دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری

کسب درآمد از طریق سایت Skillshare

کسب درآمد از طریق سایت Skillshare

این روزها کسب درامد دلاری دغدغه خیلی از افراد متخصص شده است. افرادی که به راحتی می توانند با آموزش تخصص خود به کسب درآمد دلاری و ارزی بپردازند. یکی از سایت هایی که می توان برای این منظور استفاده کرد سایت Skillshare می باشد. در واقع سایت Skillshare یک پلتفرم مناسب برای یادگیرنده ها و یاد دهنده ها می باشد. این پلت فرم در سال 2010 ایجاد شده است و اکنون می توانید به راحتی از آن کسب درآمد کنید. با ایرانیکارت همراه باشید و با نحوه کسب درآمد از طریق سایت Skillshare آشنا شوید.

سایت Skillshare چیست؟

Skillshare یکی از بهترین پلتفرم های یادگیری آنلاین برای افرادی است که می خواهند مهارت های جدید را یاد بگیرند یا مهارت های قبلی خود را بهبود ببخشند. این سایت در سال 2010 فقط با 25 دوره آموزشی راه اندازی شد. این پلت فرم به طور مداوم در حال رشد است و اکنون هزاران کلاس از مکان های مختلف دارند. Skillshare با دریافت اشتراک ماهیانه به اعضای خود دسترسی نامحدود به کلاس ها را می دهد.

سایت Skillshare هم کلاس های رایگان و هم کلاس های پولی دارد. لازم به ذکر است که پس از طی دوره های Skillshare شما هیچ گواهی دریافت نخواهید کرد. هر چند مهارت هایی را کسب می کنید که در دنیای واقعی تجربه شده اند.

سایت skillshare

آیا Skillshare ارزش دارد؟

Skillshare بیش از 25000 کلاس دارد. اگر کاربر جدید باشید، یک دوره آزمایشی عضویت نخست 2 ماهه رایگان دریافت خواهید کرد که در آن می توانید به همه دوره ها به صورت رایگان دسترسی داشته باشید. پس از آن برای شما حدود 15 دلار در ماه تا 99 دلار در سال و اگر به صورتی تیمی ثبت نام کنید تخفیف اضافی دریافت خواهید کرد. اگر نمی خواهید هزینه بپردازید ، هر وقت خواستید می توانید نسخه آزمایشی خود را لغو کنید

از نظر یک دانشجو، شما می توانید به دوره های پریمیوم با ساختار خوب و با حداقل یا بدون هزینه برای افزایش مهارت خود دسترسی پیدا کنید. از نظر یک معلم، برای هر دقیقه تماشای ویدئوی یک عضو اصلی (یا کسی که برای یک دوره آزمایشی رایگان ثبت نام می کند) حقوق دریافت می کنید. بنابراین بدون شک Skillshare ارزش آن را دارد که به فعالیت در آن بپردازید.

کسب درآمد از آموزش آنلاین

مراحل کسب درآمد از طریق سایت Skillshare

مرحله 1: انتخاب یک حوزه خاص.

چه شما در حال راه اندازی یک وبلاگ، کانال YouTube یا ایجاد دوره ای در Skillshare باشید، انتخاب یک موضوع خاص بسیار مهم است. بنابراین قبل از انتخاب یا نهایی کردن موضوع خود بهتر است از این چک لیست استفاده کنید و موضوع خود را دنبال کنید:

  • هدف: هدف شما از انتخاب این موضوع چیست؟ به چه چیزی میخواهید برسید؟شهرت، پول یا صرفا برای علاقه است؟ وقتی هدف خود را مشخص کنید بیشتر روی کار خود تمرکز خواهید کرد.
  • علاقه: علاقه به آن موضوع خاصی که انتخاب می کنید از اهمیت بیشتری برخوردار است. به چندین موضوع که می توانید درباره آن فیلم بسازید فکر کنید. چون وقتی در یک حوزه خاص کار می کنید که علاقه ای به آن ندارید، خیلی زود تسلیم می شوید.
  • دید بلند مدت: داشتن دید بلند مدت بسیار مهم است. ارسال یک یا دو فیلم در Skillshare به شما کمک نمی کند. باید صبور باشید.

بد نیست بخوانید:

چگونه درآمد دلاری داشته باشیم

بهترین راه های کسب درآمد از یوتیوب در سال ۲۰۲۰

مرحله 2: تهیه اسکریپت برای اسلایدهای خود.

قبل از انتشار دوره خود در سایت Skillshare بهتر است که اسکریپت های ویدئویی خود را بسازید. برای اینکه ایده بگیرید بهتر است موضوعات مختلف را جستجو کنید و نمونه های مختلف را ببینید. پس از اینکه نمونه های مختلف را دیدید و مقالاتی درباره آن خواندید به راحتی میتوانید اسکریپت ویدئوی خود را آماده کنید.

