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در حوزه فناوری اطلاعات می‌باشد. هدف این شرکت سازماندهی اطلاعات جهان و دسترس‌پذیر کردن آنها برای عموم می‌باشد. این شرکت در راستای رسیدن به...
نرم افزار دیزر (Deezer) چیست؟
اکانت های خارجی
نرم افزار دیزر (Deezer) چیست؟
اگر شما هم زیاد موزیک گوش می‌کنید، حتما نرم‌افزار دیزر deezer را می‌شناسید. دیزر یک نرم‌افزار پخش آنلاین موزیک بوده که در بین کاربران بسیار محبوب است. دسترسی به بی...
اسکایپ چیست و چگونه کار می کند؟
نرم افزارها
اسکایپ چیست و چگونه کار می کند؟
اسکایپ (به انگلیسی skype) یک نرم افزار کاربردی رایگان است که امکان برقراری تماس تلفنی و تصویری، ایجاد ویدئو کنفرانس، ارسال پیام، انتقال فایل و پست صوتی را با استفاده...