حواله ها

چگونگی ارسال حواله کرون دانمارک

چگونگی ارسال حواله کرون دانمارک

اگر یکی از اعضای خانواده شما در کشور دانمارک زندگی کند، یا به دنبال راهی برای ارسال حواله ارزی به این کشور باشید، به زودی متوجه خواهید شد که برای ارسال حواله کرون دانمارک محدودیت وجود دارد. چون برای ارسال حواله ارزی بدون کارمزد تبدیل ارز، نیاز به افتتاح حساب ارزی یا پی پال است. اما اغلب صرافی ها با ارز های دلار و یورو کار می کنند. به همین دلیل پیدا کردن صرافی که امکان ارسال هر مبلغی از سایر ارز ها را داشته باشد، دشوار است. پس برای اَشنایی با چگونگی ارسال حواله کرون دانمارک در این مقاله همراه ما باشید.

راه های ارسال حواله کرون دانمارک

از بین راه های ارسال حواله کرون به دانمارک برخی روش ها پرکاربرد تر و رایج تر هستند. لذا لازم به ذکر است که روش هایی که در ادامه معرفی می شوند تنها راه های ممکن برای ارسال حواله ارزی نیستند. برای آشنایی با چگونگی عملکرد هر یک همراه ما باشید.

چگونگی ارسال حواله کرون دانمارک

ارسال حواله سوئیفت

به حواله ای که بین حسابهای بانکی طرفین انتقال می آید، حواله سوئیفت یا حواله TT گفته می شود. زمان لازم برای ارسال این نوع حواله چند روز کاری است. برای ارسال حواله سوئیفت نیاز به افتتاح حساب ارزی است که با استفاده از خدمات ایرانیکارت این فرآیند امکان پذیر است. به علاوه با بازکردن حساب بین المللی امکان دریافت انواع کردیت کارت از جمله ویزاکارت و مسترکارت برای کاربران در ایران و خارج از ایران وجود دارد.

امکان ارسال حواله کرون به دانمارک با استفاده از شبکه بانکی سوئیفت وجود دارد اما این روش شامل نرخ تبدیل ارز خواهد شد. که این نرخ تبدیل ارز به علاوه کارمزد ارسال حواله ممکن است هزینه ی فرآیند ارسال حواله را افزایش داده و از به صرفه بودن این روش بکاهد.

ارسال حواله وسترن یونیون

یکی از بهترین روش های ارسال حواله فوری به سراسر جهان ارسال حواله وسترن یونیون است. برای ارسال حواله وسترن یونیون نیازی به افتتاح حساب ارزی یا داشتن حساب در این شبکه نیست. تنها کافیست با ارائه وجه حواله به یکی از باجه های وسترن یونیون در سراسر جهان و اطلاعات ساده‌ای در رابطه با گیرنده، حواله خود را ارسال نمایید.

اما چگونه از وسترن یونیون برای ارسال حواله کرون به دانمارک استفاده نماییم؟ برای استفاده از این شبکه می توانید از خدمات ارزی مجموعه ایرانیکارت استفاده نمایید. با این فرایند تنها با پرداخت معادل ریالی حواله و به صورت آنلاین از طریق وب سایت مجموعه انجام می پذیرد.

چگونگی ارسال حواله کرون دانمارک

اما این نکته را در نظر داشته باشید که وسترن یونیون کارمزد بسیار بالایی دریافت می نماید. که برای ارسال حواله و مبالغ بالا هزینه زیادی به همراه خواهد داشت. پس بهتر است از این روش تنها برای موقع ضروری استفاده نمایید.

حواله آنلاین با ایرانیکارت

روش بعدی که توضیح داده خواهد شد روشی است که توسط مجموعه ایرانیکارت بیش از سایر روش ها به کاربران توصیه می گردد. این ارسال حواله به صورت آنلاین با کمترین نرخ کارمزد و بدون نیاز به پرداخت نرخ تبدیل ارز انجام می شود. این حواله مناسب ترین روش برای ارسال حواله کرون به دانمارک است. چرا که بدون نیاز به پرداخت نرخ تبدیل ارز می توانید انواع ارز ها را به کشورهای مختلف جهان ارسال نمایید.

پیشنهاد شما برای چگونگی ارسال حواله کرون دانمارک چیست؟ آیا تجربه ای در این زمینه دارید؟ در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.

چگونگی ارسال حواله کرون دانمارک
فهرست محتوا راه های ارسال حواله کرون دانمارکارسال حواله سوئیفتارسال حواله وسترن یونیونحواله آنلاین با ایرانیکارت اگر یکی از اعضای خانواده شما در کشور دانمارک زندگی کند، یا به دنبال...
4 از 1 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. با عرض سلام من سوالی درباره ارسال پول از ایران به دانمارک داشتمم در دانمارک به خاطر اداره مالیات باید فرمی پر شود مبنی بر اینکه این پول ارسال شده در کشور ایران مالیاتش داده شده است ایا شما میدانید در کجا این فرم را متوانیم پیدا کنیم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، ارسال حواله از طریق مجموعه ایرانیکارت انجام نمی‌شود.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. مبلغ ۵هزار کرون از دانمارک به ایران ارسال شده ولی الان ۳ روز هست نیامده می خواستم بدونم از صرافی چند روز طول می کشه پول به ایران ارسال شود

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر
      لطفا به بخش پشتیبانی تیکت ارسال کنید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. سلام مبلغ ۶۰ هزار کرون از ایران به دانمارک حساب دنسک بانک میخوام بفرستم. لطفا بفرمایید هزینه و کارمزدش چقدر میشه؟ و مبلغش به ریال میخواستم بدونم لطفا.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر، لطفا به پشتیبانی تیکت ارسال فرمایید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اصلی ترین و بهترین شیوه های انتقال پول کدامند؟
حساب های بین المللی
اصلی ترین و بهترین شیوه های انتقال پول کدامند؟
در بسیاری از شرایط شما نیاز دارید در کمترین زمان ممکن پولی را به نقطه ی دیگری از دنیا انتقال دهید. برای مثال زمانی که عضوی از خانواده شما در...
TransferWise بانک مجازی انتقال بین المللی پول
حواله ها
TransferWise بانک مجازی انتقال بین المللی پول
فهرست محتوا نرخ ها و هزینه های TransferWiseهزینه انتقال پول با TransferWise چقدر است؟چه نوع انتقال را می توانم با ترانسفر وایز انجام دهم؟مزایای ترانسفر وایزمعایب ترانسفر وایزچگونه می توان...
انتقال پول از ایران به روسیه و برعکس
حواله ها
انتقال پول از ایران به روسیه و برعکس
فهرست محتوا روش های مختلف انتقال پول از ایران به روسیهارسال حواله پی پالارسال حواله وسترن یونیونارسال حواله سوئیفتارسال حواله مانی گرامارسال حواله از روسیه به ایران بر خلاف گذشته،...