پس از اینکه اسکریپت ویدئوی خود را آماده کردید طبق آن اسلایدهای خود را بسازید. برای ساخت اسلاید می توانید از ابزارهای موجود که ویژگی های مختلف و مناسبی دارند استفاده کنید. یکی از این ابزارها برنامه canva می باشد. این برنامه تمپلیت های مناسبی را با توجه به موضوع شما در اختیارتان قرار می دهد.

یادگیری آموزش از طریق skillshare

مرحله 3: ضبط صدا برای نمایش اسلایدهای خود.

پس از ایجاد تمامی اسلاید ها، شما باید بر روی اسلایدها صداگذاری کنید. اگر میکروفون دارید که ضبط صدا بسیار ساده است. اگر میکروفون ندارید نگران نباشید. دو نرم افزار وجود دارد که می تواند به شما برای ضبط صدا کمک کند.

اگر نمی خواهید صدای خود را ضبط کنید می توانید از ttsreader.com استفاده کنید. برای هر یک از اسلایدها حدود 100 تا 200 کلمه بنویسید و آن را یکی یکی در ttsreader.com قرار دهید. در واقع این نرم افزار آن را به صورت حرفه ای و با کیفیت برای شما می خواند. پس از اتمام کار، فقط کافیست آن را دانلود کنید.

بستر دیگری وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید و آن text2speech.org است. همچنین می توانید متن خود را در آنجا جای گذاری کرده و start را فشار دهید سپس می توانید به آن فایل صوتی گوش دهید و آن را در رایانه خود دانلود کنید.  این سایت کاملا رایگان است. بسیاری از برنامه های نرم افزاری ، اندرویدی و ios در دسترس هستند که ممکن است برای ضبط صدا برای فیلم شما مناسب باشد.

مرحله 4: ادغام اسلایدها و فایل صوتی و ایجاد یک ویدیوی حرفه ای

اکنون شما باید اسلایدها و فایل صوتی را برای ایجاد یک ویدئوی حرفه ای ترکیب کنید. برای این کار می توانید از سایت clideo.com استفاده کنید. در این سایت ابتدا فایل اسلایدهای خود را انتخاب و بارگذاری کنید. پس از آن فایل صوتی که از سایت های ttsreader.com یا texttospeech.org دانلود کرده اید را بارگزاری کنید. پس از آن فیلم شما در کمتر از 5 دقیقع ساخته می شود. شما می توانید از هر نرم افزار ویرایش فیلم که ترجیح می دهید استفاده کنید. این سایت و روشی که گفته شده صرف ساده و رایگان بودن معرفی شده است.

کسب درآمد دلاری از طریق سایت های آموزش آنلاین

مرحله 5: کسب درآمد با بارگذاری ویدیو در سایت Skillhare.com

حالا ممکن است این سوال برای شما پیش آید که چگونه می توانید از این راه درآمد کسب کنید؟ سایت Skillhare.com به شما امکان می دهد که دوره های خود را برای آموزش به دیگران در این سایت قرار دهید. بنابراین ، مهارت های مختلفی را به مردم بیاموزید و از این طریق درآمد دریافت کنید. شما آن دوره ها را نمی فروشید.

در واقع سایت Skillhare.com، اعضایی دارد که به صورت ماهانه حق اشتراک پرداخت می کنند. از هر دقیقه ای که اعضای اصلی (اعضایی که حق اشتراک ماهانه پرداخت می کنند) دوره شما را بازدید کنند شما درآمد کسب می کنید. بنابراین شما در هر دقیقه از حدود پنج تا ده سنت درآمد کسب خواهید کرد.

برای نقد کردن درآمد ارزی، می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید و در خواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. نقد کردن درآمد ارزی

کلام آخر 

کسب درآمد از طریق سایت Skillshare واقعا ساده و عالی است. زیرا به ترافیک احتیاج ندارید، به مهارت های قبلی و تجربه نیاز ندارید، نیازی به ارتقا هیچ چیز نیست، بدون بازاریابی وابسته و بازاریابی CPA می توانید درآمد زیادی کسب کنید. آیا شما روشی ساده تر از آنچه گفته شد برای کسب درآمد دلاری می شناسید؟

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1402)
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1402)
افزایش نرخ تورم و نوسانات ارزی عواملی هستند که باعث کاهش ارزش پول ملی کشورمان نسبت به گذشته شده‌اند. این امر موجب شده تا کسب درآمد دلاری در ایران مورد...
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
اگر شما هم از دیدن تبلیغاتی که در وسط بازی، فیلم، کلیپ و … پخش می‌شوند خسته شده‌اید و گاهی به خاطر این تبلیغ‌ها از ادامه دیدن فیلم یا انجام...
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
آیا به دنبال راهی می‌گردید که شما را به کسب درآمد رایگان برساند؟ در این دنیای دیجیتال پر از فرصت، امکان دارد شما هم بتوانید به شکلی هوشمندانه و بدون...